Şimdi Ara

Formula 1 atik zevk vermiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
3.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkb23

    Alonso Renault dayken Schumacherle kapışmalari zevkliydi.

    Aynen.2 sene çok heyecanlı geçmişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Le Mans'a transfer olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • " atik zevk " nedir ?
  • Eskiden sıkı takipçisiydim. Bende bu Vettel hegomanyasından sonra bıraktım.
  • Önümüzdeki sene 1.6 turbo V6 motorlar ve değişen aerodinami ile farklı olacaktır.
    Kaos teorisine göre kaostan düzen doğma ihtimali var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Schumi ve Alonso kapışmalari
    Alonsonun sürekli motor patlatması
    Yağmurlu yarışlarda alonsonun yaptıkları
    Kisaca 10 yaşımda hayalim f1 pilotu olmakti bir gün evden kaçıp istanbul parka yarışları izlemeye gitmekti ama şimdi sadece pistte dönüp duran arabaları izliyorum( ya da izlemiyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Eski F1 leri izlerim.Pistleri öyle tanırım.Alanso ve Senna dan sonra hiç yarış takip etmedim.Sadece araçlarını takip ettim o kadar.Hondanın son tanıttığı F1 motorunu gördükten sonra artık araçlarıda takip etmeyeceğim.

    Alonso hala yarışmakta yalnız

    Alanso donemin pilotuydu simdiki yeni yetmelerin arasinda hic tad vermiyor acikcasi. Konvoy halinde dizilip atraksiyonsuz ayni sekilde bitirilen yaristan kim keyf alir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskiden her pazar erken kalkardım sırf f1 için
    alonso tarafındaydım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Eski F1 leri izlerim.Pistleri öyle tanırım.Alanso ve Senna dan sonra hiç yarış takip etmedim.Sadece araçlarını takip ettim o kadar.Hondanın son tanıttığı F1 motorunu gördükten sonra artık araçlarıda takip etmeyeceğim.

    Alonso hala yarışmakta yalnız

    Alanso donemin pilotuydu simdiki yeni yetmelerin arasinda hic tad vermiyor acikcasi. Konvoy halinde dizilip atraksiyonsuz ayni sekilde bitirilen yaristan kim keyf alir.

    Aslında F1'de son 3 yıldır F1 tarihinde hiç olmadığı kadar geçiş oluyor DRS adını verdikleri sistem ve özellikle fazla dayanmayacak şekilde üretilen ve çalışma aralığı çok dar lastikler sayesinde. Suni de olsa bu geçişler, F1 şu anda konvoy denebilecek durumdan çok uzakta.

    Ayrıca Alonso şu an F1'in en çok para kazanan ve muhtemelen en çok taraftarı olan pilotu konumunda. Yeni yetmelerle bir problemi yok.

    Bilgilerini güncellemeni tavsiye ederim. Hele de Alonso Ferrari pilotu olarak 4. senesini tamamlarken (nick'ten dolayı dikkatimi çekti )

    Sezonu da 2. bitirdi bu arada Alonso bu günkü yarış itibariyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    F1 benim için en son Juan Pablo Montoya'lı dönemden sonra bitti. Hakkinen'den sonra Schumacher'ı en çok zorlayan, en agresif kullanan bu adamdı, renk kattı.

    Sonrasında da her sene saçma sapan kurallarla F1'in içine ettiler.

    Eskiden güncel F1 oyunlarını bilgisayarda tüm yardımları kapatıp, yarışları tam tur sayıları üzerinden oynamak gibi psikopatlıklar yapardım. Neredeyse tüm pistler, tüm virajlar aklımdadır.

