Şimdi Ara

Gio Telefonum süriekli kapanıyor iki kez servise gitti tamir olmadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan ayında teknosadan Samsung Gio telefon aldım. Telefon sürekli kapanıyordu servise gönderdim. Servis test ettik sorun görmedik dediler bir şey yapmadan geri gönderdiler.
    Ben kullanmaya devam ettim yine kapanmaları devam etti. Servise 2. kez gönderdim. Ayrıca servisi bir kaç defa aradım telefonla iyi ilgilensin diye servis yine bir şeyi yok diye geri gönderdi. Servisle konuştugumda bana hafıza kartından yada şebekeden kaynaklanıyor dedi.
    Telefonu ben 2 farklı hafıza kartı ile denedim yine kapanmaya devam etti. Türkcell ve avea hattı ile denedim yine kapandı. En son hafıza kartsız denedim yine birkaç defa kapandı. Birde hafıza kartsız ve sim kartsız deneyecegim. Yine kapanırsa telefonu 3. kez servise gönderecem.

    Bu şekilde sorun yaşamış arkadaş varmı acaba
    Servis raporda sorun yok diye yazıyor 4. kez servise gidince degişirlermi acaba telefonu.







  • güncel
  • biraz geç bi cevap ama başkalarının işine yarayabilir diye yazdım. kaymakamlık binalarında bulunan tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi veya değişim talep edin en geç iki hafta içinde bir karar veriliyor ve bu karar bağlayıcı oluyor ve haklıysanız talebiniz ne ise sonuca ulaşıyorsunuz.ama unutmayın iade talep ettiyseniz iade olur değişim talep ettiyseniz değişim olur karar sizin talebinize göre alınıyor ve ben bu yolla servisin illada sağlam dediği bozuk bi telefonu sıfırı ile değiştirdim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.