Arkadaşlar benim 01.03.2008 tarihinde teknosadan almış olduğum Toshiba Portégé G500'ün şarj yuvası genişledi şarj olmuyordu. Ben de 21.08.2009 tarihinde garantiye verdim, bana üzerinde Ürün takip numarasının ve arıza bilgilerinin yazılı olduğu bir kağıt verdiler. Ama ben, ürün takibini Teknosa'nın sitesinde bulamadım. Ürün takibini nasıl yapacağım ?
Yok mu bilen ?
Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.Muhtemelen cihazınızı yenisiyle değiştireceğiz diyeceklerdir.Bence değiştirmeyin para iadesi isteyin.Arkadaşım 1 hafta sonra Teknosa'dan G500'ün para iadesini alacak.Herkesde aynı arıza anakart problemi.G500'ler kronik arızalı.Şirkette 3 kişi aldık 3 müzde iade ettik bu yolla cihazları.
Teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme