Şimdi Ara

Forumun youtube/twitch kanalı paylaşım merkezi olması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
1.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siz Sikayet edin, gerisi bende :)

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: XenGaminG

    Forumlar bilgi paylaşım merkezidir... keşke türkler biraz forum kültürü öğrense. yasak olan bir şey yapsaydık moderatörler tarafından uzaklaştırılardık ;)

    Bilgi paylaşmak ile kar amaçlı reklam yapmak arasındaki farkı bilmeyen cahil.



    Kardeş zaten donanımhaberin kendisi reklam amaçlı haber yapıyor, siz neyin peşindesiniz.

    Bir insanın gelip burada kendisinin veya arkadaşının sitesini paylşaması kadar doğal birşey olamaz.

    Ayrıca reklam da bir bilgi barındıyor.


    Sanki suçmuş gibi triplere girmenin anlamı yok. Eğer suçsa dh'ın komple kapatılması lazım. Çünkü dh'ın ana amacı forumda bilgi paylaşmak değil.

    Bugün içinde reklam barındirmayan wikipedia dışında site yok. Atacağın her link reklama giriyor zaten.

    Adam geliyor ekran kartı tenik servisinin başlığını açıp hizmete başladık diye entry giriyor. Hekes adamı kutluyor, dh editörleri hayırlı olsun mesajı atıyor. Siz burada adam kendi twitch kanalının linkini paylaşıyor diye gereksizce uyuz oluyonuz.

    Reklam bilgi barındırıyor ??????????????????

    Allah aşkına cehaletin geldiği noktayı anlayayım diye biri beni banlasın buralardan.

    İşin acısı burda paylaşılan %90 link fishing.

    Özetle tıklayın kaybedin.



    Kardeş ben üniversitede senin abin yaşında öğrencilere bilgi kuramını anlatıyorum. Bana bilgiden bahsetme.

    Cehalet bilmediği konularda bildiğini zannedip işin uzmanına ahkam kesmeye çalışmaya deniliyor.

    Sayın hocam bi zahmet yazın değerli bilgilernizi paylaştığınız o üniversiteyi ki bana ordan gelen CV leri direk yırtıp atayım.

    Sen aklın sıra öğret ben çoktan senin gibileri hayattan silme kısmına geçtim. Zaten sen hala bu forumda bana laf anlatıyorsan vay haline vay ülkenin haline.

    Öğretim görevlisymiş zuhahhhhhahhhhhhahha.

    Seni odtü'ye almazlar zaten rahat ol reklam'ın bilgi içermediğini sanan kardeşim.



    Şurada 10 iq'ya sahip insana bile sorsan reklamın en temelde ürün bilgisi içerdiğini bilir. Bu yüzden sucuk almak isteyen birisi sucuk ürününü dh lol forumlarında bulmayacağını bilir saygıdeğer zeki* kardeşim.

    Her reklam ürün bilgisine sahiptir.

    Tabi sen "bilgi" kelimesinin ne demek olduğunu bilmediğin için reklamda "elektronların kuantum durumları" ndan bahsetmediği için bilgi yok sanıyorsun.


    Şurada sosyal bilimlere ve araştırmalara dair en basit teoriyi sorsan cevaplayamayacak adam aklınca milleti cahillikle suçluyor. Zaten cahillikle suçlamasa tek kelime yazmayacaktım.



    Neyse cahille sohbeti kesmek lazım, iyi forumlar.

    Beni almadılar valla ODTÜ ye İstanbul' lusun daha iyisi var sen direk BOUN yap sonra amele derler dediler. Sosyal bilimler ve ODTÜ zuhahhhhhhhhha

    Ürün bilgisi, halka açık forum (reklam yassahh kardeşim diyen bi forum), yanlışı savunan sosyal zekasız klasik mühendizz tiplemesi ve ODTÜ.

    Şimdi anlaşıldı sıkıntı.

    Ps. Eşim ODTÜ ekonomi mezunu ( bölüm 2. si 2010) , yazdıklarımı görse 1 hafta paspasda uyurum ama merak ettim hangi bölümde görevlisin. Boşuna tartışmayalım özelden at bakalım adını ve bölümünü.




  • bi reddit olamadık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AltisLOL

    bi reddit olamadık

    Yanına yaklaşamayız, bilgi ve paylaşım ????????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AltisLOL

    bi reddit olamadık

    Reddit olup napacan , chatte redditliyim bu arada 12 yaşındayım diye dalga geçiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tıpstar


    quote:

    Orijinalden alıntı: AltisLOL

    bi reddit olamadık

    Reddit olup napacan , chatte redditliyim bu arada 12 yaşındayım diye dalga geçiyorlar

    Bu yaşıma geldim ve bunca yıldır reddit de trollerim, hiç yaş muhabbeti görmedim.

    Birinin yaşınla ilgili damarına basmışındır yoksa konusu açılmaz. Forum mantığıda yok zaten Reddit de.
  • Mısır patlatıp gelecektim oruçlu olduğum aklıma geldi.

    Ortam sıcak konu revaşta. İftardan sonra görüşürüz.
  • medya paylaşımı bölümü bunları paylaşmak için değil mi zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XenGaminG

    Forumlar bilgi paylaşım merkezidir... keşke türkler biraz forum kültürü öğrense. yasak olan bir şey yapsaydık moderatörler tarafından uzaklaştırılardık ;)

    Forum Kurallarından bihaber olup mesaj atmak...
  • İnsanları cahillikle suçlayan, reklamın içinde bilgi olmadığını iddia eden aşırı* zeki arkadaşa ithafen aşağıdanki yazı akademik makalelerden alıntıdır. Tüm paragrafı okumak istemeyen, sadece koyu kalın yazılmış tümceleri okuyabilir.
    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklam, bir malın, hizmetin tüketiciye ulaştırılması öncesi ve sırasında, sonrasında ki program, işlem ve uygulamaları içeren bütünleşik pazarlama iletişiminin bileşenleri içerisinde yer alır. Ürün, hizmet ya da bir markanın tanıtım, geliştirme ve tutundurma çalışmalarının en önemli koşullarından biridir. Günümüzde sadece üreticiler, reklamverenler ve tüketiciler arasındaki zorunlu ilişkiyi sağlayan bir araç değil, kurumların, markaların, reklamverenlerin kendini tanıtma araçlarından ve belirlenmiş olan tüketiciye neyi, neden alması gerektiğini bilgi içeriği ile anlatan temel kaynaktır"


    "Reklamın temel özelliklerine baktığımızda; Reklam, tüketici ile ürün ve hizmeti karşılaştıran, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasını sağlayan önemli bir unsurdur. Tüketici, reklam aracılığı ile ürün veya hizmetin sağladığı yararları anlar, reklam iletilerinde; gördüğü duyduğu veya okuduğu bilgiler sonucu, ürünün yararlarına inanır ve sonunda harekete geçerek o markayı diğer rakip ürünlere tercih ederek seçer. Kendine sunulan ürün veya hizmetten memnuniyet duyarsa ürünü satın almaya devam eder. Buradan çıkarak; reklamı, üretici ile tüketici arasında bilgi aktarımını sağlayan, reklamverenden hedef kitleye doğru işleyenve belirli bir etkileşim oran ve gücüne sahip bir iletişim tarzı ve yöntemi olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Reklam hedef kitleye, bilimsel yollarla elde edilmiş (ölçülebilir, derecelendirilebilir, oranlanabilir ve sınıflandırılabilir) bilgi ve veriler ışığında, belirli bir ana fikir (konsept) ve davranış/ iletişim tavrı (strateji) çerçevesinde doğru bir zamanlama ile uygun bir metin ve görsel içerik bütünlüğü ile (kampanya) sunulduğu takdirde, ürün / marka, hizmet ve tüketici arasında güçlü bir iletişim bağı oluşturulmasında etkin ve önemli bir işleve sahiptir"

    Bu iki paragrafa ulaşmak için Ulusal Tez Merkezinden Alican Kalafatoğlu'nun tezine ulaşıp sayfa 16 sayfa 15-16 yı okuyabilirsiniz.

    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklâm, gazete, dergi, radyo, televizyon, afiş; tabela gibi medialar aracılığıyla çeşitli mal ve hizmetlerin geniş
    halk kitlelerine tanıtımıdır. Bu mal ve hizmetlerin nereden, nasıl, ne fiyata alınacağı ve nasıl kullanılacağı hakkında tüketiciye bilgi veren, ona parasını en iyi şekilde değerlendirme yolunu gösteren bir araçtır"


