Şimdi Ara

Teşhir ürünü değişimi hakkında bilgisi olan ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
13.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merter Media marketten 42 PFL9703D/10 modelini aldım son kalmıştı teşhirdeydi 2697 liraya geldi yanındada bluray oynatıcısı hediye edildi.Bana satıcı 2-3 haftadır teşhirde dedi sevgililer gününe özel fiyat verdiklerini söyledi sonra peder teşhir ürün istemediği için aradım satıcı izinliymiş bir başka satıcıyla görüştüm telefonda verdiği bilgide ürün 2-3 aydır teşhirde dedi teşhir ürün değişimi yada iadesi yok dedi servise bakıtın çalışma saatine dedi bugün servis baktı ve tv 5400 saattir kullanılmış dedi.Günde 12 saat açık kalmış olsa bir seneden çok çok fazlaya geliyor.Yanlış bilgi verip beni yanıltıp sattılar bu bilgi benden saklandı ürünün iadesi veya değişimi gibi kanuni hakkım ne şekildedir bilen yardımcı olursa çok sevinirim yarın gidip görüşeceğim.Acaipte zoruma gitti doğrusu bu şekilde taktik yapıp milleti kandırmaları.
    Çünkü tvden acaip şekilde soğudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _BaHar_ -- 16 Şubat 2010; 23:33:27 >







  • teşhir ürünü aldığıma ve değişim yapmayacağına dair bir kağıt vermeleri lazım sana o kağıdı imzalamadıysan para iadesi isteyebilirsin
    normalde teşhir ürünü sana yüzde 25 e varan indirim uygulanması gerekir fiyat indirimi oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 16 Şubat 2010; 23:49:42 >
  • öyle bir kağıt imzalamadım vermedilerde üzerinde 2697 lira yazıyordu onun üzerinden indirimde yapmadılar.ilk satan 2-3 hafta dedi teşhire koyulalı sonra telde konuştuğum 2-3 ay dedi.
  • imzalamadığınız sürece hakkınız vardır memnuniyetsizlikten dolayı iade edebilirsiniz sonuçta kullanılmış bir ürün ve açılmış bir kutu olarak mal almışsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 17 Şubat 2010; 1:37:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _BaHar_

    öyle bir kağıt imzalamadım vermedilerde üzerinde 2697 lira yazıyordu onun üzerinden indirimde yapmadılar.ilk satan 2-3 hafta dedi teşhire koyulalı sonra telde konuştuğum 2-3 ay dedi.


    İlk önce yarın gidip güzelce durumu anlat. Eğer insan oğlu iseler sorun çıkarmadan para iadesi yapmasalar bile ürünü değiştirirler. Servisin söylediklerini, kullanım saatinin 5400 saat olduğunu falan anlatırsın. OLmadı müdürleri ile görüşmek istediğini söyle. Genelde üst makamda olanlar daha mantıklı yaklaşabiliyor olaya. Eğer beklediğin gibi olmazsa gelişmeler ilk önce şikayetvar gibi sitelere durumu anlatan şikayetini yaz. Etkisi oldukça fazla. Ondan sonra ise tüketici heyetlerine başvurmayı deneyebilirsin. Ama inşallah bunlara gerek kalmaz...




  • Bilgilerini eksik etmeyen arkadaşlara teşekkürler.
    Bugün tvyi götürüp durumu anlattım gayet anlayışlı kibar ve güleryüzlü yaklaştılar.Ürün başka bir şubeden kutulu geldiği için Tvnin çalışma saatininin kendilerininde bilgisi dahilinde olmadığını söylediler.Başka bir ürün vermeyi teklif ettiler.media markt olarak yanlış anlaşılma olduğunu kendilerinin müşteri kazanmayı hedeflediklerini söylediler ama ben para iadesi istedim sağolsunlar iade ettiler.
    Böylece tv alma denemem ikinci kez hüsranla bitti.
  • İyi sevindim arkadaşım direkten dönmüşsünüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _BaHar_

    Bilgilerini eksik etmeyen arkadaşlara teşekkürler.
    Bugün tvyi götürüp durumu anlattım gayet anlayışlı kibar ve güleryüzlü yaklaştılar.Ürün başka bir şubeden kutulu geldiği için Tvnin çalışma saatininin kendilerininde bilgisi dahilinde olmadığını söylediler.Başka bir ürün vermeyi teklif ettiler.media markt olarak yanlış anlaşılma olduğunu kendilerinin müşteri kazanmayı hedeflediklerini söylediler ama ben para iadesi istedim sağolsunlar iade ettiler.
    Böylece tv alma denemem ikinci kez hüsranla bitti.




    vayyy be Media-markt kralsın...




  • paranı geri aldığına sevindim iyi ki imzaya düşmemişsiniz direkten döndünüz
  • neyseki konu tatlıya bağlanmış.

    ancak faturada teşhir ürünü yazan bir ürünün garantisinin 1 yıl olduğunu ve değişime tabi olmadığını sadece onarım yapılabildiğini sanıyorum.

    aklınızın bir köşesinde bulunsun. teşhir ürünlerine fiyatlarından dolayı güm diye atlayanların bir kere daha düşünmesinde fayda var yani.

    yanılıyorsam lütfen düzeltin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigmaster077

    neyseki konu tatlıya bağlanmış.

    ancak faturada teşhir ürünü yazan bir ürünün garantisinin 1 yıl olduğunu ve değişime tabi olmadığını sadece onarım yapılabildiğini sanıyorum.

    aklınızın bir köşesinde bulunsun. teşhir ürünlerine fiyatlarından dolayı güm diye atlayanların bir kere daha düşünmesinde fayda var yani.

    yanılıyorsam lütfen düzeltin.

    Arkadaşa teşhir üründen çok açıkcası 2.ci el ürünü satmışlar 1 senedir full çalışan bir ürünüde teşhir etmek vede müşteriye 2 aylık diye satmak pekte ticari ahlaka uymuyor !!!

    Kullanım saatine bakmayan bir vatandaş olsa sonuç ne olacaktı elbetteki 2-3 aylık diye evine getirip sevinecekti !!!

    Bu tip ürünlerin bile bile müşteriye satılması gerçektende çok ayıp firmanın değişim yapması bana pek birşey ifade etmiyor bilmeyen bir insanın o ürünü aldığını düşünürseniz durumun üzücülüğünü anlarsınız !!!

    Ne güzel 1 senelik tvyi full teşhirde kullan sonrada müşteriye 2-3 aylık diye sat 2.697 lirayıda utanmadan kasana koy buna artık müşteriye keriz gözüyle bakmak derler !!!

    Umarım o tvyi başka bir vatandaşa böyle yalan konuşarak satmazlar !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigmaster077

    neyseki konu tatlıya bağlanmış.

    ancak faturada teşhir ürünü yazan bir ürünün garantisinin 1 yıl olduğunu ve değişime tabi olmadığını sadece onarım yapılabildiğini sanıyorum.

    aklınızın bir köşesinde bulunsun. teşhir ürünlerine fiyatlarından dolayı güm diye atlayanların bir kere daha düşünmesinde fayda var yani.

    yanılıyorsam lütfen düzeltin.


    Teşhir ürünleri ile normal ürünler arasında arıza prosedürleri ve garantilerinde fark yok
  • Açıkçası benim huzursuzluğum bana gününün doğru şekilde söylenmemesi ile ilgiliydi o fiyata o ürün belki baştan söylense belki alınabilir bir ürün olabilir.Sonuçta sıfırı 5000 civarında ve tv çok temizdi garantiside servisin kurduğu tarihten başlıyor sonuçta arıza yapsa 2 sene servis garantili.
    Merter yeni bir mağaza ve açılışta ilk tvler gelirken sanırım kutulu geldiği için bilgisi geçilmedi ve satıcının bunu bilme şansı yoktu çünkü mağaza 3-4 ay oldu galiba açılalı bende olsa olsa o kadar olur dedim aklımdan zaten.
    Tabiki başka mağazadanda gelse bilgisi bu mağaza çalışanlarına geçilmeliydi işletmecilik onca insanı ve departmanı idare etmekte zor bu tür şeyler olabiliyor ilgi ve alaka gösterip bana hak verip iadeyi aldılar buda birşeydir.
    Belki başka bir marka olsa yüzümüze bile bakmazdı burda benim maksadım birilerini kötülemek değil açıkçası beklemediğim bir ilgi gördüm.
    işin ilginci bana tv almak kısmet olmayacak ikinci kez direkten döndüm
    şimdi tırmala dur nereden hangi tvyi alayım diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _BaHar_ -- 18 Şubat 2010; 17:31:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _BaHar_

    Açıkçası benim huzursuzluğum bana gününün doğru şekilde söylenmemesi ile ilgiliydi o fiyata o ürün belki baştan söylense belki alınabilir bir ürün olabilir.Sonuçta sıfırı 5000 civarında ve tv çok temizdi garantiside servisin kurduğu tarihten başlıyor sonuçta arıza yapsa 2 sene servis garantili.
    Merter yeni bir mağaza ve açılışta ilk tvler gelirken sanırım kutulu geldiği için bilgisi geçilmedi ve satıcının bunu bilme şansı yoktu çünkü mağaza 3-4 ay oldu galiba açılalı bende olsa olsa o kadar olur dedim aklımdan zaten.
    Tabiki başka mağazadanda gelse bilgisi bu mağaza çalışanlarına geçilmeliydi işletmecilik onca insanı ve departmanı idare etmekte zor bu tür şeyler olabiliyor ilgi ve alaka gösterip bana hak verip iadeyi aldılar buda birşeydir.
    Belki başka bir marka olsa yüzümüze bile bakmazdı burda benim maksadım birilerini kötülemek değil açıkçası beklemediğim bir ilgi gördüm.
    işin ilginci bana tv almak kısmet olmayacak ikinci kez direkten döndüm
    şimdi tırmala dur nereden hangi tvyi alayım diye

    Size pek katılmıyorum ellerindeki ürünlerden haberi olmayacak kadar ticaretten uzak insanlarsa zaten çoktan batarlardı merak etmeyin !!!

    Teknosada aynı şekilde ürünü beğendim inceledim ama çalışanları daha doğrusu firmayı tebrik etmek lazım bana 6 aydır kullandımda olduğunu ve tv'nin mesai saatleri boyunca açık tutulduğunu söylediler gerekirse kullanım saatinede bakabilceğim belirtildi !!!

    Firmalar biraz daha dikkatli ve müşterisine samimi olmalılar diğer türlü böyle müşterisi olabilecek insanların bile gözünü korkutabiliyorlar !!!




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.