Şimdi Ara

Garantinin beni enayi yerine koyması.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamın Aleyküm Arkadaşlar,hayırlı geceler.2 hafta önce iphone 5s telefonumu vatana götürdüm verdim apple garantiliydi.Şu nedenlerden garantiye yolladım:
    1-kendini resetlemesinden(telefonu 1 ay sorunsuz kullanıyorsam 2-3 gün kafayı yiyor sürekli kendini yeniden başlatıyor)
    2-kamerada temassızlık(tel bi yere düştü diyelim arka kamerayla flash gidiyor elimle vurur veya hafifce yere düşürürsem yeniden çalışmaya başlıyor)
    3-karşı tarafın sesinin az gelmesinden
    2 hafya sonra gittim aldım telefonu servis raporunda aynen şöyle yazmışlar:
    Cihazın yapılan mekanik ve görsel incelemesinde belirtilen soruna raslanmamıştır,cihaz sorunsuz çalışmaktadır kullanıcı menmuniyeti adına güncel İOS son sistem yüklenmiştir.
    Adamlar bizi enayi yerine koydu.Bu sefer bashettiğim resleme olayını kanıt olarak video çekip öyle yollamayı düşünüyorum.Ben nasıl bi yol izlemeyelim ne gibi haklarım var bana yardımcı olursanız sevinirim.
    NOT:Bütün sorunlar donanımsal bunu dene demeyin boşa denemedigim yol yapmadığım güncelleme kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HDogus -- 22 Ekim 2017; 0:58:57 >







  • Apple müşteri hizmetlerini arıyorsun ve durumu anlatıyorsun(düşürünce temassızlık düzeliyor vs deme, temassızlık var bir çalışıyor bir çalışmıyor de) onlar seni bir servise yönlendiriyorlar veya kargo ile yollamanı istedikleri servise yolluyorsun. Yollamadan önce o servis hangisi ise ara neler gerekiyor diye sor, hepsinin işleyişi farklı sonra şu eksik bu eksik deyip işleme koymadan geri yollarlar uğraşırsın.

    Benimde başıma benzer durum geldi, önce sorun yok denilip yollandı aynı gün başka servise yollamamı istediler(apple onarım merkezide sorun yok demişti, ikinci yollamamda hem servis hem onarım merkezi sorunu buluverdi nasıl olduysa)
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Eyvellah hocam cevabınız için.Hocam bu kapanıp açılma problemlwri bu iphone 5slwrde kronik bi hata çok çektim tam adam gibi yapıp yollasınlar dedik ondada enayi yerine konduk hatadan 0 telefon isteme hakkım var mı acaba bi bilginiz var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HDogus kullanıcısına yanıt
    Sıfır telefon olayı şöyle, eğer arıza serviste tespit edilirse değişim verirler onarımsız bir durumsa. Haricinde servis hata görmedi diye diyorsanız o iş zor.

    Ben 1 ay uğraştım dile kolay 1 ay..... Sonunda zahmet edip değiştirdiler. Ki onuda ben çabalamasam yapmazlardı.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Hocam telefonun videosunu çektim hata verirken onla savunmaya çalışacam bu durumu bakalım nolcak sağolun herşey için 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.