    Bu paragraf Hasip Bektaş'ın makalesinden... Google Scholar ile kolayca bulabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 1 Haziran 2017; 19:15:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    İnsanları cahillikle suçlayan, reklamın içinde bilgi olmadığını iddia eden aşırı* zeki arkadaşa ithafen aşağıdanki yazı akademik makalelerden alıntıdır. Tüm paragrafı okumak istemeyen, sadece koyu kalın yazılmış tümceleri okuyabilir.
    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklam, bir malın, hizmetin tüketiciye ulaştırılması öncesi ve sırasında, sonrasında ki program, işlem ve uygulamaları içeren bütünleşik pazarlama iletişiminin bileşenleri içerisinde yer alır. Ürün, hizmet ya da bir markanın tanıtım, geliştirme ve tutundurma çalışmalarının en önemli koşullarından biridir. Günümüzde sadece üreticiler, reklamverenler ve tüketiciler arasındaki zorunlu ilişkiyi sağlayan bir araç değil, kurumların, markaların, reklamverenlerin kendini tanıtma araçlarından ve belirlenmiş olan tüketiciye neyi, neden alması gerektiğini bilgi içeriği ile anlatan temel kaynaktır"


    "Reklamın temel özelliklerine baktığımızda; Reklam, tüketici ile ürün ve hizmeti karşılaştıran, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasını sağlayan önemli bir unsurdur. Tüketici, reklam aracılığı ile ürün veya hizmetin sağladığı yararları anlar, reklam iletilerinde; gördüğü duyduğu veya okuduğu bilgiler sonucu, ürünün yararlarına inanır ve sonunda harekete geçerek o markayı diğer rakip ürünlere tercih ederek seçer. Kendine sunulan ürün veya hizmetten memnuniyet duyarsa ürünü satın almaya devam eder. Buradan çıkarak; reklamı, üretici ile tüketici arasında bilgi aktarımını sağlayan, reklamverenden hedef kitleye doğru işleyenve belirli bir etkileşim oran ve gücüne sahip bir iletişim tarzı ve yöntemi olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Reklam hedef kitleye, bilimsel yollarla elde edilmiş (ölçülebilir, derecelendirilebilir, oranlanabilir ve sınıflandırılabilir) bilgi ve veriler ışığında, belirli bir ana fikir (konsept) ve davranış/ iletişim tavrı (strateji) çerçevesinde doğru bir zamanlama ile uygun bir metin ve görsel içerik bütünlüğü ile (kampanya) sunulduğu takdirde, ürün / marka, hizmet ve tüketici arasında güçlü bir iletişim bağı oluşturulmasında etkin ve önemli bir işleve sahiptir"

    Bu iki paragrafa ulaşmak için Ulusal Tez Merkezinden Alican Kalafatoğlu'nun tezine ulaşıp sayfa 16 sayfa 15-16 yı okuyabilirsiniz.

    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklâm, gazete, dergi, radyo, televizyon, afiş; tabela gibi medialar aracılığıyla çeşitli mal ve hizmetlerin geniş
    halk kitlelerine tanıtımıdır. Bu mal ve hizmetlerin nereden, nasıl, ne fiyata alınacağı ve nasıl kullanılacağı hakkında tüketiciye bilgi veren, ona parasını en iyi şekilde değerlendirme yolunu gösteren bir araçtır"


    Bu paragraf Hasip Bektaş'ın makalesinden... Google Scholar ile kolayca bulabilirsiniz.

    Akademik makele my ass !!

    Kardeşim burda öğretim görevlisi olduğunu idda ettin, benin konumum açık bi zahmet sen nerdesin anlat.

    Şimdi tehdit falan gibi gelecek ama senin gibilerlerle kimsenin uğraşmayacağını, istetediğin gibi sallayacağını sanıyorsan yanılıyorsun.

    Burası vahşi batı değil, ODTÜ lü bir öğretim görevlisi numarası yapmak "SUÇ".

    İstediğin kadar internetten saçma sapan şeyler bul ama peşini bırakmam.

    Bakalım kimlik sahteciliği nasıl bişi, gençler görsün ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    İnsanları cahillikle suçlayan, reklamın içinde bilgi olmadığını iddia eden aşırı* zeki arkadaşa ithafen aşağıdanki yazı akademik makalelerden alıntıdır. Tüm paragrafı okumak istemeyen, sadece koyu kalın yazılmış tümceleri okuyabilir.
    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklam, bir malın, hizmetin tüketiciye ulaştırılması öncesi ve sırasında, sonrasında ki program, işlem ve uygulamaları içeren bütünleşik pazarlama iletişiminin bileşenleri içerisinde yer alır. Ürün, hizmet ya da bir markanın tanıtım, geliştirme ve tutundurma çalışmalarının en önemli koşullarından biridir. Günümüzde sadece üreticiler, reklamverenler ve tüketiciler arasındaki zorunlu ilişkiyi sağlayan bir araç değil, kurumların, markaların, reklamverenlerin kendini tanıtma araçlarından ve belirlenmiş olan tüketiciye neyi, neden alması gerektiğini bilgi içeriği ile anlatan temel kaynaktır"


    "Reklamın temel özelliklerine baktığımızda; Reklam, tüketici ile ürün ve hizmeti karşılaştıran, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasını sağlayan önemli bir unsurdur. Tüketici, reklam aracılığı ile ürün veya hizmetin sağladığı yararları anlar, reklam iletilerinde; gördüğü duyduğu veya okuduğu bilgiler sonucu, ürünün yararlarına inanır ve sonunda harekete geçerek o markayı diğer rakip ürünlere tercih ederek seçer. Kendine sunulan ürün veya hizmetten memnuniyet duyarsa ürünü satın almaya devam eder. Buradan çıkarak; reklamı, üretici ile tüketici arasında bilgi aktarımını sağlayan, reklamverenden hedef kitleye doğru işleyenve belirli bir etkileşim oran ve gücüne sahip bir iletişim tarzı ve yöntemi olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Reklam hedef kitleye, bilimsel yollarla elde edilmiş (ölçülebilir, derecelendirilebilir, oranlanabilir ve sınıflandırılabilir) bilgi ve veriler ışığında, belirli bir ana fikir (konsept) ve davranış/ iletişim tavrı (strateji) çerçevesinde doğru bir zamanlama ile uygun bir metin ve görsel içerik bütünlüğü ile (kampanya) sunulduğu takdirde, ürün / marka, hizmet ve tüketici arasında güçlü bir iletişim bağı oluşturulmasında etkin ve önemli bir işleve sahiptir"

    Bu iki paragrafa ulaşmak için Ulusal Tez Merkezinden Alican Kalafatoğlu'nun tezine ulaşıp sayfa 16 sayfa 15-16 yı okuyabilirsiniz.

    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklâm, gazete, dergi, radyo, televizyon, afiş; tabela gibi medialar aracılığıyla çeşitli mal ve hizmetlerin geniş
    halk kitlelerine tanıtımıdır. Bu mal ve hizmetlerin nereden, nasıl, ne fiyata alınacağı ve nasıl kullanılacağı hakkında tüketiciye bilgi veren, ona parasını en iyi şekilde değerlendirme yolunu gösteren bir araçtır"


    Bu paragraf Hasip Bektaş'ın makalesinden... Google Scholar ile kolayca bulabilirsiniz.

    Akademik makele my ass !!

    Kardeşim burda öğretim görevlisi olduğunu idda ettin, benin konumum açık bi zahmet sen nerdesin anlat.

    Şimdi tehdit falan gibi gelecek ama senin gibilerlerle kimsenin uğraşmayacağını, istetediğin gibi sallayacağını sanıyorsan yanılıyorsun.

    Burası vahşi batı değil, ODTÜ lü bir öğretim görevlisi numarası yapmak "SUÇ".

    İstediğin kadar internetten saçma sapan şeyler bul ama peşini bırakmam.

    Bakalım kimlik sahteciliği nasıl bişi, gençler görsün ;)


    Yav istediğini yap. Sana 50 yıl müddet.


    Sana akademik makaleden alıntı yaptık, hala kabullenemiyorsun. İnternetten cart curt yazmış :)

    Adama Ulusal Tez Merkezi'inden edinilmiş tezden alıntı yaptık :) Adam hala internetten cart curt diyor :)

    Ben kendimi bu forumda 13 yıldır ifşa etmiyorum, git kendin araştır bul gel bir çayımı iç.

    Bir de tehdit ediyor asdhkgfadkhgf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 1 Haziran 2017; 19:29:9 >




  • SourceCode kullanıcısına yanıt
    Sen bunun için kimlik sahteciliğinden şikayet etmeye çalışsan sana kahkaha atarak gülerler.
  • Bir de "reklam bilgi mi içeriyor ?????????????" diye aklınca aşağılamaya çalışıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    İnsanları cahillikle suçlayan, reklamın içinde bilgi olmadığını iddia eden aşırı* zeki arkadaşa ithafen aşağıdanki yazı akademik makalelerden alıntıdır. Tüm paragrafı okumak istemeyen, sadece koyu kalın yazılmış tümceleri okuyabilir.
    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklam, bir malın, hizmetin tüketiciye ulaştırılması öncesi ve sırasında, sonrasında ki program, işlem ve uygulamaları içeren bütünleşik pazarlama iletişiminin bileşenleri içerisinde yer alır. Ürün, hizmet ya da bir markanın tanıtım, geliştirme ve tutundurma çalışmalarının en önemli koşullarından biridir. Günümüzde sadece üreticiler, reklamverenler ve tüketiciler arasındaki zorunlu ilişkiyi sağlayan bir araç değil, kurumların, markaların, reklamverenlerin kendini tanıtma araçlarından ve belirlenmiş olan tüketiciye neyi, neden alması gerektiğini bilgi içeriği ile anlatan temel kaynaktır"


    "Reklamın temel özelliklerine baktığımızda; Reklam, tüketici ile ürün ve hizmeti karşılaştıran, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasını sağlayan önemli bir unsurdur. Tüketici, reklam aracılığı ile ürün veya hizmetin sağladığı yararları anlar, reklam iletilerinde; gördüğü duyduğu veya okuduğu bilgiler sonucu, ürünün yararlarına inanır ve sonunda harekete geçerek o markayı diğer rakip ürünlere tercih ederek seçer. Kendine sunulan ürün veya hizmetten memnuniyet duyarsa ürünü satın almaya devam eder. Buradan çıkarak; reklamı, üretici ile tüketici arasında bilgi aktarımını sağlayan, reklamverenden hedef kitleye doğru işleyenve belirli bir etkileşim oran ve gücüne sahip bir iletişim tarzı ve yöntemi olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Reklam hedef kitleye, bilimsel yollarla elde edilmiş (ölçülebilir, derecelendirilebilir, oranlanabilir ve sınıflandırılabilir) bilgi ve veriler ışığında, belirli bir ana fikir (konsept) ve davranış/ iletişim tavrı (strateji) çerçevesinde doğru bir zamanlama ile uygun bir metin ve görsel içerik bütünlüğü ile (kampanya) sunulduğu takdirde, ürün / marka, hizmet ve tüketici arasında güçlü bir iletişim bağı oluşturulmasında etkin ve önemli bir işleve sahiptir"

    Bu iki paragrafa ulaşmak için Ulusal Tez Merkezinden Alican Kalafatoğlu'nun tezine ulaşıp sayfa 16 sayfa 15-16 yı okuyabilirsiniz.

    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklâm, gazete, dergi, radyo, televizyon, afiş; tabela gibi medialar aracılığıyla çeşitli mal ve hizmetlerin geniş
    halk kitlelerine tanıtımıdır. Bu mal ve hizmetlerin nereden, nasıl, ne fiyata alınacağı ve nasıl kullanılacağı hakkında tüketiciye bilgi veren, ona parasını en iyi şekilde değerlendirme yolunu gösteren bir araçtır"


    Bu paragraf Hasip Bektaş'ın makalesinden... Google Scholar ile kolayca bulabilirsiniz.

    Akademik makele my ass !!

    Kardeşim burda öğretim görevlisi olduğunu idda ettin, benin konumum açık bi zahmet sen nerdesin anlat.

    Şimdi tehdit falan gibi gelecek ama senin gibilerlerle kimsenin uğraşmayacağını, istetediğin gibi sallayacağını sanıyorsan yanılıyorsun.

    Burası vahşi batı değil, ODTÜ lü bir öğretim görevlisi numarası yapmak "SUÇ".

    İstediğin kadar internetten saçma sapan şeyler bul ama peşini bırakmam.

    Bakalım kimlik sahteciliği nasıl bişi, gençler görsün ;)


    Yav istediğini yap. Sana 50 yıl müddet.


    Sana akademik makaleden alıntı yaptık, hala kabullenemiyorsun. İnternetten cart curt yazmış :)

    Adama Ulusal Tez Merkezi'inden edinilmiş tezden alıntı yaptık :) Adam hala internetten cart curt diyor :)

    Ben kendimi bu forumda 13 yıldır ifşa etmiyorum, git kendin araştır bul gel bir çayımı iç.

    Bir de tehdit ediyor asdhkgfadkhgf




    Pardon babam sen kendini ifşa etmiyormusun ??

    Yemezler öğretim görevlisiyim diyen sendin, ne oldu ??

    Vazgeçtti sadece ODTÜ hayali kuran ama LOL oynamaktan, ODTÜ ye girecek imkanı olmayan ergen çıktın.

    Sadece Robert' e girmek TEOG' ta 0 yanlış gerektiriyor, bu tip salaklara asla inanmayın.

    Oyun oynamayı hak edin, yoksa burda bu tip gibi kendinizi kandırırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    İnsanları cahillikle suçlayan, reklamın içinde bilgi olmadığını iddia eden aşırı* zeki arkadaşa ithafen aşağıdanki yazı akademik makalelerden alıntıdır. Tüm paragrafı okumak istemeyen, sadece koyu kalın yazılmış tümceleri okuyabilir.
    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklam, bir malın, hizmetin tüketiciye ulaştırılması öncesi ve sırasında, sonrasında ki program, işlem ve uygulamaları içeren bütünleşik pazarlama iletişiminin bileşenleri içerisinde yer alır. Ürün, hizmet ya da bir markanın tanıtım, geliştirme ve tutundurma çalışmalarının en önemli koşullarından biridir. Günümüzde sadece üreticiler, reklamverenler ve tüketiciler arasındaki zorunlu ilişkiyi sağlayan bir araç değil, kurumların, markaların, reklamverenlerin kendini tanıtma araçlarından ve belirlenmiş olan tüketiciye neyi, neden alması gerektiğini bilgi içeriği ile anlatan temel kaynaktır"


    "Reklamın temel özelliklerine baktığımızda; Reklam, tüketici ile ürün ve hizmeti karşılaştıran, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasını sağlayan önemli bir unsurdur. Tüketici, reklam aracılığı ile ürün veya hizmetin sağladığı yararları anlar, reklam iletilerinde; gördüğü duyduğu veya okuduğu bilgiler sonucu, ürünün yararlarına inanır ve sonunda harekete geçerek o markayı diğer rakip ürünlere tercih ederek seçer. Kendine sunulan ürün veya hizmetten memnuniyet duyarsa ürünü satın almaya devam eder. Buradan çıkarak; reklamı, üretici ile tüketici arasında bilgi aktarımını sağlayan, reklamverenden hedef kitleye doğru işleyenve belirli bir etkileşim oran ve gücüne sahip bir iletişim tarzı ve yöntemi olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Reklam hedef kitleye, bilimsel yollarla elde edilmiş (ölçülebilir, derecelendirilebilir, oranlanabilir ve sınıflandırılabilir) bilgi ve veriler ışığında, belirli bir ana fikir (konsept) ve davranış/ iletişim tavrı (strateji) çerçevesinde doğru bir zamanlama ile uygun bir metin ve görsel içerik bütünlüğü ile (kampanya) sunulduğu takdirde, ürün / marka, hizmet ve tüketici arasında güçlü bir iletişim bağı oluşturulmasında etkin ve önemli bir işleve sahiptir"

    Bu iki paragrafa ulaşmak için Ulusal Tez Merkezinden Alican Kalafatoğlu'nun tezine ulaşıp sayfa 16 sayfa 15-16 yı okuyabilirsiniz.

    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklâm, gazete, dergi, radyo, televizyon, afiş; tabela gibi medialar aracılığıyla çeşitli mal ve hizmetlerin geniş
    halk kitlelerine tanıtımıdır. Bu mal ve hizmetlerin nereden, nasıl, ne fiyata alınacağı ve nasıl kullanılacağı hakkında tüketiciye bilgi veren, ona parasını en iyi şekilde değerlendirme yolunu gösteren bir araçtır"


    Bu paragraf Hasip Bektaş'ın makalesinden... Google Scholar ile kolayca bulabilirsiniz.

    Akademik makele my ass !!

    Kardeşim burda öğretim görevlisi olduğunu idda ettin, benin konumum açık bi zahmet sen nerdesin anlat.

    Şimdi tehdit falan gibi gelecek ama senin gibilerlerle kimsenin uğraşmayacağını, istetediğin gibi sallayacağını sanıyorsan yanılıyorsun.

    Burası vahşi batı değil, ODTÜ lü bir öğretim görevlisi numarası yapmak "SUÇ".

    İstediğin kadar internetten saçma sapan şeyler bul ama peşini bırakmam.

    Bakalım kimlik sahteciliği nasıl bişi, gençler görsün ;)


    Yav istediğini yap. Sana 50 yıl müddet.


