Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
99.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • m-aral M kullanıcısına yanıt
    harici şarjla her seferinde bataryayı tak çıkar çok sıkıntı olur bana ulaşırsan yaptımadıysan nokia ince uç şarja çeviriyorum telefonun alt kısmına yerleştiriyorum soketi 30 tl ye yapıyorum birde nokia şarj alıyorsun sorunsuz kullanırsın
  • isviçreli bilim adamı kullanıcısına yanıt
    Ama benim telefon elite modeli ve alalı 2 ay bile olmadı su an şarj yerinde sorun var ve o kadar dikkatli bakıyorum ki benim haram olduğunu sanmıyorum peki bu garantiye gittikten sonra para versek böle tekrar düzeltecek mi aynı sorun olacak mı ? İlgilenirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de malum soket sorunu var yazılımla ilgili bir şey yapmazlar heralde garantiye gönderirken bilgileri filan yedekliyor musunuz ? İçindekiler gider mi ? bir de kulaklığı da bozuldu onu da yenilerler mi acaba.
  • bugün oğlumun discovery telefonunu şarj soketi problemi nedeniyle mecidiyeköy telpa servise götürdüm.

    hemen kaydı açtılar ne fatura ne de garanti belgesi istediler.hazır gitmişken ekranda iki yerde beliren parlak noktaları da gösterdim.
    bir saat sonra hem şarj soketi hem de ekran garantiden ücretsiz olarak değişmiş biçimde telefonu geri aldım.

    bugüne kadar böyle bir servis deneyimi yaşamamıştım.paylaşmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thoca

    bugün oğlumun discovery telefonunu şarj soketi problemi nedeniyle mecidiyeköy telpa servise götürdüm.

    hemen kaydı açtılar ne fatura ne de garanti belgesi istediler.hazır gitmişken ekranda iki yerde beliren parlak noktaları da gösterdim.
    bir saat sonra hem şarj soketi hem de ekran garantiden ücretsiz olarak değişmiş biçimde telefonu geri aldım.

    bugüne kadar böyle bir servis deneyimi yaşamamıştım.paylaşmak istedim.

    Aynı şekilde ben kargoyla yollamama rağmen 1 hafta geçmeden ekran gövde ve anakart(telefon 4gb dı ellerinde sadece 16 olduğu için ücretsiz 16 GB taktılar) değişti en iyi garanti deneyimimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar şarj giriş yuvasını ışığa tutarak bir bakın. birde samsung yuvasına bakın. Kalitesizliği gözle görüyorsun. Daha kullanıcı hatası demenin anlamı yok. GM sorunlu modelerini servise çağırıp kaliteli soket takması lazım. Arabalarda nasıl çağırıyorlarsa bunlarda çağırsın. Üstelik tamire gidince yine kalitesiz bir yuva takıyorlar. Yani ucuz etin yahnisi hesabı. iki defa ekran, iki defa şarj yuvasıyla cihaz bana 1100 liraya geldi :))) Yemişim gm yi. Bu arada yedek parçaları aliexpress te uygun fiyata var.
  • 28 Şubatta kendim Profilo AVM'deki Telpa servisine kendim elden götürdüm.Telefon hem destekli şarj sorunu hem de ses kısma tuşu çalışmıyordu.Bütün bu problemlerde benim yüzümdendi.Şarjdayken telefonu düşürdüm,ses kısma tuşuna abandım o yüzden problemleri.Ancak dedikleri gibi 60 dk içinde telefonun anakartı ücretsiz olarak değiştirilip tarafıma teslim edildi.İlgilenen arkadaşlara duyurulur.
  • bende artik aranizdayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htepeli kullanıcısına yanıt
    Yaptigi islemleri burada paylaşabilir misin.hepimiz ayni sikintidayiz bir an önce bizde kurtulalim bu dolandirici telpadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bajafb78 B kullanıcısına yanıt
    Telpa Nin oyunlarına bak aklisira ayipli sattigi telleri kullanicilar bozmuş gibi kafa yapmaya calisiyor herkez yasal haklarinin peşine düşsün 2 ay bekle ama bu telpa hirsizlarina parani kaptirma millet .forumdaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serrrkan kullanıcısına yanıt
    Elden teslim de çamura yatamiyor ama tr Nin ücra şehirlerinde elden teslim edemeyecekleri kargo ile gönderiyor sonuç çizik dai olmayan cihaza anakart kasa kirik 260 TL istediler şarj soketi arizasina gonderdim üstüne üstün telin vida yanlarini ccatlatmislar kasitli olarak hoş cihazda yalama oldu 4 defa acildi içi 1.5 sene içinde varin siz söyleyin bu DOLANDIRicilardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunnkaar anlamadığım başka bir firmanın adamı mısın? Neden her başlığın içinde sen ve senin standart cümlelerin var? Bir tane başlık açar orada yorumunu yaparsın her başlığa aynı şeyleri yazmana pek anlam veremedim ve açıkcası başka bir firma adına çalıştığını düşünmeye başladım. Amacın firmayı kötüleme karalama çabasıysa açıklada bilelim. Ayrıca antitelpass da muhtemelen sensin. Burada olumlu olumsuz herkes yorum yapabilir sen kalmışsın olumlu yorum yapanlara yandaş yakıştırması yapıyorsun sana bu hakkı kim veriyor? Bende Discovery kullanıyorum evet bazen sorun yarattığı oluyor ama servise gittiğim zaman bugüne kadar çözmemezlik yapmadılar. Hakkını burada arayacağına hakem heyetinde aramanı öneririm. Buraya sabaha kadar da yazsan boş sorunun çözülmez. Ama servisin yapacağı işlemler için yardım isteyenleri de direk hakem heyetine bimer'e yönlendirmekte pek akıllı bir hareket değil. Adama sorarlar kaç defa servise gitti ne işlem yapıldı diye. Her soketi bozulan hakem heyetine gitse adamı gerisin geriye gönderirler.

