Şimdi Ara

garantiye gönderme hakkında.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler bayanlar, yaklaşık 1 ay önce aldığım steelseries kulaklığımın bi yerinde ufak bi açılma var ve gittikçe daha da açılıyo, bunu garantiye göndericem fakat daha önce herhangi bi ürün yollamadım garantiye yani süreç nasıl işler ya da nerden nasıl yollanır bilgi sahibi değilim. Adım adım anlatabilen olursa sevinirim. Teşekkürler.
    Not: bu arada internet üzerinden adeksstoredan almıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosted5 -- 7 Aralık 2014; 18:44:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kulak kıliflarindan bahsediyorsan garantiye girmez onlar bence. Bosuna gonderip 20 gun falan mahrum kalma kulakligindan. Sonucta kullandikca deformasyona ugramasi normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SokemoN

    Kulak kıliflarindan bahsediyorsan garantiye girmez onlar bence. Bosuna gonderip 20 gun falan mahrum kalma kulakligindan. Sonucta kullandikca deformasyona ugramasi normal.

    Yok hocam kılıf değil üst kısmında bir yer. Zaten alalı 1 ay oldu ve vizeler dolayısıysa çok fazla kullanmadımda. Bi sansımı denemek istiyorum. Rica etsem garantiye yollama olayı nasıl oluyor açıklayabilir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde buyuk magazalarda sen aldigin urunu goturuyorsun onlar gonderip geri getiriyor. Adeksi bilmiyorum ama once iletisime geç onlar hallediyorsa adres iste ve onlara gonder. Yapmiyorlarsa yetkili firmanin adresini iste. Sorunu anlatan kagit yazip tum kutuyu o adrese gonder. Onlarda bir adrrs vermezse kutudan cikan kagitlara goz at. Oralarda bulursun bir seyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SokemoN

    Normalde buyuk magazalarda sen aldigin urunu goturuyorsun onlar gonderip geri getiriyor. Adeksi bilmiyorum ama once iletisime geç onlar hallediyorsa adres iste ve onlara gonder. Yapmiyorlarsa yetkili firmanin adresini iste. Sorunu anlatan kagit yazip tum kutuyu o adrese gonder. Onlarda bir adrrs vermezse kutudan cikan kagitlara goz at. Oralarda bulursun bir seyler.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.