    Sana akademik makaleden alıntı yaptık, hala kabullenemiyorsun. İnternetten cart curt yazmış :)

    Adama Ulusal Tez Merkezi'inden edinilmiş tezden alıntı yaptık :) Adam hala internetten cart curt diyor :)

    Ben kendimi bu forumda 13 yıldır ifşa etmiyorum, git kendin araştır bul gel bir çayımı iç.

    Bir de tehdit ediyor asdhkgfadkhgf




    Pardon babam sen kendini ifşa etmiyormusun ??

    Yemezler öğretim görevlisiyim diyen sendin, ne oldu ??

    Vazgeçtti sadece ODTÜ hayali kuran ama LOL oynamaktan, ODTÜ ye girecek imkanı olmayan ergen çıktın.

    Sadece Robert' e girmek TEOG' ta 0 yanlış gerektiriyor, bu tip salaklara asla inanmayın.

    Oyun oynamayı hak edin, yoksa burda bu tip gibi kendinizi kandırırsınız.


    Bir gün burada bunu yazacağım aklıma gelmezdi :)


    Git ağla bir köşede :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: SourceCode


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    İnsanları cahillikle suçlayan, reklamın içinde bilgi olmadığını iddia eden aşırı* zeki arkadaşa ithafen aşağıdanki yazı akademik makalelerden alıntıdır. Tüm paragrafı okumak istemeyen, sadece koyu kalın yazılmış tümceleri okuyabilir.
    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklam, bir malın, hizmetin tüketiciye ulaştırılması öncesi ve sırasında, sonrasında ki program, işlem ve uygulamaları içeren bütünleşik pazarlama iletişiminin bileşenleri içerisinde yer alır. Ürün, hizmet ya da bir markanın tanıtım, geliştirme ve tutundurma çalışmalarının en önemli koşullarından biridir. Günümüzde sadece üreticiler, reklamverenler ve tüketiciler arasındaki zorunlu ilişkiyi sağlayan bir araç değil, kurumların, markaların, reklamverenlerin kendini tanıtma araçlarından ve belirlenmiş olan tüketiciye neyi, neden alması gerektiğini bilgi içeriği ile anlatan temel kaynaktır"


    "Reklamın temel özelliklerine baktığımızda; Reklam, tüketici ile ürün ve hizmeti karşılaştıran, tüketicinin ihtiyacının farkına varmasını sağlayan önemli bir unsurdur. Tüketici, reklam aracılığı ile ürün veya hizmetin sağladığı yararları anlar, reklam iletilerinde; gördüğü duyduğu veya okuduğu bilgiler sonucu, ürünün yararlarına inanır ve sonunda harekete geçerek o markayı diğer rakip ürünlere tercih ederek seçer. Kendine sunulan ürün veya hizmetten memnuniyet duyarsa ürünü satın almaya devam eder. Buradan çıkarak; reklamı, üretici ile tüketici arasında bilgi aktarımını sağlayan, reklamverenden hedef kitleye doğru işleyenve belirli bir etkileşim oran ve gücüne sahip bir iletişim tarzı ve yöntemi olarak değerlendirmek yanlış olmaz. Reklam hedef kitleye, bilimsel yollarla elde edilmiş (ölçülebilir, derecelendirilebilir, oranlanabilir ve sınıflandırılabilir) bilgi ve veriler ışığında, belirli bir ana fikir (konsept) ve davranış/ iletişim tavrı (strateji) çerçevesinde doğru bir zamanlama ile uygun bir metin ve görsel içerik bütünlüğü ile (kampanya) sunulduğu takdirde, ürün / marka, hizmet ve tüketici arasında güçlü bir iletişim bağı oluşturulmasında etkin ve önemli bir işleve sahiptir"

    Bu iki paragrafa ulaşmak için Ulusal Tez Merkezinden Alican Kalafatoğlu'nun tezine ulaşıp sayfa 16 sayfa 15-16 yı okuyabilirsiniz.

    .
    .
    .
    .
    .

    "Reklâm, gazete, dergi, radyo, televizyon, afiş; tabela gibi medialar aracılığıyla çeşitli mal ve hizmetlerin geniş
    halk kitlelerine tanıtımıdır. Bu mal ve hizmetlerin nereden, nasıl, ne fiyata alınacağı ve nasıl kullanılacağı hakkında tüketiciye bilgi veren, ona parasını en iyi şekilde değerlendirme yolunu gösteren bir araçtır"


    Bu paragraf Hasip Bektaş'ın makalesinden... Google Scholar ile kolayca bulabilirsiniz.

