Kasım ya da Aralık ayında gigafiber hazırlık yapılıyor diye TurkNet'e geçtik. Abone olmadan önce şimdi abone olursanız port vs problemi yaşamadan gigafiber geldiğinde hemen gigafiber'e geçmişiniz tamamlanır denildi. Velhasıl gigabifer çalışmaları tamamlandı ve 4 Ocak'ta gigafiber için talep oluşturduk. Gel gör ki hala gelen giden yok, defalarca aradık, ticket attık saha ekibi bekleniyor diyor. Yahu bu bu kadar zor bir şey mi? Hani önceden abone olursak daha hızlı olurdu? Bugün itibariyle 13 gündür bekliyoruz... Üsküdar Valide-i Atik Mahallesi |
Gigafiber Aktif Edilmiyor
-
-
Merhaba, kontrol edebilmem için kayıt numaranızı paylaşır mısınız? -
Merhaba, özel mesaj ile gönderdim
-
Kontrol ederek yardımcı olacağım. -
15. gündeyiz hala kimsenin gelip gittiği yok... Sorun devam ediyor... -
Merhaba, ilgili ekiplerle tekrar iletişime geçeceğim. 👍 -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, ilgili ekiplerle tekrar iletişime geçeceğim. 👍Lütfen... Rica ediyorum... Bu kadar zor olmamalı yapılacak işlem...
-
En hızlı şekilde dönüş sağlayacağız. 👍 -
SMS geldi diye heyecanlarken zam SMS'i olduğunu gördüm :) Abone olmadan önce o kadar destek ve problem çözme şikayetine rağmen bir şans vermek istedim ama şikayetler haklıymış. Abonelik yaptıktan sonra hiç ilgilenmez oldunuz. Güya abone olursam port geçicşi vs. daha hızlı gigafiber'e geçersiniz denilmişti, ben de yemiştim :) Obsesif bir insanım ben hergün sizin kapıyı çalmanızı, aramanızı bekliyorum. Yetti artık gerçekten araya şimdi bir de haftasonu giriyor diye haftasonu da çalışmazsınız siz kesin... Bu gigafiber geçiş işlemim kısa sürede gerçekleşmezse ben farklı altyapıya geçmeyi düşünüyorum. Hazır daha bir aylık aboneyken zam da gelmişken, müşteri odaklı ve sorunları çözen bir firma muhakkak vardır! Artık halledeceğiz, hallediyoruz, ilgili birime iletildi vs. yerine bugün geliyoruzu duymak istiyorum. Yoksa başka firmaya...
-
Ben konuyla ilgileniyorum, ekiplerle görüşmekteyim. Sorunu çözümleyeceğiz. -
Umarım... Bekliyorum olumlu dönüşünüzü...
-
Bugün ayın 26'sı oldu. 4'ünden beri bekliyorum yani tam 22 gündür. Bu sürede iki defa arandık ve "konunun üzerindeyiz" diye cevap verdiler :) Sizin gerçekten müşterileriniz umurunuzda değil! Yeter ki abonelik gerçekleştirilsin, sonrası tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok. Çok sıkıldım, ya bana tarih verin ya da abonelik iptal edeyim. İlgileniyoruz, üzerinde çalışıyoruz, köyden şefimizi bekliyoruz falan değil de "bugün geliyoruz"u bekliyoruz. İyi çalışmalar!
-
Merhaba, dönüşüm işlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler. -
Dün gelip bağlantı yapıldı sonunda ama bir saat sonrasında internet gitti. Dünden beri internetimiz yok ve dünden beri saha ekibi bekliyoruz. Tüm işlerimiz aksadı ve İnternet üzerinden iş yaptığımız için maddi zarar içerisindeyiz. Bugün acil olarak internetin tekrar aktif edilmesi şart. Gerçekten bıktırdınız kendinizden nereden bulaştık firmanıza!
-
Merhabalar, ekiplerin arayarak tarafınıza bilgi aktardığını görüyorum. Süreciniz öncelikli olarak ele alınıyor. -
Bugün kesin gelinecek ama değil mi? Gerçekten çok usandım çözümsüzlüğünüzden daha ilk aydan bıktırdınız...
-
Merhaba, kontrol ettiğimde saha ekipleri 27.01.2024 18:00' de arama yaptıklarını ancak ulaşamadıklarını iletmiş. Sizinle tekrar iletişime geçeceklerdir.
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- turknet statik ip
- türknet whatsapp
- turknet müşteri numarası öğrenme
- gigafiber nedir
- turknete geçiş
- internetim çok yavaş
- zyxel modem kurulumu
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X