Şimdi Ara

genpaya nasıl telefon gönderebilirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
6.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • garantiye göndermek istiyorum ip5 imi nasıl gönderebilirim yardımcı olurmusunuz ?



  • https://www.genpa.com.tr/index.php/support/teknik-servislerimiz

    bu sayfadaki adreslere karşı ödemeli olarak gönderin.
    Tabi öncesinde bi mail atıp sorun sorgulayın
  • Web sitelerinde online servis formu doldurma kısmı var. Onu doldurursun. Sonra sana yakın uygun bir servise kargo ile yollarsın. Formu doldurduktan sonra sana vereceği servis numarası ile de yine siteden gelişmeleri takip edebilirsin.

    Benim 3GS te sorunlar olunca bu şekilde yaptım. Yeni telefonu yine adresime yolladılar. Herhangi bir problem olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz sağolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Web sitelerinde online servis formu doldurma kısmı var. Onu doldurursun. Sonra sana yakın uygun bir servise kargo ile yollarsın. Formu doldurduktan sonra sana vereceği servis numarası ile de yine siteden gelişmeleri takip edebilirsin.

    Benim 3GS te sorunlar olunca bu şekilde yaptım. Yeni telefonu yine adresime yolladılar. Herhangi bir problem olmadı.

    Hocam bende telefonumu garantiye göndermek istiyorum da bu hem ekran tozlanması, hem telefon şarjda konuşurken kulağıma ahize kısmından elektrik gelmesi, birde telefon sessiz modunda olmasına rağmen her seferinde sessiz modün ekrana gelip telefon titremesi. Sizce bu durumları belirttiğim takdirde degisim sağlanır mı ? Ayrıca siz cihazını ne sebepten gönderdiniz hocam kaç günde geldi elinize geriye ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GARMONSU38


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Web sitelerinde online servis formu doldurma kısmı var. Onu doldurursun. Sonra sana yakın uygun bir servise kargo ile yollarsın. Formu doldurduktan sonra sana vereceği servis numarası ile de yine siteden gelişmeleri takip edebilirsin.

    Benim 3GS te sorunlar olunca bu şekilde yaptım. Yeni telefonu yine adresime yolladılar. Herhangi bir problem olmadı.

    Hocam bende telefonumu garantiye göndermek istiyorum da bu hem ekran tozlanması, hem telefon şarjda konuşurken kulağıma ahize kısmından elektrik gelmesi, birde telefon sessiz modunda olmasına rağmen her seferinde sessiz modün ekrana gelip telefon titremesi. Sizce bu durumları belirttiğim takdirde degisim sağlanır mı ? Ayrıca siz cihazını ne sebepten gönderdiniz hocam kaç günde geldi elinize geriye ?

    Dostum,

    Benim telefonda kendiliğinden durduk yere kapanma sorunu vardı. Kullanım verilerine baktığımda da panic plist diye bir hata mevcuttu. Bu belki sen de biliyorsundur donanımsal bir arızaya işaret ediyor. İşte onu belirttim formu doldururken. Restore yapıp göndermemelerini onu kendimin de defalarca denediğimi yazdım. Bir de home tuşu biraz hassasiyetini kaybetmişti.

    Senin sorunlarda hafife alınır gibi gözükmüyor. Ama Türkiye'de servis işleri biraz da şansa kalmış. İnşallah değiştirirler diyebilirim ancak.

    Ek: Kargonun gidip gelmesi dahil 8-9 gün gibi birşey sürmüştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 12 Şubat 2013; 16:56:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: GARMONSU38


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Web sitelerinde online servis formu doldurma kısmı var. Onu doldurursun. Sonra sana yakın uygun bir servise kargo ile yollarsın. Formu doldurduktan sonra sana vereceği servis numarası ile de yine siteden gelişmeleri takip edebilirsin.

    Benim 3GS te sorunlar olunca bu şekilde yaptım. Yeni telefonu yine adresime yolladılar. Herhangi bir problem olmadı.

    Hocam bende telefonumu garantiye göndermek istiyorum da bu hem ekran tozlanması, hem telefon şarjda konuşurken kulağıma ahize kısmından elektrik gelmesi, birde telefon sessiz modunda olmasına rağmen her seferinde sessiz modün ekrana gelip telefon titremesi. Sizce bu durumları belirttiğim takdirde degisim sağlanır mı ? Ayrıca siz cihazını ne sebepten gönderdiniz hocam kaç günde geldi elinize geriye ?

    Dostum,

    Benim telefonda kendiliğinden durduk yere kapanma sorunu vardı. Kullanım verilerine baktığımda da panic plist diye bir hata mevcuttu. Bu belki sen de biliyorsundur donanımsal bir arızaya işaret ediyor. İşte onu belirttim formu doldururken. Restore yapıp göndermemelerini onu kendimin de defalarca denediğimi yazdım. Bir de home tuşu biraz hassasiyetini kaybetmişti.

    Senin sorunlarda hafife alınır gibi gözükmüyor. Ama Türkiye'de servis işleri biraz da şansa kalmış. İnşallah değiştirirler diyebilirim ancak.

