



Türk Telekom Fiber Ön Siparişi
Bu sistem henüz çok yeni olduğu için Müşteri Hizmetleri dahil bilmeyebilirler.
Gördüğüm alıntı ise şöyle :
Türk Telekom Müdürlüğünden Çalınan Bilgi
Türk telekom ev interneti abonelerinin dikkatine!
Türk telekom fiber olmayan haneler için kendi abonelerine fiber ön siparişi adı altında bir sistem çıkarttı.
Müdürlük çalışanları dilekçeden daha etkili bir yöntem olduğunu söylüyor.
Talep etmek için Türk telekom müşteri hizmetlerini arayıp fiber altyapı ön siparişi oluşturmak istediğinizi söylüyorsunuz.
Henüz yeni bir sistem olduğu için bütün müşteri hizmetlerinin bilgisi yok ilk denemenizde olmazsa farklı saatlerde arayarak deneyebilirsiniz.

Upload hızları artarmı?
Fractal Design RMA Deneyimi
21 Ağustos'ta Fractal Pop Air adlı kasayı aldım. Üründe sadece fan'ın RGB'sinde bir yerinde yanlış yanıyordu.
- Beyaz -> Sarı
- Açık mavi -> Yeşil
- Mor -> Kırmızı
- Koyu mavi -> çalışmıyor
geri kalanların rengi aynıydı

Biraz geç farkettikten sonra 28 Temmuz'da desteğe mail attım. 30 Temmuz'da dönüş yaparak direk adres istedi, verdim.
31 Temmuz'da gönderdiğine dair mesaj geldi ama sıkıntı takip numarası olmayan kargo ile gönderdi
Bekledim, bekledim, gelmedi. 20 Ağustos'ta gelmediğine dair dönüş yaptım, 21 Ağustos'ta cevap yazarak bu sefer UPS kargo ile gönderdiğini söyledi
Gönderdiği gün İsveç -> Almanya -> Türkiye'ye gelmiş bulundu

22 Ağustos'ta otomatik bilgi mesajı geldi. Daha önce logitech deneyimi yaşamış olduğum için gün içinde geçer dedim.

Ama geçmedi, 23 Ağustos'ta UPS'i aradığımda ne desin? DİJİTAL SLİP, ÖDEME DEKONTU vs. istedi. İyide ben garanti kapsamında ücretsiz parça dedim, yok diyorlar. Neyse sonra mesaj geldi, 26 Ağustos'ta tekrar arayarak bilgileri gönderdim

27 Ağustos'ta red cevabı aldım, bunun sebebi kendi hatamda olabilir çünkü sadece kişisel eşya işaretlemiştim. Neyse tamam dedim birdaha SMS istedim, yolladılar. Bu sefer hem kişisel hemde e-ticari olduğuna dair bilgiyi gönderdim

28 Ağustos'ta ise ÜNSPED GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİNİ ARADIM (dahili numara üzerinden), kargoyu sordum onaylandımı vs. diye, bakacağım dedi kapattı telefonu. Yaklaşık 5-6 dakika sonra kanıtlara rağmen, ücretsiz değişim parça olduğuna rağmen BENDEN 347 TL PARA İSTEDİLER, Belki başka çarem vardı ama uzayacaktı biliyorum ama tembellik işte, kabul etmek zorunda kaldım ve gümrük ücretini ödedim

Ödedikten 9 dakika sonra gümrükten çıktı mesajı geldi ve gümrük ile işim bitmiş oldu. Saat 16:32'de UPS ŞUBESİ'ne dair gittiği bilgi de geldi

30 Ağustos resmi tatili ve haftasonu araya kayınca (UPS cumartesi çalışmadığını öğrendim) 2 Eylül günü elime ulaştı ve sorunum çözüldü


NOT : Bütün bunlar 21 Ağustos'tan itibaren olmuştur, yani 30 Euro sınırının yürürlüğe girdiği gündür. Eğer sebepler arasında bu varsa vah halimize...
NOT 2 : Öğrendiğime göre; bazı firmalara göre ücretsiz değişim olsa bile gümrük ücreti çıkardığını öğrendim, neden böyle birşey var anlam veremiyorum. Logitech'te 2 kez değişim yaşadım ücretsiz elime ulaştı çünkü. Ücretsiz değişime bile para...
2 AĞUSTOS GÜNCELLEME : Aral destek'ten yanıt geldi

Konsol dahil tamamen satışı bıraktılar. Konsol oyunları'nı CDMEDIA dağıtıyor, başka dağıtıcı varsa bilmiyorum
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tamam, PC konusunda DVD üretimi çoğunlukla sonlamış olabilir ama digital download seçenekli kutulu satış hala var
Konsollara gelirsek ise mağazalarda güncel oyunların satışı var ama Aral Game'mi getiriyor yoksa başka firmamı?
Kısaca Aral Game oyun konusunda tamamen kapandımı? Sitesi sadece bu fotoğraf var artık

4 Mayıs 2024'te Ankamall gürgençlere gittim. Batarya değişimi yapıldı ama sorunu sonradan anlayabildim
Orijinal apple parçası diyor ama orijinal değil. Çünkü onarım tarihi belirmiyor. Onarım tarihi olsaydı tamamen orijinaldi

Kanıt için video attım. Videoda orijinal olmayan pil takılıyor ve fotoğraftaki gibi "orijinal apple parçası" diye inandırıyor

Onarım tarihi olan fotoğraftan bir örnek. Bu gerçekten orijinal batarya parçası. Google'da "orijinal apple parçası onarım tarihi" diye yazıp görsellere gidin, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız

yani gürgençlerden UZAK DURUN. Gerekirse zaman ayırıp İstanbul'daki üç tane apple mağazasına gidin ve değiştirin. Olan 2649TL'ye oldu
Kullanılabilir RAM Miktarı normalmi?
TTNET altyapısı ile TurkNet 1Gbps hizmeti ne zaman başlayacak?
TTNET bu sınırı kaldıralı neredeyse 5 ay oldu. Diğer firmalar minimum 200Mbps ve isteyen 1Gbps sunan firmalar var. TurkNet niye harekete geçmiyor? O kadar zam yapılıyor bari fiber kullanıcılar için bu zam değsin
Phenom X6 1090T Whea uncorrectable error hatası
|
TPM : yok
Güvenli önyükleme(Secure boot) : yok
Geçiş sistemim : BIOS üzerinden yüklerken regedit ile editledim. Yani install.wim'di, appraisers.dll'di hiç ellemedim. Direk orijinal Microsoft'un sitesinden indirdiğim ISO
Sistemim :
Amd Athlon II X4 640
16GB DDR3 RAM
GTX 750Ti
Samsung EVO 870 500GB SSD(SATA II ile çalışıyor)
Performans kaybı : Neredeyse yok. Windows 10'da kullandığım nasılsa 11'de de aynı
Güncelleme : Defender güncellemesi alıyor ama ben manuel kapatıyorum. İşlemci, RAM tüketiyor diye. Yazdığım tarih itibari ile küçük güncelleme vs. gelmedi
Umarım bu saçmalığı kaldırırlarda normal bir şekilde indiririz ve güncelleme alırız

12.10.2021 İlk güncelleme geldi ve desteklenmemesine rağmen yüklenmiştir. Umarım böyle devam eder


GTX 750 Ti'ya 6 Pin MOLEX kablo takmak zarar verirmi?

Son Giriş: 6 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 gün
Mesaj Sayısı: 550
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 585
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 19.772 (Bu ay: 1.166)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 156 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun

