Hikaye hakkında yeni bilgiler. Hannya, Tokyo'nun üzerine nüfusunun çoğunu yok eden felaket bir sis saldı. Sonrasında, iradesine boyun eğen, tehditkar sadık militanlar grubu olan Suratsızlar’a liderlik ediyor. Gülümseyen vatandaşların bir zamanlar yürüdüğü yerde artık sadece Tango Gameworks'ün yaratabileceği türünün tek örneği yaratıklardan oluşan bir ordu duruyor: Ziyaretçiler. Japon efsanelerinden, folklorundan ve masallarından ilham alan Ziyaretçiler, Tokyo'da gizlenen çarpıcı, hayal ürünü düşmanlardır. Pek çok karakter, Tango'nun Tokyo'yu daha önce hiç görülmemiş otantik bir oyun dünyası aracılığıyla onurlandırma arzusuna sadık kalan "Kuchisake-onna" gibi ünlü karanlık hikayelerden geliyor. Ünlü Shibuya Geçidi'nde uyanan Akito, kendisini garip bir ruhun kısmen ele geçirdiğini ve Tokyo'yu istila eden tehlikeli yaratıklarla çevrili olduğunu fark eder. Kız kardeşinin güvenliğini sağlamak için umutsuz olan Akito, Tokyo'nun tehlikeli sokaklarında savaşmak için ruhla ittifak kurmalı ve güçlü yeteneklerde ustalaşmalıdır. |
Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] (2. sayfa)

-
-
Hikaye pek ilgi çekici olsa da oynanış kısmında hala açıkça bir şeyler gösterilmemiş olması pek canımı sıkıyor. Mikami yine güzel bir şeyler çıkaracaktır ama bu sır perdesini çabuk aralasınlar
-
Oyunun PS Store'da çıkış tarihi sızmış 24 Mart.
screenrant
Ghostwire: Tokyo Release Date Listed On PlayStation Storehttps://screenrant.com/ghostwire-tokyo-release-date-leak-playstation-store -
Yarın oynanış videosu geliyormuş.
TR saatine göre: 4 Şubat 1:00'da.
PlayStationtwitter
“Ghostwire: Tokyo update! See new gameplay and behind-the-scenes details in a special presentation from Bethesda this Thursday at 2pm Pacific: https://t.co/qTfvK9oYdJ https://t.co/GPcTmNQ5A5”https://twitter.com/PlayStation/status/1488946570758443011?s=20&t=sTwd_9AwllEzVZKWuGfiMgPlayStationyoutube
"FACE THE UNKNOWN IN GHOSTWIRE: TOKYO™, LAUNCHING MARCH 25, 2022 ON PLAYSTATION® 5 – PRE-ORDER TODAY FOR BONUS CONTENT In an instant, nearly all of Tokyo’s population vanishes and paranormal Visitors from another world take their place in the streets. As Akito, one of the city’s last living humans, you must join forces with a spirit named KK to put an end to the supernatural threat encroaching on Tokyo. Ready to team up with an unlikely ally to take back the city? Pre-order Ghostwire: Tokyo today to receive the Biker and Hannya outfits and adventure in style! PLAY EARLY WITH THE GHOSTWIRE: TOKYO DELUXE EDITION Get a head start on your spirit-hunting adventure with the Deluxe Edition, bundling the full Ghostwire: Tokyo game with three days of early access* as well as the following bonus content: Shinobi Outfit Kunai Weapon Streetwear Fashion Pack NOTICE: Early access is available only for the digital purchase of the Deluxe Edition for PlayStation® 5 systems. An internet connection is required to download pre-order and Deluxe Edition digital content. "https://www.youtube.com/watch?v=HbGE-Uvce8YNibel'in haberine göre 25 Mart'ta çıkıyor.
