2000-2500 euro olmasa 3500-4000 euro bandını geçmemeli. ZF'in satışı 1500 Euro civarlarındadır diye tahmin ediyorum. 88.000 TL nedir? Yaklaşık 10.000 Euro. Özetle yuh diyorum :) Bu arada Honda şanzımana 88.000 istiyorsa, motora da en az 150.000 ister. Yedek parçanın ÖTV'si de yok. Şanzıman + motor tahminen 238.000 desek ÖTV de eklersek (%80) 428.000 eder. Şu anda 1.5 turbo benzin Honda o fiyata alınıyor. Honda gerçekten çok bonkör. Motor ve şanzıman alana arabanın geri kalanını hediye ediyor :) Tabii bu durum sadece Honda'ya özgü değil. Sağolsun tüm firmalar yedek parça fiyatlarını yüksek tutuyor. Ülkemizde de satışlardaki düşük kar marjlarını acımasızca satış sonrasında çıkarıyorlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Garantiden Şanzıman Değişti 88000 TL. Honda CRV (3. sayfa)



-
-
90 bine şanzıman olmaz arabanın ötvsiz fiyatı 300. yedek parçada ötv yok, gümrük birliğinden geliyorsa gümrük vergisi de yok.
garanti kapsmındaki yedek parça pahalı fatura ediliyorsa o parça-model için ayrılan garanti karşılığı yüksek kalmış demektir, esasen bir muhasebeleştirme meselesidir.
zf'in kestiği faturanın maliyeti değil özetle o tutar
90larda şahinin parçasını köy bakkalında bile bulursun muhabbeti vardı.
dsg de yıllar içinde o kadar çok bozuldu, o kadar çok tamir edilmesi gerekti ki şanzımanın şahini haline geldi. adamların üzettiği bozuk malın yarattığı ekonomi ürünü rasyonel hale getirdi neredeyse.
.
-
quote:
Orijinalden alıntı: 19can8490 bine şanzıman olmaz arabanın ötvsiz fiyatı 300. yedek parçada ötv yok, gümrük birliğinden geliyorsa gümrük vergisi de yok.
garanti kapsmındaki yedek parça pahalı fatura ediliyorsa o parça-model için ayrılan garanti karşılığı yüksek kalmış demektir, esasen bir muhasebeleştirme meselesidir.
zf'in kestiği faturanın maliyeti değil özetle o tutar
90larda şahinin parçasını köy bakkalında bile bulursun muhabbeti vardı.
dsg de yıllar içinde o kadar çok bozuldu, o kadar çok tamir edilmesi gerekti ki şanzımanın şahini haline geldi. adamların üzettiği bozuk malın yarattığı ekonomi ürünü rasyonel hale getirdi neredeyse.
.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yurtdışı parça fiyatları çok fazla
Tamirat tadilat programında Scirocco aldılar 4000 pound şanzıman 2500 pound fiyat almışlardı oda çıkma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Orada yazan liste fiyatına çok takılmayın, gider gösterdikleri için çok yüksek tutuyorlar. 2017 sonu gibi qashqainin teyp bozulmuştu (navi, ekran falan olmayan baz versiyon teybi) dışarıda 2000e serviste 3000e en iyi multimedyalardan takılırken benim basit teybe 6500 lira yazdılar garanti değişiminde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dsg artık 3 bine toplanıyor ZF evi ocağı sattırır adamaquote:
Orijinalden alıntı: NaviZF şanzuman çok övülüyor ama arıza yaptı mı ocağı batırıyor ve bayağı da bir arıza haberleri alıyorum. Fazla mı hassas acaba? DSG'ye haksızlık mı ediyoruz?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle geçmiş olsun dileklerini ileten arkadaşlara teşekkür ederim. :)
Şanzıman muhtemelen ZF'e kitlendiği ve garanti kapsamı olduğu için parça fiyatının yüksek olduğunu bende tahmin ediyorum. Yani oturup pazarlık yapılsa tabi ki fiyatta bir şeyler olur.
Ebay.co.uk de elden geçirilmiş eski 6 ileri falan olan zf 2. el şanzımanlar 1500 pound civarlarında satılıyor. taş çatlasın 5000 pound olsun 9 ileri sıfırı .
Crv grubunda şanzıman ile ilgili pek şikayet duymadım. Sanırım benim araç ilk oldu. diğer markalardaki ne durumda bilmiyorum. Toplam satışa vurulduğunda genede çift kavrama olanlardan çok daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Şöyle bir durum da var sanayideki şanzımancıyla muhabbet ettiğimde 2 yıl önce falan. Edc lerin çok daha pahalıya yapıldığını söylemişti. Nedeni basit. Dsgler uzun süredir ellerinde, artık en işleri kesat adamın elinden bile 20 tane dsg geçmiş . Kaşarlanmışlar. Problemler berlirginleşmiş. Parça yaygınlaşmış. Alternatif çözümler üretmişler. Bu nedenle fiyatlar düşmüş. 8 ileri Zf ler çıktığında da herkes aman bir şey olmasın nasıl tamir olur kafasındaydı şimdi hepsinin elinde elden geçmiş raflarında kuzu gibi yatan 8 ileri şanzımanlar yatıyor.
Bizzat şanzıman ustasının söylediği yeni şanzımanlar çıktıkça bizim işlerimiz artıyor. Kesinlikle 6 ileri klasik eski olanlar kadar uzun ömürlü değil yeni gelenler diyordu. Hem çok daha sofistike hem de çok daha ucuzlatılmış , endüstri çağına uymuş ürünler. Kullan at. Elektrik gelene kadar Zf, aisin, getrag v.b leri bizleri öpmeye devam edecek gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 21 Kasım 2020; 16:44:35 >
-
Honda önce Odyssey modelinde Zf 9HP kullanıyordu sonra kendi ürettiği 10 ileri şanzımana geçti, Cr-v modelinde de benzinli motorla beraber CVT şanzımana geçti.
ZF 9HP maalesef ZF 8HP kadar başarılı değil.
Servisin bu tutumu zaten olması gereken bir şey. Maliyet kısmı ise döviz kurundan dolayı çok yüksek gözüküyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tramere işleniyor sanırım değil mi?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Teslaa89
Dsg artık 3 bine toplanıyor ZF evi ocağı sattırır adama
Alıntıları GösterNerde 3000?
En ucuz kavrama seti pazarlikla tanidikla 3500 civari. İscilik vermezsen yine 3 e toplatamazsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İslenmez. Kaskodan ya da sigortadan degismiyor.quote:
Orijinalden alıntı: efefor
Tramere işleniyor sanırım değil mi?
Aracin kendi garantisi kapsaminda Honda Turkiye tarafindan degistiriliyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamam 3500 olsun 500 lira için seni mi kıracağız 88.000 yanında lafı olmaz :)quote:
Orijinalden alıntı: Du HastNerde 3000?
En ucuz kavrama seti pazarlikla tanidikla 3500 civari. İscilik vermezsen yine 3 e toplatamazsin.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2020 mart ayında civic'i servis bakımına götürdüğümde oradaki bir adama cvt şanzımanın fiyatının 70bin tl olduğunu söyledi kadın. ofisteki 10 kişi dönüp baktık dalga geçiyor diye galiba. Herkes bakınca kadın da irkildi gerçekten fiyat bu yalan söylemiyordum diye savunmaya bile geçti. Onu anımsadım bir an, nedense böyle fahiş fiyatları var.
-
7 bin dolar büyük değil mi 20bin dolarlık bir arabanın şanzımanı için?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370Yurtdışı parça fiyatları çok fazla
Tamirat tadilat programında Scirocco aldılar 4000 pound şanzıman 2500 pound fiyat almışlardı oda çıkma
Yurt dışında parça değil işçilik pahalı. O aldıkları fiyat parça fiyatı değildir. Hele çıkma parça sudan ucuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şanzımanın dişlileri altın kaplama herhalde 😊.bu fiyat ne böyle arkadaş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cok enteresan cevaplar var.Arızayı yapan Japon Honda biri demis sanki VW, digeri de ucuz diye ZF takmılardır demis.Cok enteresan yorumlar...
Bakımı,yedek parcası,servisi,sanzımanı hepsi ayrı dert...
-
Edc ne kadara toplanır.
Dsg gibi oda ucuzmu?
Kadjar almayı düşünüyorum 2018 model dizel otomatik 52.000 de?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X