    Yasal olarak yetkili serviste 4. kez parça değişimi yapılmış olması gerekiyor ki hakem heyeti işleme alsın. Burada hiç servise göndermemiş insanlar da var yanlış yönlendirme yapma insanların zamanını boşa harcatma derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncaytc -- 5 Mart 2015; 9:49:32 >




  • Bir ay önce telpa ya ekran sararmasından dolayı telefonu gönderdim korgo ulaştıktan bir gün sonra telefonun ekranını garantiden değiştirip gönderdiler.Şimdiye kadar karşılaştığım en hızlı servisi Telpa da gördüm.Atıp tutanlara inanmayın.Telpa hizmet kalitesi son bir yılda olumlu anlamda çok değişti.
  • tuncaytc T kullanıcısına yanıt
    Gmd sarj soketi arizasi ekran bulutlanma arizasi ve daha nice ayipli urun oldugunun sikayetlerle kanitladi nasil bir mal oldugunu herkezin yasal hakki catir catir alacam hakkini forumdaslar sana ve senin gibilerin lafina hacet etmiyorum amma velakin telpa ile iyi sanslar sana ayrica baska firmalarla alakali olanlar girla dolu masallah telpa iyi besliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telpa pismanlikdir uzak durun thh mart sonu bilirkisiye gidecegimi soyledi buradan paylasacagim sureci bazi telpa cLisanlarina duyurulur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde ekran bir kısmı sarardı, şarj socket'i 2. defa arızalandı,
    bugun profilo Telpaya götüreceğim, bakalım ne diyecekler,
    ilkinde 50 tl para talep etmişlerdi,

    bu konuda yasal bir süreç yok mu acaba?
    ne yapabiliriz?
  • Telefonu Temmuz 2013'den beri kullanıyorum. Bir ay önce ekranda sararma oldu ve birkaç beyaz gölge/bulut 4-5'e çıktı. VIP Servis ile gönderdim. 2 gün içinde tamir olup geldi, dokunmatik değişmiş. Şimdi hiçbir sıkıntı yok. Telefon yaklaşık 1.5 senedir iki günde bir şarj ediyorum ama soket bana mısın demedi. Buradan iki sonuç çıkarabiliyorum. Soketi kıran insanlar ya telefonu çok hor kullanıyor ya da ithal edilen ürünlerdeki değişik partilerde, anakart lehim/baskı/alignment kalitesi arasında uçurum var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeWe

    Telefonu Temmuz 2013'den beri kullanıyorum. Bir ay önce ekranda sararma oldu ve birkaç beyaz gölge/bulut 4-5'e çıktı. VIP Servis ile gönderdim. 2 gün içinde tamir olup geldi, dokunmatik değişmiş. Şimdi hiçbir sıkıntı yok. Telefon yaklaşık 1.5 senedir iki günde bir şarj ediyorum ama soket bana mısın demedi. Buradan iki sonuç çıkarabiliyorum. Soketi kıran insanlar ya telefonu çok hor kullanıyor ya da ithal edilen ürünlerdeki değişik partilerde, anakart lehim/baskı/alignment kalitesi arasında uçurum var.

    şöyle söylemek gerekirse ben bu cihazı ilk çıktığı zaman aldım.Bir ay öncesine kadar ne soket arızası nede başka bir sorun yaşadım farklı bir usb kablo kullanıyordum.Taki bir ay öncesine kadar.soket arızalandı servis 50 TL ücret istedi.Servisin kullanıcılara ikili davranması yüzünden dışarıda 25 TL ye yaptırdım.Bu çok saçma bir durum kronik bir sorun var.Bu sorunu kendileri de kabul ediyorlar ama servis kafasına göre fiyat çıkarıyor.Kusura bakmasınlar ama beş para etmez bir firmaymışlar bunu soket ve güncelleme rezaletiyle bize gösterdiler daha mı general mobile yemin ediyorum bedava versinler almam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Benim de malum soket sorunu var yazılımla ilgili bir şey yapmazlar heralde garantiye gönderirken bilgileri filan yedekliyor musunuz ? İçindekiler gider mi ? bir de kulaklığı da bozuldu onu da yenilerler mi acaba.

    bu soruyu ben de merak ediyorum. silinme gibi bir durum oluyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: condorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    Benim de malum soket sorunu var yazılımla ilgili bir şey yapmazlar heralde garantiye gönderirken bilgileri filan yedekliyor musunuz ? İçindekiler gider mi ? bir de kulaklığı da bozuldu onu da yenilerler mi acaba.

    bu soruyu ben de merak ediyorum. silinme gibi bir durum oluyor mu acaba?

    O zaman kendi sorularıma cevap vereyim hocam :D İçindekiler gidiyor programlar filan gitmişti. Kulaklığında yenisini göndermişlerdi.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.