genpa servisine verip herhangi bir nedenden dolayı yenisiyle değişim yapan var mı?
varsa cihazı sıfır kutulu olarak mı veriyorlar, yoksa sadece aletimi veriyorlar?
saygılar.
Ben degistirdim sadece cihaz degisiyor. Bana filme sarili cihaz geldi.
değiştirdim şeffaf bir filme sarılı olarak GENPA yazılı sarı renkli bir kutuda geldi
Ben de bu hafta arka kapak çatlağı nedeniyle servise verdim. 409 TL istediler, olmaz garanti kapsamında olması lazım tekrar inceleyin filan dedim. Baya inatçı çıktılar değişim veya kapak değişimi olmıycak gibi.
bende aynı nedenden ötürü götürdüm. banada ilk kullanıcı hatası dediler. baya uğraştım şikayet v.b. yeni cihaz değişimi yaptılar.
kutusuz geliyo hiç ümitlenmeyin ben bi hevesle gittim siyah almıştım kutusuyla verseler beyazıyla değiştircektim tek cihaz değişti yıkılmıştım
Yalnız şöyle birşey var. Dilerseniz kutusuylada alabiliyoruz. Fakat bunun için ilk önce cihazı bizim kutusu ve tüm aksesuarlarıyla birlikte teslim etmemiz gerekiyormuş :)
27 ağustos'ta sony ericsson G705 telefonumu verdim genpa etiler teknik servise, müşteri temsilcilerine telefonla ulaşmak mümkün değil, internetten takip edebiliyorum ancak, önce yedek parça bekleniyor yazıyordu, 2 ekim' den beri de değişim cihazı bekleniyor diye yazıyor, değişim cihazı 8 işgününden beri gelemedi, süreyle ilgili bilgisi olan var mı acaba arkadaşlar ?
değiştiren arkadaslar acaba ne sebeplerden dolayı gönderdiniz de ne sorunları wardı da değişimi kabul ettiler bilgi werirlerse sewinirm tskler..
Telefon: iPhone 3G 16 GB Beyaz Turkcell
Sorunlar: WIFI arizasi, wifi hic bir agi, hic bir zaman gormuyor EDGE arizasi, internette takiliyorum sorunsuz sekilde, sora telefonu kilit ekranina aliyorum, 15 dakika sonra acip bir daha mesela safariye giriyorum ama kesinlikle internet yok, yukarida E isareti var ama veri iletisimi saglanamiyor, ya telefonu kapatip acmak gerekiyor, ya da ucak moduna alip tekrar normal moda geri donmek.
Soyledigim seyler: Wifi hicbir agi bulmuyor, edge de gidiyor, teli kapatip acmam veya ucak moduna girip cikmam gerekiyor, ama sonra tekrar ayni sey oluyor.
Verdigim ve Geldigi tarih: Sali gunu saat 5 gibi verdim yani mesai bitiminden hemen once. Cuma sabahi gittim ve sifir cihaz aldim. Bunu 2 is gunu icerisinde diye adlandirabiliriz heralde :) Biraz baski ile tabiki.
Verilis sekli: Arkasinda ufak bir sticker uzerinde barkod ve servis numarasi ile telefonun orjinal jelatininde sadece sifir telefon,
Kutu meselesi: Kutu yok, kutulu verin, biz de size yeni kutu verelim olayi yok,
Aksesuarlar: Sarj kablomun baglanti yerinde acilmalar vardi ve kulakligimin da teki calismiyordu. Verilen cevap: Efendim Genpa sadece cihaz ile ilgileniyor, aksesuarlar ile degil.
Bende ölü piksel nedeniyle telefonu Genpa'ya garantiye göndericem ama bu kutusuz gelmesi can sıkıcıymış, acaba gelen cihazlar gerçekten sıfır mı
Sizin verdiginiz cihaz kullanilmiyor, muhtemelen ABD'ye geri gonderiyorlardir, bana sms gelmisti kullandiginiz cihaz kapatilacaktir, lutfen gerekli islemleri yapin gibisinden. Yani direk cikariyorlar telefonu sistemden, imeisini de siliyorlar.
Yeni gelen cihaz tamamen sifir, iciniz rahat olsun.
