Bildirim
Gaziantep <-> Antalya
Apple M4 çipli iMac Hepsi-Bir-Arada Masaüstü Bilgisayar: 8 çekirdekli CPU, 8 çekirdekli GPU, 24 inç Retina Ekran, 24 GB Birleşik Bellek, 512 GB SSD Depolama, Uyumlu Aksesuarlar. Gümüş Rengi : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DL6L7WY1
dün paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Sabrın varsa ve manzara görmek istersen Adana-Mersin -Silifke Anamur-Gazipaşa üstünden gidersin. Yaklaşık 750 Km tutar. Dar ve virajlı yol sürüş kalitesi açısından kötü, manzara açısından olağanüstüdür. Daha seri gitmek ve az yakıt harcamak istersen iç Anadolu'dan gitmelisin. Vereceğim güzergah yaklaşık 100 Km (belki biraz daha fazla) uzundur ancak uygun vites ve uygun devirle gideceğin için daha hızlı gider daha az yakıt harcarsın.
İç Anadolu'dan gitmek için; Gaziantep-Adana-Pozantı-Ulukışla-Ereğli-Karaman-Seydişehir-Manavgat-Alanya-Antalya yolunu izlemen gerekir. Hele şimdi Pozantı- Ulukışla otoyolu da açılmışki en az bir saat kısalır yolun.
Bu yoldan giderken Konya merkeze uğramana gerek yok. Zaten uğramaya kalkarsan yol uzamakta. Seydişehir-Manavgat yolu çok kaliteli ve manzaralı bir yoldur.
İyi yolculuklar. -
Tek sürücü olarak gidecekseniz sahil şeridini 2 nci plana atın bence. Daha önce gitmediyseniz nispeten tehlikeli ve çok yorucu olacaktır.quote:
Orijinalden alıntı: vuralkan
Sabrın varsa ve manzara görmek istersen Adana-Mersin -Silifke Anamur-Gazipaşa üstünden gidersin. Yaklaşık 750 Km tutar. Dar ve virajlı yol sürüş kalitesi açısından kötü, manzara açısından olağanüstüdür. Daha seri gitmek ve az yakıt harcamak istersen iç Anadolu'dan gitmelisin. Vereceğim güzergah yaklaşık 100 Km (belki biraz daha fazla) uzundur ancak uygun vites ve uygun devirle gideceğin için daha hızlı gider daha az yakıt harcarsın.
İç Anadolu'dan gitmek için; Gaziantep-Adana-Pozantı-Ulukışla-Ereğli-Karaman-Seydişehir-Manavgat-Alanya-Antalya yolunu izlemen gerekir. Hele şimdi Pozantı- Ulukışla otoyolu da açılmışki en az bir saat kısalır yolun.
Bu yoldan giderken Konya merkeze uğramana gerek yok. Zaten uğramaya kalkarsan yol uzamakta. Seydişehir-Manavgat yolu çok kaliteli ve manzaralı bir yoldur.
İyi yolculuklar.
vuralkan'ın önerdiği 2 nci yol daha uygun. Pozantı'dan sonrası sıkıntılıydı yeni açılan yol ile gayet rahat geçersiniz. Sahil şeridinde genelde hep düşük vites yüksek devir gideceksiniz. 2 nci yolda ise daha düz olduğu için düşük devir yüksek vites ile yakıt sarfiyatı-mesafe dengesi aynı olacaktır.
Tek sürücü ve sahil yolunda tecrübesiz iseniz veya 2nci sürücünüz var ama yeterli uzun yol ve sürücülük deneyimi yoksa mutlaka 2nci güzergahı tercih edin.
-
otobandan gaziantep-osmaniye-adana-pozantı-ereğli-konya molasız 5,5 saatquote:
Orijinalden alıntı: vuralkan
Sabrın varsa ve manzara görmek istersen Adana-Mersin -Silifke Anamur-Gazipaşa üstünden gidersin. Yaklaşık 750 Km tutar. Dar ve virajlı yol sürüş kalitesi açısından kötü, manzara açısından olağanüstüdür. Daha seri gitmek ve az yakıt harcamak istersen iç Anadolu'dan gitmelisin. Vereceğim güzergah yaklaşık 100 Km (belki biraz daha fazla) uzundur ancak uygun vites ve uygun devirle gideceğin için daha hızlı gider daha az yakıt harcarsın.
İç Anadolu'dan gitmek için; Gaziantep-Adana-Pozantı-Ulukışla-Ereğli-Karaman-Seydişehir-Manavgat-Alanya-Antalya yolunu izlemen gerekir. Hele şimdi Pozantı- Ulukışla otoyolu da açılmışki en az bir saat kısalır yolun.
Bu yoldan giderken Konya merkeze uğramana gerek yok. Zaten uğramaya kalkarsan yol uzamakta. Seydişehir-Manavgat yolu çok kaliteli ve manzaralı bir yoldur.
İyi yolculuklar.
konya-seydişehir-akseki-manavgat-antalya-4 saat
ben bu güzergahtan gidiyorum rahat ve iyi bir yol
sahil yolu çok virajlı ve manzaralı ancak dikkatli gitmek gerekiyor
bazı virajlar problemli önünüzde kamyo varsa sollamak zorlaşıyor
karşıdan araç geldiğinde de sorun olabiliyor
arka koltukta oturanların mide sorunu oluyor
-
Geçen yaz sahil yolundan gittim çocuğun ikiside mide sorunu yaşadı.Manzara güzel ama dön dön bitmiyor.quote:
Orijinalden alıntı: meta80
otobandan gaziantep-osmaniye-adana-pozantı-ereğli-konya molasız 5,5 saat
konya-seydişehir-akseki-manavgat-antalya-4 saat
ben bu güzergahtan gidiyorum rahat ve iyi bir yol
sahil yolu çok virajlı ve manzaralı ancak dikkatli gitmek gerekiyor
bazı virajlar problemli önünüzde kamyo varsa sollamak zorlaşıyor
karşıdan araç geldiğinde de sorun olabiliyor
arka koltukta oturanların mide sorunu oluyor
Alıntıları Göster
-
Cevaplar icin cok tesekkurler, sahil yolundan gitmeyecegim kesin :)quote:
Orijinalden alıntı: rongol34
Geçen yaz sahil yolundan gittim çocuğun ikiside mide sorunu yaşadı.Manzara güzel ama dön dön bitmiyor.
Alıntıları Göster -
mersin tarafından gelme .quote:
Orijinalden alıntı: tklx
Cevaplar icin cok tesekkurler, sahil yolundan gitmeyecegim kesin :)
Alıntıları Göster
Gaziantep-Adana-Pozantı-Ulukışla-Ereğli-Karaman-Seydişehir-Manavgat-Alanya-Antalya -
Sahilden Foreverquote:
Orijinalden alıntı: Fletch
mersin tarafından gelme .
Gaziantep-Adana-Pozantı-Ulukışla-Ereğli-Karaman-Seydişehir-Manavgat-Alanya-Antalya
Alıntıları Göster
Anamur-Ağaçlı arasında yolu düzleştirmeye ve duble hale getirmeye başlamışlar.Virajlar artık tarihe karışacak anlaşılan.Bir bol virajlı zevkli yolumuz vardı, oda elden gidiyor, artık Demre-Kalkan arasında takılırız canımız hem viraj hemde sahil manzaralı yol istediğinde
-
Dostlar, sahil yolu tamam ama o kadar da kötü değil yani, söylemesi ayıp ama hem yaş hem tecrübe itibariyle sahil yolunu defalarca "yedim" ve o yolun, virajların, Anamur Radarın ve ezilmekten son anda kurtulan sayısız tavşanın uzmanı oldum.quote:
Orijinalden alıntı: tenekekutu
Sahilden Forever
Anamur-Ağaçlı arasında yolu düzleştirmeye ve duble hale getirmeye başlamışlar.Virajlar artık tarihe karışacak anlaşılan.Bir bol virajlı zevkli yolumuz vardı, oda elden gidiyor, artık Demre-Kalkan arasında takılırız canımız hem viraj hemde sahil manzaralı yol istediğinde
Alıntıları Göster
Konya yolu evet, biraz daha uzun, ama biraz daha sıkıcı, uyku getiriyor, Konya'ya kadar gerçekten dümdüz, hele Pozantı sonrası da yapıldığı ve açıldığı söylendi, henüz görmedim, ama öyleyse yol 1 saat daha kısalmış demektir.
Bence yine de 1 defa sahil yolundan git, şoförlüğünü taçlandır, bu heyecanı ve bu konuda konuşanlara katılabilme imkanını kendine tanı derim ben...
1. Yola gece çık, virajlara gündüz girme yani.
2. Yanına mutlaka 1 kişi al, sağ arkada otursun.
3. Termosta sıcak kahve hazırla, ekmek arası kaşar peynirli dilim yapm bir sürü.
4. Yanına nanenli sakız, ıslak mendil, 0,5 litre şişede bol su al.
5. Birkaç adet CD doldur, ihtiyacın olacak virajlarda.
6. Şansın varsa DOLUNAY'da çık, çok yardımcı olur.
