Belki yeri değil ancak yine de paylaşmalıyım diye düşündüm zira günümüzde ürünü sattıktan sonra arkasında olan ya da arkasında duruyormuş gibi görünmesine rağmen dünyaları bahşediyormuşcasına bindereden sular getirtenlerin haricinde insanların işini kolaylaştıran ve yardımcı olmak için çabalayanların olduğunu bilmek ve birebir bunu yaşamak benim adıma sevindirici. Dün gece kabloların birbirine değmesi sonucu Nad 352'im dışdünya ile teması kesti.Sigortası atmıştır düşüncesi ile buradaki tamircilerin birine götürüp sigortaları değiştirmeme ragmen yeniden atması ile internetde bulduğum telefon numarasını aradım.Telefonun ucundaki arkadaş daha da fazla yardımcı olabilir diye Emrah Bey'in cebini verdi kendisini aradım ve inanamadım zira Emrah Bey sorunumu çözmek adına elinden geleni yaptı hatta cihazın gönderilmeden de yönlendirmelerle sorunu çözebilmem için servis müdürü ile konuşturdu.Çözemeyeceğimizi anlayınca kargolamam gerektiğini söyledi (indirimli kargo şirketini ve indirim için gerekli olan kodu bile verdi).Öncelikle bunca zamanını bana ayırıp elinden geleni yaptığı için ve tüm firma ve yetkililerine örnek olması adına paylaşmak ve teşekkürlerimi iletmek istedim
Dikkate deger bir paylaşım olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
devamı da var...
quote:
Orijinalden alıntı: ada-m-
devamı da var...
Reklamlardan sonra.
hayır sürecin bitiminde paylaşmak istiyorum cihaz henüz onarılmadı
bu arada kendilerini ne reklamlarını yapacak ne de eleştirecek kadar tanımam etmem.