Şimdi Ara

GARANTİ DIŞI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nedenini anlayamadığım bir şekilde, ülkemizde firmalar hem ürün ithal ediyor hem de nedense teknik servis hizmeti vermekten itinayla kaçınıyorlar.baskıcı bir rejim olsa bu insanları evinden alıp zorla distribütör firmada çalıştırsa anlayabilirim belki.madem bu işi yapmak hoşunuza gitmiyor neden firma kurup ithalat yapıyorsunuz ki...

    garanti şartlarında bilgisayarın tüm donanımı 2 yıl garanti altındadır diye geçiyor.yazılımsal sorunlar nedeniyle donanımlar hasar görürse garanti dışı kalacağı da yazılı.herhangi bir donanımın yazılımsal değişikliklerden ötürü hasar görmesi neredeyse imkansız.belki bios update sırasında olabilir.onun dışında aklıma bir şey gelmiyor.kötü niyetli kişiler bu tür maddeleri suistimal etmek için işletim sistemi değişikliğini kendi sorumsuzluklarına bahane olarak öne sürebilir.böyle bir durum karşısında yasal yollardan hak aramaya çalışmaktan başka bir çözüm yok henüz.

    @gutenberk i aspire 5105 forumundan biliyorum.bilgisayarında sorun çıktığı için acer ın kurtarma prosedürü ile çok uğraştı.sonunda başarılı olamayıp windows xp yüklemek zorunda kaldı.
    burada müşteriyi suçlamak doğru değil.cihaz türkiyeye satılmasına rağmen kurtarma diski oluşturmaya yarayan program ingilizce.ayrıca kutunun içinden tek bir türkçe döküman dahi çıkmıyor.ingilizce bilmeyen veya bilgisayar terimlerinden anlamayan bir insan kurtarma diski oluşturmak konusunda doğal olarak güçlük çekecektir.50 küsür sayfalık bir kılavuzu türkçeye çevirmek için acerla anlaşmak imkansız olmasa gerek.bazen de yasadaki açıktan faydalanarak, yüzlerce sayfalık kılavuzu türkçeye çevirmiş gibi göstermek için tek bir sayfaya türkçe açıklamalar bastırıp onu klavuzmuş gibi sunuyorlar.problem çıktığı zaman da kullanıcı hatası denilip garanti iptal ediliyor.ithalatçı şirketlerin sorumsuzluğu yanlarına kar kalıyor.hakkını aramak için dava açıp kazanan tek tük kişileri çoğu zaman okuyoruz.normal bir ülkede bu davaların gözdağı vermesi gerekirken firmalar hiç bir şey olmamış gibi haksız uygulamalarına devam etmekte sakınca görmüyorlarsa suç kimde?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xqw1

    nedenini anlayamadığım bir şekilde, ülkemizde firmalar hem ürün ithal ediyor hem de nedense teknik servis hizmeti vermekten itinayla kaçınıyorlar.baskıcı bir rejim olsa bu insanları evinden alıp zorla distribütör firmada çalıştırsa anlayabilirim belki.madem bu işi yapmak hoşunuza gitmiyor neden firma kurup ithalat yapıyorsunuz ki...

    garanti şartlarında bilgisayarın tüm donanımı 2 yıl garanti altındadır diye geçiyor.yazılımsal sorunlar nedeniyle donanımlar hasar görürse garanti dışı kalacağı da yazılı.herhangi bir donanımın yazılımsal değişikliklerden ötürü hasar görmesi neredeyse imkansız.belki bios update sırasında olabilir.onun dışında aklıma bir şey gelmiyor.kötü niyetli kişiler bu tür maddeleri suistimal etmek için işletim sistemi değişikliğini kendi sorumsuzluklarına bahane olarak öne sürebilir.böyle bir durum karşısında yasal yollardan hak aramaya çalışmaktan başka bir çözüm yok henüz.

    @gutenberk i aspire 5105 forumundan biliyorum.bilgisayarında sorun çıktığı için acer ın kurtarma prosedürü ile çok uğraştı.sonunda başarılı olamayıp windows xp yüklemek zorunda kaldı.
    burada müşteriyi suçlamak doğru değil.cihaz türkiyeye satılmasına rağmen kurtarma diski oluşturmaya yarayan program ingilizce.ayrıca kutunun içinden tek bir türkçe döküman dahi çıkmıyor.ingilizce bilmeyen veya bilgisayar terimlerinden anlamayan bir insan kurtarma diski oluşturmak konusunda doğal olarak güçlük çekecektir.50 küsür sayfalık bir kılavuzu türkçeye çevirmek için acerla anlaşmak imkansız olmasa gerek.bazen de yasadaki açıktan faydalanarak, yüzlerce sayfalık kılavuzu türkçeye çevirmiş gibi göstermek için tek bir sayfaya türkçe açıklamalar bastırıp onu klavuzmuş gibi sunuyorlar.problem çıktığı zaman da kullanıcı hatası denilip garanti iptal ediliyor.ithalatçı şirketlerin sorumsuzluğu yanlarına kar kalıyor.hakkını aramak için dava açıp kazanan tek tük kişileri çoğu zaman okuyoruz.normal bir ülkede bu davaların gözdağı vermesi gerekirken firmalar hiç bir şey olmamış gibi haksız uygulamalarına devam etmekte sakınca görmüyorlarsa suç kimde?

    kesinlikle şu anki içinde bulunduğumuz durumu çok iyi özetlemişsin xqw1 bir dvd vermekbu kadar zormu bir firma için anlamam vede bi sorun oluştuğunda suçu kullanıcıya atıp nasıl bunları söğüşleyebiliriz diye yollar arıyorlar nasıl bi ülkede yaşıyoruz anlamadım




  • SLM bi sorum olacak...Acer 5520 G kullanıcısıyım ;ama bi kaç gün önce adaptörü bozuldu..ısı değişikliğinden oldoğunu sanıyorum..Garantisinin bitmesine daha var yeni aldım zaten...acaba bu durum garantiye girer mi ? girmez ise adaptör orjinal almam mı gerekiyo unıversal alırsam ne gibi sorun oluşur?
    şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zemheri88

    SLM bi sorum olacak...Acer 5520 G kullanıcısıyım ;ama bi kaç gün önce adaptörü bozuldu..ısı değişikliğinden oldoğunu sanıyorum..Garantisinin bitmesine daha var yeni aldım zaten...acaba bu durum garantiye girer mi ? girmez ise adaptör orjinal almam mı gerekiyo unıversal alırsam ne gibi sorun oluşur?
    şimdiden teşekkürler...


    alınır

    sorun olmaz
  • Orjinal vistayı tekrar nasıl yükleyebilrim ? ilk aldığımda yedekleme yapmayı unutum.. alalı 1 aydan fazla oldu ve yavaşlamalar başladı.

    Önceden okumuştum eğer Vista Home Prreuim türkçe yüklersek korsan cd key kısmına gelince kendi cdkeyimizi yazaibliyormuşuz.. orda bir telefon falan vermişti sanırm faturanızı nerden aldığınızı falan soruyormuş cevapları aldıktan sorna cdkeyi alıyormuşsunuz.

    Kısacası nasıl format atarım ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TyRunG

    Orjinal vistayı tekrar nasıl yükleyebilrim ? ilk aldığımda yedekleme yapmayı unutum.. alalı 1 aydan fazla oldu ve yavaşlamalar başladı.

    Önceden okumuştum eğer Vista Home Prreuim türkçe yüklersek korsan cd key kısmına gelince kendi cdkeyimizi yazaibliyormuşuz.. orda bir telefon falan vermişti sanırm faturanızı nerden aldığınızı falan soruyormuş cevapları aldıktan sorna cdkeyi alıyormuşsunuz.

    Kısacası nasıl format atarım ?

    açılışta alt f10 yapmayı denedinmi hiç tabi eger modelin 5105 ise diğer modellerde farklılık olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TyRunG

    Orjinal vistayı tekrar nasıl yükleyebilrim ? ilk aldığımda yedekleme yapmayı unutum.. alalı 1 aydan fazla oldu ve yavaşlamalar başladı.

    Önceden okumuştum eğer Vista Home Prreuim türkçe yüklersek korsan cd key kısmına gelince kendi cdkeyimizi yazaibliyormuşuz.. orda bir telefon falan vermişti sanırm faturanızı nerden aldığınızı falan soruyormuş cevapları aldıktan sorna cdkeyi alıyormuşsunuz.

    Kısacası nasıl format atarım ?

    ınternetten bı vısta ındır

    kurulumda kendı sıfrenı gır laptop un altındakı

    boylece lısanslı wındowsuna kavusursun
  • bilgisayarınıza ait lisanslı vistanız varsa (hdd değişiminde) microsoft telefonla yeni keyinizi veriyor bir sıkıntı yok. sıkıntı arkadaşların telefon etmekte zorlanmaları.
  • Laptopun altındaki cdkeyi gördüm tamamdır :)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.