Şimdi Ara

Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
15.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    Marmaray bitince baya düzene girecekmis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeveloperROCK -- 16 Nisan 2011; 15:03:48 >
  • İstanbul güzel de çok düzensiz bir şehir. Göç eden insanların durumu da zaten belli cahil sürüsü ve kendilerini geliştirmek yerine İstanbul'u batırıyorlar.
  • Zamanında yapılan hatalarla şehir mahvolmuş durumda. Yerleşmeler cok düzensiz. Özellikle son yıllarda nufusu cok artmış ilçelerde binalar, yerleşim, içler acısı.

    Ulaşım zaten problem (şu minibüslere bir şekilde çözüm bulsalar hem trafik dahada rahatlıyacak hemde insanlarımız magandalardan kurtulacak)
    Şehir gittikçe hem batı hem dogu tarafına büyüyor ama şehir merkezindne kopuk konutlar olusuyor. Şehrin merkezini biraz daha kuzeybatıya kaydırsalar güzel olabilir.
    Bir yasa cıkartılıp yavaş yavaş bu düzensiz yapılanma giderilmeli (cok zor ve cok maliyetli olur ama istanbul birçok yönden türkiyenin başkenti bunu hak ediyor)

    Cografi şartlarda pek müsait degil. Tepelikler fazla. Ayrıca eski donemlerdede pek özen gösterilmemiş şehre gün geçiştirilmiş.

    Çok zor bir iş yani bu şehri adam etmek. Dünya başkenti filan anca kendimizi tatmin ederiz.

    Ayrıca bence su anda varmı böyle birşey bilmiyorum ama vergilerde-faturalandırmalarda istanbul için ayrı bir tarife uygulanmalı daha fazla olmalı. Başka yollarlada insanlar istanbula göç değil istanbuldan memleketlere yada başka illere yönlendirilmeli. Çok fazla insan var ve bu kadar insanlar bu şehri adam etmek çok zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xreleave -- 16 Nisan 2011; 15:17:25 >




  • bizim istanbuldaki insanları sal bakalım londraya new yorka 1 senede ne hale sokuyolar orayı köye çevirirler pislik götürür her tarafı bu açıdan bakmadınız hiç herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bowers wilkins -- 16 Nisan 2011; 15:10:36 >
  • İstanbul çok güzelde

    1-Çok göç alıyor
    2-Nufus çok fazla

    Bunlara bağlı olara trafik,hava kirliliği,düzensiz yapılaşma vs. oluyor.15 Milyon nufus kolay değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL



    Hayatımda gördüğüm "en yalan paylaşım"

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Google a İstanbul metro ağı yazarsan gerekli bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca hiç metroya, hafif metroya binmedin sanırım. Çünkü hepsinde ulaşım ağı haritası vardır.

    Ayrıca bu Londradan geride olduğumuz gerçeğini değiştirmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL



    Hayatımda gördüğüm "en yalan paylaşım"

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Google a İstanbul metro ağı yazarsan gerekli bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca hiç metroya, hafif metroya binmedin sanırım. Çünkü hepsinde ulaşım ağı haritası vardır.

    Ayrıca bu Londradan geride olduğumuz gerçeğini değiştirmez.

    o verdiğin haritadaki hatların kaçı açık? çoğu kapalı eldeki hatlar siyah olanlar. çoğu bitmemiş halde. yalan malan değil o resim.




  • İstanbul un önemini kavramak için bir dünya haritasına bakmak yeterli.Dünyayı ortalayan en merkezi noktada.

    İstanbul şu an diğer başkentlere göre ne durumda derseniz ( Berlin,Londra,Tokyo vs) üç noktada kötü durumda.Ulaşım,çarpık kentleşme ve yeşil alana önem verilmemesi. Fakat bunların hepsi gerçekleşebilir ama bir Londra dünyanın serveti sizde olsa yine bir İstanbul oldurulamaz ( konum anlamında)
  • İstanbul güzelleştirilmek isteniyorsa büyük çaplı bir yıkım projesi yapılıp bilinçsiz kentleşme kaldırılmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL



    Hayatımda gördüğüm "en yalan paylaşım"

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Google a İstanbul metro ağı yazarsan gerekli bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca hiç metroya, hafif metroya binmedin sanırım. Çünkü hepsinde ulaşım ağı haritası vardır.

    Ayrıca bu Londradan geride olduğumuz gerçeğini değiştirmez.

    o verdiğin haritadaki hatların kaçı açık? çoğu kapalı eldeki hatlar siyah olanlar. çoğu bitmemiş halde. yalan malan değil o resim.


     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Bu resimde sadece kesik çizgi olan yerler yapımı devam edenler. Düz çizgiler yapılmış. Utanmasanız İstanbulda otobüs yok bile dersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackened_61 -- 16 Nisan 2011; 15:39:15 >




  • Istanbul tam bir mega koy !!!

    Rezil bir sehir ove ove bitiremeyen goklere cikaran bir millet ve onun sehri rezaliye istanbul'u ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL



    Hayatımda gördüğüm "en yalan paylaşım"

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Google a İstanbul metro ağı yazarsan gerekli bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca hiç metroya, hafif metroya binmedin sanırım. Çünkü hepsinde ulaşım ağı haritası vardır.

    Ayrıca bu Londradan geride olduğumuz gerçeğini değiştirmez.

    o verdiğin haritadaki hatların kaçı açık? çoğu kapalı eldeki hatlar siyah olanlar. çoğu bitmemiş halde. yalan malan değil o resim.


     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Bu resimde sadece kesik çizgi olan yerler yapımı devam edenler. Düz çizgiler yapılmış. Utanmasanız İstanbulda otobüs yok bile dersiniz.

    onlar metro değil banliyo treni. sana bunların farkını sorsam bilemezsin zaten. anadolu tarafında metronun m si yok. banliyo trenleri var. kadıköydeki o yuvarlak şey de 20 km ile giden tramvay. oradaki avrupa tarafındaki yeşil ve kırmızı hat metro. gerisi taksim-kabataş hattı hariç çağ dışı raylı sistemler. metro ile raylı sistemin farkını bil de gel.


    Sultançiftliği-Topkapı hattıdamı banliyo. Ben normalde 2 saatte gideceğim beşiktaşa T4+T1 hattı ile 45 dakika, T4+Metrobüs ile 40 dakikada gidebiliyorum. Önemli olanda bu değilmi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL



    Hayatımda gördüğüm "en yalan paylaşım"

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Google a İstanbul metro ağı yazarsan gerekli bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca hiç metroya, hafif metroya binmedin sanırım. Çünkü hepsinde ulaşım ağı haritası vardır.

    Ayrıca bu Londradan geride olduğumuz gerçeğini değiştirmez.

    o verdiğin haritadaki hatların kaçı açık? çoğu kapalı eldeki hatlar siyah olanlar. çoğu bitmemiş halde. yalan malan değil o resim.


    metro levente kadar mı gidiyor ? güldürme beni. her gün darüşafaka istasyonunu kullanıyorum. yakında hacıosman açılıcak. en azından yapılan bir şeyler var. sizin 4.levente kadar olan haritayı koymanız, bunları örtme çabası içinde yapılmış bir hareketten ibaret.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackened_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL



    Hayatımda gördüğüm "en yalan paylaşım"

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Google a İstanbul metro ağı yazarsan gerekli bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca hiç metroya, hafif metroya binmedin sanırım. Çünkü hepsinde ulaşım ağı haritası vardır.

    Ayrıca bu Londradan geride olduğumuz gerçeğini değiştirmez.

    o verdiğin haritadaki hatların kaçı açık? çoğu kapalı eldeki hatlar siyah olanlar. çoğu bitmemiş halde. yalan malan değil o resim.


     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL

    Bu resimde sadece kesik çizgi olan yerler yapımı devam edenler. Düz çizgiler yapılmış. Utanmasanız İstanbulda otobüs yok bile dersiniz.

    onlar metro değil banliyo treni. sana bunların farkını sorsam bilemezsin zaten. anadolu tarafında metronun m si yok. banliyo trenleri var. kadıköydeki o yuvarlak şey de 20 km ile giden tramvay. oradaki avrupa tarafındaki yeşil ve kırmızı hat metro. gerisi taksim-kabataş hattı hariç çağ dışı raylı sistemler. metro ile raylı sistemin farkını bil de gel.


    Sultançiftliği-Topkapı hattıdamı banliyo. Ben normalde 2 saatte gideceğim beşiktaşa T4+T1 hattı ile 45 dakika, T4+Metrobüs ile 40 dakikada gidebiliyorum. Önemli olanda bu değilmi.

    hocam tren trafikle birlikte ilerlemediği için doğal olarak daha hızlı olurlar. bir tramvayın metro olması için bir kere günde belli bir yolcu taşıyabilme kapasitesine sahip olması gerek, ayrıca hat tamamen izole olmalı. yoksa tramvay şu hızda gidecek vs diye de bir kaide yok, nasıl ki metronun yerin altından gitmesi gerekmediği gibi. mesela dikkat edersen o hattın bazı durakları istasyon değil de bildiğin durak. bir hattın adı belirlenirken özellikle elektrik sistemine ve istasyonlarının kapasitesine taşıyabildiği yolcu sayısına bakılır. mesela gerçek metrolarda elektrik hattı metronun altından gelir, o amerikan filmlerindeki metroların altından kıvılcım çıkmasının da sebebi o zaten. çünkü o aşağıdaki hat daha fazla elektrik taşır, yukarıdaki ince teller o enerjiyi taşımaya yetmez. gerçek metrolar daha fazla elektrik isterler çünkü daha hızlıdırlar (daha doğrusu istasyona lönk diye girerler, alır ve aniden hızlanıp bir sonraki istasyona giderler. ve istasyonlarda dakikada binlerce kişi trene biner ve iner. hafif metro da bu kadar yoğun kullanım için tasarlanmamıştır. onlarda hattın elektriği yukarıdan gelir. metroyu metro yapan da yerin altından gitmesi değildir, sadece kendisine özel hattı olmasıdır. o hatta hiç ama hiç bir şekilde başka trenler giremez. ama banliyo hatlarında bölgesel ya da bildiğimiz şehirler arası trenler geçer. onlar geçmese zaten metro olacaktı. ama onlar geçtiği için taşıma planı yapılırken onları da hesaplamak gerekiyor ve hızlı ulaşım sekteye uğruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 16 Nisan 2011; 16:16:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkmm

    kardeşim ben sana zaten gerçekleri söylüyorum, değiştirmek gibi bir amacım yok. bana hizmet geliyor mu ? darüşafakadan binip taksime metro ile gidebiliyor muyum ? gidiyorum. sarıyerde oturuyorum, sarıyer tüneli bitiyor mu ? bitiyor. yakında direk hacıosmana gidebileceğimiz bir yol inşaa edilmiş olacak. hacıosman istasyonu açılmış olacak. ben arabamı bırakıp, tek vasıta ile istanbulun merkezine gidebilecek miyim ? gideceğim. adamın tipinden, ideolojisinden banane.


    bu yazdığın mantıklı. sana cevap yazarken şaşırdım çünkü sen diğer arkadaş gibi takım tutar gibi parti tutmuyormuşsun. yinede yapılmış olan ve yapılacak olanlar beni tatmin etmiyor, seni bilmem.
  • Megaköy.New yorkun 1930 lardaki hali gibi.
  • @Gamli Baykus

    Yanlis biliyorsun o yukardaki teller her türlü tasir senin dedigin gibi olsa viyanada metro yok o zaman ayrica hizli trenlerinde hepsinde teller üsttedir demekki üst tel alt tel alakasi yok.

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkmm

    kardeşim ben sana zaten gerçekleri söylüyorum, değiştirmek gibi bir amacım yok. bana hizmet geliyor mu ? darüşafakadan binip taksime metro ile gidebiliyor muyum ? gidiyorum. sarıyerde oturuyorum, sarıyer tüneli bitiyor mu ? bitiyor. yakında direk hacıosmana gidebileceğimiz bir yol inşaa edilmiş olacak. hacıosman istasyonu açılmış olacak. ben arabamı bırakıp, tek vasıta ile istanbulun merkezine gidebilecek miyim ? gideceğim. adamın tipinden, ideolojisinden banane.


    bu yazdığın mantıklı. sana cevap yazarken şaşırdım çünkü sen diğer arkadaş gibi takım tutar gibi parti tutmuyormuşsun. yinede yapılmış olan ve yapılacak olanlar beni tatmin etmiyor, seni bilmem.


    yeterli görmüyorum. bu ülkeye zamanında atılan kazıkları unutmadık. krizlerin bedelini yıllarca ödedik. askeri darbelerin bedelini yıllarca ödedik. a partsinin, b partisinin düşünceleri yüzünden bir adım ileriye gidemedik. siyasi partiler halka hizmet etmek için varlar. bu bilinci herkes edinse, yıllarca bu ülkenin başında durup bir taş koymayan adamlara prim verilmezdi. bugün beğenmediniz istanbul metrosu, belki şuan yeterli durumda olurdu. gelişime göz kapatmamak lazım. hep siyasilere atıfta bulunulur, üçkağıtçılar, dolandırıcılar, yalancılar. peki onları başa kim getiriyor ? halk. parti kötülemeyin, halkınızı kötüleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeveloperROCK

    @Gamli Baykus

    Yanlis biliyorsun o yukardaki teller her türlü tasir senin dedigin gibi olsa viyanada metro yok o zaman ayrica hizli trenlerinde hepsinde teller üsttedir demekki üst tel alt tel alakasi yok.

     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    dikkat edersen hız demedim, yoğunluğu kaldırmak dedim daha çok. istanbula açılacak olan metro istasyonuna kaç vagon alınacağını araştırırsan anlarsın demek istediğimi. üstten tel geçince metro olmaz da demedim hafif metro olurlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einstein


    quote:

    Orijinalden alıntı: adam haklı beyler

    istanbul kesinlikle pis, plansız, güvenliksiz, karmaşık ve zor bir şehir.
    istanbul'un avantajı coğrafi olarak güzel bir noktada bulunması.
    eğer istanbul bizim değil'de londra'yı yaratan ingilizlerin elinde olsaydı kesinlikle dünyanın merkezi olurdu. bu kadarda eminim.
    şu resimler ne demek istediğimi anlatır

    londra metrosu
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL


    istanbul metro
     Geleceğin dünya başkenti:İSTANBUL






    güzelmiş




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.