Nisan ayında teknosadan Samsung Gio telefon aldım. Telefon sürekli kapanıyordu servise gönderdim. Servis test ettik sorun görmedik dediler bir şey yapmadan geri gönderdiler. Ben kullanmaya devam ettim yine kapanmaları devam etti. Servise 2. kez gönderdim. Ayrıca servisi bir kaç defa aradım telefonla iyi ilgilensin diye servis yine bir şeyi yok diye geri gönderdi. Servisle konuştugumda bana hafıza kartından yada şebekeden kaynaklanıyor dedi. Telefonu ben 2 farklı hafıza kartı ile denedim yine kapanmaya devam etti. Türkcell ve avea hattı ile denedim yine kapandı. En son hafıza kartsız denedim yine birkaç defa kapandı. Birde hafıza kartsız ve sim kartsız deneyecegim. Yine kapanırsa telefonu 3. kez servise gönderecem.
Bu şekilde sorun yaşamış arkadaş varmı acaba Servis raporda sorun yok diye yazıyor 4. kez servise gidince degişirlermi acaba telefonu.
güncel
biraz geç bi cevap ama başkalarının işine yarayabilir diye yazdım. kaymakamlık binalarında bulunan tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi veya değişim talep edin en geç iki hafta içinde bir karar veriliyor ve bu karar bağlayıcı oluyor ve haklıysanız talebiniz ne ise sonuca ulaşıyorsunuz.ama unutmayın iade talep ettiyseniz iade olur değişim talep ettiyseniz değişim olur karar sizin talebinize göre alınıyor ve ben bu yolla servisin illada sağlam dediği bozuk bi telefonu sıfırı ile değiştirdim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme