Şimdi Ara

Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar 25 ocak 2024 tarihinde n11 uzerinden aptek teknolojiden 240 gb western digital nvme m2 ssd satin aldim. Urun arizalandi bir iki ay once. Ben de urunu garantiye gonderdim indeks bilgisayar diger ismiyle teklos lojistik diye bir garanti servisi iste. Bir sure sonra garanti servisi urunu bana geri gonderip m2 ssd nin kutusuna da yazili bir kagit koydular. Kagitta evet urununuz arizali ama elimizde muadil urun yok. Bu raporla beraber urunu satin aldiginiz yere gonderin yaziyordu. Ben de aradim saticiyi boyle boyle dedim onlar da isterseniz urunun bedelini geri alabilirsiniz ama satin aldiginiz donemdeki fiyat uzerinden olur bu. N11 uzerinden iade kodu alip urunu bize gonderebilirsiniz ama onun fiyati illaki degismistir, eger degisimi istiyorsaniz bunu garanti servisi yapabilir. Eger ellerinde urun yoksa urun geldigi zaman degisim yapabilirler, tuketici hakem heyetine giderseniz de onlara 1 yil sure veriyorlar, yeni urun tedarik icin baski yapin isiniz daha cabuk cozulur dediler.


    Neyse ben de aradim bu kez garantiyi dedim boyle boyle elinize ne zaman yeni urun gelir dedim. Onlar da yeni urun bize gelmiyor saticinin ismini sordu, ardindan onlarin bize degisim raporuyla mail atmasi gerekiyor dediler. Ben de bu kez ikinci defa saticiyi aradim dedim degisim raporuyla mail atin diyor garanti servisi, onlar da yani satici sizin mail atmaniz sureci daha hizli ilerlletir, olur bize atin maili biz de onlara yonlendirelim dediler. Neyse simdi ben de bana verdikleri kagitin resmini cekip saticiya mail aticam bakalim neler olucak.


    Bu tip konulari bilen arkadaslar yardimci olabilir mi, ne yapmaliyim direkt tuketici hakem heyetine mi gitmeliyim yoksa bu sekilde ugrasmaya devam mi etmeliyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzmaraz -- 15 Ekim 2024; 9:24:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • korkusuzmaraz kullanıcısına yanıt
    İhtalatçıya şikayeti yönlendir. Eğer satıcının maili iş görüyorsa hakem heyeti ile ürünü alabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

    Garanti bana bu yaziyi gonderdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ermanas22 kullanıcısına yanıt

    Ithalatci firma zaten garanti servisi indeks bilgisayar. Indeks bilgisayar merkezi istsnbulda teklos lojistik ise kocaelide. Teklos indekse bagli bir birim ve bu garanti degisim islerini teklos yapiyor. Mesela Indeksi aradigimda da beni teklosa yonlendiriyorlar veya urunu siz bize gonderin biz de teklosa gonderiririz diyorlar. Yani iki yerde ayni firmaya ait. Artik teklosun yaptigi islerden indeks ne kadar haberdar bilmiyorum. Hem teklosa hem indekse mail attim bakalim neler oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada benzer sorunu yasayan birine amazon urunun yenisini gondermis.

    www.sikayetvar.com
    Teklos Teknoloji Teklos Jabra Kulaklığı İşlem Yapmadan Geri Gönderdi
    https://www.sikayetvar.com/teklos-teknoloji/teklos-teknoloji-teklos-jabra-kulakligi-islem-yapmadan-geri-gonderdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzmaraz -- 14 Ekim 2024; 18:7:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ilgili firmalarla ilgili sagda solda sikayetler var ama sikayet sayisi o kadar fazla degil gibi geliyor bana. Aptek teknoloji ile ilgili sikayet sayisi daha fazla.
    m.n11.com
    AptekTeknoloji - n11
    https://m.n11.com/magaza/aptekteknoloji

    www.sikayetvar.com
    N11 Ve Aptek Teknoloji
    https://www.sikayetvar.com/n11/n11-ve-aptek-teknoloji

    www.sikayetvar.com
    Aptek Teknoloji - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/aptek-teknoloji


    www.sikayetvar.com
    İndex Bilgisayar - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/index-bilgisayar

    www.sikayetvar.com
    Teklos Teknoloji - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/teklos-teknoloji

    www.sikayetvar.com
    Teklos - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/teklos



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzmaraz -- 14 Ekim 2024; 19:48:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • N11e canli asistana mesaj attim konustum. Eger elinizde servis raporu varsa aldiginiz yere gonderip ellerinde muadil urun varsa degistirebilir yoksa para iadesu diyip bana sms attilar iade kodunu. Simdi de magazaya n11 uzerinden mesaj atiyorum bakalim ne cevap verecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence ikinci linkteki sattiklari ssd nin fiyatini dusunursek ilk linkteki urun gayet de muadil olabilir. Satici onunla benim bozuk urunu mu degistirebilir. Sonucta 240 gb western digital esittir 500 gb kioxia seklindedir.

    https://m.n11.com/urun/kioxia-lrc20z500gg8-exceria-g2-500-gb-nvme-2100mb1700mb-m2-2280-ssd-hard-disk-47918298?magaza=aptekteknoloji

    https://m.n11.com/urun/wd-black-wds500g3x0e-00b3n0-500-gb-nvme-m2-pcie-gen4-ssd-3735906?magaza=aptekteknoloji

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ermanas22 kullanıcısına yanıt
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

    N11 uzerinden saticiya sordugum soruda da saticinin urun degisimine yanasmamasi yuzunden iade surecini iptal edip tuketici hakem heyetine gitmekten baska carem kalmadi. Normalde garanti servisinin urunu degistirme gibi zorunlulugu yok urunun tamir edilemedigi durumlarda saticinin urunu yenisiyle degistirmesi gerekiyor sanirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E devletten tuketici hajem heyetine basvurdum. Basvuruma satici ile n11 uzerinden olan konusmam, urun faturasi ve servis ariza raporunu ekledim. Anladigim kadariyla servis ariza raporuyla urunu geri gonderidignde saticinin urunun muadili ile degisimini yapmasi gerekiyormus. Benim gibi sorunu yasayacak insanlarin aklinda bulunsun bu durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

    Bugun bilir kisi beni aradi yarin icin urunu varsa kutusuyla getir dedi. Bana bir endustri meslek lisesi adi soyledi. Oranin onune gelince kendisini arayacakmisim. Bir de saat 12.30 da. Ben de yarin gelemeyecegi mi soyledim carsamba olsun dedim, o da o gun sanayiye gidecegini, okulda olmadigini soyledi. Persembe gunune anlastik. Sanirim okulda meslek derselerine giren ogretmen de bunlar sanayiye de gidiyor muymus. Neyse onun haricinde zaten servis raporuyla arizasi tescil edilmis urunun bir daha neyine bakacaksa bilir kisi. Bana hic mantikli gelmedi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzmaraz -- 22 Aralık 2024; 23:51:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım
    Ürün Değişimi için Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

    Eee burada tarihce kisminda kararin aciklanmasi 9 ocak diyor ama o tarihlerde ben girip bakiyordum karar aciklanmamisti. Sonra gundeme alindi 9 ocak diyor ama 1 ay once gundeme alinmisti zaten. Raporun uzerinde ise kararin aciklanma tarihi 10 ocak diyor. Tarihler hep yanlis yazilmis. Bu arada raporu ben kendim e devletten basvuru raporu bolumunden elde ettim. Tarafima tebligat geldimi haberim yok. Ayrica satici tarafindan beni su ana kadar ne arayan ne de mesaj atan var. Simdi isimin gorulmesi icin ne yapmam lazim. Ben hakli goruldum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Saticiya n11 üzerinden mesaj attım tüketici hakemin kararına itiraz ettiğini söyledi. Yalnız satıcının yaptığı itirazı nereden gorebilirim bilmiyorum. Herhalde UYAP sitesine e devlet şifresi ile giriş yaparak bu kez de icra takibi başlayacağım. Satıcının itirazını da sanırım e devletten dava dosyası sorgulama menüsünden gorebilecegim. Az önce baktım henüz ortada birşey yok. Tüketici hakemin sayfasında şöyle yaziyor.

    Başka sorularım var, nasıl bilgi alabilirim? Daha detaylı bilgi için ALO 175 Tüketici Danışma Hattı'nı arayabilirsiniz

    Tüketici hakem heyetlerinin kararlarının yerine getirilmesi nasıl sağlanabilir? Tüketici hakem heyetlerinin kararları tarafları bağlayıcı niteliktedir. Söz konusu kararlar yerine getirilmezse, 2004 sayılı İcra ve İflas Kanunu kapsamında ilamların icrası hükümlerine göre kararın uygulanmasına yönelik işlemler için ilgili icra dairesine başvurulabilir.

    Tüketici hakem heyetlerinin kararlarına karşı itiraz edilebilir mi? Taraflar, tüketici hakem heyetinin kararlarına karşı tebliğ tarihinden itibaren iki hafta içinde tüketici hakem heyetinin veya tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu yerdeki tüketici mahkemesine, tüketici mahkemesi bulunmayan yerlerde asliye hukuk mahkemesine itiraz edebilir. Ancak daha önce karar veren tüketici hakem heyetine itiraz amacıyla yeniden başvuru yapılamamaktadır. Mahkemeye itiraz aşamasında, tüketiciler 492 sayılı Harçlar Kanunu’nda düzenlenen harçlardan muaftır. Ancak 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu uyarınca gider avansı ödenmesi gerekmektedir. Tüketici hakem heyeti kararlarına karşı yapılan itiraz üzerine tüketici mahkemesinin vereceği karar kesindir. İtiraz, tüketici hakem heyeti kararının icrasını durdurmayacağından talep edilmesi şartıyla hakim, tüketici hakem heyeti kararının icrasını tedbir yoluyla durdurabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzmaraz -- 6 Şubat 2025; 19:13:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.