Şimdi Ara

gittigidiyor hakkında bir sorun...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • pazar günü bu siteden bir ürün sattım. vodafone smart marka tefon. pazartesi ürünü kargoya verdim ve 2 gün sonra ürün teslim alındı. akşama doğru otomatik onay süreci site tarafından durduruldu. alıcıya ulaşmaya çalıştım ne var diye kendisi ertesi gün ancak cevap verdi. dediğine göre kulaklığı göndermemişim. araştırdım ve kulaklığın gerçekten unutulduğunu gördüm. hemen o gün yolladım. kargo ilgili kişinin adresine iki kere gittiği halde adam yerinde yok diye ürünü teslim almadı ve dünden beri şubede bekliyor. bu arada bizim ödemede hala bekliyor. site yönetimine mesaj attım ve konuyu izah ettim. kulaklığın takip numarasını verdim siteden görsünler diye ama hala tık yok. alıcıda mesajlara yanıt vermiyor site de. şimdi ben bunları şikayet etmek istiyorum bir kere adam kargo tesliminde eksik diye tutanak tutturmadı. ürünü geri de yollamıyor eksiği istiyor ama kargoyu teslim almıyor. site ise benim ödememi tek taraflı durdurdu. ben ilanda her şey dahil ya da kulaklıklı diye vaadde bulunmadığım için aslında resmen suçlu değilim. ancak yine de hatamı telafi ettim. ne yapabilirim ?







  • paranız geç de olsa hesabınıza yatacaktır.
    umarım bundan sonra gittigidiyordan alışveriş yapmadan önce bir daha düşünürsünüz.
    sahibinden ve sanalpazara göz atmanızı önereyim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.