7. Virajlar başladığında (dağlar) sis farlarını yak.
8. Sis farlarını Anamur Radar, ilçe giriş ve çıkışlarda ve düzlüklerde kapat.
9. Gaziantep'te TEM'e gir, Mersin'de Çeşmeli'de TEM'den çık.
0. Fazla su içme, Anamurda ihtiyaç molası var (Petrol Ofisinde).
Bu şekilde yolu çok çabuk alabilirsin. Virajları içeriden (!) al, viraja viteste gir, çıkarken vites küçült, hızlanırken vites büyüt. Her virajda selektör yapmaya çalış, camını 2-3 cm aç, arka sisleri de yakarsan dikiz aynasından arabanın kaldırdığı tozu ve viraj uyarı levhalarını [>>>>] ve [<<<<] görebilirsin. Ayrıca sakın ağır, yağlı yemekler yeme, gazlı içecekler tüketme, alkol zaten alma, Kıbrıs Rum Radyosundan Sirtaki dinleyebilirsin, ara sıra görebileceğin su pınarlarında dur ve yüzünü yıka, motoru sakın kapatma (tek kontak), deponu Mersin'de doldur!
İstiyorsan da ve haftasonuna denk gelmek kaydıyla sana eşlik edebilirim ama çok önceden haber vermen gerekir.
-
Ayrıcaquote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
Dostlar, sahil yolu tamam ama o kadar da kötü değil yani, söylemesi ayıp ama hem yaş hem tecrübe itibariyle sahil yolunu defalarca "yedim" ve o yolun, virajların, Anamur Radarın ve ezilmekten son anda kurtulan sayısız tavşanın uzmanı oldum.
Konya yolu evet, biraz daha uzun, ama biraz daha sıkıcı, uyku getiriyor, Konya'ya kadar gerçekten dümdüz, hele Pozantı sonrası da yapıldığı ve açıldığı söylendi, henüz görmedim, ama öyleyse yol 1 saat daha kısalmış demektir.
Bence yine de 1 defa sahil yolundan git, şoförlüğünü taçlandır, bu heyecanı ve bu konuda konuşanlara katılabilme imkanını kendine tanı derim ben...
1. Yola gece çık, virajlara gündüz girme yani.
2. Yanına mutlaka 1 kişi al, sağ arkada otursun.
3. Termosta sıcak kahve hazırla, ekmek arası kaşar peynirli dilim yapm bir sürü.
4. Yanına nanenli sakız, ıslak mendil, 0,5 litre şişede bol su al.
5. Birkaç adet CD doldur, ihtiyacın olacak virajlarda.
6. Şansın varsa DOLUNAY'da çık, çok yardımcı olur.
7. Virajlar başladığında (dağlar) sis farlarını yak.
8. Sis farlarını Anamur Radar, ilçe giriş ve çıkışlarda ve düzlüklerde kapat.
9. Gaziantep'te TEM'e gir, Mersin'de Çeşmeli'de TEM'den çık.
0. Fazla su içme, Anamurda ihtiyaç molası var (Petrol Ofisinde).
Bu şekilde yolu çok çabuk alabilirsin. Virajları içeriden (!) al, viraja viteste gir, çıkarken vites küçült, hızlanırken vites büyüt. Her virajda selektör yapmaya çalış, camını 2-3 cm aç, arka sisleri de yakarsan dikiz aynasından arabanın kaldırdığı tozu ve viraj uyarı levhalarını [>>>>] ve [<<<<] görebilirsin. Ayrıca sakın ağır, yağlı yemekler yeme, gazlı içecekler tüketme, alkol zaten alma, Kıbrıs Rum Radyosundan Sirtaki dinleyebilirsin, ara sıra görebileceğin su pınarlarında dur ve yüzünü yıka, motoru sakın kapatma (tek kontak), deponu Mersin'de doldur!
İstiyorsan da ve haftasonuna denk gelmek kaydıyla sana eşlik edebilirim ama çok önceden haber vermen gerekir.
Alıntıları Göster
- Sırt havlunu almayı unutma.
- Molalarda yüzünü soğuk suyla gözlerin açıkken yıka.
- Dağlarda muhteşem bal satarlar, muhteşem bal, al!
- Yola çıkmadan önce lastiklerin basıncımı kontrol et.
- Ehliyet, ruhsat yakın ve kolay bir yerde olsun.
- Jandarma ve trafik polisi durdurabilir, sakin ol.
- Virajlarda kamyonları virajın en keskin noktasında geç.
- Araç otomatikse virajlarda "S" modunda git.
- Yazın terlik veya sandaletle yola çık.
Zor olan bu yolculuğun keyifli yanlarını da görmeye bak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
Dostlar, sahil yolu tamam ama o kadar da kötü değil yani, söylemesi ayıp ama hem yaş hem tecrübe itibariyle sahil yolunu defalarca "yedim" ve o yolun, virajların, Anamur Radarın ve ezilmekten son anda kurtulan sayısız tavşanın uzmanı oldum.
Konya yolu evet, biraz daha uzun, ama biraz daha sıkıcı, uyku getiriyor, Konya'ya kadar gerçekten dümdüz, hele Pozantı sonrası da yapıldığı ve açıldığı söylendi, henüz görmedim, ama öyleyse yol 1 saat daha kısalmış demektir.
Bence yine de 1 defa sahil yolundan git, şoförlüğünü taçlandır, bu heyecanı ve bu konuda konuşanlara katılabilme imkanını kendine tanı derim ben...
1. Yola gece çık, virajlara gündüz girme yani.
2. Yanına mutlaka 1 kişi al, sağ arkada otursun.
3. Termosta sıcak kahve hazırla, ekmek arası kaşar peynirli dilim yapm bir sürü.
4. Yanına nanenli sakız, ıslak mendil, 0,5 litre şişede bol su al.
5. Birkaç adet CD doldur, ihtiyacın olacak virajlarda.
6. Şansın varsa DOLUNAY'da çık, çok yardımcı olur.
7. Virajlar başladığında (dağlar) sis farlarını yak.
8. Sis farlarını Anamur Radar, ilçe giriş ve çıkışlarda ve düzlüklerde kapat.
9. Gaziantep'te TEM'e gir, Mersin'de Çeşmeli'de TEM'den çık.
0. Fazla su içme, Anamurda ihtiyaç molası var (Petrol Ofisinde).
Bu şekilde yolu çok çabuk alabilirsin. Virajları içeriden (!) al, viraja viteste gir, çıkarken vites küçült, hızlanırken vites büyüt. Her virajda selektör yapmaya çalış, camını 2-3 cm aç, arka sisleri de yakarsan dikiz aynasından arabanın kaldırdığı tozu ve viraj uyarı levhalarını [>>>>] ve [<<<<] görebilirsin. Ayrıca sakın ağır, yağlı yemekler yeme, gazlı içecekler tüketme, alkol zaten alma, Kıbrıs Rum Radyosundan Sirtaki dinleyebilirsin, ara sıra görebileceğin su pınarlarında dur ve yüzünü yıka, motoru sakın kapatma (tek kontak), deponu Mersin'de doldur!
İstiyorsan da ve haftasonuna denk gelmek kaydıyla sana eşlik edebilirim ama çok önceden haber vermen gerekir.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: tanergode
Dostlar, sahil yolu tamam ama o kadar da kötü değil yani, söylemesi ayıp ama hem yaş hem tecrübe itibariyle sahil yolunu defalarca "yedim" ve o yolun, virajların, Anamur Radarın ve ezilmekten son anda kurtulan sayısız tavşanın uzmanı oldum.
Konya yolu evet, biraz daha uzun, ama biraz daha sıkıcı, uyku getiriyor, Konya'ya kadar gerçekten dümdüz, hele Pozantı sonrası da yapıldığı ve açıldığı söylendi, henüz görmedim, ama öyleyse yol 1 saat daha kısalmış demektir.
Bence yine de 1 defa sahil yolundan git, şoförlüğünü taçlandır, bu heyecanı ve bu konuda konuşanlara katılabilme imkanını kendine tanı derim ben...
1. Yola gece çık, virajlara gündüz girme yani.
2. Yanına mutlaka 1 kişi al, sağ arkada otursun.
3. Termosta sıcak kahve hazırla, ekmek arası kaşar peynirli dilim yapm bir sürü.
4. Yanına nanenli sakız, ıslak mendil, 0,5 litre şişede bol su al.
5. Birkaç adet CD doldur, ihtiyacın olacak virajlarda.
6. Şansın varsa DOLUNAY'da çık, çok yardımcı olur.
7. Virajlar başladığında (dağlar) sis farlarını yak.
8. Sis farlarını Anamur Radar, ilçe giriş ve çıkışlarda ve düzlüklerde kapat.
9. Gaziantep'te TEM'e gir, Mersin'de Çeşmeli'de TEM'den çık.
0. Fazla su içme, Anamurda ihtiyaç molası var (Petrol Ofisinde).
Bu şekilde yolu çok çabuk alabilirsin. Virajları içeriden (!) al, viraja viteste gir, çıkarken vites küçült, hızlanırken vites büyüt. Her virajda selektör yapmaya çalış, camını 2-3 cm aç, arka sisleri de yakarsan dikiz aynasından arabanın kaldırdığı tozu ve viraj uyarı levhalarını [>>>>] ve [<<<<] görebilirsin. Ayrıca sakın ağır, yağlı yemekler yeme, gazlı içecekler tüketme, alkol zaten alma, Kıbrıs Rum Radyosundan Sirtaki dinleyebilirsin, ara sıra görebileceğin su pınarlarında dur ve yüzünü yıka, motoru sakın kapatma (tek kontak), deponu Mersin'de doldur!
İstiyorsan da ve haftasonuna denk gelmek kaydıyla sana eşlik edebilirim ama çok önceden haber vermen gerekir.
Sağ arkadaki kişiyi kim düşünecek. Büyük ihtimalle Anamur'a varmadan midesi dışarıya çıkmış olur
-
Ben de her iki yolu da defalarca gitmiş biri olarak Konya yolunu öneririm. Ben Adana'dan giderken sahil yolunda gerçekten çok yoruluyorum, Gaziantep 2 saat daha uzakta. Bu da daha fazla yorgunluk demek.quote:
Orijinalden alıntı: enver78quote:
Orjinalden alıntı: tanergode
Dostlar, sahil yolu tamam ama o kadar da kötü değil yani, söylemesi ayıp ama hem yaş hem tecrübe itibariyle sahil yolunu defalarca "yedim" ve o yolun, virajların, Anamur Radarın ve ezilmekten son anda kurtulan sayısız tavşanın uzmanı oldum.
Konya yolu evet, biraz daha uzun, ama biraz daha sıkıcı, uyku getiriyor, Konya'ya kadar gerçekten dümdüz, hele Pozantı sonrası da yapıldığı ve açıldığı söylendi, henüz görmedim, ama öyleyse yol 1 saat daha kısalmış demektir.
Bence yine de 1 defa sahil yolundan git, şoförlüğünü taçlandır, bu heyecanı ve bu konuda konuşanlara katılabilme imkanını kendine tanı derim ben...
1. Yola gece çık, virajlara gündüz girme yani.
2. Yanına mutlaka 1 kişi al, sağ arkada otursun.
3. Termosta sıcak kahve hazırla, ekmek arası kaşar peynirli dilim yapm bir sürü.
4. Yanına nanenli sakız, ıslak mendil, 0,5 litre şişede bol su al.
5. Birkaç adet CD doldur, ihtiyacın olacak virajlarda.
6. Şansın varsa DOLUNAY'da çık, çok yardımcı olur.
7. Virajlar başladığında (dağlar) sis farlarını yak.
8. Sis farlarını Anamur Radar, ilçe giriş ve çıkışlarda ve düzlüklerde kapat.
9. Gaziantep'te TEM'e gir, Mersin'de Çeşmeli'de TEM'den çık.
0. Fazla su içme, Anamurda ihtiyaç molası var (Petrol Ofisinde).
Bu şekilde yolu çok çabuk alabilirsin. Virajları içeriden (!) al, viraja viteste gir, çıkarken vites küçült, hızlanırken vites büyüt. Her virajda selektör yapmaya çalış, camını 2-3 cm aç, arka sisleri de yakarsan dikiz aynasından arabanın kaldırdığı tozu ve viraj uyarı levhalarını [>>>>] ve [<<<<] görebilirsin. Ayrıca sakın ağır, yağlı yemekler yeme, gazlı içecekler tüketme, alkol zaten alma, Kıbrıs Rum Radyosundan Sirtaki dinleyebilirsin, ara sıra görebileceğin su pınarlarında dur ve yüzünü yıka, motoru sakın kapatma (tek kontak), deponu Mersin'de doldur!
İstiyorsan da ve haftasonuna denk gelmek kaydıyla sana eşlik edebilirim ama çok önceden haber vermen gerekir.
Sağ arkadaki kişiyi kim düşünecek. Büyük ihtimalle Anamur'a varmadan midesi dışarıya çıkmış olur
Alıntıları Göster
Ayrıca yeni otoban da süreyi yarım saat kısaltmıştır diye tahmin ediyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: rongol34
Geçen yaz sahil yolundan gittim çocuğun ikiside mide sorunu yaşadı.Manzara güzel ama dön dön bitmiyor.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: sharger
Geçen yaz sahil yolundan gittim çocuğun ikiside mide sorunu yaşadı.Manzara güzel ama dön dön bitmiyor.
kesinlikle haklısın...
virajları olmasa manzarası harika ama virajlar insanı mahvediyor...hele ki otobüsle gidersen lunaparktaki balerine binmiş gibi olursun...Ama aracınla gideceğin için konya yolunu seç...
-
Biz bi arkadaşımla geçen hafta sahil yolunu kullandık. İnanılmaz zevkli bir yol ben kullanmadım çok deneyimli değilim ama kendine güvenen için zevkli mazaralı bir yol çokta tehlikeli olduğunu düşünmüyorum...quote:
Orijinalden alıntı: liberty_15quote:
Orjinalden alıntı: sharger
Geçen yaz sahil yolundan gittim çocuğun ikiside mide sorunu yaşadı.Manzara güzel ama dön dön bitmiyor.
kesinlikle haklısın...
virajları olmasa manzarası harika ama virajlar insanı mahvediyor...hele ki otobüsle gidersen lunaparktaki balerine binmiş gibi olursun...Ama aracınla gideceğin için konya yolunu seç...
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: sarpuli
Biz bi arkadaşımla geçen hafta sahil yolunu kullandık. İnanılmaz zevkli bir yol ben kullanmadım çok deneyimli değilim ama kendine güvenen için zevkli mazaralı bir yol çokta tehlikeli olduğunu düşünmüyorum...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: sarpuli
Biz bi arkadaşımla geçen hafta sahil yolunu kullandık. İnanılmaz zevkli bir yol ben kullanmadım çok deneyimli değilim ama kendine güvenen için zevkli mazaralı bir yol çokta tehlikeli olduğunu düşünmüyorum...
Evet, bir nokta var ki sanki "uçuyorsunuz" gibi geliyor, çok yüksekte ve Akdeniz ayağının altında.... Tek kelimeyle muhteşem. Konya yolu elbette daha rahat. Sahil yolunu önermemim tek sebebi değişik bir tecrübe yaşamaya yönelik. Virajlar yolun bir parçası, ama manzara eşsiz.
Bir ara, sanırım 2004'te, yine bu yoldan giderken, benim hızlı ve seri virajlardan gittiğimi gören KKTC plâkâlı bir Toyota Corolla peşimden takıldı, iletişim tamamen sinyal (ben) ve selektör (o) ile kendiliğinden gelişti, ralli gibi bir yolculuk oldu (bende o zaman 2003 SEAT Toledo 1.6 16V vardı), daha sonra Toyota'nın da arkasına 5-6 araç daha takıldı, ben yolu açıyordum, onlar da arkamdan takip ediyordu, Gazipaşa'ya kadar böyle devam ettik. Sonra benzincide durup ben kahve içtim (termosta sıcak kahvesiz ASLA uzun yola çıkmam), onlar da geldi, tanışma oldu, ilginç bir konvoydu, bir daha da böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Güzel şeyler birdenbire gelişebiliyor, plansız ve proğramsız. Dönüşte de yeni alınmış geçici plakalı bir aracı takip ederek geldim, virajlarda ben önden gidiyordum, düz yolda da onlar. Akşam olunca virajlar başlıyor zaten, sis farları yakmadan da olmaz. Sadece belirttiğim rotada ön ve arka, tüm sisleri yakarım, ışıksız gitmek orada görünmemek, kazaya davetiye çıkarmak demek. Hiçkimse de başkasının sisleri neden yaktığını sormaz ve söndürmesi için de selektörle sinyal vermez. Adana-Antalya sahil yolunu bilenler, 2000'den fazla virajın her birinin nasıl alınması gerektiğini ve hangi prosedürlerin geçerli olduğunu gayet.net hatırlarlar ve eminim ki de teyit ederler.
-
tanergole beye katılıyorum. Eğer aceleniz yok ve zenk almak istiyor türkiyenin nadir güzelliklerini el değmemiş doğasını son görebileceğiniz yer mersin anamur sahil yoludur .Ben bu yolu çocuk ve hanım olmadan birkaç kere gittim. Onlar olsa idi yoltamamen bir eziyet haline gelirdi , mide bulunması ve virajların çokluğu sürücü dışındakileri perişan ediyor.quote:
Orijinalden alıntı: Taner Gödequote:
Orjinalden alıntı: sarpuli
Biz bi arkadaşımla geçen hafta sahil yolunu kullandık. İnanılmaz zevkli bir yol ben kullanmadım çok deneyimli değilim ama kendine güvenen için zevkli mazaralı bir yol çokta tehlikeli olduğunu düşünmüyorum...
Evet, bir nokta var ki sanki "uçuyorsunuz" gibi geliyor, çok yüksekte ve Akdeniz ayağının altında.... Tek kelimeyle muhteşem. Konya yolu elbette daha rahat. Sahil yolunu önermemim tek sebebi değişik bir tecrübe yaşamaya yönelik. Virajlar yolun bir parçası, ama manzara eşsiz.
Bir ara, sanırım 2004'te, yine bu yoldan giderken, benim hızlı ve seri virajlardan gittiğimi gören KKTC plâkâlı bir Toyota Corolla peşimden takıldı, iletişim tamamen sinyal (ben) ve selektör (o) ile kendiliğinden gelişti, ralli gibi bir yolculuk oldu (bende o zaman 2003 SEAT Toledo 1.6 16V vardı), daha sonra Toyota'nın da arkasına 5-6 araç daha takıldı, ben yolu açıyordum, onlar da arkamdan takip ediyordu, Gazipaşa'ya kadar böyle devam ettik. Sonra benzincide durup ben kahve içtim (termosta sıcak kahvesiz ASLA uzun yola çıkmam), onlar da geldi, tanışma oldu, ilginç bir konvoydu, bir daha da böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Güzel şeyler birdenbire gelişebiliyor, plansız ve proğramsız. Dönüşte de yeni alınmış geçici plakalı bir aracı takip ederek geldim, virajlarda ben önden gidiyordum, düz yolda da onlar. Akşam olunca virajlar başlıyor zaten, sis farları yakmadan da olmaz. Sadece belirttiğim rotada ön ve arka, tüm sisleri yakarım, ışıksız gitmek orada görünmemek, kazaya davetiye çıkarmak demek. Hiçkimse de başkasının sisleri neden yaktığını sormaz ve söndürmesi için de selektörle sinyal vermez. Adana-Antalya sahil yolunu bilenler, 2000'den fazla virajın her birinin nasıl alınması gerektiğini ve hangi prosedürlerin geçerli olduğunu gayet.net hatırlarlar ve eminim ki de teyit ederler.
Alıntıları Göster
ANCAK ,
bizler yolları ve araçlarımızı birer tutku ile seven bir grubuz , araçlarına düşkün olanlar içinaraçların sınırlarını denemek için biçilmiş bir yoldur bu yol. Tam anlamıyla UNPLUG sadece keyifi ve manzarıyı attmak ve hafızalara bir kere bile olsun kaydetmek için bulunmaz bir fırsat. yapılmaması gerekenleri taner yazmış .Katılıyorum. ek olarak kahve çok virajlı yolda mide bulandırdığı için 2 adet kanatlandıran malum içecekten bulundurmanızı öneririm.
eğer 4x4 aracınız varsa bu yola maksimum 2 kişi gitmenizde fayda var . ben subaru imprezamı satmadan önce son kez buyola girdiğime çok memnunum , inannılmaz bir sürüş keyfiydi. Zaten hız yapmanız olanaksızdır virajlara girme keyfini ve yoltutuş sınırlarını hissetmenize yarayacak super bir deneyimdir. Asla acemi şöförlere uygun bir yoldeğildir , hata yapmayı kabul etmeyen riski yüksek ancak aracınız bu koşullara uygun ve yeni geniş taban yazlık bir lastik ile sürüş keyfini yaşamak mümkün.
Nefessiz virajların toplam kmsi 250 civarındadır. Ben son gidişte km sıfırlayıp ölçmüştüm. ama sakın ola ki bu 250 km yi başka bir yol ile kıyaslamayın. Çünkü duracak yerler bile bir elin parmaklarını geçmez , ben tuuvalete bile duracak yerr bulamamış sonunda riske girip aracı bir çamın dibine kadar sokarak güzüm yolda acele ile arabaya geri dönüşüm vardır. ortalama hız 50 km7h çıkacaktır .Çünkü bu virajlar ancak 5 saatte aşılabiliyor .250 km viraj 5 saat bu değişmez. 5-10 dakikanın jhesabı olmaz çünkü ektra risk almaya değmez.
Virajların çokluğu hava aşırı sıcak değil ise dikkatinizi maksimuma çıkarmakta kalp etışlaınız hızlanmakta bu nedenle dikkat oranı artarak yolun riskini azltmaktadır. bu kadar çok viraj olmasına rağmen bir müddet sonra aracı sanki siz değil de otomatik pilot kullnıyormuyuş igbi bir durum oluşmaktadır. Beynimiz aşaırı uyarı sonucunda dinlenmeye çekiliyor beyincik ile otomatik pilot sürüşüne geçildiğini hissedeceksiniz. Bütün problem virajlı yol bitişimde başlıyor çünkü aşırı adrenalin etkisiyle virajlar bitincebir frahlık ve alarm durumunu kaldıran kimyasallar vucudumuzu düz yolda uykuya ve farkındalığı azaltma yönüne itiyor .Bu ndenle 2 şöfür gerekli diyoruz. Birisi virajlı yol için diğeri düz yollarda kullnacak .Zaten söförün yanında oturan ilk bir saat kazaoalcak diye dikkat keserken yolun keskin ve tatlı virajlarına bir müddet sonra dayanamayarak uyku pozisyonuna geçiyor 2 saatini uyku ile tamamlamak yüksek ihtimal dahilindedir.
-
SAHIL 1quote:
Orijinalden alıntı: vezir
tanergole beye katılıyorum. Eğer aceleniz yok ve zenk almak istiyor türkiyenin nadir güzelliklerini el değmemiş doğasını son görebileceğiniz yer mersin anamur sahil yoludur .Ben bu yolu çocuk ve hanım olmadan birkaç kere gittim. Onlar olsa idi yoltamamen bir eziyet haline gelirdi , mide bulunması ve virajların çokluğu sürücü dışındakileri perişan ediyor.
