Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE IN GARANTİLİ TELEFONU TAMİR ETMEMESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satın almış olduğum General Mobile GM 5 Plus d markalı ürünün 5. 6. ayda sol üst köşesinde sararma başladı sararma artınca 7. ayda garantiye götürdüm ancak çerçevede çizik var bahanesiyle tamiri yapılmadı. Ayrıca telefonun bataryasının düzensiz olması, şarj kablosunun bozulması gibi başka sıkıntılarını da belirttim fakat çerçevede ezik, çizik var bahanesiyle hiçbir tamiri yapılmadı. İade veya tamir için Tüketici Hakem Heyetine başvurdum arkadaşlar ürünün tamiri kararı oldu kesinlikle bahanelere inanmadan hakkınızı arayın Tüketici Hakem Heyetinde. Beni kendileri aradı telefonun tamirini yapmak için ben bir hukukçu olarak bu hak mücadelemi kazanmanın ve sizleri de bu konuda bilgilendirmiş olmaktan çok mutluyum. Kalın sağlıcakla..



  • GM 5 Plus kullanmıyorum şuan, ancak ilk alanlardan ya 2. ya 3.yüm. Çokta memnun kaldım, şuan iPhone 7'den geri dönüş planları dahi yapıyorum.



    Aldıktan birkaç ay sonra şarja takacakken, çantamın içinde bulunan soğuk suyun neminden ıslanan type-c'nin ucunu elimle silerek takmıştım. Tabi nemli kalınca type-c portu yandı ve anında oksitlenme yaptı cihaz bir daha da şarj olmadı. 2 ay vakit bulupta götüremedim Profiloya, o sırada Amerikadan gelsn bi arkadaşıma i7 getirtmiştim.



    Profiloyada o aralar gittim, böyle böyle dedim. Telefonun üst ekran köşesi hafif çatlaktı, kenarlar baya bi çizik vs olmasına rağmen adamlar aldı 60 dk sonra yeni bir kablo ve tamir edilmiş olarak geri verdi. Neye göre size böyle davrandılar anlamadım açıkcası. Belki geçen zaman içerisinde iyi niyeti suistimal eden insanlardan dolayı böyle şeylere başvurmuş olabilirler. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam benden sonra elen bir kaç kişi daha vardı onlara da aynı şekilde davrandılarve gönderdiler tabi insanlar hakkını pek arayamıyor ve mağdur oluyorlar. Ben burada satıcının kötüniyetli olduğunu düşünüyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.