Arkadaşlar gittigidiyordan aynı satıcıdan 3 adet ürün aldım, ürünler sorunlu olduğu için iade oluşturdum. Satıcı firma bana şu kargoyla gönderin diye bir bilgi vermedi. Bende gittigidiyorun iade sayfasındaki kargo şirketlerinden bana konum olarak yakın olan aras kargo ile yine gg belirttiği şekilde sipariş kodumu kullanarak ürünleri iade ettim. Aras kargo elemanı sipariş kodumu istedi ve otomatik olarak satıcının ve alıcının adres bilgileri ekranına düştü. Bende bunu görünce kampanyalı olarak gideceğini düşündüm ki herzamn böyle olmuştur. Ürünü verip çıktım. Ancak aras kargo 11 desi kargo için 60 tl ücret istediği için satıcı kargoyu kabul etmemiş. Gittigidiyorun sitesinde belirttiği ücret ise aras kargonun 11 desi için 10,49 Tl dir. Şimdi satıcı kargoyu geri almadı ve onaylamadı param gittigidiyorda, aras kargo kargonuz geri geliyor 90 Tl ücreti var sizden alıcaz diyor. Gittigidiyorun çözümü kargoyu ödeyin makbuzu bize gönderin size hediye çeki verelim. Sonra kargoyu satıcının istediği kargo ile gönderin bizde iadenizi kabul edelim.
Şimdi anlamadığım istediğim kargoyla gönderemeyeceksem Tüketici kanunundaki maddeler gerçek değil mi ? Gittigidiyorun aras kargo ile anlaşması yoksa bunu sitesinde niye gösteriyor.
Kısa sürede bu durumdan kurtulmak için ben ne yapmalıyım??
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme