Şimdi Ara

FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
962
Cevap
11
Favori
308.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..bekleriz

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
  • şöyle kısa bir resim yükleyeyim bunlar bizim aracın resimleri değil sadece bizde olan araçlar.



    model hatırlamıyorum ilk transitimiz

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


    ford transit 1998

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


    ford transit 2005

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


    ford transit 2007 jumbo

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)



    resimler temsilidir yakında gerçeklerini paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mishakal -- 16 Ekim 2011; 22:12:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    Hoca merhaba. Özel mesaj yollamıştim ama fark edemedin galiba.

    Bu arada yeni kasa transitin sızan fotoğrafları kimseyi heyecanlandırmamış anlaşılan.

    Kamuflaj kalksa belki heyecanlanırız diye düşünüyorum.

    Fren lambalarını sağda solda çift yalmak için. Sis lambasını iptal ettik. Pek kullanmıyorum. Sislerin oraya çif duy taktık tam detayını bilemiyorum elektrikçi yaptı ama çok basit bir işlem.

    Stoplara yaptığımız karartma kendinden yapışkanlı şeffaf siyah bir folyo. Bazı reklamcılardan temin edebilirsiniz.
  • merhabalar arkadaşlar;

    ben karadenizde bir yayla kasabasında öğretmenim. okulumuzun bulunduğu kasabada uygun ev olmadığı için deniz kenarındaki komşu ilçede( ünye) oturuyoruz. kasabaya giden koop. minübüsleri 45km yol( gidiş geliş 90km) için bizden aylık 2700 TL para istiyor. bende kendi otomu satıp transit journey almak isitiyorum. bugün bir galeride 140 bg arkadan çekişli full donanımlı ( far sensörü, yağmur sensörü, hız sabitleyicisi) bir araç buldum. 2009model 68binkmde. aracı pzarlıkla 32bin tlye alabilirsek çok güzel olucak. arkada 2 sıra koltuk var. ruhsata işli. yalnız aracın kataloğunda şehiriçi 13 lt gibi bir rakam yazıyor100kmde...Gerçi bizim yolumuzun 45 km gidişin 30kmsi asfalt ve çok da dik olmayan yokuşlar var. normalde 5le gideriz. tabi bunla 6. viteste :))). geriye kalan 15km ise yine asfalt ama virajlı ve zaman zaman dik rampalı bir yol. bu 15km yolda arabayı 1. vitese düşürecek bir kısm yok. en kötü 2ile gider ama oda uzun mesafe değil. genelde 2-3. vites ve 4.vites kullanıcaz.

    1- sizce ne yakar? toplamda günlük 100km hesaplayalım bu yolu. ( 50km giderken yokuş ama aynı yolu geri gelirkene rampa aşağı gelicez) rakım 1000m.
    2- transit journeyin yıllık vergisi ne?
    3. 80bin bakımı ne kadar tutar?
    4- 2.elde satışı nasıl? diyelim ki satmak istedik normal transitler gibi kolayca elden çıkarılır mı?
    5- sizcebu araca 32bin Tl verilir mi?
    6- alternatif olarak trasnporter düşünüyorum. ama param ancak 2004 belki 2005 modele yetiyor. sizce transporter ile kıyaslarcak tercihimi hangi araçtan yana kullnamayalım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratogretmen25 -- 22 Ekim 2011; 23:47:28 >




  • Hoşgeldiniz.

    1- Km.de 35 kuruş civarı yakar.
    2- Ruhsatta minibüs olarak geçiyorsa yıllık vergisi 523 tl'dir.
    3- 80.000 bakımında ekstra bir işlem yapılmıyor. Yağ değişimi ve filtre değişimleri oluyor. Serviste 300 civarı tutar. Dışarda ise 200 civarı.
    4- Satarken zorlanmazsınız fakat journey olduğu için fiyat biraz yüksek olur, bu da haliyle düz transitleden pahalı olduğu için yavaş elden çıkmasına sebep olur.
    5- Fiyat gayet normal. Orjinal hatatsız ise fiyat hatta iyi.
    6- Kullanacağınız yollara en uygun araç transit'tir. Transporter o yollarda başınızı ağrıtabilir.
  • FORD TRANSİT JOURNEYDE GÜZEL. AMA GERÇEK KONFOR YOL TUTUŞU VE GÜVENLİK İSTİYORSANIZ KESİNLİKLE TRANSPORTER. TEMİZ 2006 VE HATTA 2007 MODELİNİ ALABİLİRSİNİZ. 105LİK SİZİN İÇİN İDEAL OLMAYABİLİR.ÇÜNKÜ 105LİKLER GENELDE ŞEHİR İÇİNDE ÇOK UYGUN TÜKETİME SAHİP. AMA 130 BG LİK ÇOK SÜPER KAÇAR VE YAKIT KONUSUNDADA SİZİ TRANSİT GİBİ FAZLA ZORLAMAZ. BENDE ŞUAN 2004 MODEL TRANSİT VE 2005 MODEL TRANSPORTER VAR. TRANSPORTERİN YERİ BİR BAŞKA. TRANSİT SADECE YÜK İÇİN ALINABİLİR BİR ARAÇ. TRANSPORTER İLE DÖNDÜĞÜM VİRAJLARI TRANSİTİN BABASI BİLE O KADAR KOLAY DÖNEMEZ. YALNIZ TRANSPORTERİN PARÇASI TRANSİTE GÖRE PAHALIDIR. AMA BAKIMLARINI AKSATMAZSAN VE ARACI BİR F1 PİLOTU GİBİ KULLANMAZSAN ÖMRÜNÜ O ARAÇLA GEÇİRSİN. SAYGILAR...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratogretmen25

