Şimdi Ara

GamePower Saber Mekanik Klavye Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
6.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konunun yeri burası mı bilmiyorum kusura bakmayın. Yaklaşık 1 ay önce incehesap dan almış olduğum hazır sistemde bulunan GamePower Saber Red Switch klavye de tuşların basmama sorunu ortaya çıktı. Aldığım ilk hafta da bu sorun vardı fakat bu kadar büyük değildi. İlk zamanlar çok nadir temassızlık yaparken şu anda W tuşu hiç basmıyor desem yeridir 50 basışta 5 defa anca ya basıyor ya basmıyor. Tab ve q tuşu da aynı şekilde arada bu sorunu yapıyor. İncehesap ile iletişime geçtiğim zaman destek birimine video atmamı söylediler ve yaptım fakat Gamepower 'ın yetkili servisi oksid bilişimmiş ve burda
    www.oksid.com.tr
    Arıza ve Garanti Bilgileri - Oksid Bilişim Teknoloji
    https://www.oksid.com.tr/destek/ariza-ve-garanti-bilgileri.php
    yazılana ve anladığıma göre çevre birimleri teknik servise kabul edilmiyormuş.

    Ne yapmam gerekli ? Değişim yapılıyor mu ? Eğer yapılıyorsa blue switch ile değiştirirler mi ?







  • dostum aynı sorunu 3 ay once ben yasadım neyseki n11 de degıstırmıstım. cs go da oynarken oyunda ctrl tuşu takılıyor basmıyor yada w a s d tusları gec ıslıyor gıbı okadar sinir bozucu ki. sağolsunlar değiştirdiler. ama klavyeden genel olarak çok memnundum tekrar aynı klavyeden bu sefer incehesaptan aldım 1 ay dır bunu kullanıyorum hiç sorun yoktu bugun tekrar takılmaya basladı forumlara bakarken senın yazına denk geldım cozum bulabıldın mı ? bende sadece cs go da oluyor ılgınc sekılde
  • Ürünü garantiye gönderdim tamir edip tekrar gönderdiler ama tekrardan ufak ufak aynı sorun ben geliyorum diyor gibi yine sorun olursa göndericem bu sefer ürün değişimi veya para iadesi olucak sanırım
  • Aynı sorun benim klavyemde de var. İade için nereye gönderdiniz?
  • Ben ince hesaptan almıştım onlara gönderdim onlarda ithalatçıya gönderdi sizde direk ithalatçı firmaya veya aldığınız yer neresi ise oraya gönderebilirsiniz.

    Bu arada bu sorun bende tekrardan olmaya başladı kronik belli ki
  • Bu klavyeyi çok uzun süredir kullananların yorumları üzerine aldım bir hafta oldu şuan için hassasiyetinde herhangi bir sorun yok şikayet sitelerinde de bu tarz bir duruma rastlamadım inşallah sorun yaşamayız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sorunu garantiye göndermeden çözdüm. Tuşların hepsini tek tek çıkartıp switchlerin içine girecek şekilde WD40 pas sökücü sıktım. Kuruması için biraz bekledim. Basmayan tuşlar basmaya başladı. Büyük ihtimalle switchlerin açıklığını çok geniş yapmışlar içlerine toz giriyor. Tabi siz yine de ilk olarak garantiye yollayın. Eğer tekrar böyle bir durum olursa dediğim yöntemi uygularsınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yok geçenlerde bir ara tekrarlar da sonra kesildi yine tekrarladı bugün. Tüketici haklarına göre ayıplı ürün olduğu için ve ikince defa arıza verdiği için değişime göndericem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexusElite

    Yok geçenlerde bir ara tekrarlar da sonra kesildi yine tekrarladı bugün. Tüketici haklarına göre ayıplı ürün olduğu için ve ikince defa arıza verdiği için değişime göndericem.
    Şuan bende de aynı sorun var w tuşu çok nsadir basıyor yarın garantiye yollamayı düşünüyorum
    NexusElite sen garantiye yolladın mı ve garanti süreci nasıl geçiyor ?
  • Arkadaşlar sürekli aynı hata ile karşılaşıyorsanız ürünlerin geneli veya gelen partideki ürünler sıkıntılıdır.
  • 3 haftaya yakın süredir garanti ve değişim için uğraşıyorum.

    İlk 6 aylık süreçte değişim hakkım var sonuçta ve ürün bu 6 ay içince 2 defa aynı sorundan dolayı arızalandı. Belli ki sorun kronik. 3 hafta önce değişim için gönderdim not düştüm aradım hatta değişim yapılıp kargolanıcak dendi fakat pek öyle olmadı.

    Tamir edilip tekrar gönderdiler ve kargoya verildi denilip kargoya verilmemişti ürün. Cuma kargoya verildi denilen ürün pazartesi kargoya verildi salı günü elime ulaştı ve çarşamba günü tekrardan yolladım. Normalde dün kargoya verildi denilen ürünün hala takip numarasını alamıyorum.

    Son durum bu şekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk aldığımda Işık'ın I sı zor basıyordu.Basa basa düzeldi.Az önce d tuşu basmamaya başladı.Evde bilgisayarı temizlemek için aldığım hava kompresorü var küçük ,onunla tuşu çıkarıp swıtche hava bastım.Düzeldi.Kullandığım klavye gamepower ogre red swıtch .Basmaması muhtemelen, araya giren bilimum malzeme ve tozlardan.Deneyin.

  • bu tarz bircok klavye tamir ettim yapacağın şey komple sökmek izopropil alkol ile temizlemek diş fırcası ile devreleri temizle

  • Aynı durumu ben de yaşadım hatta 4 KERE SERVİSE GİTTİ GELDİ EN SONUNDA DEĞİŞİM İSTEDİM AQYIPLI ÜRÜN OLDUĞU İÇİN Fakat SUAN sıfır ürünle değişmelerine rağmen aynı hata devam ediyor bu tuşlar basmıyor suan da bile basılı kalıyor falna dğeişik değişik hareketler yapıyor kelimelerin arasına sıkışıyor takılı kalıyor BAZen basmıyor GAMEPOWER KLAVYE KONUSUNDA REZALET BİR FİRMA YA GERÇEKTEN blooddy klavyem vardı 10 sene kullandım böyle bir sorun yaşamadım. şuıraya bak yazdığım kelimeler bile büyüklü küçüklü klavyeyi sinirden kırasım geliyor q tuşu bu akdar boktan olmamalı

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.