Şimdi Ara

G4 Stylus Şebeke Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
7.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    20 gün kadar önce G4 Stylus Lgh542Tr modelini aldım, ancak mobil veri açıkken ve bağlantı tercihim 3G (WCDMA/GSM) seçiliylen arayanlar ulaşamıyor. Daha doğrusu 5 kere arıyorlarsa 2-3 keresinde hattım kapalı görünüyormuş. 2G seçiliyken de denedim ozaman çok nadir karşılaştım. Ben arama yapmak istediğimde de muhtemelen arka plandaki uygulamalar açık olup mobil veriyi kullanırken ilk aramamı yapamıyorum. kapatıp geri aramak zorunda kalıyorum. Orjinal micro sim kart kullanıyorum ve hatta gidip yeni bi hat daha aldım çözülmedi.
    Arkadaşlarımın telefonları evimde full çekerken benim telefonun gösterge çubukları çok hızlı bi şekilde ani artış ve azalışlar gösteriyor. Özellikle de internete bağlıyken. Bu göstergeden çok çekim gücü önemli benim için ama bu gösterge dalgalıyken görüşme yaptığımda da ses kalitesi berbat. Başka operatörlerin kartlarını taktım, gerekli ayarlamaları tekrar tekrar kontrol ettim bi türlü düzelmedi. Lg pc suite ile yazılımını tekrar yükledim, çünkü hata kurtarma gibi bişey varmış, oda sorunumu çözmedi. 4445653 ü aradım teknik servise göndermem gerektiğini belirtti.
    İlk günden beri araştırma yapıyorum ancak bu problemle ilgili birşey bulamadım, kimse de yaşamamış galiba. Servise göndercem mecburen ama değişim istiycem sonuçta ilk ayda da tamir görmesini istemem, ama aynı modellerin hepsinde böyle bir durum söz konusuysa ona göre başka talepte bulunucam. Lütfen konunun çözümü için bilginiz var ise, veya böyle bir durumla karşılaşmışsanız paylaşabilir misiniz ?







  • Fabrika ayarlarini sıfırla oyle dene bendede stlus var ben hic boyle bisey yasamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah Tesbih, yazdığımı okumamıştım galiba veya farkedemedin galiba herşeyi denedim ve telefon bozuk. Sen farketmemiş olabilirsin, veya sana denk gelmemiş olabilir, ancak LG G4 Stylus LGH542TR modeli cihazların %70 inde ve belkide daha fazlasında bu hata var.
    Servisten geldi, '' yazılım yüklendi aktif denendi sorun görülmedi'' yazmışlar servis formuna. Dün teslim aldım ve 10 dakika içinde eskisi gibi arayanlar ulaşamadı mesajları gelmeye başladı. Ve hâlâ sinir edici bir şekilde hata sürüyor. Oysaki servise gönderirken de gayet açıklayıcı bir kağıt yazmıştım. Üstelik değişim istediğim halde sadece yazılım yüklenmiş. Kardeşim ben bu mala para verip alıyorsam ve bozuksa sende istediğimi yapmaya mecbursun. Ama yazılım yükleyince düzelir demişler ve düzelmedi. Yarın 100₺ masraf yapıp İstanbul'a servisine gidip durumu anlatıcam. Zaten hat değiştirme gitmek yol parası bekleme ve başka telefon kullanmak derken 200₺ masrafı olmuştu. Bununla beraber 300 olucak, zaten cihazı 850₺ aldım ve maliyeti şuan - kullanmadığım halde - 1150₺ oldu.
    Arama özelliği olmayacaksa gider tablet alırdım yani. Varsa böyle bir problemle karşılaşan lütfen yazsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mstfklll M kullanıcısına yanıt
    Merhaba mstfklll,

    Aynı problemi ben de yaşamaktayım. Telefonu 3 ay önce aldım. Çok fazla mobil veri kullanmadığım için sıkıntı yapmamıştım. Ama şimdi lazım oluyor ve mobil veri kullanmak istediğimde bağlantı kopukluğu yaşıyorum sürekli olarak. 2-3 dakika tekrar mobil verinin bağlanmasını bekliyorum. Online bir oyun oynamak istediğimde sürekli bağlantı kopukluğu yaşıyorum veya internette dolaşırken sayfaların yüklenmemesi gibi. Whatsapp'tan mesaj geç gitmesi de buna dahil. Yani bu konuda yalnız değilsiniz. Ancak, LG Müşteri Hizmetleri herhangi bir çözüm sunmuyor. Sürekli olarak arıyorum ve tek yaptıkları bir yerlere yönlendirmek, böyle bir problemi Sony telefon kullanırken yaşadım. Al birini vur ötekine. Sony'den para iadesini 4-5 ayda alabildim. Keza orda telefon tamamen bozulup hiç açılmıyordu ama yine de 4-5 ay beklettiler. Dediğiniz de %100 haklısınız ama müşteriyle ilgilenmek gibi pek dertleri yok, sattıktan sonra iş bitti diye düşünüyorlar. Bir sonuç alamazsam Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım, Sony telefon için de böyle bir başvuru yapmıştım en sonunda ve 1-2 hafta sonra para iadesi yapılmıştı.