    Akademik makele my ass !!

    Kardeşim burda öğretim görevlisi olduğunu idda ettin, benin konumum açık bi zahmet sen nerdesin anlat.

    Şimdi tehdit falan gibi gelecek ama senin gibilerlerle kimsenin uğraşmayacağını, istetediğin gibi sallayacağını sanıyorsan yanılıyorsun.

    Burası vahşi batı değil, ODTÜ lü bir öğretim görevlisi numarası yapmak "SUÇ".

    İstediğin kadar internetten saçma sapan şeyler bul ama peşini bırakmam.

    Bakalım kimlik sahteciliği nasıl bişi, gençler görsün ;)


    Yav istediğini yap. Sana 50 yıl müddet.


    Sana akademik makaleden alıntı yaptık, hala kabullenemiyorsun. İnternetten cart curt yazmış :)

    Adama Ulusal Tez Merkezi'inden edinilmiş tezden alıntı yaptık :) Adam hala internetten cart curt diyor :)

    Ben kendimi bu forumda 13 yıldır ifşa etmiyorum, git kendin araştır bul gel bir çayımı iç.

    Bir de tehdit ediyor asdhkgfadkhgf




    Pardon babam sen kendini ifşa etmiyormusun ??

    Yemezler öğretim görevlisiyim diyen sendin, ne oldu ??

    Vazgeçtti sadece ODTÜ hayali kuran ama LOL oynamaktan, ODTÜ ye girecek imkanı olmayan ergen çıktın.

    Sadece Robert' e girmek TEOG' ta 0 yanlış gerektiriyor, bu tip salaklara asla inanmayın.

    Oyun oynamayı hak edin, yoksa burda bu tip gibi kendinizi kandırırsınız.


    Bir gün burada bunu yazacağım aklıma gelmezdi :)


    Git ağla bir köşede :)

    Öğretim görevlisi olarak yakışma dı tabi

    Acınası yalancı mahlukat.




  • İki işsizin kavgası :)

    1- Cahilin biri başka birine cahil yazmış.

    2- Sonra işsiz odtülü gelmiş güzelce açıklamış, cahil ona da cahil yazmış.

    3- İşsiz odtülü kaynak göstererek cahili göçertmiş.

    4- Cahil işsiz odtülüye sen işsiz odtülü değilsin aslında demiş. Hani sanki akademisyen olmak da büyük bir halt :)

    5- İşsiz odtülü git ara bul getir demiş.


    İşsiz Odtülü: Olum senin işin mi yok burada ota b.ka laf yetiştiriyon. Git makale yaz. İşsiz :)

    Cahil: Sen de bilmediğin konularda millete ahkam kesme, böyle rezil olursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linns Judy -- 1 Haziran 2017; 19:58:30 >
  • Konunun bayağı bir dışına çıktınız.Yeri burası değil.Reklam bilgi vs. tamam da milletin nerde okuduğu ne yapıp ettiği neden başkasını ilgilendirsin ki?



    Hadi ben de foruma reklam diye kanal atanları değil de bu iki arkadaş gibi sayfalarca kendi doğrularını ispatlamaya çalışmak için post kasanları görmek istemiyorum.Ne olucak banlanıcak mısınız?



    Ps.Muhtemelen 1 hafta yicek ikinizden biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Linns Judy


    İki işsizin kavgası :)

    1- Cahilin biri başka birine cahil yazmış.

    2- Sonra işsiz odtülü gelmiş güzelce açıklamış, cahil ona da cahil yazmış.

    3- İşsiz odtülü kaynak göstererek cahili göçertmiş.

    4- Cahil işsiz odtülüye sen işsiz odtülü değilsin aslında demiş. Hani sanki akademisyen olmak da büyük bir halt :)

    5- Cahil git ara bul getir demiş.


    Olum senin işin mi yok burada ota b.ka laf yetiştiriyon. Git makale yaz. İşsiz :)

    Sen de bilmediğin konularda millete ahkam kesme, böyle rezil olursun.



    İşsiz ksımı dışında ve beynin el verdiğince ve okumadan ve ......

    İşin özeti bir arkadaşımız ben ODTÜ de öğretim görevlisiyim dedi. Bende değilsin diyorum tartışacak ne var ?

    Yalan mı değilmi ??????????




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.