Nibeltwitter
“Ghostwire Tokyo will also launch on March 25 according to the YouTube description”https://twitter.com/Nibellion/status/1488935865250455557?s=20&t=sTwd_9AwllEzVZKWuGfiMg
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winepsycologist -- 2 Şubat 2022; 22:30:57 >
-
Resmi olarak duyuruldu 25 Mart'ta geliyor.
Oyun efsane görünüyor. Mikami ve ekibi yapmış yine.
Ghostwire: Tokyotwitter
“Explore the haunted world of #GhostwireTokyo with 10 minutes of extended gameplay. Ghostwire: Tokyo launches exclusively on the PlayStation 5 console and PC March 25. https://t.co/94dVGMFOth”https://twitter.com/playGhostwire/status/1489364884928319491?s=20&t=MXgmuuN4OGX9CX4l_PTyaABethesda Softworksyoutube
FACE THE UNKNOWN IN GHOSTWIRE: TOKYO™, LAUNCHING MARCH 25, 2022 ON PLAYSTATION® 5 – PRE-ORDER TODAY FOR BONUS CONTENT (OFFERS MAY VARY) In an instant, nearly all of Tokyo’s population vanishes and paranormal Visitors from another world take their place in the streets. As Akito, one of the city’s last living humans, you must join forces with a spirit named KK to put an end to the supernatural threat encroaching on Tokyo. Ready to team up with an unlikely ally to take back the city? Pre-Order Ghostwire: Tokyo today to receive the Hannya outfit and adventure in style! PlayStation 5 preorders will also receive the Biker outfit. PREORDER DIGITALLY TO PLAY EARLY WITH THE GHOSTWIRE: TOKYO DELUXE EDITION ON PS®5 The Ghostwire: Tokyo Deluxe Edition includes the following bonus content: * Shinobi Outfit * Kunai Weapon * Streetwear Fashion Pack Preorder the digital Deluxe Edition on the PlayStation® Store to get a head start on your spirit-hunting adventure with three days of early access*! NOTICE: Early access is available only for the digital purchase of the Deluxe Edition for PlayStation® 5 systems. An internet connection is required to download pre-order and Deluxe Edition digital content.https://www.youtube.com/watch?v=vGScfDMeId8
-
Steam' de ön siparişe açılmış. Sadece 549 TL tabi Standart sürüm, Deluxe ise 699 TL
store.steampowered.com
Pre-purchase GhostWire: Tokyo on Steamhttps://store.steampowered.com/app/1475810/GhostWire_Tokyo -
14 dil türkçe yok. bethesda tr şubemiz var kapı gibi ama oyunları türkçe değil. bravo devamke bethesda. arapça bile var
edit: evet biliyorum bethesda yapmadı oyunu, id, tango, arkane bunlar bethesda softworks çatısı altındaki şirketler o yüzden direkt bethesda diyorum. bethesda game studios demiyorum yani.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnny Silverhand -- 4 Şubat 2022; 3:33:28 > -
Steam Linki:
Standart: 549,00TL
Deluxe: 699,00TL
store.steampowered.com
Pre-purchase GhostWire: Tokyo on Steamhttps://store.steampowered.com/app/1475810/GhostWire_TokyoSistem Gereksinimleri:
MİNUMUM:
İşletim Sistemi: 64-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER
CPU: I7 4770K @ 3.5GHZ OR AMD RYZEN 5 2600
RAM: 12 GB RAM
GPU: NVIDIA GTX 1060 OR AMD RX 5500 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)
DirectX: 12
Depolama: 20GB
İlave Notlar: SSD Storage Recommended
ÖNERİLEN:
İşletim Sistemi: 64-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER
64-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER
CPU: I7 6700 @ 3.4GHZ OR AMD RYZEN 5 2600
RAM: 16 GB
GPU: NVIDIA GTX 1080 OR AMD RX 5600 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)
DirectX: 12
Depolama: 20GB
İlave Notlar: SSD Storage Recommended
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winepsycologist -- 4 Şubat 2022; 13:20:20 >
-
-
Bu oyun bethesda değil mi neden gamepasse gelmiyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Playstation ile sözleşmesi var 25 Mart 2023'e kadar gamepass'e gelmeyecek.
-
감사 해요
-
천만에요
-
konunun yeri burası değil ancak sanıyorum ki bundan sonraki Cod meselesi de aynı olacak time exc. şeklinde yani. Belli bir süre yalnızca gamepass'te sonra sony'e de çıkacak haksız mıyım?
-
Phil Spencer'in böyle bir açıklaması var.
Phil Spencertwitter
“Had good calls this week with leaders at Sony. I confirmed our intent to honor all existing agreements upon acquisition of Activision Blizzard and our desire to keep Call of Duty on PlayStation. Sony is an important part of our industry, and we value our relationship.”https://twitter.com/XboxP3/status/1484273335139651585?s=20&t=en_laAbaadXjgQA0sahkUw
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winepsycologist -- 4 Şubat 2022; 14:2:8 > -
Oyun ilginç görünüyor ama sanki AAA oyun değil de bir mobil oyun gibi. 550 lira vermeye değer mi bilemedim. Keşke Evil Within 3`u yapsalardı.
-
Hayatımda gördüğüm en tuhaf ve en itici oyunlardan biri. Game pass'a bedava gelince bile indirip oynamam ben bu çöpü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ghostwire: Tokyo'nun Kreatif Direktör'ü verdiği son röportajında oyunun yapımına aslında The Evil Within'in devam oyunu olarak başladıklarını sonradan değiştirdiklerini söyledi.
game rant
Ghostwire: Tokyo Was Originally Pitched As The Evil Within 3https://gamerant.com/ghostwire-tokyo-evil-within-3 -
Üç call of duty oyunu daha çikacak playstationa . MW2 , treyarch in call of duty oyunu ve warzone 2 . Sonrasinda ne olacagi hakkinda net birsey yok spencer kesinlikle net konusmadi . Benim tahminim üc oyun sonra birdaha cod cikmayacagi ps konsollarina . Burda amac sistem ve servis satmak neticede . Hem mtx kazancini warzone 2 den alirlar zaten . Sony'nin bungie'i almasida exc tezini destekliyor . Rakip bir fps arayisina neden girsinler aniden , exc olmayacagi kesin olsa cod'un .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
February 2022 Official Showcase'da konuşulan diyalogları çevirmeye çalıştım.
Shinji Mikami: Bu soru biraz zor olabilir, Ghostwire Tokyo'yu tek kelime ile anlatır mısın?
FUJİİ: Çok zor!
YANAGI: Şey!
OKUGAWA: Gerçekten kolay değil.
MURAKOSHİ: Çilekli Tart.
Shinji Mikami: Ne!!?? bununla ne demek istiyorsun?
MURAKOSHİ: Çilekli tartlar, Hinomaru Güneş tasarımıdır. Japon bayrağına göre modellenmiştir. Kökeni Japoncadır. Oyun Japonya'da geçiyor ve biz Japon stüdyosuyuz. Bu oyunda herkes bir şeyler bulabilir, onun hoşlandığı, bazen tatlı, bazen ekşi tıpkı çilekli turtalar gibi.. Demek istediğim bu.
SHİNJİ MİKAMİ: Hai!
(OK-Tamam)
MİKAMİ: Peki oyunu nasıl tanımlarsın? (Hirashima'ya soruyor)
HİRASHİMA: Ghostwire'ı tek kelimeyle tanımlamam gerekirse, ben söz alırdım ''doğaüstü'' seçin.
OKUGAWA: Özetle, ''otantik Tokyo''
FUJİİ: Ghostwire: Tokyo'da ki dünya gerçek Tokyo'yu deneyimleyebilirsiniz. Gerçekçi bir şekilde inşa edilmiştir. Bu, bir arka plan oluşturmamızı sağladı. Doğaüstü düşmanlarla ve fenomenlerle gerçekten oyuna gel
KIMURA: Oyunun adı Ghostwire yani ''hayalet ipler'' bu çok önemli bir yön çünkü bu ''iplikler'' oyunda belirir ve tekrar ve tekrar iplerle farklı şekillerde savaşabilirsiniz, mücadeleyi bu kadar yapan benzersiz şey nedir? dövüş sistemi eğlenceli olmalı, ve biz onu böyle tasarladık.
MIKAMI: Tango Gameworks şu ana kadar ağırlıklı olarak korku oyunları geliştirdi. Bu sefer aksiyon-macera haline geldi. Ses üretimi nasıl farklı? Bunun hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum. Bize söyle
YANAGI: Korku oyunlarında tiz çığlıklarla çözüyoruz, oyunculardan korkmak ve psişik etkileri olan sesler kullanın ve bu çoğunluğu oluşturuyor. Ama Aksiyon-Macera oyunlarında bu durum farklıdır. Burada oyuncuların kendilerini kahramanlar gibi hissetmelerini, kötü adamlarla savaşmalarını istedik ve dünyayı keşfetmelerini, bu yüzden olumlu duygular olan sesleri seçtim. Ses seçimimizin nedeni buydu.
MIKAMI: Belirli bir müzik, film, manga ya da buna benzer bir şey var mıydı? Ghostwire: Tokyo'da ki çalışmanı etkileyen neydi?
HIRASHIMA: Rol modellerim eski Japonlar Ukiyo-e gravürler. Bilirsiniz, eski yokai veya hayalet resimleri.
KIMURA: Goethe'nin ''Faust'u.
FUJII: ''Solaris''
OKUGAWA: Clamp'in ''X'' veya ''Tokyo Babylon'' mangaları.
KIMURA: Connie Willis'in Geçit'i.
YANAGI: Çok fazla geleneksel Japon müziği dinledim. Japon müzik albümleri ve bir süre noh kompozisyonu.
KIMURA: Ve son olarak, Hideaki Sena'nın ''Brain Valley'i
MIKAMI: O kadar okumam, o yüzden şuan da kimi kastettiğin hakkında hiç bir fikrim yok.
MIKAMI: Savaş sistemi ve tasarımı, bunun hakkında bize ne söyleyebilirsin?
KIMURA: Ghostwire'da Tokyo el gücü önemli bir rol oynar. Ellerinizle farklı elementler yapabilirsiniz. Rüzgar ve suyu manipüle etmek ve ayrıca yangın saldıraları yapmak gibi. Oyun, eğlenceli olacağını umduğum bir çok zorluk sunuyor.
OKUGAWA: Farklı silahlar seçebilirsiniz, zevkinize bağlı olarak. Hepsini kullanmak gerçekten çok eğlenceli.
MIKAMI: El hareketleri gerçekten harika çıktı. Dövüş sistemi, diğer oyunlar; kendine has bir çekiciliği var. Kısmi olduğunu biliyorum, ama bu oyunda sevdiğim şey bu. ( Bu şimdi reklam gibi geliyor, bu iyi değil, hiç iyi değil.
)
MIKAMI: En büyük zorluklarınız nelerdi? oyun geliştirmede?
MURAKOSHI: İlk defa bir tane oyun yaptık, doğrusal olmayan (non-linear game) oyun geliştirdik.
FUJII: Tokyo çok büyük ve oyuncu serbestçe hareket edebilir. Anlamakta zorlandım, bunu nasıl iletebiliriz.
HIRASHIMA: Çok denemek zorunda kaldık, bunu başarmak için.
OKUGAWA: Ghostwire'da toplam 2200 harita kesimi var ve yüz binlerce, milyonlarca nesne, sürekli yüklemek ve silmek zorunda olduğumuz. Tüm bunları işlemek büyük bir zorluktu. Ama yeni nesil donanım (PS5'den bahsediyor) ve bizimkiyle optimizasyonlarla sorunu çözmeyi başardık. Zorlayıcıydı ama buna değdi çünkü vizyonumuza oyunda bu şekilde uygulayabiliriz.