Ayrica kutulu niye versinler ki, sizden zaten sadece telefon aliniyor, yine ayni sekilde jelatininde telefon veriliyor. Kutusu ve aksesuarlari sizde kaliyor yani. Amerika'da da boyle bu, her yerde bu sekilde.
quote:
Orijinalden alıntı: Onur__
Telefon: iPhone 3G 16 GB Beyaz Turkcell
Sorunlar: WIFI arizasi, wifi hic bir agi, hic bir zaman gormuyor EDGE arizasi, internette takiliyorum sorunsuz sekilde, sora telefonu kilit ekranina aliyorum, 15 dakika sonra acip bir daha mesela safariye giriyorum ama kesinlikle internet yok, yukarida E isareti var ama veri iletisimi saglanamiyor, ya telefonu kapatip acmak gerekiyor, ya da ucak moduna alip tekrar normal moda geri donmek.
Soyledigim seyler: Wifi hicbir agi bulmuyor, edge de gidiyor, teli kapatip acmam veya ucak moduna girip cikmam gerekiyor, ama sonra tekrar ayni sey oluyor.
Verdigim ve Geldigi tarih: Sali gunu saat 5 gibi verdim yani mesai bitiminden hemen once. Cuma sabahi gittim ve sifir cihaz aldim. Bunu 2 is gunu icerisinde diye adlandirabiliriz heralde :) Biraz baski ile tabiki.
Verilis sekli: Arkasinda ufak bir sticker uzerinde barkod ve servis numarasi ile telefonun orjinal jelatininde sadece sifir telefon,
Kutu meselesi: Kutu yok, kutulu verin, biz de size yeni kutu verelim olayi yok,
Aksesuarlar: Sarj kablomun baglanti yerinde acilmalar vardi ve kulakligimin da teki calismiyordu. Verilen cevap: Efendim Genpa sadece cihaz ile ilgileniyor, aksesuarlar ile degil.
Aynı sorunlarla, haftanın aynı günü vermişiz cihazı. Bende Salı günü 3 gibi verdim. Cihaz değişimi için bekleniyor dedi nette dünden beri. Hala bekliyorum inşallah düzelirde yarın gidip alabilirim.
Sizdede bu şekildemi oldu? yani "durum:Degisim cihazi bekleniyor" şeklindemiydi?
@stigmata_
Değişim cihazı ellerinde mevcutsa hemen değişilir.Mevcut değilse en kısa zamanda geldiğinde değişecektir. Ayrıca ek olarak belirtmek isterimki siz yinede onları beklemeden hergün arayıp durumunu sorabilirsiniz.
32 GB 4. nesil iPhone sahibiyim, 1 adet ölü piksel sorunu sebebiyle cihazı Genpa'ya verdim. Tamir olmazsa değişim olacağını söylediler. Ben ölü piksel tamiri diye bir şey duymadım, bilmiyorum. Sanırım da imkansız... Umarım bir an önce yenisi gelir.
iphone 4 kasası normalde çizilmez. çizilmemesi gerekiyor. bendekinde arkasında az bişe çizildi çok belli belirgin değil, tabi adamın rahatını bozuyor. genpa hangi nedenlere istinaden cihaz değişimi yapıyor acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: conjure
@stigmata_
Değişim cihazı ellerinde mevcutsa hemen değişilir.Mevcut değilse en kısa zamanda geldiğinde değişecektir. Ayrıca ek olarak belirtmek isterimki siz yinede onları beklemeden hergün arayıp durumunu sorabilirsiniz.
Hergün arayın demekten kastınız onları sıkıştırıp süreci hızlandırmakmıdır. Yoksa süreci takip etmekmidir? Çünkü netten nerdeyse günde 3 defa bakıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: funkmaster
32 GB 4. nesil iPhone sahibiyim, 1 adet ölü piksel sorunu sebebiyle cihazı Genpa'ya verdim. Tamir olmazsa değişim olacağını söylediler. Ben ölü piksel tamiri diye bir şey duymadım, bilmiyorum. Sanırım da imkansız... Umarım bir an önce yenisi gelir.
Apple, iphone lar icin minimum 1 piksel hatasi degisim sebebi oldugunu aciklamisti.
quote:
Orijinalden alıntı: Onur__
Telefon: iPhone 3G 16 GB Beyaz Turkcell
Sorunlar: WIFI arizasi, wifi hic bir agi, hic bir zaman gormuyor EDGE arizasi, internette takiliyorum sorunsuz sekilde, sora telefonu kilit ekranina aliyorum, 15 dakika sonra acip bir daha mesela safariye giriyorum ama kesinlikle internet yok, yukarida E isareti var ama veri iletisimi saglanamiyor, ya telefonu kapatip acmak gerekiyor, ya da ucak moduna alip tekrar normal moda geri donmek.
Soyledigim seyler: Wifi hicbir agi bulmuyor, edge de gidiyor, teli kapatip acmam veya ucak moduna girip cikmam gerekiyor, ama sonra tekrar ayni sey oluyor.
Verdigim ve Geldigi tarih: Sali gunu saat 5 gibi verdim yani mesai bitiminden hemen once. Cuma sabahi gittim ve sifir cihaz aldim. Bunu 2 is gunu icerisinde diye adlandirabiliriz heralde :) Biraz baski ile tabiki.
Verilis sekli: Arkasinda ufak bir sticker uzerinde barkod ve servis numarasi ile telefonun orjinal jelatininde sadece sifir telefon,
Kutu meselesi: Kutu yok, kutulu verin, biz de size yeni kutu verelim olayi yok,
Aksesuarlar: Sarj kablomun baglanti yerinde acilmalar vardi ve kulakligimin da teki calismiyordu. Verilen cevap: Efendim Genpa sadece cihaz ile ilgileniyor, aksesuarlar ile degil.
Ne demek genpa aksesuarla ilgilenmiyor çakallık yapmasınlar. Tüm aksesuarlar garanti kapsamına giriyor...
Ben 2-3 hafta önce patlak olan kulaklığımı kargo ile gönderdim ve yenisini 2 hafta sonra gönderdiler. Gerçi kulaklık geldikten 2 gün sonra kaybettim ama değiştirdiler sonuç olarak.
quote:
Orijinalden alıntı: Ali®
quote:
Orijinalden alıntı: Onur__
Telefon: iPhone 3G 16 GB Beyaz Turkcell
Sorunlar: WIFI arizasi, wifi hic bir agi, hic bir zaman gormuyor EDGE arizasi, internette takiliyorum sorunsuz sekilde, sora telefonu kilit ekranina aliyorum, 15 dakika sonra acip bir daha mesela safariye giriyorum ama kesinlikle internet yok, yukarida E isareti var ama veri iletisimi saglanamiyor, ya telefonu kapatip acmak gerekiyor, ya da ucak moduna alip tekrar normal moda geri donmek.
Soyledigim seyler: Wifi hicbir agi bulmuyor, edge de gidiyor, teli kapatip acmam veya ucak moduna girip cikmam gerekiyor, ama sonra tekrar ayni sey oluyor.
Verdigim ve Geldigi tarih: Sali gunu saat 5 gibi verdim yani mesai bitiminden hemen once. Cuma sabahi gittim ve sifir cihaz aldim. Bunu 2 is gunu icerisinde diye adlandirabiliriz heralde :) Biraz baski ile tabiki.
Verilis sekli: Arkasinda ufak bir sticker uzerinde barkod ve servis numarasi ile telefonun orjinal jelatininde sadece sifir telefon,
Kutu meselesi: Kutu yok, kutulu verin, biz de size yeni kutu verelim olayi yok,
Aksesuarlar: Sarj kablomun baglanti yerinde acilmalar vardi ve kulakligimin da teki calismiyordu. Verilen cevap: Efendim Genpa sadece cihaz ile ilgileniyor, aksesuarlar ile degil.
Ne demek genpa aksesuarla ilgilenmiyor çakallık yapmasınlar. Tüm aksesuarlar garanti kapsamına giriyor...
Ben 2-3 hafta önce patlak olan kulaklığımı kargo ile gönderdim ve yenisini 2 hafta sonra gönderdiler. Gerçi kulaklık geldikten 2 gün sonra kaybettim ama değiştirdiler sonuç olarak.
Kargoyla nasıl gönderiyosunuz? Karşı ödemelimi? Benm kulaklığımında, kulaklık kısmındakı yuvarlak kapağı çıktı. Garanti kapsamına girermi? Birde hiç dikkat tmediğim için hatırlamıyorum. İphonenin kendi orijinal kulaklığı olduğunu kulaklık üstündeki bir koddan mı anlıyolar?