Şimdi Ara

GM5 Plus Kronik Sorunlu Çıktı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
32.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu biraz hortlatalım. zira önemli bir konu. Bir arkadaş demiş her telefonda hata çıkar kronik demeyelim vesaire tarzında başka arkadaş da kötülemiş sorunlarını anlatmış. en başta söyleyeyim de bana da kullandın mı demesinler diye. General mobile discovery , discovery 2 kullandım eşimde elite kullanıyor. Telefonlardan oldukça memnundum eşim hala kullanıyor ve memnun. Bence kaçırdığımız nokta telefon değil "TELPA" servisi ve vurdumduymazlığı. Bir telefonu alınabilir kılan servise olan güvendir. yoksa dediğiniz gibi her telefonda sorun çıkar. Bence telefon gömülecek bir telefon değil zira oldukça başarılı fakat servisi olan "TELPA" bence eksiği çok fazla olan müşteri memnuniyetini önemsemeyen ve hatta işini baştan savma yapan bir firma ki bir telefon ekranını imitasyon ayakkabı gibi yapıştırıcı izi ile bırakabiliyor. Saygılarımla...
  • Merhabalar arkadaşlar. Ben reeder p10 kullanırken ekranı kırdım. Tamir için 300 tl ödedim. Tamir süresin de telefonsuz kalmamak için gm5 Plus aldım. Telefonun donanımı iyi. ilk günler de şarj sorunu inanılmaz dı. Gece saat 12 de Full şarj ile bıraktığım telefon (mobil veri ve wifi kapalı)sabah %60 şarj la duruyordu. Sonra bir güncelleme geldi düzeldi. Ama bence en saçma olanı telefonla konuşurken ekranın kapanmayıp, kulağın değmesi ile beklemeye alması, uçak moduna girmesi, anlamsız menülere girmesi. Hala bir çözüm bulunmuş değil. En son başedemedim bir arkadaşıma 500 tl ye sattım. Bu sorun düzelmezse telefon ellerinde patlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasanasd kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu bende yaşıyorum, bulabildiğim çözüm bluetooth kulaklık kullanmak.
  • Laboratuar ortamında gayet güzel çalışan telefon kullanıcı veya tüketici eline geçtiğinde kullanım esnasında farklı sorunlar çıkartabilir. Bu da marka firmaların çıkartacakları güncellemeler ile düzelebilir.

    Burada Telpa'nın General Mobile'a ne kadar güncelleme gönderdiği önemli. Gördüğüm kadarıyla android güncellemeleri haricinde TelPa'dan gelen bir güncelleme yok. Bazı şeyleri teknik servise götürmeden gönderilen güncellemelerle kullanıcı tarafında düzeltmek gerekir. Bkz. iPhone



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 27 Eylül 2016; 17:20:56 >
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Dediğinize katılıyorum bencede GM bilmesi ve güzel bi kadrosunun olması lazım google ye emanet ederek herşeyi çok riske alınıyor telefonlar. Ama şu ana kadar bir sorun çıkmadı yani saf android hiçbir kötü yanı yok .
  • Emretas205 kullanıcısına yanıt
    Önceki mesajımda bir şeyi atlamışım;

    Telpa'nın telefondaki hatalar için kullanıcıya güncelleme gönderebilmesi için telefonda AYARLAR > TELEFON DURUMU > BU CİHAZLA İLGİLİ GEri BİLdiriM GÖNder ayarının açık olması gerekir.

    Bu ayar iPhone'larda da var, bu sayede iphone'lara yapılan güncelemelerle geliyor.

    Bizim halkımızda telefonunuz hack'lenir özel bilgileriniz alınır korkusu olduğu için bu ayar kapalı olabiliyor. Bugün geldiğimiz noktada e-devlet sayesinde bütün bilgilerimiz internette olduğundan bu korku gereksiz.
  • general mobile alıp kalite beklemek zaten hata. general mobile adı üstünde.yani en sevmediğim laftır ama bu markanın telefonlarını tanımlamak için en doğru kelime: çöp.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,

    Arkadaşlar çok yakın bir tarih'te GM5 Plus aldık, kız arkadaşım gerçekten beğenerek ve severek aldı telefonu fakat aldığı günden itibaren bir konuda sıkıntımız var..

