Şimdi Ara

Ford mondeo 1.6 tdci nasıldır? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
5
Favori
55.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Selamüm Aleyküm kardeşler 1.5 yıldır 2013 Mondeo 1.6 tdci Titanium donanım 50k km de araca sahibim.Aracı alırken önyargılarım büyüklüğü ve performansı idi.İlk olarak aile aracı olarak kullanıyorum aracı benden çok ailem seviyor arka taraf aşırı derecede rahat ve konforlu.0 sallantılı kabin rahatsız etmeyen ses seviyesi ile yolcuya gayet kendini sevdiren bir otomobil.Gelelim sürücü tarafından işlere.Araç bir c segmentine göre bi nebze büyük olsada İstanbul trafiğine giriyorum ve İstanbul da park yeri bulmak malum.Fakat passat ve 508 i kullanmama rağmen manevra konusunda mondeo aşırı başarılı.Şöyleki focus fluence gibi c segmenti araçların çok sıkışık olarak girmediği yerlere araç çok rahatlıkla giriyor.Hatta ve hatta aracın devasa gövdesine göre çok kıvrak olduğunu söyleyebilirim.Şöyle ki aracınızın önünde ve arkasında 7-8 santimlik bi boşlve var ise ve iyi bir şöför iseniz aracınızı 2 3 manevra ile oraya sığdırmak aşırı zor değil.Aracın 115beygir ve 270 n/m torku beni hiç üzmeyen bir detay.Performans olarak bir 2.0 tdci kesinlikle değil fakat c segmenti ve 1.6 d segmenti ile çok rahat kapışıyor.1750 devir itibari ile devreye giren turbo sistemi ile birliktr araç sizi rahatlıkla koltuğunuza yaslıyor.Ses seviyesi 1.viteste rahatsız edici değil ama kabine belli düzeyde bir ses geliyor.Fakat gelen ses rahatsız ediciden ziyade bi tık performans severe hitap eder tarzda içeri traktör gibi değilde 2500 devirden sonra sesi duyuyorsunuz motorun tok ve güçlü sesi geliyor.Peki ya yakıt tüketimi ne durumda?Aracımın bu konuda beni üzdüğünü söylemek zor.Klimam her daim açıkdır.İstanbul trafiğinde araç 7.5 lt kadar yakıyor.Şehiriçi karışık kullanımda aracıaracınnmasını beklemeyen biri olup %80 fondip gaz şeklinde ani performans bekleyen biri olmama rağmen 6.6 lt gibi 1450 kg ağırlığındaki bir araç için bana gayet makul gelmekte.Şehir dışında aracınıza tekrardan aşık olma ihtimaliniz yüksek.Araç d segmentinin hakkını cidden veriyor.Ortalama otoban sürati olarak varsaydığım 120 km de 1900 devir gibi bi bantta motor çeviriyor(170km/h 3100 devir).İçeri bu hızda 0 ses geliyo yola yapışıyorsunuz ve mükemmel bir sürüş zevki sizi karşılıyor.120 ye sabitleyip araba geçerken 120 -140 olarak klima açık bagaj dolu 4 yolcu ile 800 km yol yaptım ortalama 4.9 lt.Gayet mükemmel bir yakıt tüketimi.Araç max hız konusunda 195 e kadar gördüm yol olsa biraz daha gideri vardı.Bu hızda bile aracın direksiyonu parmakla tutulacak düzeyde ve gayet güven verici idi.Ford un yol tutuş dinAmikleri bildiğiniz gibi çokbaşarılı ki bu aracın sert gövdesi virajlara çok üst limitlerde girmenize sizi teşvik edici bir yapısı var.Koltuğuna oturduğunuzda gemi sürer hissine kapılmamak elde değil.Çok keyifli bir araç.Aracın kötü yanı yok mu derseniz var tabiki.Devasa gövdeden ötürü dar manevralarda ortalama bir c segmentinin döndüğü yerden bazen 2 hamlede dönmeniz gerekebilir.Bir focus kıvraklığı isterseniz bu araçda yok.Dönüş yarıçapı konusunda sizi üzmeyeceğini belirtmeliyim.Hatta çoğu zaman şaşırtıyor beni.2. Bir nokta araç 1750 devirden itibaren çok güçlü bir çekiş verdiğini söylemiştim fakat araç ara hızlanmalarda çok atik değil eğer 2200 devir bandında değilseniz.bunla birleştirince halk arasında hantallık denilen kavrama yakın kaçıyor.2.el fiyatını kesinlikle hakeden bir araç olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle tavsiye ederim.Fakat biniciye galericiye değil malesef 2.el piyasası çok aktif bi araç değil.Selective donanımında var fakat Otomatik katlanır ayn olmasını isterdim.Eski 2007 ghia focusumda olan mondeo da olmamasına hayret ettiğim bir detay arka kolçakta Bardaklığın bulunmayışı.Bir diğer eksik D segmenti bir araçda arkada oturanların konforu için ön kolçağın arkasında havalandırma kanalı olmayışı.Ve gözümdeki son dez avantajı aracın bagajı gayet geniş fakat kullanışlılık konusunda bazen sorun yaratabiliyor.Bagaj ağzı bi nebze dar olması bazen size sıkıntı yaratabiliyor.Fakat zannımca büyüklüğü gayet yeterli.1.5 yıldır kullanıyorum yağ bakımı dışında sanayiye uğramadım.İnşallah da uğramak nasip olmaz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu-53

    Selamüm Aleyküm kardeşler 1.5 yıldır 2013 Mondeo 1.6 tdci Titanium donanım 50k km de araca sahibim.Aracı alırken önyargılarım büyüklüğü ve performansı idi.İlk olarak aile aracı olarak kullanıyorum aracı benden çok ailem seviyor arka taraf aşırı derecede rahat ve konforlu.0 sallantılı kabin rahatsız etmeyen ses seviyesi ile yolcuya gayet kendini sevdiren bir otomobil.Gelelim sürücü tarafından işlere.Araç bir c segmentine göre bi nebze büyük olsada İstanbul trafiğine giriyorum ve İstanbul da park yeri bulmak malum.Fakat passat ve 508 i kullanmama rağmen manevra konusunda mondeo aşırı başarılı.Şöyleki focus fluence gibi c segmenti araçların çok sıkışık olarak girmediği yerlere araç çok rahatlıkla giriyor.Hatta ve hatta aracın devasa gövdesine göre çok kıvrak olduğunu söyleyebilirim.Şöyle ki aracınızın önünde ve arkasında 7-8 santimlik bi boşlve var ise ve iyi bir şöför iseniz aracınızı 2 3 manevra ile oraya sığdırmak aşırı zor değil.Aracın 115beygir ve 270 n/m torku beni hiç üzmeyen bir detay.Performans olarak bir 2.0 tdci kesinlikle değil fakat c segmenti ve 1.6 d segmenti ile çok rahat kapışıyor.1750 devir itibari ile devreye giren turbo sistemi ile birliktr araç sizi rahatlıkla koltuğunuza yaslıyor.Ses seviyesi 1.viteste rahatsız edici değil ama kabine belli düzeyde bir ses geliyor.Fakat gelen ses rahatsız ediciden ziyade bi tık performans severe hitap eder tarzda içeri traktör gibi değilde 2500 devirden sonra sesi duyuyorsunuz motorun tok ve güçlü sesi geliyor.Peki ya yakıt tüketimi ne durumda?Aracımın bu konuda beni üzdüğünü söylemek zor.Klimam her daim açıkdır.İstanbul trafiğinde araç 7.5 lt kadar yakıyor.Şehiriçi karışık kullanımda aracıaracınnmasını beklemeyen biri olup %80 fondip gaz şeklinde ani performans bekleyen biri olmama rağmen 6.6 lt gibi 1450 kg ağırlığındaki bir araç için bana gayet makul gelmekte.Şehir dışında aracınıza tekrardan aşık olma ihtimaliniz yüksek.Araç d segmentinin hakkını cidden veriyor.Ortalama otoban sürati olarak varsaydığım 120 km de 1900 devir gibi bi bantta motor çeviriyor(170km/h 3100 devir).İçeri bu hızda 0 ses geliyo yola yapışıyorsunuz ve mükemmel bir sürüş zevki sizi karşılıyor.120 ye sabitleyip araba geçerken 120 -140 olarak klima açık bagaj dolu 4 yolcu ile 800 km yol yaptım ortalama 4.9 lt.Gayet mükemmel bir yakıt tüketimi.Araç max hız konusunda 195 e kadar gördüm yol olsa biraz daha gideri vardı.Bu hızda bile aracın direksiyonu parmakla tutulacak düzeyde ve gayet güven verici idi.Ford un yol tutuş dinAmikleri bildiğiniz gibi çokbaşarılı ki bu aracın sert gövdesi virajlara çok üst limitlerde girmenize sizi teşvik edici bir yapısı var.Koltuğuna oturduğunuzda gemi sürer hissine kapılmamak elde değil.Çok keyifli bir araç.Aracın kötü yanı yok mu derseniz var tabiki.Devasa gövdeden ötürü dar manevralarda ortalama bir c segmentinin döndüğü yerden bazen 2 hamlede dönmeniz gerekebilir.Bir focus kıvraklığı isterseniz bu araçda yok.Dönüş yarıçapı konusunda sizi üzmeyeceğini belirtmeliyim.Hatta çoğu zaman şaşırtıyor beni.2. Bir nokta araç 1750 devirden itibaren çok güçlü bir çekiş verdiğini söylemiştim fakat araç ara hızlanmalarda çok atik değil eğer 2200 devir bandında değilseniz.bunla birleştirince halk arasında hantallık denilen kavrama yakın kaçıyor.2.el fiyatını kesinlikle hakeden bir araç olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle tavsiye ederim.Fakat biniciye galericiye değil malesef 2.el piyasası çok aktif bi araç değil.Selective donanımında var fakat Otomatik katlanır ayn olmasını isterdim.Eski 2007 ghia focusumda olan mondeo da olmamasına hayret ettiğim bir detay arka kolçakta Bardaklığın bulunmayışı.Bir diğer eksik D segmenti bir araçda arkada oturanların konforu için ön kolçağın arkasında havalandırma kanalı olmayışı.Ve gözümdeki son dez avantajı aracın bagajı gayet geniş fakat kullanışlılık konusunda bazen sorun yaratabiliyor.Bagaj ağzı bi nebze dar olması bazen size sıkıntı yaratabiliyor.Fakat zannımca büyüklüğü gayet yeterli.1.5 yıldır kullanıyorum yağ bakımı dışında sanayiye uğramadım.İnşallah da uğramak nasip olmaz :)

    Forumumuza hoş geldiniz, sefalar getirdiniz




  • Al al al direk al bmw 5 ten daha iyi yol tutar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batu-53 B kullanıcısına yanıt
    Ben diyorum yol tutuşu iyi diye sizde manevra konusunda aşırı başarılı demişssinz bravo hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geniş ekonomik konforlu araç jetta yerine kesinlikle tercih edilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu devir bandina duzgun olmayan tork dagilimi nedeniyle bir turlu sevemiyorum dizelleri... Devir bandinda ilerlerken.lineer hizlanma olmuyor. Tork çok dusuk devirde tepe (peak) yapiyor. (tork patlamasi) Sonra devir arttikça hizli bir sekilde dusmeye basliyor. Gicik bir durum. surus zevkini çok torpuluyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 22 Ağustos 2016; 21:58:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle 1.500devir bandında iseniz aracın hızlanması için gaza yükleniyorsunuz araç kendini toparlamaya çalışıyor 1750 bandında turbo devreye girince ise sizi koltuğa yaslayan bir güç üretiyor ve bu cidden konforu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.