Şimdi Ara

FRANSA EKONOMİ BAKANI: RENAULT KAPANABİLİR (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
4.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Pazarlamacılar bunu begendi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10-15 yıl önce yerli üretimi olan bir markanın pazarlama müdürü ilerde dünyada 3-4 otomobil markası kalacak. Satınalmalar ve birleşmeler daha fazla olacak demişti. Acaba olabilir mi diye düşünmüştüm. Sanırım adam haklı çıkıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomasyon sistemleri çalıştığı sürece çok verimlidir. Ama böyle beklenmeyen bir durumda sistem çalışmadığı anda ise çok maliyetlidir. Herşey bantların sürekli akması üzerine kurulmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapatanlar gelin hele
    Autocar
    French government outlines €8bn car industry rescue package | Autocar
    https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/french-government-outlines-%E2%82%AC8bn-car-industry-rescue-package

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzer konuya da yazdım:Alman hava yolları şirketi Lufhansa için Alman devleti 9 milyar avroluk kurtarma paketini onaylamışken Renault gibi stratejik bir firmayı Fransa hiçbir şekilde batırmaz. Üstelik Renault için 5 milyar avrodan bahsediliyordu. Fransa demek Renault demek, PSA demek. Futbol nasıl sadece futbol değilse otomobil de sadece otomobil değildir. Dünyada otomotiv markasına sahip çok az ülke var. Kurulması, ayakta tutulması çok zor olan şirketlerdir otomotiv şirketleri. Fransa asırlık şirketinin batmasına göz yummaz. Son 20 yılda İngiliz Rover, İsveçli Saab ve 2008 krizinden sonra General Motors bünyesindeki Oldsmobile gibi birkaç firma dışında batan otomotiv firması hatırlamıyorum ki Renault söz konusu markalarla karşılaştırılamayacak kadar büyük ve güçlü bir firma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Daha üretilmemiş, hatta tasarlanmamış araçların kronik sıkıntılı olacağını ve malzeme kalitesinin düşeceğini iddia ederek dizel motoru övmek

    Bu yeni bir level sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault tasarruf planını açıkladı. 15 bin kişi işten çıkarılacak, üretim kapasitesi 700 bin azaltılacak. 3 yılda 2 milyar euro tasarruf etmeyi planlıyorlar.




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Olan gene emekçilere oldu, firmayı bu duruma getiren yöneticilerin kaç tanesini işten çıkardılar acaba?
  • Oturup bazı arkadaşlar mubarek cuma günü para toplayacaklar çekinmeseler Böyle dönemler hükümetlerden para almak,fabrika kapatmak ve yine işci çıkartmak için firmaya bahane sunar. Onlarda ortaya kapatıyoruz,batıyoruz diyerek PR çalışmasına başlar ki kamuoyu hazırlansın. Kimsenin battığı ettiği yok. Koca dünya savaşı yaşadık, 3 ay sürmeyen hadi diyelim 1 sene olsun virüs mü batıracak,tüm dünyayı değiştirecek. Virüs bahanesi ile herşey değiştiriliyor,yoksa ortada birşey yok.
  • Renault'u diğer otomobil üreticileri de takip edecektir. Virüsten önce de bunun ayak sesleri geliyordu zaten, virüs bahanesi oldu.

    Otomobil satışlarındaki daralma bir kenarıya, asıl etki elektrikli araçların gelişi/gelişimiyle sektörde çok ciddi değişiklikler olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault o kadar zordaysa cami önüne mendil açsın bari. PR çalışması yapıp vergi mükelleflerinin parasında gözleri var
  • Zaten kim aliyordu ki? Alman tanki dururken Fransiz plastigi alip ariza veriyor diyen cok kisi vardi. Bir araba 5. yilinda cop olur mu? Olur ama digeri 25. yilinda daha yeni acilmaya basliyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.