21 Ağustos'ta Fractal Pop Air adlı kasayı aldım. Üründe sadece fan'ın RGB'sinde bir yerinde yanlış yanıyordu. - Beyaz -> Sarı - Açık mavi -> Yeşil - Mor -> Kırmızı - Koyu mavi -> çalışmıyor geri kalanların rengi aynıydı ![]() Biraz geç farkettikten sonra 28 Temmuz'da desteğe mail attım. 30 Temmuz'da dönüş yaparak direk adres istedi, verdim. 31 Temmuz'da gönderdiğine dair mesaj geldi ama sıkıntı takip numarası olmayan kargo ile gönderdi Bekledim, bekledim, gelmedi. 20 Ağustos'ta gelmediğine dair dönüş yaptım, 21 Ağustos'ta cevap yazarak bu sefer UPS kargo ile gönderdiğini söyledi Gönderdiği gün İsveç -> Almanya -> Türkiye'ye gelmiş bulundu ![]() 22 Ağustos'ta otomatik bilgi mesajı geldi. Daha önce logitech deneyimi yaşamış olduğum için gün içinde geçer dedim. ![]() Ama geçmedi, 23 Ağustos'ta UPS'i aradığımda ne desin? DİJİTAL SLİP, ÖDEME DEKONTU vs. istedi. İyide ben garanti kapsamında ücretsiz parça dedim, yok diyorlar. Neyse sonra mesaj geldi, 26 Ağustos'ta tekrar arayarak bilgileri gönderdim ![]() 27 Ağustos'ta red cevabı aldım, bunun sebebi kendi hatamda olabilir çünkü sadece kişisel eşya işaretlemiştim. Neyse tamam dedim birdaha SMS istedim, yolladılar. Bu sefer hem kişisel hemde e-ticari olduğuna dair bilgiyi gönderdim ![]() 28 Ağustos'ta ise ÜNSPED GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİNİ ARADIM (dahili numara üzerinden), kargoyu sordum onaylandımı vs. diye, bakacağım dedi kapattı telefonu. Yaklaşık 5-6 dakika sonra kanıtlara rağmen, ücretsiz değişim parça olduğuna rağmen BENDEN 347 TL PARA İSTEDİLER, Belki başka çarem vardı ama uzayacaktı biliyorum ama tembellik işte, kabul etmek zorunda kaldım ve gümrük ücretini ödedim ![]() Ödedikten 9 dakika sonra gümrükten çıktı mesajı geldi ve gümrük ile işim bitmiş oldu. Saat 16:32'de UPS ŞUBESİ'ne dair gittiği bilgi de geldi ![]() 30 Ağustos resmi tatili ve haftasonu araya kayınca (UPS cumartesi çalışmadığını öğrendim) 2 Eylül günü elime ulaştı ve sorunum çözüldü ![]() ![]() NOT : Bütün bunlar 21 Ağustos'tan itibaren olmuştur, yani 30 Euro sınırının yürürlüğe girdiği gündür. Eğer sebepler arasında bu varsa vah halimize... NOT 2 : Öğrendiğime göre; bazı firmalara göre ücretsiz değişim olsa bile gümrük ücreti çıkardığını öğrendim, neden böyle birşey var anlam veremiyorum. Logitech'te 2 kez değişim yaşadım ücretsiz elime ulaştı çünkü. Ücretsiz değişime bile para... |
Bildirim