    Anladım hocam peki kaç gün içerisinde alabildiniz telefonunuzu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sen bana gonder ben gonderirim :) saka bir yana sansa kalmis felan demeyin iyice arastir kardesim. Yoksa umursamiyorlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şansa kalmış derken elbette hakkımızı sonuna kadar aramalıyız. Ama işte senin telefonla o an ilgilenen elemanın ruh hali bile etkili bu işlerde. Fazla uzağa gitmeye gerek yok. Bu forumda bile yazılan servis maceralarını okusan hiçte öyle belli prosedürleri uyguluyorlar gibi durmuyor. Aynı sorun iki farklı telefon. Birini restore edip yolluyorlar, birini değişiyorlar. İşte benim şans dediğim şey bu...

    Tabi böyle diye servis hakkımızdan vazgeçecek değiliz. Yolla dostum sen. Yapmazlarsa bir daha yollarsın. Bu senin hakkın. Bakarsın benimki gibi çok kolay da yürüyebilir işlerin.

    Diğer sorunun cevabını ilk mesajıma ilave yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Şansa kalmış derken elbette hakkımızı sonuna kadar aramalıyız. Ama işte senin telefonla o an ilgilenen elemanın ruh hali bile etkili bu işlerde. Fazla uzağa gitmeye gerek yok. Bu forumda bile yazılan servis maceralarını okusan hiçte öyle belli prosedürleri uyguluyorlar gibi durmuyor. Aynı sorun iki farklı telefon. Birini restore edip yolluyorlar, birini değişiyorlar. İşte benim şans dediğim şey bu...

    Tabi böyle diye servis hakkımızdan vazgeçecek değiliz. Yolla dostum sen. Yapmazlarsa bir daha yollarsın. Bu senin hakkın. Bakarsın benimki gibi çok kolay da yürüyebilir işlerin.

    Diğer sorunun cevabını ilk mesajıma ilave yaptım.

    Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Çanakkalede yasıyorum baktım İzmir istanbul felen birçok servisleri bulunuyor telefonumu yedekleyip sonra sıfırlayarak kulaklık şarj cihazı kutusu felen veya faturası vs bunları göndermek zorundaymıyım acaba

    10-15 gun kullanmalik telefon almak lazım bide tekrar teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GARMONSU38


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Şansa kalmış derken elbette hakkımızı sonuna kadar aramalıyız. Ama işte senin telefonla o an ilgilenen elemanın ruh hali bile etkili bu işlerde. Fazla uzağa gitmeye gerek yok. Bu forumda bile yazılan servis maceralarını okusan hiçte öyle belli prosedürleri uyguluyorlar gibi durmuyor. Aynı sorun iki farklı telefon. Birini restore edip yolluyorlar, birini değişiyorlar. İşte benim şans dediğim şey bu...

    Tabi böyle diye servis hakkımızdan vazgeçecek değiliz. Yolla dostum sen. Yapmazlarsa bir daha yollarsın. Bu senin hakkın. Bakarsın benimki gibi çok kolay da yürüyebilir işlerin.

    Diğer sorunun cevabını ilk mesajıma ilave yaptım.

    Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Çanakkalede yasıyorum baktım İzmir istanbul felen birçok servisleri bulunuyor telefonumu yedekleyip sonra sıfırlayarak kulaklık şarj cihazı kutusu felen veya faturası vs bunları göndermek zorundaymıyım acaba

    10-15 gun kullanmalik telefon almak lazım bide tekrar teşekkürler :)

    Ben hiç birşey yollamadım. Kutu, iğne, garanti belgesi, şarj cihazı vs... sadece telefonu yolladım.

    Onlar ise genpa kutusuna koyup o şekilde yollamışlar. Tabi yine diğer aparatlar yoktu doğal olarak.

    Sonuçta göndermek zorunda değilsin ama göndersen de olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: GARMONSU38


    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Şansa kalmış derken elbette hakkımızı sonuna kadar aramalıyız. Ama işte senin telefonla o an ilgilenen elemanın ruh hali bile etkili bu işlerde. Fazla uzağa gitmeye gerek yok. Bu forumda bile yazılan servis maceralarını okusan hiçte öyle belli prosedürleri uyguluyorlar gibi durmuyor. Aynı sorun iki farklı telefon. Birini restore edip yolluyorlar, birini değişiyorlar. İşte benim şans dediğim şey bu...

    Tabi böyle diye servis hakkımızdan vazgeçecek değiliz. Yolla dostum sen. Yapmazlarsa bir daha yollarsın. Bu senin hakkın. Bakarsın benimki gibi çok kolay da yürüyebilir işlerin.

    Diğer sorunun cevabını ilk mesajıma ilave yaptım.

    Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Çanakkalede yasıyorum baktım İzmir istanbul felen birçok servisleri bulunuyor telefonumu yedekleyip sonra sıfırlayarak kulaklık şarj cihazı kutusu felen veya faturası vs bunları göndermek zorundaymıyım acaba

    10-15 gun kullanmalik telefon almak lazım bide tekrar teşekkürler :)

    Ben hiç birşey yollamadım. Kutu, iğne, garanti belgesi, şarj cihazı vs... sadece telefonu yolladım.

    Onlar ise genpa kutusuna koyup o şekilde yollamışlar. Tabi yine diğer aparatlar yoktu doğal olarak.

    Sonuçta göndermek zorunda değilsin ama göndersen de olur.

    Tamam o zaman bende sadece kutusuna koyup göndereyim şarj cihazı kulaklık göndermeyeyim. Birde garanti belgesi koyayım icine çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.