Şimdi Ara

galaxy s2 servis mağduru(Yorumlarınızı Rica ediyorum) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kardeşim senin elinde böyle bir beyana bulunmadığına dair belge yok mu şikayet formunun bi kopyası varsa hiç bekleme git savcılığa ordan ara şirketi savcılıktayım hatanızı düzeltmezseniz dilekçeyi veriyorum de sen yüzlerine kapat bu sefer dilekçeyi de ver eğer yapacaz derlerse şikayeti geri çekersin.

    bizim insanımız dizilerden filmlerden öyle bi alışmış ki mahkeme öcü gibi mahkemeye gidersen sonuçlanmaz 40 yıl beklersin gibi bi saçma anlayış var ve malesef sırf bunun yüzünden hakkını aramayan birsürü insan var. git ver mahkemeye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    kardeşim senin elinde böyle bir beyana bulunmadığına dair belge yok mu şikayet formunun bi kopyası varsa hiç bekleme git savcılığa ordan ara şirketi savcılıktayım hatanızı düzeltmezseniz dilekçeyi veriyorum de sen yüzlerine kapat bu sefer dilekçeyi de ver eğer yapacaz derlerse şikayeti geri çekersin.

    bizim insanımız dizilerden filmlerden öyle bi alışmış ki mahkeme öcü gibi mahkemeye gidersen sonuçlanmaz 40 yıl beklersin gibi bi saçma anlayış var ve malesef sırf bunun yüzünden hakkını aramayan birsürü insan var. git ver mahkemeye

    Hocam Merhaba Öncelikle ilgin için teşekkür ederim;
    Ben telefonu teslim ederken tuşlarıyla ilgili bir problemim yoktu full sağlam kullanıyordum.Teslim ettiğim formdada şikayetim sadece şarjın 100 den 2 ye düşmesi vede formda sadece şikayet olarak bu yazıyor.Ben teslim ederken tuşlarımda çalışıyordu.sonra bana talep ettiğiniz arızalar garantiden giderildi yalnız tuşlarınız için ücret ödemeniz gerek dediler Bende dedimki Her ne sebeple olursa olsun ben size teslim ederken tuşlarım çalışıyordu Size sağlam verdim dedim.Bana diyorki ekranınız köşedeki ezikten dolayı garanti dışı tuş arızanız ondan dolayı olduğundan ücret çıkıyor.Bende hala diyorumki önemli olan size teslim ederken sağlam olması size teslim edene kadar kullanıyordum ben o tuşları.Burada koptuk zaten Anlayamadıkları yada anlayıp işlerine gelmeyen nokta bu.Bu arada ben cihazı tuşları üstüme yıkmasınlar diye Teslim almadım.Thheyetindeki memur teslim alman bizim telefonu almamız gerekiyor diyince Servise teslim almaya gittim.Kız bana formu uzattı.Bir baktım Ne bana ücret çıkardıkları Ne benim Kabul etmediğim Ne Tuşların arızası hiç bir şey yazmıyor.Sanki ben talep ettiğim arızadan verdim onlarda sadece o arızayı gidermiş bana teslim etmiş gibi İşte orda patırtı koptu Ben Yaygarayı bastım Dedim bu tuşlar teslim ederken çalışıyordu bana böyle teslim edemezsiniz.Servisin müdürü indi aşşağı Dedi tamam yazalım forma El yazısıyla kendilerince yazdılar Öyle verdiler bütün bu olayların bilgisayarlarına işli olması gerekmiyormu otomatik formda yer alması gerekmiyormu.Adamların bu yaptığı sizce yasalmı




  • Arkadaslar TsHh Beni hatalı buldu Kullanıcı Hatası diye
    Telefonu kaymakamlıktan teslim aldım.Aynı Şehirde başka bir yetkili servise verdim Nekadar fiyat çıkaracagını Merak Ettiğim için.Adamlar yarım saat sonra mesaj Atmazmı Telefonunuzun tamiiri tamamlanmıstır Teslim alabilirsiniz.Önce Anlamadım Bir sinirlendim Benden okey almadan nasıl tamir ederler diye gitttim Telefonu cıkarıp Elime verdiler Ön panel Yani EKRAN Çerçeveyle değişmiş Şaşırdım.Bir süre anlayamadım Sorduğumdada Üretici garantili dediler teslim aldım.Sonra Hani içime battı Diğer Kötü kadın Çocuğunun yaptıkları Ertesi gün Adliyeye gittim.Bir tanıdıgım vardı Dedim beni bu işe Vakıf biriyle konustur ben mahkemeye vereceğim.Tecrübeli vatandaşın Makam Mevkisi Önemli değil Dediki Telefondaki Mağduriyetin giderildiyse hiç başvurma İlk Duruşmada Gereği yok kararı verirler dedi. Anlicanız 3 ay boşu boşuna telefonsuz kalıp strese girdim...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.