    Telefonu değiştirdiğimiz günden itibaren ses bana inanılmaz derecede boğuk gelmeye başladı alçak ses tonlarında ise bu boğukluk tavan yapıyor zaman zaman dediklerini anlamıyor ve çümleyi kafamda kendim tamamlıyorum diyebilirim, bu konuda problem yaşayan sorunu çözmüş bir arkadaş var mı ?
  • +ları



    1) 5,5' geniş ekran

    2) İki yıl güncelleme desteği

    3) Kasa görünümü

    4) Ön kamera flashı



    -leri



    1) Hoparlöden ses tamamen kısıkken bile gelen cızırtı

    2) İşlemciden gelen arka kameraya kulağı yaklaştırınca duyulan tiz ses

    3) Isınma problemi( Uzun vadede ekran sararması)

    4) Uyku problemi(Seraqual 200mg tavsiye edilir :) )

    5) Ana kartın aşırı akım çekmesi( Telefonu kapatıp açınca veya rom yükleme yapınca en az 10 ila 20 birim batarya yüzde düşüşü)

    6) Fiyat/Pf ürünü olmaktan uzaklaşması(200 tl'lik son zam ile)

    7) Arka kameranın beklenilen performansı verememesi

    8) Saf android ile bile vaat edilen tarih aralığında verilemeyen güncelleme-yememe desteği!)

    9) Dokunmatik problemi(Bazı cihazlarda kendi kendine basma-işlem yapma, cihaz düz bir konumda iken algılamama, ekranın alt kısımlarında bazı yerlerde algılamama içerir.)

    10) Bence kronik, bazılarınca trajikomik, bazılarında da hiç yaşanmayan(nasıl bir üç maymunluksa artık) -lerinde 1-2-3-4- ve 5. Maddelerde saydığım problemler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selim arkadaşa katılıyorum dediği sorunların hepsi bende var dokunmatik hassasiyeti gerçekten değişik elde ve şarjda basarken yuzeye koyunca basmıyor ve telefonun arka kamerasına yada o bölgenin ön yüzüne kulağı dayayınca gelen ses gerçekten ilginç bol kronik problemli totalde sorunlu bir cihaz
  • arkadaşlar bu gm 5 plus daki ahizeden gelen sesin cok derinden gelmesi sorununun çözümünü bulan varmi acaba
    her hangi bir yöntemle çözen yada garantiye gonderdiginde değişim yada garanti kapsaminda tamir yaptiran varmi nasil bir yol izlediniz teşekkür ederim
  • hasanasd kullanıcısına yanıt
    O konuda herkes bildiği yoldan gidiyor sanırım. Mikrofonlu kulaklıkların hepsi aynı standartta üretilmiyor. Bu gün Samsung J5 için üretilen bir kulaklık aldım. Mesela bu kulaklık GM 4G telefonumda çalışıyor ama Nokia'nın stereo bluetooth alıcısına takınca çalışmıyor. Yani bu işi standarda oturtmazlarsa herkes kendine göre kulaklık üretir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tariknigde

    arkadaşlar bu gm 5 plus daki ahizeden gelen sesin cok derinden gelmesi sorununun çözümünü bulan varmi acaba
    her hangi bir yöntemle çözen yada garantiye gonderdiginde değişim yada garanti kapsaminda tamir yaptiran varmi nasil bir yol izlediniz teşekkür ederim

    Yazılımınız güncel mi acaba? Birde Fabrika ayarını denediniz mi? Belki bu iki işlem sorunu çözebilir.
  • 8 aydır falan kullanıyorum ekran sararması kasa yamulması 4.5g problemi Bluetooth problemi gibi her yerinde sorun var tamam diğer cihazlarda da oluyor bazı sıkıntılar ama gm5 plus ın bu sorunları neredeyse bütün kullanıcılarda var bir dahada tövbe general mobile a.serviside ayrı bir işgence ekran sararması ve kasa yamulmasından gönder kullanıcı hatası diyorlar ben ekranı nasıl sarartacam aa i...ne 😀😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben alalı 2 ayı geçti. Memnunum telefondan. İnşallah ilerleyen aylarda böyle sıkıntıları yaşamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tariknigde T kullanıcısına yanıt
    servise gönderdikten sonra iç kulaklık değişimiyle düzelmezse kulağınıza tuttuğunuz ince uzun kısma iğne ucu ile delikler açın (iğneyi sokmayın iç kulaklığı delersiniz)
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    LA BUNLAR SORUNSA ALDIM GİTTİ TELEFONU
    BEN 10 YILDIR BEN GM TELEFON KULLANIYORUM ARKADAŞLAR PARASININ HAKKINI VEREN TEK TELEFON
    CEVREMDE 5 BİN 6 BİN TL VERİP TELEFON ALAN VAR HEPSİ MAL GİBİ SERVİS YEDEK PARCA PAHALILIGI VE DONMA GİBİ SALAK SACMA
    SORUNLARLA BOGUSUP DURUYORLAR. BENSE 1000 TL VERDİM 2 SENEDİR TERTEMİZ KULLANIYORUM TEK SORUN LARI SU OLDU
    1 ŞARJ VERİ
    2 EKRANDA DUGME YANINDA SARARMA
    3 KULAKLIGINDA Kİ FİLİTREDE TIKANMA
    BUNLARDA KULLANICI HATALARI AMA YİNEDE GARATİSİ HEPSİNİ UCRETSİZ HALLETTİ
    KALDIKİ 6 BİN TL VEREN HERKESTE BU SORUNLAR OLUYOR.
    EGER BUNLAR SORUNSA 1000 TL AKILLI TELEFONDA EN İYİSİ GM DERİM EEEEE
    NEKADAR EKMEK GM DE İÇİNDE BOL KOFTE....???
  • modeller kullanıcısına yanıt
    Şarj soketi ile ekran sararması nasıl kullanıcı hatası oluyor bana açıklar mısınız? Bu kadar çok kişinin şarj soketi sorunu yaşaması tesadüf olamaz herhalde. Ekran sararmasına gelince telefon çok ısındığı için meydana geliyor. Şirketin görevi sağlam ve aşırı ısınmayan telefon yapmak. LG gibi şirketler sararma için kendi hatalarını kabul ediyor ama GM kullanıcı hatası diyor ne hikmetse! Bu telefonda sorun yaşamak istemeyen telefonu alıp kullanmadan dolaba kaldırsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Telefonun fiyatı belli, özellikleri belli; malzeme kalitesinin ne olacağı da belli. Narin.



    Telefon oyun oynarken ısınıyor. Cihazda hızlı sarj var; hızlı sarj özelliği olan her cihaz sarj olurken ısınır. E adam şu cihazı sarja takıp oyun oynarsa cihaz felaket ısınır; ekran da sararır, soketi de bozulur, soketteki temassızlık ile yavaş sarj da olur, kablosu da kırılır; cihazın başına her *** gelir efendim. Oyuna falan kızıp ekrana şlaak diye avuç içiyle vuran adam da hayalet ekran sorunu yaşar. Cihaz oyunları rahat açıyor ama oyun oynarken dikkatli olmanız lazım; sarja takıp oyun oynayacak olan adam zaten hiçbir hızlı sarjlı cihazı almasın.



    ₺2000 ederinde hızlı sarjlı bir cihazın sarjda oyun oynarken anakartı vesaire yanmaz, ekranı falan sararmaz ama bu ₺1000 kardeşim. Neyse, sürekli günde 4-5 saat bir oyuna bakması gereken arkadaşlar katiyen almasın. 1-2 saat vesaire oyun oynayan adam sadece pil sorunu yaşar, cihaz Full HD. 30 dk sabret sarj olsun.



    Ha bir de cihaz 401 ppi, bu fiyattaki çoğu cihaz 280 ppi. Parlaklık yarılansa bile ne kadar yüksek olduğunu anlasın okuyanlar. Dışarda güneşte rahat görün diye yapmışlar, sabah akşam sürekli son parlaklıkta kullanan adamın pili de uçar ekranı da sararır.

    Bu fiyata hızlı sarjlı, Full HD ekranlı, 13 MP flashlı ön-arka kameralı, 32 GB hafızalı, 3 GB RAM'li, Android 8.0 Oreo'lu vesaire BAŞKA CİHAZ YOK DİYECEKTİM Kİ ARTIK VAAR: XIAOMI MI A1




    Kullanmasını bilen adam sorun yaşamaz, ne yapacağını bilen adam alsın diyecektim de ALMA! Google Xiaomi ile anlaştı bak! Bir sonraki Android One projesi Xiaomi ile devam edecek.



    Yurt dışında $234 ama bizde vergilerle ne olur bilemeyeceğim. O fiyata bu kadar özellik olması şaşırtıyor, acaba neyi eksik veriyorlar diye insan şüpheye düşüyor.
    Şuradan o cihazın ayrıntılarına ulaşılabilir. Android One'cılar YouTube'tan internetten vesaire cihaza göz atabilirler.



    GM alma, Xiaomi al!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çağatay CAN -- 10 Eylül 2017; 11:34:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben oyun oynayan birisi değilim. Aldığım günden beri kılıfsız kullanmadım. Maliyetten kaçınmak için bu kadar dayanaksız, göstermelik bir telefon yapıyorlarsa bıraksınlar bu işi. Hem servis masrafı da var bu işin. Ama ona da bahane buluyorlar zaten şark kurnazlığı ile sıvı teması darbe var deyip para talep ediyorlar. Tövbe bir daha.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.