Şimdi Ara

Garanti Bitse De Hak Arama Bitmedi! OLED Yanığında Tüketici Mahkemesi Süreçleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
17
Favori
8.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oled tv -monitör alacakken şu konuları görünce buz gibi soğuyorum üründen. En temizi Mini led bakayım ben. 

  • Ben tüketici mahkemesine taşıdım sanırım bilirkişi atanacak. Gelişmeleri bende aktaracağım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Herkese iyi günler, bizim davada bilirkişi ataması oldu, bilirkişi dün geldi tvnin fotolarını çekti rapor yazacağım dedi. Ev kullanımında böyle olmaması gerekir ne hale gelmiş bu dedi, bakalım süreç devam ediyor gelişme oldukça buradan aktaracağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Konuyu açandan yazandan Allah razı olsun, emeğine sağlık dostum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YavuzÇ. -- 12 Aralık 2023; 14:6:44 >
  • onur_savas26 O kullanıcısına yanıt

    Her hangi bir gelişme oldu mu acaba?

  • Bilirkişi raporunda tv de kullanıcı odaklı birşey olmadığını belirtti, lg bilirkişi raporuna itiraz etti, davanın sonuçlanmasını bekliyoruz…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 10 gündür hastayım . Bu konuyu sorun yaşayanlara yol göstermesi için açtım. Bir kaç arkadaşın dava dosyasına kadar yardımcı oldum. Çoğu kişiye de izlemesi gereken yolu söyledim. Ama arkadaşlar bu nedir yahu bir aydır adama bin tane şey yazdım daha bana dava dosyasını yazdırmak istiyor foruma girmiyorum mail atıyor sürekli arkadaş zaten konu basli başına yol gösteriyor daha neyin derdindesin sen . Konuyu açmışım sanki mecburum adamın davasını ben takip edecegim. Benim işim gücüm ailem yokmu sabah akşam sana lafmi yetistirecegim git bir avukat tut herşeyi halletsin ben avukat değilim bir tüketici olarak başımdan gecenleri tecrübe edinip paylaştım ama gerçekten bu tür insanlar yüzünden herşeyi silip atasim geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt

    Elinizi verseniz, kolunuzu alamazsınız ve ilginç bir şekilde bunu kendi hakları gibi görüyorlar. İnsanlar çok değişti, çok garip...  

  • Herkese merhabalar bizim dava sonuçlandı karar çıktı. Ürünün ayıplı olduğu misli ile değişim kararı çıktı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Buradan bilgi verip yardımcı olduğun için çok teşekkür ederim. Burada bu konuyu görmeseydim gidip panel değiştirecektim gerçekten çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur_savas26 -- 29 Şubat 2024; 16:12:40 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • onur_savas26 O kullanıcısına yanıt

    Gözünüz aydın, 1 sene civarı sürdü sanırım sizin sürecin sonuçlanması. Hangi modeli, hangi modelle değiştirecekler acaba?

  • onur_savas26 O kullanıcısına yanıt

    Rica ederim sonuçlandımı mahkeme?

  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Sonuçlandı değişim kararı çıktı😀😀😀

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • onur_savas26 O kullanıcısına yanıt

    Güzel haber . Değişimde LG kendi istediği modelleri vermek isteyecek. Siz farklı model isterseniz bu modeli istiyorum diye ısrar edin gerekirse fark verip farklı modelde alabilirsiniz . Suanki modeller genelde iyi sanırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim senin bilgilendirmen olmasa tvyi atıp yeni tv alacaktım.:)))) çok teşekkür ederim gerçekten. Bende öyle istiyorum fark verip onların teklif ettiğinin üstünü alıyım ama bakalım ne teklif edecekler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhaba bugün lg tarafından arandım Oled 55cs34la teklif ettiler. Bende c3a istedim bakalım dönüş yapacaklar ama çok zorlamayıp 55c34 la yı da alacağım sanırım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • onur_savas26 O kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun... Modellerin fiyat farkını sorun, saçma bir fark çıkartmazlarsa C34LA alın.  

  • Merhaba herkese , Eskişehir lg servis bugün yeni tv yi 55cs34 kurulumunu yaptılar . Eski tvyi de götürdüler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirmsniz için çok teşekkür ederim o ladar yardımcı oldunuz ki bana. Bende 14.11.2021 tarihinde Mediamarketten Lg 86nano906 tv satın almıştım sorunsuzca kullanıyordum fakat garantisi bittikten 1 ay sonra cihazın panelinde tozlanma oldupunu farkettim. Lg aradım mail attım ve görüşmelerimin hepsinde garantisi bittiğinden ücretli onarım olacağı söylendi. Tv aldığım gün servis geldi duvara askı aparatıyla monte etti. Çölde kullanmıyoruz ki tvyi paneli tozlansın ayıplı mal fakat Lg kabul etmedi. Yeni sizin konunuzu gördüm e-devlet üzerinden şimdi Tüketici Hakem heyetine başvuruda bulundum çok teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kağnıcıoğluteknoloji38 kullanıcısına yanıt

    Merhaba hakkımızı aramazsak hiçbir firma kendi hatasını sorumlulugunu kabullenmiyor . İnşallah hızlı olumlu sonuçlanır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.