ANCAK ,
bizler yolları ve araçlarımızı birer tutku ile seven bir grubuz , araçlarına düşkün olanlar içinaraçların sınırlarını denemek için biçilmiş bir yoldur bu yol. Tam anlamıyla UNPLUG sadece keyifi ve manzarıyı attmak ve hafızalara bir kere bile olsun kaydetmek için bulunmaz bir fırsat. yapılmaması gerekenleri taner yazmış .Katılıyorum. ek olarak kahve çok virajlı yolda mide bulandırdığı için 2 adet kanatlandıran malum içecekten bulundurmanızı öneririm.
eğer 4x4 aracınız varsa bu yola maksimum 2 kişi gitmenizde fayda var . ben subaru imprezamı satmadan önce son kez buyola girdiğime çok memnunum , inannılmaz bir sürüş keyfiydi. Zaten hız yapmanız olanaksızdır virajlara girme keyfini ve yoltutuş sınırlarını hissetmenize yarayacak super bir deneyimdir. Asla acemi şöförlere uygun bir yoldeğildir , hata yapmayı kabul etmeyen riski yüksek ancak aracınız bu koşullara uygun ve yeni geniş taban yazlık bir lastik ile sürüş keyfini yaşamak mümkün.
Nefessiz virajların toplam kmsi 250 civarındadır. Ben son gidişte km sıfırlayıp ölçmüştüm. ama sakın ola ki bu 250 km yi başka bir yol ile kıyaslamayın. Çünkü duracak yerler bile bir elin parmaklarını geçmez , ben tuuvalete bile duracak yerr bulamamış sonunda riske girip aracı bir çamın dibine kadar sokarak güzüm yolda acele ile arabaya geri dönüşüm vardır. ortalama hız 50 km7h çıkacaktır .Çünkü bu virajlar ancak 5 saatte aşılabiliyor .250 km viraj 5 saat bu değişmez. 5-10 dakikanın jhesabı olmaz çünkü ektra risk almaya değmez.
Virajların çokluğu hava aşırı sıcak değil ise dikkatinizi maksimuma çıkarmakta kalp etışlaınız hızlanmakta bu nedenle dikkat oranı artarak yolun riskini azltmaktadır. bu kadar çok viraj olmasına rağmen bir müddet sonra aracı sanki siz değil de otomatik pilot kullnıyormuyuş igbi bir durum oluşmaktadır. Beynimiz aşaırı uyarı sonucunda dinlenmeye çekiliyor beyincik ile otomatik pilot sürüşüne geçildiğini hissedeceksiniz. Bütün problem virajlı yol bitişimde başlıyor çünkü aşırı adrenalin etkisiyle virajlar bitincebir frahlık ve alarm durumunu kaldıran kimyasallar vucudumuzu düz yolda uykuya ve farkındalığı azaltma yönüne itiyor .Bu ndenle 2 şöfür gerekli diyoruz. Birisi virajlı yol için diğeri düz yollarda kullnacak .Zaten söförün yanında oturan ilk bir saat kazaoalcak diye dikkat keserken yolun keskin ve tatlı virajlarına bir müddet sonra dayanamayarak uyku pozisyonuna geçiyor 2 saatini uyku ile tamamlamak yüksek ihtimal dahilindedir.
Alıntıları Göster
*******
-
SAHIL 2quote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
SAHIL 1
*******
Alıntıları Göster
*******
-
SAHIL 3quote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
SAHIL 2
*******
Alıntıları Göster
*******
-
aslında en güzel şekilde görülecek manzaraların goggle haritarında koymuşlar meraklıları göz atabilirler.quote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
SAHIL 3
*******
Alıntıları Göster
http://maps.google.com/
anamur yazın sağa doğru zoom yapıp yolu tarayın bu arada daha fazla kısmının altında ''fotograflar'' kısmına tıklarsanız bu bölgede göreceğiniz manzaralar hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Gitmeden gezmek için goggle hizmetinin üstüne yok.
not: yağmurlu havada bu yola girmenizi asla önermem. bu nedenle internetten detaylı hava raporu yağış durumunu gözden geçirip bu yola girin. Geri dönüş için çok geç olmasın.
Benzer içerikler
- megane 3 otomatik şanzıman nasıl
- opel insignia 1.4 t edition elegance kullanıcı yorumları
- ford focus station wagon yorumları
- bagaj kapağı ayarı nasıl yapılır
- dacia duster lastik basıncı
- fiat ami
- toyota corolla 2024 fiyat listesi
- 2021 dacia duster
- volkswagen virtus
- suzuki suv modelleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X