Şimdi Ara

GARANTİ SORULARIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR TURKCELL TIMDEN TELEFONUN SORUNLARI HAKKINDA DESTEKBİLİŞİM ADLI BİR SERVİS KAGIDINI DOLDURDUM PIXEL HATASINI VE KASA CATLAMASI OLDUGUNU BELİRTTİK. BEN İLK DEFA DUYUYORUM BU İSMİ SONYE BAKIYORMU ACABA BAKIYORSA TEKNIK DESTEGI NASILDIR? YAPTIRANLAR GÖNDERENLER VARMI ARANIZDA?

    1) kasadaki sorun kullanici hatasimi sayiliyor? (BENİM BİLDİGİM KLASIK BIR CATLAMA KULLANICADAN KAYNAKLANMYAN)
    2) ön kasa çatlaktan dolayı degişince ekranda degişiyormu?
    3) pixel hatasini bulabilirlermi? Yada dikkate alirlarmi ? Almazlarsa benmi gidip göstermeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cars92 -- 10 Nisan 2012; 23:00:43 >



  • Web sitelerine baktım şimdi. Koyuncu holding bünyesinde çalışan bir firma olduğunu gördüm.
    Koyuncu holding bu tür işlerde iyidir diye biliyorum ben çünkü onlardan hem alışveriş yapıyoruz hemde onların telefon,santral,internet,kamera ,güvenlik sistemleri işlerini yapıyor bizim şirket.
    Bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta telefonuna herhangi bir zarar gelirse her türlü tüketici hakları mahkemesine başvurup ,hakkını arayabiliyorsun.

    Teknik servisten yana sıkıntılar vardı sony ericsson adına. Sanırım yeni anlaşmışlar bu firmayla.
  • İnşllh bakalm.. Timdeki adam bana catlagın kullnıcı hatası olrak kabul edildigini söyledi sen benle dalgamı gecıyorsun dedimm herkez aynı yerımı catlatıyor dedim iyi öyleyse yazalm dedi bişey yapcakalrnı sanmıyorum dedi:)
  • geçmil olsun ama konu başlığı beni öldürdü Garantiye yolladım EEEE
  • YAZICAK BİŞEY BULAMADIM MOBILDE:)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.