Şimdi Ara

G500 ürün takibi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim 01.03.2008 tarihinde teknosadan almış olduğum Toshiba Portégé G500'ün şarj yuvası genişledi şarj olmuyordu. Ben de 21.08.2009 tarihinde garantiye verdim, bana üzerinde Ürün takip numarasının ve arıza bilgilerinin yazılı olduğu bir kağıt verdiler. Ama ben, ürün takibini Teknosa'nın sitesinde bulamadım. Ürün takibini nasıl yapacağım ?



  • Yok mu bilen ?
  • Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.Muhtemelen cihazınızı yenisiyle değiştireceğiz diyeceklerdir.Bence değiştirmeyin para iadesi isteyin.Arkadaşım 1 hafta sonra Teknosa'dan G500'ün para iadesini alacak.Herkesde aynı arıza anakart problemi.G500'ler kronik arızalı.Şirkette 3 kişi aldık 3 müzde iade ettik bu yolla cihazları.
  • Teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.