MIKAMI: Hayaletlere ve doğaüstü olaylara inanır mısınız? varsa deneyimlerinizi anlatın lütfen.
MURAKOSHI: Aslında öyle düşünüyorum ama hayaletlere değil.
OKUGAWA: Hayaletlere inanmak istiyorum ama doğaüstü deneyime sahip değilim. Yani gerçek şu ki buna gerçekten inanmıyorum.
HIRASHIMA: Keşke hayaletler olsaydı. Henüz görmedim ama mümkünse görmek isterim (isterdim.)
Doğaüstü ile karşılaşmadım. Umuyorum, gerçekten var olduğunu ve bir gün onu deneyimlemek istediğimi.
MIKAMI: Gerçekten mi??!!??
KIMURA: Fazla tecrübem yok doğaüstü ile ama bazen rüyalarımda siyah bir canavar ile tarafından makas ile takip edildim. (oyuna gönderme yapıyor.)
MIKAMI: Onunla tanışmak ister misin?
HIRASHIMA: Evet, onları görmek istiyorum.
MIKAMI: Görüyorsun, tanışıyorsun bu bir ünlüyle mi yoksa ünlüyle tanışmak gibi mi olur?
HIRASHIMA: Hayır, bu muhtemelen daha iyi.
MIKAMI: Daha da iyi mi? tamam o zaman bana bir imza al, bir hayalet ile tanıştığında.
MIKAMI: Ghostwire Tokyo'da en sevdiğiniz özellikler neler?
MURAKOSHİ: Dünyanın hikayesi ve hissi.
MIKAMI: Bu çok çabuk geldi, çok teşekkürler.
Aynı soru sana da geliyor.
HIRASHIMA: Benim için en iyi şey, tüm doğaüstü etkiler korkunç şeyler oluyor havalı ve hatta komik şeyler. Bence tüm etkileyici çeşitlilik ve doğaüstü etkiler en iyi parçasıdır.
FUJII: En iyisi, sizin ''Moonlight Sonata'' versiyonunuz. (Fujii burada, Mikami'nin piyano'yu harika çaldığını ve hayranlığını söylemekte-bahsetmekte.)
MIKAMI: Şuan da neden beni seçiyorsun. ??!!??
(FUJİİ ve Ekip gülüyor)
MIKAMI: Cidden, beğendiğin için teşekkür ederim.
YANAGI: 3D ses sistemine baktık. Playstation 5'den yararlanıldı.
MIKAMI: Bu doğru!
YANAGI: 3D Ses gerçekten etkileyici (PS5'i övüyor burada) Yanlışıkla oyuna girerseniz bir şey devrilir veya tekme atarsa ilgili sesi duyarsınız. Etrafa bakınca inanılmaz derecede gerçek geliyor eğer kendi odanda bir şey kırılırsa. Bu benim için en iyi özellik.
OKUGAWA: Benim için 4K HDR, Işın izleme teknolojisi etkinleştirirseniz, grafiklerin HD olarak ne kadar güzel göründüğünü gerçekten görebilirsiniz. 4K HDR, Işın izleme ıslak zemin, yağmur damlacıkları mükemmel görünüyor ve Tokyo / Shibuya'nın renkli gecesi inanılmaz. Bence bu oyunculara yepyeni harika bir deneyim sunuyor.
KIMURA: Oyunun amacı eğlenmek ve iyi hissetmektir.
MIKAMI: Bence oyun gerçekten iyi yapılmış.
MIKAMI: Herkese Teşekkür ederim. (ekipte ki arkadaşlara söylüyor)
Bu ilk kez oldu sürekli bu kadar konuşmuyordum. (Kahkaha atıyorlar.)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winepsycologist -- 9 Şubat 2022; 20:3:41 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X