Şimdi Ara

General Mobile GM5 Plus D garanti problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese hayırlı günler dilerim . 2 ay once faturama ek bir gm5 plus almıştım . Cihazimdan da memnundum fakat bir talihsizlik başıma geldi ve arka cebimden telefonumu ya düşürdüm yada çaldırdım . Bunun üzerine arkadaşımın satılık olan gm5 plus d telefonunu uygun bir fiyata aldım . 5 aylık dış kasasındaki hafif ezikler harici bir sıkıntısının olmadığı yeni olduğu vaadiyle cihazı aldim . İlk iki gün pek bir sorun oldugunu fark etmedim . Daha sonra konuşma sirasinda sensorun calişmadigini ekranin hep acik kaldigini fark ettim sonrasinda 5 adet ölü piksel fark ettim . Buunun uzerine Telefoncu bir tanıdığıma gittiğimde ekranın değiştiğini soyledi . Suan buyuk bir ihtimalle cihaz garanti disi kaldi . Bu cihazi tekrar garantili hale getirmenin yolu var mı . Lutfen bana bilen biri bir yol gostersin . Simdiden ilgilenen herkese cok teşekkur ederim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sizffren13 -- 31 Ekim 2016; 13:42:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Serviskaydından aratcihazı belki serviste değişmiştir....
  • oskurrr kullanıcısına yanıt
    Peki nasil kayitlatdan sorgulayabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmi siteden sorgulama yaptigimda cihaz garanti disi gozukuyor . Saglam bir kazik yedim evet . Ekran degişmiş ve disaridan degişmiş cihaz garanti kapsami disinda . Bu da bana ders olsun bir daha 2. el telefon almayacagim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizffren13 kullanıcısına yanıt
    ÜZüldümgerçekten bu tarz şerefsizler yaptıkları ticarettende hayır görmezler umarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sizffren13

    Resmi siteden sorgulama yaptigimda cihaz garanti disi gozukuyor . Saglam bir kazik yedim evet . Ekran degişmiş ve disaridan degişmiş cihaz garanti kapsami disinda . Bu da bana ders olsun bir daha 2. el telefon almayacagim .

    2ci el değil hocam gm almayın ama 2ci elde almamak lazım.2ci el=risk demek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söylim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün profilo avm deki General Mobile servisine gidip durumu izah ettigimde bana cok yardimci oldular . Önce cihazdaki illegal parcaları tespit ettiler sonra sırasıyla ekran , çerçeve , metal kasa ve son olarak bataryayı sıfırıyla değiştirdiler . Bana maliyeti 350 tl oldu . İceride işlem yapan teknisyenin söylediğine göre cihaz sıfırdan farksız oldu ki gerçekten telefonumu teslim aldığımda ben bile tanıyamadım . Şuan telefonum 2018 mayıs ayına kadar da garantili . Başına böyle bir iş gelen bir arkadaş olursa yapılabilecek en temiz şey buymuş gibi duruyor . Bana bu durum 350 liraya mâl oldu ama insanları çok daha iyi tanimiş oldum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KDRORC kullanıcısına yanıt
    Aman hocam ben bozuk mal satmam ki arkadaşımsa kesinlikle böyle bir şey yapmam . Bu dünyayı geç diğer tarafta da bunun vebali var .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.