  • Cihazın sıfır kutulusunu gönderdiler, bunda da aynı sorun var. Ücret iadesi istedim ama bunu servisler karar veremiyormuş, Tüketici Heyetine başvuru yapabileceğimi servisteki çalışanları yüksek sesle, daha doğrusu bağıra bağıra söyledi, sanki bişey demişim gibi. Sizin mesaj atalı 1 ay olmuş hakem heyetine başvuru yaptınız mı? veya başvurduysanız sonuç ne oldu ?
  • Up benim g4 stylusda swarmı kullanamıyorum konum bildirimi yapmıyor sizin telefonda oyle mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    samsung galaxy s7 pil değişimi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • soulfly86 S kullanıcısına yanıt
    aynı problem bende de olmuştu ilk zamanlar. daha sonradan kullanabildim. şimdi uygulamayı kullanmadığım için bilgi veremeyeceğim maalesef.
  • mstfklll M kullanıcısına yanıt
    Henüz arıza için bir başvuru yapmadım. İş için 3 aydır başka şehirde olduğum için fatura vs. yok yanımda maalesef. Döndüğüm zaman öncelikli olarak Teknosa'dan aldığım için orası ile irtibata geçeceğim. Sonuç çıkmazsa, tüketici hakem heyetine başvurabilirim.
  • Hakem heyetine başvuru yaptım, bilirkişi cihazı aldı inceliyor, inşallah cihazı tam anlamıyla kullanıp sorunu farkedebilir. Çünkü cihazı tam anlamıyla kullanacağına pek inanmıyorum. Yani zaten başka işle meşgul birisi, kendi telefonunda da bilgileri vardır, akşamdan akşama çok nadir kullanması muhtemel. Zaten ister arıza var desin, ister demesin ben bu işin peşini bırakmıycam, davaya kadar gidicem, çünkü daha arama bile yapamayan oyuncağı telefon diye satıyorlar! LG çağrı merkezine de durumu anlatıyorum 2 cihaz da bozuk paramı verin diyorum, "Biz para iadesi yapmıyoruz, bizde yok" diyor. Aldığım teknoloji mağazası VATAN BİLGİSAYAR desen zaten 15 gün içinde alıyormuş sonrasında imkansızmış. Ne zaman arama yapmak istediğimde yapamasam sinirleniyorum. En sonunda LG genel merkeze gidip G4 Stylus ile camını çerçevesini indirecem. Başka türlü anlamazlar. Madem dandik ürün üretiyosun, bari hatanı kabul et be kardeşim! Ben neden zarara gireyim senin salak salak ürettiğin cihaz yüzünden ya? Bu yazımı okuyanlara tek tavsiyem : LG den uzak durun ! Yok ekranı güzel, yok şusu güzel busu güzel demeyin. Telefon telefon değil ki.. oyuncak tablet gibi bişey. Kafasına göre şebekeye bağlanıyor. SWARM, Snap Chat falan hak getire. Bir konum bildirimi yapana kadar, veya Google Play den bir uygulama indirene kadar canımız çıkıyor, Hatta olmuyor !




  • mstfklll M kullanıcısına yanıt
    Numaramı turkcell e taşıdım ben açıkçası. Herhangi bir başvuru yapmaktan vazgeçtim. Vodafone hat kullanıldığı zaman sanırım frekanslardan kaynaklı olarak internet sıkıntı çıkarıyorum. Turkcell'e geçtim.
    Turkcell hat ile herhangi bir sıkıntı yok internette. Şuan normal bir şekilde kullanıyorum.
  • Ben telefonu 10 gün kadar Turkcell hatla hem İstanbul Silivride, hemde Kırklarelide denediğimde de aynı şekilde şebeke problemleri yaşadım. Ki özellikle gidip aynı hatta ait yeni micro sim kart da çıkarttım. Sorun değişmedi aynı şekilde şebeke problemleri yaşadım. Tahminimce kimse benim kadar mobil veriyi kullanmıyor. Whatsapp kullanmıyor, veya kullansa bile mobil veriyi bildirimlere bakıp geri kapatmak için kullanıyor muhtemelen. Zaten cihaz bilirkişiden gelsin ilk işim video kaydetip buraya eklemek olucak.
  • mstfklll M kullanıcısına yanıt
    Senin telefon baya sıkıntılı o zaman. Her türlü siteye rahatlıkla girebiliyorum turkcell ile şuanda. Umarım bir sıkıntı yaşamam ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG G4 Beat ve GC şu an en sıkıntısız mini modeller, Stylus hakikatten şebeke problemi yaşıyor..
  • Haziran ayında Tüketici Hakem Heyeti lehime karar vermiş ve cihazı aldığım mağazaya teslim edip paramı geri aldım :) Stylus lar kronik arızalı dedi çalışanları. Bu durumu yaşayan arkadaşlara tavsiyem hiç servise göndermeden Tüketici Heyetine başvurun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.