Şimdi Ara

Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
6.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok değil 3-4 yıla adını bile hatırlayanın klamayacağı oyun. Zaman kaybı

  • aha dayanamamış kral Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]Dost Kayaoğluyoutube
    Asus ROG Strix Scar G733ZX-LL009W Ürün Linki: https://tr.rog.gg/g733Dost Email: dostkayaoglu@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/kayaogludost Twitch: https://www.twitch.tv/dostkayaoglu Discord: https://discord.gg/dostkayaoglu Twitter: https://twitter.com/dostkayaoglu
    https://www.youtube.com/watch?v=iiZ_b31bhWI
  • Dostun eleştirilerine katılmamak mümkün değil oyun resmen iticiliğin son örneği ve son yıllarda piyasaya piyasaya çıkmış en rezil AAA oyun olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • he vallah. şöyle bilinmeyen AA bi stüdya yapsa hayatta YOS 4 olmazdı bu ama tam fiyattan böyle bi kadro ile ohoooo şaka gibi Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 

  • Oyunu bitirdim, açıkcası çok detaylı ilerlemedim, yan görevlerin çok küçük bir kısmını yaptım ve ana hikaye ağırlıklı sonuca ulaştım.

    Çok değişik, farklı bir kafa yapısına sahip bir insanın yapabileceği enteresan bir oyun. Eksikleri var, fazla japon olduğu için herkese hitap etmeyebilir ama kesinlikle hikayesi, atmosferi ve değişik tasarımları ile başarılı bir oyun.

    Oyun incelemelerinin ne kadar yanıltıcı olabileceğini bir kez daha farkederek sanırım artık hiçbirini dikkate almamayı düşünüyorum. Mamalanma payı çok büyük sanırım puanlamalarda. Underrated bir oyun, puanım 8

    Gamepas e geldiğinde çok daha detaylı başlayıp 2 kez tekrar bitireceğim.

    Shinji Mikami Reyise saygılar tekrar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • half life incelemesinden sonra bu adamı ciddiye alan var mı ya:D

  • valla benim oyun zevkime 180 derece ters bu eleman. 1-2 istisna hariç JRPG'lerden nefret ederim, fanlarından da nefret ederim. Anime sevmem seveni de sevmem. Souls Like tarzım değil sadece Elden Ring açık dünya ile kırabildi bunu ama,


    bu adam türkçe inceleme yapan tek kaynak. yaptığı incelemeler 45 dakika ile 1 saat arasında ve hazırlanması 1-2 ay alıyor. yabancı muadilleri var mesela ACG diye bir kanal var ama abi bu çok sıkıcı. bütün incelemeleri oyun videosu arkasında, düz metin olarak ve aynı kalıpta, aşırı hızlı bir şekilde okuyarak atıyor. Bir de angry joe var ama o da aşırı şov kısmında işin takip etmiyorum uzun zamandır. Dost'un farcry 6 incelemesi mükemmeldi mesela. Cyberpunk da öyle. Farcry 6 ya kırık madalya vermemesi biraz üzdü de neyse. Half life incelemesini izlmeiştim ama hatırlamıyorum. bi bakayım bi daha sorun neymiş Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] 





  • Yapay zekaya koku gibi bir kavramı ekleyen oyuna bunda nasıl bir devrimsellik var diyecek kadar oyun cahili bu adam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aynı incelemeden mi bahsediyoruz ? devrimsellik kelimesi geçmiyor bile. tam tersine oyunun sinematik yapısını uncharted ile karşılaştırıyor. genelde vanilla versiyonu ile black mesa'yı karşılaştırıyor belki onla karıştırdın. incelemede şöyle bir sıkıntı var: oyunla tanıştığında çok küçük olduğu için yeterince etkilenememiş zamanında. ben half life oynadığımda epey büyük olduğum için yaşadığım dumuru hala net hatırlıyorum. o dumuru idrak edemediği için incelemeye yansıtamamış. retro inceleme zaten önemli değil


