Merhaba başka birinden 2.el mouse aldım razer viper 8khz. garantisi ve faturası ile beraber. mouse da oluşan bir problemden kaynaklı garantiye gönderdim. Garanti onarım yapılmadığını mağazadan ürün değişimi ya da para iade edileceğinin bilgilendirmesini yaptı. Vatan bilgisayar gittiğimde ise stoklarında olmadığını değişim yapamayacaklarını sadece para iadesi yapabiliriz dediler. Bende fatura benim adıma değil ve fatura sahibi de ulaşabileceğim birisi değil dedim aynı markanın dengi bir ürün ile değişim istedim. (Bu arada 2023 de alınmış mouse faturası 1700tl'ye şuan benzer özellikteki aynı markanın ürünü 3-4bin tl bandında güncel olarak). Böyle birşey yapamayacaklarını sadece para iadesi yapacaklarını söylediler. Bende tamam dedim, iadeyi de sadece fatura sahibine yapabiliriz diyorlar, hediye çeki istedim fatura tutarı kadar. Yine aynı şeyi diyorlar çek içinde fatura sahibinin imzası gerek diyor. Ne değişim yapıosunuz ne çek veriyosunuz dedim, mousumu o zaman geri verin bana dedim.(mouse çalışıyordu sadece clicklerinde gevşeme vardı). Onuda yapamayız dediler. (mousumu aldılar, para/çek iadeside vermiyolar binevi çarpılmış gibiyim:) Bende tüketici hakem heyetine başvurdum durumu belirterek. Ordan sonuçlanması ne kadar sürer. Çünkü mousun mağazadan iade/değişim süresi en fazla 1ay sanırım öyle dediler. 1ay içinde başvurmalıymışım. tüketici hakemi ise 6ay sürebiliyormuş sonuç çıkması. Ne olacak bilgisi olan varmı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gustawa -- 8 Şubat 2025; 17:25:15 > |
Bildirim