Şimdi Ara

Ford ve Hyundai modelleri arasında kararsızlık... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • madem bekar adamsın evde almıcam diyosan bekar adama yakışacak şekilli fark yaratan bi araba al bari ki verdiğin paraya değsin.

    otomatik vites bmw 320i al lpg taktır aslanlar gibi bin şimdi millet ıvır zıvır laf eder bmw masraf çıkartır bilmem napar derler onlara aldırış etme


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-cok-temiz-119084177/detay
  • cmax
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engkrgz
    1. seçenek: Ford Focus Titanium (Smart Paket) Manuel Dizel Sedan.. .......62-63 binTL civarında...

    2. seçenek: Hyundai i30 Elite model dizel manuel.. 56.500 TL

    3. seçenekFord C-MAX titanium x model 67 bin pazarlıkla 65 bine düşer kanısındayım...



    Belki yardımcı olur..
    http://forum.donanimhaber.com/m_73057323/mpage_1/key_hic+aklimda+yokken/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 31 Mart 2013; 21:14:58 >
  • i30
  • Bekar oldugunu bilsemde Mondeo 1.6tdci titanium donanımını o fiyatlarda forumda alanlar oldu...Diğer 3'ü arasından hangisini daha çok begeniyorsanız,birde arada fiyat farkı az değil, ikinci el önemli diyorsanız ford bir adım öne geçer...
  • Yorumları ayrı ayrı okuyorum.. Yalnız sadece bu 3 araç için fikri olan var demem rağmen BMW öneren, hatta o kadar paran varsa git ev al diyen bile olmuş :) gayet haklısınız ama herkesin ihtiyaçları ve imkanları değişiyor. maalesef Ankara'da 60 bin TL'ye ev yok + evlenecek olsam masraflarımı kendim karşılayacağım için yüksek bedellere kredi borcuna girmek benim pek işime gelmiyor. Yine fikri olan olursa (Saydığım 3 araç içerisinde) ve benimle fikirlerini paylaşırlarsa çok çok mutlu olurum... Saygılar
  • focus alan bir arkadaşım var ve çok pişman inanın astra ile takas için uğraşıyor.. araçtan memnun olmama nedeniyse aracın hantallığı imiş.. yeni focus şık bir araç ama fiesta da yaşanan sorunlar (iç hacmin darlığı, arka camın dar ve kullanışsız olması ve ölü nokta belirleyicinin vs olmaması, aracın beklenmedik arıza potansiyeli olması vs) sanırım focusa taşınmış.. yine de sen bilirsin.. bende aynı durumdayım ve auris aklımı çeldi.. i30 da fena değil.. gerçi yarın volvolara bakacağım ama hayırlısı artık..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haven -- 1 Nisan 2013; 21:38:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haven

    focus alan bir arkadaşım var ve çok pişman inanın astra ile takas için uğraşıyor.. araçtan memnun olmama nedeniyse aracın hantallığı imiş.. yeni focus şık bir araç ama fiesta da yaşanan sorunlar (arka camın dar ve kullanışsız olması, aracın beklenmedik arıza potansiyeli olması vs) sanırım focusa taşınmış..

    ilk defa sizden duyuyorum turbo dizelin hantal kaldığını.. Çünkü ben şu an 2008 TDCI Trend focus kullanıyorum ve bu modelde bile hantallık konusunda hiç şikayet etmedim... Opel'e gelince hiç listeye almadığım marka şimdiye kadar... Tabi yinede araştırmakta fayda var...
  • hantallığı ben yaşamadım bizzat arkadaşım bana aracın eski focusundan daha hantal olduğunu virajlarda kendisini korkuttuğunu, geri giderken bazen arkayı göremediğini vs söyledi.. elbette başka sebepleri vardır insan yeni aldığı aracını çok acil bir durum olmadıkça neden satsın ki.. zaten şu anda söz konusu araç ankara reis otodan satılık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haven

    focus alan bir arkadaşım var ve çok pişman inanın astra ile takas için uğraşıyor.. araçtan memnun olmama nedeniyse aracın hantallığı imiş.. yeni focus şık bir araç ama fiesta da yaşanan sorunlar (iç hacmin darlığı, arka camın dar ve kullanışsız olması ve ölü nokta belirleyicinin vs olmaması, aracın beklenmedik arıza potansiyeli olması vs) sanırım focusa taşınmış.. yine de sen bilirsin.. bende aynı durumdayım ve auris aklımı çeldi.. i30 da fena değil.. gerçi yarın volvolara bakacağım ama hayırlısı artık..

