Şimdi Ara

Gittigidiyora dava açmak..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
1.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaptığım bir alışverişten 50 tl world puan kazandım.9 haziran hesabıma yüklenip 19 haziranda kullanmadın mı silinecekti.bende 9 haziranda gittigidiyor üzerinden hepsibukutuda mağazasından puanlarımla xiaomi powerbank aldım.51.80 tl..2 gün sonra olması lazım elime ulaştı.kutusu ezik büzük..açtım kutuyu içinden ürünün kendisi ve küçük bir USB kablo çıktı..

    öncelikle cihazı şarj etmek için güç adaptörü olması gerekmez mi bunda çıkmadı kullananlar söyleyebilir.
    İkincisi cihazın şarj girişi USB girişleri ve aç kapa düğmesi 2-3 mm içeriye göçük..sanki ön panel darbe almış içeri göçmüş.şarj kablosu yuvasına hiç oturmuyor bile..cihazı taktım bir şekilde şarja şarj olmuyor hiçbir tepki vermiyor ışık yanmıyor..telefon bağladım şarj etmiyor yani cihazda tık yok..

    Xiaomi sayfasından kontrol ettim 20 haneli bir kod oluyor tam hatırlamıyorum ama 29 bin kere mi ne kontrol edildi diyor bu numara bu nasıl oluyor her telefona veya xiaomi cihazına özel 1 kod olmuyor mu..

    Hemen tekrar topladım ve adliye içindeki PTT KARGO ile geldiği gibi cihazı geri gönderdim mağazaya yazı yazdım gittigidiyora yazdım filan.1 gün sonra cihaz mağazaya ulaşmış teslim almış barkod üzerinden kontrol ettim teslim edildi dedi..gittigidiyor diyor ki mağaza 3 gün artı 24 içinde onay verecek bende parayı iade etcem diyor.bende dedim world puanla aldım 19 u son gün puanım yanacak yanarsa sana fiyat kadar kupon temin ederim sıkıntı yok bunun garantisini verirsen sıkıntı yok dedim.bunu yapmadı mağazaya yazı yazdım dedi bilmem ne dedi yapacağım bişey yok mağazayı beklemek gerekecek dedi.mağaza da ne onay veriyor ne bir geri dönüş yapıyor ne mesaj yapıyor.telefonu var arıyorum bu numara kullanılmıyor diyor.ürünü o şekilde gören 2 arkadaşım var şahit..daha ses yok iade filan olmamış ne mağazadan ne gittigidiyordan ses yok..ben bütün yazışmaları filan kayıt altına aldım...adliye personeliyim ve bütün gün adliyedeyim size dava açcam diye söyledim ve açmak istiyorum.

    En kızdığım nokta sıfır ürün diye bozuk ürünü kaktırıyorsun ya yerse diyorsun.hiçbir şekilde muhatap olmuyorsun geri dönüş yapmıyorsun özür yok..paramı ayın 9 unda alıyorsun ama karşılığı olan hizmeti vermiyorsun beni 10 gün mağdur ediyorsun bana lazım olan ürünü temin etmiyorsun..ve en kötüsü hatanı telafi de etmiyorsun tenezzül etmiyorsun..ticaret ahlakı sıfır.enayi yerine konulmak yüz..bunlara 1 kuruşum bile gitse çok kötü olurum ve peşine düşerim..

