Öncelikle herkese selamlar. Ekim ayında Hepsiburada üzerinden Gigabyte B450M S2H satın almıştım. O zamanlar yeni parçalar aldığım için sonradan SSD alınca formatlarım diyip eski HDD'mi takmıştım kasama. Sonrasında 31 Aralık gecesi Amazon üzerinden Kingston A2000 M.2 NVMe 5000 GB SSD satın aldım. Kendim M.2 SSD'yi yerine taktım ve sistemi çalıştırdım gördü. Disk biçimlendirdim herhangi bir sıkıntı yoktu. Daha sonra format atmaya çalıştım ancak beceremedim. (Format flaşımdan bazı dosyalar silinmişti.) Öncesinde de HDD içindeki her şeyi temizlemiş bulundum. Ertesi gün bilgisayarcıma götürdüğümde bilgisayarcım. Bios üzerinden UEFİ kurulumun yapıldığını ancak BOOT atmadığını ve tekrardan bios'a yönlendirdiğini söyledi. Bu durum karşısında bir kezde HDD ile aynısını yaptığını tekrardan aynı durumla karşılaştığını iletti. Legacy modda HDD ile kurulum sağlanıyordu ancak UEFİ de ne HDD ile ne de SSD ile kurulum yapılamadı. Bu durum karşısında servise gönderim sağladık. Servis bize kendilerinin kurulum yaptıklarını ve biosun yeniden yazılıp gönderildiğini söyledi ve ürünü tarafımıza gönderdi. Ancak bilgisayarcım ürünün yine aynı hatayı verdiğini ve servisin Legacy Modda denediğini ve en son o modda açık bırakarak gönderdiğini söyledi. İkinci kez servise gönderdik (Bu sefer m.2 ssd ile) ve bize sizin SSD'nize kurulum yapamadık ancak kendi m.2 ssdimize kurulum yaptık dedi. Bu durum karşısında ne yapmalıyım? SSD'de sorun olduğunu zannetmiyorum çünkü herhangi bir sorun olsaydı windows içinden ssd görünmezdi veya biçimlendirdikten sonra kullanamazdım diye düşünüyorum. Düşünceleriniz yorumlarınız benim için önemli. Henüz hepsiburada ile iletişime geçmedim. Ürün 2. kez gittiği garantiden aynı şekilde dönerse iletişime geçicem. Yol göstericek yardımcı olucak her düşünceye açığım okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. |
Bildirim