Şimdi Ara

Laptop İade Raporu hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    Hepsiburada'dan laptop aldım 8 gün oldu fan sesi yüzünden hiç memnun değilim ürün kutusunu açarken bantları çekerek değil de keserek açmıştım iade almıyorlar iade raporu istiyorlar. Acaba fan sesine iade raporu verirler mi? Bu modelde fanların çok yüksek ses yaptığını bilmiyordum ayrıca düşük hızda sol fan ince tiz ses çıkararak çalışıyor sinir bozucu. Sizce iade raporu alma şansım var mı?




  • Bu gidişle laptop elinde patlıyacak aferim evlat

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • valla öyle olacak gibi aradım almıyoruz dediler iade raporu istiyorlar. lol

  • Yetkili servisine götürmen lazım iade raporu oradan alabilirsin ancak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aLastis kullanıcısına yanıt

    yetkili servisin iade raporu vereceğini sanmıyorum laptop kullanılmış da olabilir bana geldiğinde bios ayarları varsayılan ayarında olmadığını fark ettim küçük bir ölü piksel buldum muhtemelen bir tane diye sorun etmeyecekler hepsini geçtim ekranda bozulmalar oldu bir ara birkaç dakika bozulup düzeldi sonra görüntü gitti geldi normale döndü ekran kartı sorunu olabilir tabi yetkili servis bunu tespit edebilirse.. Daha yeni aldık olanlara bak hiç memnun değilim ama sırf kutu yüzünden iade edemiyorum soran olursa 14 gün kolay iade...

  • DOA süreci nedir?


    Bir müşteri bilgisayarında ilk 6 ay içerisinde bir problem ile karşılaşırsa ve teknik servise giderse ve 2. gidişindede aynı sorun devam ediyorsa CID (kullanıcı kaynaklı bir hata yoksa) müşteri değişim veya iade isteyebilir.



    Kısacası değişim işlemlerinde bu hakkınızı kullanabilirsiniz. 6 ayı geçersede yine aynı hatadan kaynaklı tamire gitti diyelim kullanıcı kaynaklı bir hasar olmadığı sürece değişim yaptırabilirsiniz. 2 defa aynı hatadan olması lazım teknik servise giderken.


    Tabii bu şirketlerin politikalarına göre değişebiliyorda.

  • Bilmiyordum bilgilendirdiğiniz için teşekkürler  

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benim bildiğim de 3 kez aynı arızadan gitmesi gerektiği belki değişmiştir kural 3 cü sefer de değişim yada para iadesi yapıyorlar şu sıra genelde para iadesi yapıyorlar tüketici zararına olan bişi bence

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aLastis kullanıcısına yanıt

    Şirketten şirkete göre değişir bu politika.

  • hocam ne iş yapıyorsunuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yetkili servisle halledemedim garantiye yollayıp ürün değişimi veya tamir yapabiliyorlarmış iade yapamıyoruz dedi ürün firmasıyla görüş veya merkez servise git dedi yalnız gitsen de iade yapacaklarını sanmıyorum fln zırvaladı. firmanın müşteri hizmetlerini aradım tatil nedeniyle kimse yok yani hepsiburada'ya göndermekten başka çarem yok galiba geri iade yaparlarsa THH başvurcam 14 günlük yasal iade hakkımı kullanamıyorum resmen. Hepsiburada orjinal ürün kutusuna bant filan istemiyormuş bantsız cartsız curtsuz yollayacam canıma tak etti artık.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.