Şimdi Ara

Geyik testi (moose test) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
2.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Civic'e gerçekten helal olsun.

    C sınıfında 84 km ile bu testleri bitiren izlememiştim daha önce.
  • Civic hb tercih etmemden dolayi kendimle gurur duydum suan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben clionun golf gtidan iyi olduğunu görünce şaşırdım açıkcası birazda onun için koydum.
  • Mobildeyim bağlantıyı düzenleyemeyeceğim fakat bence en etkileyici sonuçlardan birisi Fiestanın.



    https://youtu.be/mWM4nRS6XTY



    82 km her babayiğitin harcı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu YouTube kanalı çok başarılı. Bir çok araç mevcut ve tam profesyonel testler.

    Pist içi gerçek bir video da paylaşayım. Tabi buradaki araç zaten efsane.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79


    quote:

    Orijinalden alıntı: doubt777

    Videosu varsa koysana ya da yazının Türkçesi sana zahmet

    https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM

    Bu videoda Grand Cherokee'yi (önceki kasa) test ediyorlar ve düşük hızda bile emniyetli değil diyorlar. Daha sonra Jeep mühendisleri gelip yazılım ayarı yapıyor ve ağırlığı azaltıyorlar (ruhsattaki ağırlığın altında yüklüyorlar), araç yine testi geçemiyor ve 7 defa lastik patlatıyor.

    Sondaki yazı: Jeep Grand Cherokee emniyetli değil, ailenizi bindirmeyin.



    https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo

    Bu videoda Honda CRV'nin AWS sisteminin arka tekerlere güç aktarmadığını gösteriyorlar, "bu araç sadece önden çekişli" diyorlar.



    https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4

    Bu videoda Mercedes C350'yi başarısız buluyorlar (Testi sadece 65 km/s hızda geçebiliyor)





    Grand cherokee daha sonra geliştirilen yazılımla aynı kişilerin tekrarladığı testte geçti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

















  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezicioyuncu

    Civic hb tercih etmemden dolayi kendimle gurur duydum suan

    Keşke manueli de gelse.



    CVT den memnunmusunuz hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    ilk defa cvt şanzıman kullanıyorum işleyişini anlayınca gerçekten çok tat veriyor gerçi ben dün den beri sport modda kullanıyorum harika geçişleri var
  • Neden ihtiyaç olmadıkça crossoverlardan uzak durmalıyızı anlatan bir test.

    Clubsport'un başarısız olmasının sebebi; hiç bir güvenlik ekipmanının olmaması asr, esp vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezicioyuncu

    ilk defa cvt şanzıman kullanıyorum işleyişini anlayınca gerçekten çok tat veriyor gerçi ben dün den beri sport modda kullanıyorum harika geçişleri var

    Sedan ilk geldiği sıralar atmosferik motorla kullandım.



    Şehir içinde sakin kullanımda gayet güzeldi ama perfomans isteyince devirin sabit kalması falan kötü.



    RS ve Turbo Hb olanlarda kulakçık ve sanal kilitlenmiş oranlar olduğu söyleniyor bi geçişler nasıl sizce ?



    Yine sabit devirde hızlanma durumu var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    evet, sport moda alınca paddle shift yani kulakçıklar ile vites geçişi sağlanıyor ve araba gerçek performansını o zaman gösteriyor. sabit devirde hızlanma olayı var bu araçlarda da




  • Beyaz Ssangyong geyiği biçti resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.