Merhaba arkadaşlar size ufak ve bugün gerçekleşmiş olayımı anlatacağım.
Çarşamba akşamı GMD 2 plus aldım bir mağazadan.
Dokunmatiğini kontrol ettim hiç bir şey yoktu sonra buff diye aldığım jelatin çakma çıktı taktılar ve bir geldim telefonda dokunmatiğin üst kısmı çalışmıyor. Herhalde jelatin oturmamış dedim çıkardım denedim gene aynı.
Üst kısmında yatay çizgi gibi dikdörtgen şeklinde çalışmıyordu. Pek kullanılmayan alandı ama yukardan pencereyi indirirken falan belli ediyordu, bende anladım.
Telefon hiç bir darbe almasın sonra sorun olur diye kılıf aldım öncelikle aradan 5-6 gün geçti ve İstanbula gitmek için boş günümü kullandım. Bugün sabah çıktım 3.5 - 4 saat sonra Mecidiyeköy Profilo AVM'sini aradım ve buldum. Sıra numarasını aldım. Sıra bana geldi direkt olarak sorunumu söyledim anladılar. Ayrıca çok ufak keypad hatası da bulunuyormuş ki bunu ben değil karşımdaki bayan anladı ve not geçti faturaya, 1 saat sonra alabilirsiniz dediler bana.
Bende dışarı çıktım kahvaltı yapmak için yer aradım kahvaltımı bitirdim 1-2 bardak çayımı içtim. Hattımı diğer telefona takmıştım birden onun mesaj sesi çaldı ve telefonunuzu teslim alabilirsiniz şeklinde Telpa'dan gelmişti.
Hemen girdim ve sıra bana gelince isim soyisim verdim telefonumu verdiler. Faturasıyla beraber, ekran panel ve keypadın değiştiğini söylediler.
Ben Jelatini çıkarmıştım onuda takmışlar, şuan GMD 2 ekran kalitesini tam olarak yaşıyorum diyebilirim. :)
Telpa'ya hiç uğramadım daha doğrusu telefon ile ilgili hiç teknik servislik işim olmadı. Ve şimdi telefonuma bir şey olmasından pek korkmuyorum Telpa var diye. (Düşürmek ile alakalı değil, yazılımsal, dokunmatik sorunu, ısınma, ölü pixel vs. )
İstanbula gelmişken Taksim-Eminönü falan gezdim saat 18'de evde oldum.
Teşekkürler Telpa. İnternetteki kötü yorumlarını tabiri caizse takmayacağım.
Yer: Tekirdağ - Çerkezköy Kapaklı.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme