Şimdi Ara

GELECEK GELDİ...... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
2.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    araba alınmasına alınırda alındıktan sonrası önemli psikolojik destek gerekli toplum baskısından kurtulmak için.Ford bi kampanya yapsa iyi olur...keza alan kişi şunları göze alarak almalı..

    -İsmail naber lan arabamı aldın ?
    -Evet abi yeni..
    -Eee kaç motor bu benzinlimi mazötlümü ?Kaça aldın ?
    -45'e aldım abi benzinli.1000 motor..
    -Neeee 1000 motormu..Ulan bin motorlu arabamı olur kaldırmaz o kasa kalkmaz kalkmaz çekmez o motor bunu..1000 motormu olur la sukutir alsaydın ya oğlum, la oğlum o paraya ne arabalar alırdın la yazık laaaa
    -Abi ama ekobost
    -Lan yerim ekotostunu senin..
    -Aloooo hasan..Oğlum çabuk gel gel lan, la oğlum ismail araba almış 1000 motor benzinli hemde 45 vermiş la,kibrit kutusu gibi motoru var la..eee ne zaman ıslatıyoh

    edit:İmla



    hocam çok güzel kurgulamışsın




  • Bu arabaya gidip 45 milyar veren adamın aklından şüphe ederler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Ford'a helal olsun. 1.0 motordan 125 beygir

    Bu Ecoboost motor atmosferik mi turbolu mu hocam?

    Evet motorda turbo var.


    Daha önce bu bilgiyi paylaşmıştıım ecoboost motorlar başlığı altında sanırım, 300 bin km testi yapılmış, motor omrunude 720 bin olarak belirlemişler teorik olarak mühendisler...

    Merak ettim acaba bu testler nasıl yapılıyor
    yakıt testleri gibi hiç bir zaman tutturalamayacak bir şekilde yapılıyorsa
    bu km de gerçekçi değil.

    Ford un algıyı değiştirmesi için TR de ciddi reklam yada test yaptırması lazım
    Kimse 2. elde satılamayan bir aracı almak istemez. Çünkü 720 k bitecek bir araç olarak algılanır.

    Bu arada geçen forumda vardı. 1.8 araç 90 bg vectra

    Teknoloji çok gelişiyor ve hacimler sürekli düşecek önemli olan müşteri algısınıda değiştirebilmek

    bu anlamda başarılı olan ürününü satacak

    ayrıca araç çok pahalı satılması zor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    bu ulkede 1,0 0,9 gibi araçların tutacagı kanati yok bende çunku motor dediğin en az 1,6 1,4 lt diye bi bakış var örnek babam mesala:)

    O Eskidendi artık tr şartlarında 1.6 Lt araba bile lükse kaçar oldu

    En ideali şimdilik 1.3 lt ve altı motor hacimleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    bu ulkede 1,0 0,9 gibi araçların tutacagı kanati yok bende çunku motor dediğin en az 1,6 1,4 lt diye bi bakış var örnek babam mesala:)

    O Eskidendi artık tr şartlarında 1.6 Lt araba bile lükse kaçar oldu

    En ideali şimdilik 1.3 lt ve altı motor hacimleri


    bu söylediğinize katılmak çok zor bence...herkeze göre değişir tabii..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    bu ulkede 1,0 0,9 gibi araçların tutacagı kanati yok bende çunku motor dediğin en az 1,6 1,4 lt diye bi bakış var örnek babam mesala:)

    O Eskidendi artık tr şartlarında 1.6 Lt araba bile lükse kaçar oldu

    En ideali şimdilik 1.3 lt ve altı motor hacimleri


    bu söylediğinize katılmak çok zor bence...herkeze göre değişir tabii..

    Orta ve alt gelir grubu için 100-200 tl nin gerçekten önemi var

    bugün 0-1600 cc hacmindeki bir aracın vergisi

    768-TL iken

    0- 1300 cc 480-TL

    Üst gelir grubu için zaten 1.000-TL ninde 5.000 TL ninde farkı yok





  • suan düşük hacimli turbo beslemeli motorlar bir moda bu motorunda tutmaması için bir neden yok güzel bir yazılımla 140 bg görmesi içten bile değil tabi yapılabilirse polo gti revo6 yazılımı ile neler yaptıgını biliyoruz ancak bu motor bana göre fiestaya daha fazla yakısırdı kanaatindeyim ancak suda var jettada 1,2 varsa focus ta neden 1,0 olmasın
    ama motorda turbo varlıgı bakımların ve bu turbonun kullanımının nasıl olması gerektiği sorusu hep kafalarda olcaktır. suan bir çok ülkede bizim ülkemizde dahil olmak üzere önemli olan yakıt tüketimi, az yakan cok kacan araba olup fiyat uygun olunca kimsenin hayır diyeceğini zannetmiyorum
    suda tabi ayrı bir durum en düşük ötv nin %37 ve kdv ninde %18 oldugu ülkemde 10000 tl ye memlekete giren bir aracın 16000 tl gibi vergili bir fiyatı buna bayi ve firma karları lojistik tasıma navlun gümrük gibi bilimum vergileride eklenince 25.000 tl olması malasef ucuz araba isteğimizi saf dısı bırakıyor.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.