    Velhasıl dava açmak istiyorum sonuç ne olur..hem mağaza hem de gittigidiyor ikisine birden açmak istiyorum.kazanırsam tazminat açıp bir hayır kurumuna hibe ettirmek istiyorum..çok mu uçuyorum yoksa yapmak gerekir mi..bence bunlara yapmak müstahak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aç dava. Hakkını sonuna kadar ara ki sizden sonrakilerine aynı şeyi yapmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şarj etmek için adaptör çıkmaz ama ürün belliki problemli. hakkını ara
  • Peki cihazı şarj etmek için telefonun adaptörü mü kullanılıyor o da ilginç..tüm powerbanklarda durum böyle mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canyash kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, herhangi bir adaptör kullanılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mağaza iade için onay vermedi diyor 24 saat daha bekleyecekmiş yine onay vermezse o zaman para iade edecekmiş.iade edip de 19 u geçtiği için kartıma puan yansımazsa tekrar kupon talep ederim baktım olmadı dava..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canyash kullanıcısına yanıt
    aynen bende powerbank aldığımda bu durumu yadırgadım ama herkesinki öyleymiş.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bu tarz dava açmalarda cepten çıkan masraf ne kadar oluyor. bazı haksızlıklarda bende açmak istiyorum fakat dava açmak ciddi para gerektiriyor diye kalmış aklımda
  • Görkem ! kullanıcısına yanıt
    daha önce hiç açmadım ama ne harcama olursa olsun kazanırsan karşı taraf bunu sana tekrar ödüyor.yani harcamayı yapıyorsun kazanırsan ödüyor hepsini.başka bir dava açmıştım işimle ilgili.kazandım ve karşı taraf ödedi 132 tl filandı..avukata vekalet verirsin onun parasını da öder eğer kazanırsan..
  • Gittigidiyor aliciya onem veriyordu diye hatirliyorum ama iki tarafta da rahatsiz oldugum icin kullanmiyorum kargolar sorunlu zaten alicilar da kontak cikiyor calip cirpip yolluyor geri, modem yolladim biz bunu sifir sandik dedi geri yolladi urun sayfasinda yaziyor IKINCI EL diye e mal herif urun fotograflarinda acik elle konulmus belli sonra alici icinden splitteri alip geri koyup yollamis gittigidiyor hic bise yapamazsiniz dedi iade etti parayi haram zikkim olsun ramazan gununde. Kosulsuz iade nedir? Teknoloji marketleri bile urunu geri teslim almiyor actiysan ambajini sen sifir sanip acip calip geri yolluyorsun gittigidiyor sirf para kazaniyim derdinde o yuzden alici ne derse yapiyor saticinin memnuniyeti yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt
    Teknoloji mağazalarında bile 14 gün koşulsuz iade var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Data M kullanıcısına yanıt
    Bana niye kosulsuz iade? Benim urunum ikinci el zaten ben dukkan degilim bisey degilim evimde degistigim modemimi satmisim adam bunu bilerek almis ve bu urun sifir degil diyerek yolluyor nasil bir mantik bu? Istemedigin seyi alma benim butun bilgilerim dogru yani aciklamada falan sikinti yok arti hirsizlik yasiyorum yok yine de alici hakli baslarim boyle sisteme teknoloji magazalarinda gidin alin bi telefon ya da herhangi bir sey acin ambalajini sonra geri iade edebiliyor musunuz bakin bi lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt
    Bu tüketicinin korunma kanunun gerektirdiği bir durum gittigidiyor da geçerli mağazada siz sıkıntı yaşadıysanız bu mağazanın iş güzarlığı yoksa uygulamak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bişey yapmadın mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gittigidiyordan telefon kabı almıştım istediğimden başka bir telefon modelinin kabı geldi hemen iade talebi açtım ve ertesi günü sürat kargoya gidip kodu ile birlikte iade etmek istedim sürat kargodaki eleman bana kodun kullanıldığını gittigidiyor'u arayıp ulaşmamı söyledi zor bela aradım internetten kod alarak filan bir şekilde ulaştım bağlandığım müşteri temsilcisi bana kodun yenileneceğini söyledi 10 dakika beklememi söyledi ardından 15 dakika sonra ben tekrar gittigidiyor'u aradım bu sefer bağlandığım müşteri temsilcisi bana kodun yenilenme gibi birşeyin imkansız olduğunu öyle bir şey yapamayacaklarını söyledi sürat kargoya mail yazdığını olumlu sonuç geldiğinde beni arayacağını söyledi birkaç günü sonra ne aradı ne birşey yaptı para alıcıya aktarılmıştı bir daha da alışveriş yapmadım yapmamda zaten.

    Özet:Gittigidiyor kullanmayın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.