    merhabalar arkadaşlar;

    ben karadenizde bir yayla kasabasında öğretmenim. okulumuzun bulunduğu kasabada uygun ev olmadığı için deniz kenarındaki komşu ilçede( ünye) oturuyoruz. kasabaya giden koop. minübüsleri 45km yol( gidiş geliş 90km) için bizden aylık 2700 TL para istiyor. bende kendi otomu satıp transit journey almak isitiyorum. bugün bir galeride 140 bg arkadan çekişli full donanımlı ( far sensörü, yağmur sensörü, hız sabitleyicisi) bir araç buldum. 2009model 68binkmde. aracı pzarlıkla 32bin tlye alabilirsek çok güzel olucak. arkada 2 sıra koltuk var. ruhsata işli. yalnız aracın kataloğunda şehiriçi 13 lt gibi bir rakam yazıyor100kmde...Gerçi bizim yolumuzun 45 km gidişin 30kmsi asfalt ve çok da dik olmayan yokuşlar var. normalde 5le gideriz. tabi bunla 6. viteste :))). geriye kalan 15km ise yine asfalt ama virajlı ve zaman zaman dik rampalı bir yol. bu 15km yolda arabayı 1. vitese düşürecek bir kısm yok. en kötü 2ile gider ama oda uzun mesafe değil. genelde 2-3. vites ve 4.vites kullanıcaz.

    1- sizce ne yakar? toplamda günlük 100km hesaplayalım bu yolu. ( 50km giderken yokuş ama aynı yolu geri gelirkene rampa aşağı gelicez) rakım 1000m.
    2- transit journeyin yıllık vergisi ne?
    3. 80bin bakımı ne kadar tutar?
    4- 2.elde satışı nasıl? diyelim ki satmak istedik normal transitler gibi kolayca elden çıkarılır mı?
    5- sizcebu araca 32bin Tl verilir mi?
    6- alternatif olarak trasnporter düşünüyorum. ama param ancak 2004 belki 2005 modele yetiyor. sizce transporter ile kıyaslarcak tercihimi hangi araçtan yana kullnamayalım?


    hocam bende öğretmenim ve geçen yıl seninle durumumuz transporter journey arasında kalmamıza kadar tamamen aynıydı. aracı sen alıp arkadaşlarla beraber gideceksiniz. ben bu yıl 2005 journey aldım 12+1 olanından ve seminerden bu yana arkadaşlarla gidip geliyoruz. benim araç 100 km 10.5 litre yakıyor. ancak benim yol baya bi rampa, inerkende vitesle iniyoruz. Aracımdan şu ana kadar memnunum yıllık vergisi 320 tl. 2000 TL den aşağı götürme derim.




  • İleri teknoloji yeni nesil Duratorq dizel motor ailesi Ford Transit’e güç veriyor

    Yüzde 17’ye varan yakıt tasarrufu sağlayan Yeni nesil Duratorq motor ailesi Ford’un ticari araç ürün gamında amiral gemisi olan Transit modellerinde kullanılmaya başlıyor. 2012 model yılı için yeni özellikler kazanan Transit’in ekonomik ve çevreci özelliği tasarımına da yansıyor.

    28 yıldır yerli motor üreten Ford Otosan İnönü Fabrikası, Transit’in yeni nesil Duratorq dizel motorunun üretimine başladı. Türkiye’nin ilk kamyon, motor ve aktarma organları tesisi olan Eskişehir İnönü Fabrikası’nda Türk mühendis ve işçileri tarafından üretilen daha verimli, daha ekonomik, daha çevreci, daha sessiz ve dayanıklı “Yeni nesil Duratorq” motor, 6 nesildir Türkiye’de üretilen Transit modelinde görev yapmaya başladı. Ford’un ticari araç ürün gamının en yeni ve gelişmiş motoru olmasının yanı sıra Ford dünyasında kılavuz niteliğini taşıyacak olan yeni nesil Duratorq, mevcut ve yeni Transit modelinin de motor ailesi olacak.

    Yeni nesil Duratorq ile yüzde 17’ye varan yakıt tasarrufu
    Silindir hacmi 2.2L olan yeni nesil motorlarda 6 ileri şanzıman; önden çekiş, arkadan itiş ve 4x4 aktarma özelliklerindeki tüm ürün ailesinde standart sunuluyor. Yakıt ekonomisi için motor üzerinde devreye alınan pek çok yenilik, daha küçük motor hacminden daha fazla verim elde edilmesini sağlıyor. Daha konforlu yolculuklara olanak tanıyan sessiz ve Euro 5 normlarına uygun düşük CO2 salımlı çevre dostu yeni nesil Duratorq motor ailesi yüzde 17’ye varan yakıt tasarrufu sunmanın ötesinde NOx emisyonunda da yüzde 40’lık iyileşmeyi beraberinde getiriyor.

    Geliştirilmesinde 100’den fazla Ford Otosan mühendisinin çalıştığı yeni nesil Duratorq motorları yüksek basınçlı yakıt sistemi, değişken geometrili turbo, kapasitesi artırılmış EGR sistemi, kam milinden tahrikli vakum pompası, değişken debili yağ ve direksiyon pompaları ile daha düşük tüketim elde edilmesini sağlıyor. Euro 5 emisyon normunu karşılayan yeni nesil Duratorq motor Akıllı Şarj Sistemi, Otomatik Start/Stop Sistemi ve EcoMode Sürücü Uyarı Sistemi gibi otomotivdeki en ileri teknolojileri de kullanıyor.

    Otomatik Start/Stop Sistemi ile şehir içinde daha düşük tüketim
    Trafik ışıklarında ya da trafikte beklerken hareketsiz kalan aracın motorunun otomatik olarak kapatan Otomatik Start/Stop Sistemi, araç harekete hazır olduğunda bekletmeden motoru yeniden çalıştırıyor. Euro 5 motorlar ile birlikte sunulan Otomatik Start/Stop seçeneği, şehir içi yakıt tüketimini azaltarak, ticareti çevreci kılıyor. Ayrıca Akıllı Yeniden Enerji Dönüşüm Sistemi sayesinde fren enerjisi geri kazanılıyor ve yakıt tüketimine olumlu katkı sağlanıyor.

    Akıllı Şarj Sistemi frenleme enerjisini aküye aktarıyor
    Motor Yönetim Ünitesi içindeki özel yazılım sayesinde alternatörün çıkış gücünü arttıran Akıllı Şarj Sistemi, akünün sürekli olarak optimum şarj seviyesinde kalmasını sağlıyor. Frenleme sistemine destek olarak yavaşlama anında devreye girerek enerjiyi aküye aktaran sistem, hızlanma sürecinde ise devreden çıkarak tüm gücün tekerleklere aktarılmasını sağlıyor. Gelişmiş Akü Yönetim Sistemi sayesinde akü yüzde 80 doluluk oranına ulaştığında alternatör motor üzerindeki yükü keserek yakıt tüketimini azaltıyor.

    Yeni Duratorq Türkiye’de 6 jenerasyondur üretilen Transit’te de kullanılacak
    Hem Ford Avrupa hem de Ford Otosan’ın ürün gamı içerisinde 46 yıldır başarıdan başarıya koşan, rekor pazar payıyla sınıfının jenerik ismi olan ve 44 yıldır Türkiye’de de üretilen Transit; Ford Otosan’ın ürün gamı içerisinde satış, ihracat, üretim, ciro, karlılık ve istihdamı içeren tüm parametrelerde hep ilk sırayı aldı. Yüzde 36’lık pazar payı ile sıralamadaki 6 rakibinin toplamından daha fazla satan Transit de Yeni Duratorq ile yenileniyor. Duratorq motorun da görev yapacağı 2012 model Transit’lerin dış görünümleri de şıklaştırıldı. Gümüş renge boyanan ön ızgaraların yanı sıra motor gücü özelliğini gösteren sarı etiketler, çevreci özelliğini vurgulamak amacıyla maviye boyandı. Bunlara ilave olarak 2012 model Transit’lerde ayrıca, kış şartlarında ve yağmurlu havalarda güvenli sürüşü arttıran “Isıtmalı Ön Cam” tüm ürün gamında standart hale getirildi.






  •  FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
  • 1953-1967

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
  • Bizim Emektar..

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
  • 2000 Model 100.000 Bin Km de 0 Dan Beri Bizde Babamın 4.üncü Çocuğu :)

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)




  • Aracınızın maşallahı var. Hoşgeldiniz..

    ----------------

    2.2 cc 155 hp yeni nesil motorlu transitleri inceledim çok güzel motor yapmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoca1677 -- 1 Kasım 2011; 14:25:49 >
  • Eyw. Hoşbulduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoca1677

    Aracınızın maşallahı var. Hoşgeldiniz..

    ----------------

    2.2 cc 155 hp yeni nesil motorlu transitleri inceledim çok güzel motor yapmışlar.

    Hoca nasıl olmuş motor? Fikir verebilir misin biraz? Yeni arkadaş da hoş gelmiş bu arada.
  • Oldukça seri ve sessiz bir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoca1677

    Oldukça seri ve sessiz bir motor.

    Sağol bilgi için.
  • Sınıfındaki Diğer Araçların İçinden Geçip Üstünden Atlar Tabirlerinide Kullanabiliriz

    Kendi Sınıfında Çok Atarlı Bir Motor Teknolojisi.
    Bi Sandık Motor Alıp Benim Arabaya Koyasım Geldi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: üstad84

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratogretmen25

    merhabalar arkadaşlar;

    ben karadenizde bir yayla kasabasında öğretmenim. okulumuzun bulunduğu kasabada uygun ev olmadığı için deniz kenarındaki komşu ilçede( ünye) oturuyoruz. kasabaya giden koop. minübüsleri 45km yol( gidiş geliş 90km) için bizden aylık 2700 TL para istiyor. bende kendi otomu satıp transit journey almak isitiyorum. bugün bir galeride 140 bg arkadan çekişli full donanımlı ( far sensörü, yağmur sensörü, hız sabitleyicisi) bir araç buldum. 2009model 68binkmde. aracı pzarlıkla 32bin tlye alabilirsek çok güzel olucak. arkada 2 sıra koltuk var. ruhsata işli. yalnız aracın kataloğunda şehiriçi 13 lt gibi bir rakam yazıyor100kmde...Gerçi bizim yolumuzun 45 km gidişin 30kmsi asfalt ve çok da dik olmayan yokuşlar var. normalde 5le gideriz. tabi bunla 6. viteste :))). geriye kalan 15km ise yine asfalt ama virajlı ve zaman zaman dik rampalı bir yol. bu 15km yolda arabayı 1. vitese düşürecek bir kısm yok. en kötü 2ile gider ama oda uzun mesafe değil. genelde 2-3. vites ve 4.vites kullanıcaz.

    1- sizce ne yakar? toplamda günlük 100km hesaplayalım bu yolu. ( 50km giderken yokuş ama aynı yolu geri gelirkene rampa aşağı gelicez) rakım 1000m.
    2- transit journeyin yıllık vergisi ne?
    3. 80bin bakımı ne kadar tutar?
    4- 2.elde satışı nasıl? diyelim ki satmak istedik normal transitler gibi kolayca elden çıkarılır mı?
    5- sizcebu araca 32bin Tl verilir mi?
    6- alternatif olarak trasnporter düşünüyorum. ama param ancak 2004 belki 2005 modele yetiyor. sizce transporter ile kıyaslarcak tercihimi hangi araçtan yana kullnamayalım?


    hocam bende öğretmenim ve geçen yıl seninle durumumuz transporter journey arasında kalmamıza kadar tamamen aynıydı. aracı sen alıp arkadaşlarla beraber gideceksiniz. ben bu yıl 2005 journey aldım 12+1 olanından ve seminerden bu yana arkadaşlarla gidip geliyoruz. benim araç 100 km 10.5 litre yakıyor. ancak benim yol baya bi rampa, inerkende vitesle iniyoruz. Aracımdan şu ana kadar memnunum yıllık vergisi 320 tl. 2000 TL den aşağı götürme derim.

    transporter maalesef çok ama çok pahallı. 2004 modellere 31bin tL diyorlar. ibre journeyden yana ama korkum şuki okulumuzun bulunduğu ilçeden geçmek zorundayız ve ilçede küçük bir polis karakolu var. nadiren trafik denetleme yapıyorlar. genelde şikayet üzerine falan. benim alacağım araç hususi minübüs olucak.ama içinde 10 tane öğretmen. polis buna göz yumar mı? yani biz ticari olarak bu işi yapmıyoruz ama sonuçta onlar yakıt için para veriyorlar. bunu görmezden gelirler mi?




  • @muratogretmen25
    polis çevirmesine takılırsaniz arkadaşlarınızla sözbirliğinden sonra servis personeli olmadığınızı söylerseniz sıkıntı olmaz. Özel amaçlı kullandığınızı belirtirsiniz. Arkadaşlarım hepsi derseniz sıkıntı olmaz :)
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.