    koku olayını yeni öğrendim bu arada ama öyle aman aman bi numarası da yok hani:


    https://www.reddit.com/r/Games/comments/72fuwi/halflife_sense_of_smell_ai/





  • Aman aman bir numarası yok mu, 98 yılından bahsediyoruz.
    Benim bu oyunda göremediğim ne var diyor sadece ezbere tonla şey sayarım neyi savunuyorsunuz anlamıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oyuna pek etki eden bir mekanik değil onu diyorum :) 98 den beri de kullanılmamış heralde senden ilk defa duydum. stealth temalı survival oyunlara yedirilebilir belki ama istenileni verirmi zor biraz

    on numara inceleme yapmış cahil dediğin kişi. hiç bok atma çocuğa. göremediği şey şu: 98-99 yılının fps standartlarının çok üstünde bir oyun. hem o zaman yaşı küçük hem fps sevmediği için yakalayamamış o etkiyi. ilk RPG oyunu witcher 3 olan birine Morrowind oynatırsan ne bokum oyun der geçer.

  • Her olay kendi dönemi şartlarına göre değerlendirilir. İlk bilgisayarı 97-98 yılında alınmış ve Half-Life'ı ek paketi ile beraber (Opposing Force idi galiba) CD olarak alabilme şansına erişmiş biri olarak Half-Life devrimsel bir oyundu. Döneminde herkes kıymetini bildi. Herkes takdir etti, hem sözleriyle hem de satışlarla.


    Ama şu an günümüzde, buradayız. Arkadaşın attığı linke bakarsanız ince düşünülmüş ama pek de zor olmayan bir mekanik olduğunu açıklayan yorum var. En çok beğeni alan yorum. Şu an bizi etkilememesi normal. Çok etkilenenlerin de etkilenme sebeplerinin zamanında çok etkilendiği için hale etkisi ile birlikte hâlâ eski anları yad etmesinden kaynaklandığını düşünüyorum.


    O dönem için sansasyonel. Şimdinin niş olabilecek bir özelliği. Birilerinin aklına gelmiştir ama on saat buna kasacağımıza grafiklere on saat daha kasalım, bu özellik eksik olsun denilmiştir.





  • Henüz oynamadım güzel, farklı gözüküyor Türkçe yamanın çıkmasını bekliyorum.

  • Nicholai Hel kullanıcısına yanıt

    yav unutmuşum Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU] rdr2 de scent losyonu var, bait var. onlar biraz daha farklı çözmüş o işi ama avlanma mekaniği olarak güzel

  • Oyun Steam' de indirime girdi. Merak ettiğim ve kimseden izlemediğim bir oyun olduğu için indirimde satın aldım. Bakalım nasıl bir oyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun ilk bir saatlik kısmını oynadım. Çıkışında teknik sorunları olduğunu okumuş ve hem bu nedenle hemde yüksek fiyatı nedeniyle tercih etmemiştim. Bu akşam deneyip ilk izlenim olarak oldukça farklı bir oyun olduğunu söyleyebilirim. En son Death Stranding oynayınca böyle hissetmiştim aynı duyguyu bu oyundada yaşadım. Hikaye en baştan merak uyandırıcı ama benim daha çok oyunu merak etme sebebim olan Ray Tracing oldukça etkileyici, bugüne kadar neredeyse bu teknolojiyi kullanan her oyunu oynamıştım ve Cyberpunk ile birlikte Ray Tracingi en iyi kullanan oyunların başında bu oyunu sayabilirim. Bunun dışında oyun üç farklı çözünürlük ölçekleme kullanıyor. Bunlar DLSS, FSR ve Unreal Engine 4 oyun motorunun kendi upscaling yöntemi olan TSR, TSR ıda böylece ilk kez denemiş oldum ve gayet iyi, içlerinde en kötü görüntü kalitesi ise FSR da, DLSS ve TSR ın görüntü kalitesi daha iyi. Oyunun çıkışındaki teknik sorunları tamamen gidermişler. Güncelleme geçmişine baktığımda en son 2 Mayıs' ta bir güncelleme almış ve tamamı optimizasyon üzerine, ne çökme nede fps düşüşü sorunları kalmamış. Oyun herkese göre değil fakat ilk izlenim olarak çok farklı bir yapım, bakalım ilerleyen bölümlerde bu merak uyandırıcılığı ne kadar sürecek. Hazır indirimdeyken bir şans verilebilir. Son olarak tüm RT efektleri en yüksekteyken birkaç görsel paylaşayım.