    Şimdi hiç takip etmiyorum.

    sanırım en çok beygiri olan BMW idi. ama çok motor patlatıyordu montoya. dayanıksız bir motoru vardı.

    yanlış hatırlamıyorsam 2002-2003 yıllar ferrarinin sürekli duble yaptığı yıllardı.
  • aynı şey wrc için de geçerli değil mi? ari vatanen, carlos sainz, tommi makinen, colin mcrae, asfalt ustası gilles panizzi, richard burns.. bu pilotlardan sonra tadı kaldı mı sizce?

    şu zevki şu an alabiliyor musunuz?

    http://www.youtube.com/watch?v=Y3lycIaNMfc

    günümüzde motor sporlarını ken block'un 50 defa tekrarlayarak çektiği gymkhana videolarıyla seven çocuklara üzülüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stranger -- 24 Kasım 2013; 23:11:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StrangerXT

    aynı şey wrc için de geçerli değil mi? ari vatanen, carlos sainz, tommi makinen, colin mcrae, asfalt ustası gilles panizzi, richard burns.. bu pilotlardan sonra tadı kaldı mı sizce?

    şu zevki şu an alabiliyor musunuz?

    http://www.youtube.com/watch?v=Y3lycIaNMfc

    günümüzde motor sporlarını ken block'un 50 defa tekrarlayarak çektiği gymkhana videolarıyla seven çocuklara üzülüyorum..

    Sıfır cizmesine rağmen birinci bitirdiği etap,gill panizzi yazdiginizi okuduğum anda aklıma gelen görüntü :)

    surucuden öte sanatçıydı bu insanlar. Carlos sinez el matador!...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RBR'nin tekelinden kurtulamadığı için tadı kalmadı. Hakkinen'li günler müthişti. Arada bir Coulthard'ın orta parmağını havalandırması bile ayrı bir heyecandı. Şimdi Kimi bir iki adam geçecek, Grosjean birkaç aracı dağıtacak diye umutla bekler olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En sonunda kaldıracaklar F1 i ortadan o olacak bari hidrojen destekli motorlar falan yapsınlar da hem sektör gelişsin hem arabalar bir kendine gelsin bu ne böyle oldu olacak 1.4 lpgli motorlarla yarışsınlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    Seneye yeni kurallarla daha ilgi çekici hale gelecek gibi. Özellikle egzozla beslenen difüzör sistemi kalkıyor ki Redbul tur başına 0.8 saniye daha hızlı olabiliyormuş bu sistemle. Az önce yarışı F1 hayranı olduğum için mecburen izledim ama ben de pek zevk almadım.

    bu bahsedilen difüzörü renault geliştirdi sanırım değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    3 litre v12 li gunleri sanirim herkes ozluyo

    Ben sadece SENNA yı özlüyorum 1 litre 3 silindir olsun ama SENNA sürsün sıkılmadan izlerim - izlerdim, ama olmuyoorrrr
  • Kimi Raikoneni desteklerdim hep :D o dönemler çok sıkı takipçisiydim ama sonraları o tadı vermedi yeni kurallar vs tadını kaçırdı
  • Artık arabaları pilotlar sürmüyor da ondan...

    Tüm elektroniğin kalkması lazım. Her tarafı alengirli arabayla yarış kazanan adama ne saygısı duyacağız.

    2 seneye google in sürücüsü, çıkar hepsinden hızlı kullanır....

    Ver bakalım güncel sürüclerin eline sennanın makinayı, kaç tane viraj alabilecekler ?
  • hakkinen & schumi den sonra sıkıcı gelmeye başladı ve uzun zamandır da takip etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Artık arabaları pilotlar sürmüyor da ondan...

    Tüm elektroniğin kalkması lazım. Her tarafı alengirli arabayla yarış kazanan adama ne saygısı duyacağız.

    2 seneye google in sürücüsü, çıkar hepsinden hızlı kullanır....

    Ver bakalım güncel sürüclerin eline sennanın makinayı, kaç tane viraj alabilecekler ?

    Formula 1'de çekiş kontrol ve ABS de dahil olmak üzere bütün elektronik yardımlar yasak 2008'den beri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.