    Focus'a hantal deyip Astra ile takas yapmaya çalışmak

    Dizel desen Focus açık ara daha güçlü.

    Benzinli turboda da Focus daha seri

    Atmosferik benzinlide de durum aynı, Focus daha güçlü.


    Dizel İ30 otomatik ve Focus 3 1.6TDCI ile test sürüşü yaptım.

    3 araç içimnde bence İ30 şık tasarımı, çok zengin donanımı ile ön plana çıkıyor ama Focus'taki sürüş zevkini veremiyor ama arada çok da büyük bir fark yok.

    Fiyat da göz önüne alınırsa İ30 daha ağır basıyor bence : Daha şık tasarım, daha zengin donanım, daha uygun fiyat.




  • İ30 mantıklı bir seçim olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisini de test etmiştim. Focusu sırf ecoboost için test ettim. İ30 dizel otomatik style versiyondu.

    Focus kullanan birisi olarak focusun yeni kasasını hiç beğenmesem de gözüm yavaş yavaş alıştı diyebilirim. Hb sedana göre daha albenili fakat bagajı c sınıfı için çok küçük. Yani ikinci el kaygısı varsa focus zarar ettirir diye düşünüyorum. Özellikle hb kasası. Fakat geliştirilen çok önemli noktalar var. Bi kere yalıtımı, darbe emişi çok iyi seviyeye gelmiş. İçi sportif tasarlandığından focus 2 kadar ferah değil ama insanda bir hakimiyet hissiyatı yaratıyor. Araç senin emrindeyim der gibi, gerek sürüşü gerek virajdaki tork kontrol sistemi (kısaltmasını hatırlamıyorum) gerçekten fordun geleneksel sürücü arabası hissiyatını üst seviyeye taşımış. Direksiyon yapısı yine harika, şanzıman çok iyi. Ama ben ecoboost modelini test ettiğim için dizeline bişey diyemem. Ecoboost 1.6 180 hp ise çılgın bi araba. 5nci viteste bile gaza 2nci vitesteymiş gibi tepki veren 6ncı vitesi isteyen çok istekli ve güçlü motor var. Tabi herşey motorda bitmiyor, gücün yere aktarılması da önemli bi husus ve bunu birkaç marka çok iyi yapıyor. Bunlardan biri de ford markası. Gücü eksiksiz ileten bi şanzıman var ve gerçekten çok keyifli araç. Fakat c sınıfı ferahlığını yaşatmıyor ne önde ne arkada, ne de bagajda.

    İ30 da tahminimin ötesindeydi, dizel otomatik versiyon bana göre oldukça istekli bi motor ve şanzıman var. Fakat test aracının ortalama yakıt tüketimi 11.9lt/100km idi. Dizel bi araç için çok yüksek bi değer otomatik de olsa. Tahmin ediyorum ki ankara trafiğinde bu araç normal kullanıcı ile 8ltden aşağı yakmaz. Bunun dışında çok sessiz, çok önem verdiğim bir husus olan darbe emişi iyi seviyede, 3 farklı moda sahip direksiyon çok kullanışlı. Tasarımı çok iyi ama en önemlisi 5 yıl garanti var. Yakıt olarak focusun i30a göre şehiriçinde yarım ya da 1 lt kadar daha az yakacağını tahmin ediyorum.

    Cmaxi bekar birisine tavsiye edemeyeceğim. Ama aracımı değiştirmek istersem ilk bakacağım araç c max olacak o ayrı.

    Sonuç olarak, ikinci el, bagaj önemli değil sürüş keyfi önemli diyorsan focus hb 1.6 tdci titanium iyidir.

    Düzeltme : imla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 2 Nisan 2013; 18:23:59 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.