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]
    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 10 Mayıs 2022; 1:4:56 >




  • oyunda fps drop yaşıyorsanız


    çözümü; TEXTURE STREAM QUALITY- AUTO OLARAK DEĞİŞTİRMEK


    rtx veya dlss kapatmakla ilgili değilmiş.bende cinematic moddaydı.sırf nedenin rtxi beceremediler diye düşünüp kapatmıştım.boşunaymış.

    auto modda herşey fullde fps drop olmadan oynuyorum ve 2 mayısta gelen update ile fps durumları daha iyileşmiş gözüküyor.

  • Oyunu 10 saat kadar oynamış vaziyetteyim ve söylemeliyim ki ilginç bir şekilde düşündüğümden daha eğlenceli bir oyun olmuş. Oyunun hikayesinde pek bir nane olmasa da özellikle tema ve keşif hissi oldukça güzel üstelik ana görevlerden ziyade yan görevlere de gerçekten çalışmışlar. Ama her yönüyle ortalama bir oyun olduğunu da her haliyle gösteriyor. Şahsen Ubi tarzı açık dünyaları sevdiğimden bu oyunu da sevdim ama esasında Ubi oyunları kadar tekrara düştüğünü ve sığ olduğunu belirtmem gerek. Ayrıca oyunda anlamadığım bir şekilde chromatic aberration ve film grain'i zorunlu tutup çamur gibi ve rahatsız edici bir görüntünün ortaya çıkmasına sebep olmuşlar ama neyse ki Nexus Mods sayesinde oyunda ki bu saçma grafik özelliklerini kaldırıp daha temiz bir görüntü elde edebiliyoruz. Merak edenler şuraya mutlaka baksınlar. Şimdilik oyun güzel gidiyor.



    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]


    Ghostwire: Tokyo (Çıktı) [ANA KONU]




  • Hudson51 kullanıcısına yanıt

    17.saatin sonunda oyun bitti. Yani şöyle bir baktığımda açık dünya oyunları içinde ayrı bir yeri var dersem yalan olur. Tori Gate açma ve Yokai toplamadan ibaret olan açık dünya ilk başlarda keyif verse de sonlara doğru baya sıktı. Tori Gate muhabbetini haritadaki sisi kaldırmak için, Yokai toplama işini de yetenek ağacında ki daha iyi yeteneklerin kilidi açmak için kullanıyoruz. 3 Yokai tılsımı 1 yeteneğe giden yolu açmaya yetiyor ama değiyor mu derseniz değmiyor. Zaten değmediği içinde bir süre sonra Yokai toplama işini de bırakıyorsunuz çünkü yetenek ağacı birkaç yetenek hariç çok kısıtlı. Hikaye ise güzel başlayıp ortalama bitiyor ama ağızda kötü tat bırakmıyor. Tokyo atmosferi zaten çok iyi. Detay seviyesi muazzam. Oyunun savaşları ise yine artık sonlara doğru sıkan başka bir şey. Esasında böyle bir temada olan bir oyunun daha uzun olmasını istiyor insan ama yok 15-20 saatlik süresi ile tam kararında bitirmişler. 500 TL'lik fiyatını ise hak etmiyor, 150 TL ve altına düşerse sağlam bir indirimde göz atılabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Xbox ne zaman gelicek bu oyun sony ile bethesda time exc anlaşması ne kadar acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.