İnterneti köyde ailem kullanıyor ve yaşlı insanlar. Ben orda olsam zaten net bir çıkarım yapabilirdim. Ama daha önce buna benzer bir durum olduğunda telekom 60 TL almıştı birkaç sene önce. Ailem durumu anlatamayacağı için 300 TL kesin gider gözü ile bakıyorum. Ev zaten koy evi. Direkten gelen kablo hiç bir ek olmadan modeme giriyor. Sadece RJ dedigimiz Jack için kisa bir kablo Eki olabilir. Bu olay Türkiye deki upload hızlarını artışı sırasında oldu. Önce sistemde bakim var yazdı ve sonra İnternet hiç gelmedi. Köyde uzak mesafe santral var. Altyapısı da adsl. Muhtemelen upload hızları ile ilgili saha dolaplarına toplu bir güncelleme yolladılar. Bizim dolap adsl olduğundan veya başka bir sebepten gümledi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Gıbırnet (Ana Konu) (486. sayfa)
-
-
Eve yakın, internetten anlayan komşular ya da çocukları yok mudur? Rica etsen, en azından modemin kurulumunu falan kontrol ederler. Gelen giden kablolara bakarlar. Bir nevi senin de aklında fikir olur, boşu boşuna 300 TL ödemezsin. Gerçi 300 alınca gelen TT ekibi arızayı gideriyor mu o da meçhul ya.
-
Bu 300 TL muhabbeti nedir arkadaşlar? Ben teknik ekip çağırdığımda daha önce hiç para ödemedim. Artık TT ücret mi alıyor?
-
Dışardaki kutudan evin içine kadar olan hat size ait olduğu için okıma müdahale derse para istiyorlarmış. benimde hızım düştü arıza kaydı açtırdım ama gelip bakmıyorlar sadece saha dolabına bakılıyor başka ıss ye geçmeyi düşünüyorum.
-
Telekom kendinden kaynaklı bir arıza çıkmazsa arıza abone kaynaklıysa internet servis sağlayıcılarından ücret talep ediyor o ücret de fazla olduğu için sağlayıcılar abonelerinden bu ücreti alıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef kimse yok. 11 kasımda kendim gideceğim. Net bir fikir edinirim zaten. Ama bu yaşananlar çok can sıkıcı. Evde çalışan İnternet bir anda çalışmıyor ve muhatabın yok. GİBİR ile görüşüyorum. Santralde problem olabilir siz iletişime geçin diyorum. Ama maalesef öyle bir iletişim kanalları yokmuş telekom ile.
Ayrıca modemde dsl ışığı yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnderT -- 30 Ekim 2023; 14:48:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TT Kullanıyorum arıza olunca modeme kadar bakıp gerekirse iç tesisat sorununda kendileri müdahale ediyor herhangi bir ücret talep etmiyorlar.
-
Heray ödediğin fazla fiyatla istemediğin kadar saha destek parası ödüyosun zaten aynı şey
-
Eskileri ucuzdu böyle şeyler bu firmlarda müşterisi icin cebinden ödüyordu
son internet zamından önce bunları da arttırdı ttnet
-
Dls ışığı yok ise bütün köyde internet olmaya bilir
Komşulara felanda sorsunlar öyle hareket etsinler
-
Köyde zaten 30 hane var. Tek adsl bizde :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
GIBIRNet'e geçiş yapacak arkadaşlar için 1 yıl boyunca her ay 20 TL İNDİRİM kodu paylaşıyorum.
GGUGK129SY
-
Hangi İss ye geçtiniz hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
160tl den 24 aylık peşin yatırdım, bu ay ilk fatura kesildi 160+10 170 lira fatura çıktı.160 LİRASI yatıdığım bakiyeden düşmüş 10 lira modem kirasını yatırmamı istiyor.10 lira ödedim artık her ay 10 lira ödeyecez herhalde.Madem mantık buysa 24 aydan 240 lira fazla alsaydınız anlamadım bu firmayı gitti.
-
100 Mbps'lik paket kullanıyorum upload hızım hala yükselmedi 8 Mbps upload tanımlı destek kaydı açtım Gıbırnet bana diyor ki "Yerleşik operatör tarafından bölge bölge işlem sağlanmaktadır tüm ISS ler için geçerlidir bu işlemlere ISS firmaları müdahale edememektedir" diye cevap verdi bana adamlar upload hızının yükselmesi için ne yapmam gerek arkadaşlar bunlara ben ne demeliyim de hızımı yükselttireyim. Başkalarını görüyorum upload hızı yükselmeyenler destek kaydı açıp kullandığı firma tarafından upload hızını tanımlıyorlar bu firma bana niye böyle diyor? Zaten eğer kısa bir zaman içinde yükselmezse başka operatöre geçiş yapacağım yeni operatör tarafından yeni hız değerlerim tanımlanır nasıl olsa fiyatı da yükseltti zaten
-
Firma ile görüşme sağladın mı, hata falan vardır, düzeltebilirler, PM gönder sen onlara
-
Merhaba, konuyla ilgili düzenlemeler sağlayabilmemiz için, abone bilgilerinizi özel mesajla iletebilir misiniz?
-
Evet arkadaşlar. Yaklaşık 10 gündür internet olmamasının sebebini sonunda çözdük. Köyde olan santralde iyileştirme yapılmış. Adsl sistemi devre dışı bırakılmış ve vdsl e geçmişler. Tabi bunu yaparken telekom maalesef ki GIBIR'a bilgi vermemiş. Doğal olarak sorun çözümsüz kalmış. 300 TL pahasına mecburen telekom dan destek alındı. Sorunun bu olduğu anlaşıldı. Umarım ki telekom 300 TL hizmet bedeli yansıtmaz. Yansıtma da GIBIR bu problemi çözer diye düşünüyorum. Vdsl geçişi anında yapıldı. Telekom bu tür durumlarda iyi niyet gösterip firmalara bilgi vermesi gerekirdi.
Gibir ile umarım uzun bir abonelik sürecine başlamış oluruz. Umudum yuksek.1 ay sonra memnuniyet durumumu yazarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar, GIBIRNet’e geçiş kodu bırakıyorum. Geçiş yapmak isteyenler bu kodla 1 yıl boyunca 20 TL indirim kazanabilirler. - Referans Kodu: GB6GJGXO8D
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X