Şimdi Ara

GNC FIRSAT PRO İNTERNET PROBLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    10 yıldır Türk Telekom faturalı hat kullanıyordum bazı lokasyonlarda sinyal zayıflığı yaşadım ancak yukarıda Allah var ,internet hızı konusunda problem yaşamadım . Yaklaşık 15-20 gün öncesinde faturalı tarifemin fiyat artışına binaen Türkcell’in GNC Fırsat Pro 14 gb + 5 gb sosyal medya tarifesine geçişimi sağladım. Hattı kullanmaya başladığımdan beri internet hızımda sorunlar yaşadım , şöyle ki Türk Telekom’da 35-50 mb speedtest hız testi sonucu alırken Türkcell’de en fazla 7-10 mb aldım hatta bazen 1 mb 2 mb alıyordum en son 0.20 mb internet hızı aldım öyle ki upload hızım daha fazlaydı neredeyse her sonuçta. Bunları yaşarken Türkcell müşteri hizmetlerini aradım ancak sorun olmadığını belirttiler. Şikayet dilekçesi yazdım hız testi sonuçlarımla birlikte cevap lokasyonunuzda iyileştirme yapacağızdı . Hız testimin düşük olması da önemli değil bazen normal sitelere bile girişte sorun yaşadım youtube veya twitch üzerinden 1080-720 p herhangi bir şey izlemem mümküm olmadı. Daha sonrasında forumda birkaç arkadaş daha bu tarifede internet yavaşlatması yapıldığından bahsetmiş sonrasında iş yerinde bulunan normal Türkcell li ve biz 2 gnc pro lu arkadaşla youtube üzerinden 1080p video izleyelim dedik sonuç şaşırtıcıydı. Biz donarak izlemeye çalışırken diğer arkadaşta sorun yoktu. Yaklaşık 15-20 gündür Türkcelldeyim ama internetimi istediğim şekilde kullanamadım. Telefonum ip7 ve bulunduğum lokasyon Trabzon merkezde 4. Kat. Sizce ne yapabilirim tekrar başka bir operatöre geçmem mümkün değil sanırım 90 gün için ama bu şekilde acı çekerek türkcellde kalmak da istemiyorum. Türkcell müşteri hizmetleri de hiçbir çözüm bulmadığı gibi sürekli internetiniz de problem yoktur diyor şaka gibi 

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Farklı lokasyonlarda durum ne?

    Bölgesel olarak problemler olabilir. TT sana 50Mbps verirken Turkcell zar zor 10 verebiliyorsa ciddi bir sorun vardır. Ya istsyona uzaksındır, ya istasyonun kapasitesi yetmiyordur. Diğer türlü Turkcell'in düşük hızlar vermesi mümkün değil.

    Revize yapacaklarsa muhtemelen ya anteni senin oraya çevirecekler ya da ellerinde ki diğer bandları devreye sokacaklar. Buda maximum 3 ay sürer.

    Tekrar TT dönüp yeni müşteri sayılman için evet 90 gün doldurmalısın. Fakat ilk faturaya 30 lira yansıtma şartıyla yeni tarifelerden faydalanabiliyorsun ama işleyişi nasıl bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 13 Şubat 2020; 10:20:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevabınız içni teşekkür ederim. Trabzon merkezde 20 km² lik mesafede durum aynı ki merkezi bir lokasyondayım. Başka illerde durum nedir bilmiyorum ancak bu forumda aynı durumdan müzdarip arkadaşlar vardı yorum yazmışlardı.Yani gnc pro tarifesinden yararlanıp internet hızında sınırlama olduğunu belirten. Bilmiyorum bu forumda türkcellden sorumlu biri varmıdır ancak gnc pro fırsat tarifesindeki internet sıkıntılı. Normal türkcell li arkadaşta sorun yok.
    GNC FIRSAT PRO İNTERNET PROBLEMİ
    GNC FIRSAT PRO İNTERNET PROBLEMİ
    GNC FIRSAT PRO İNTERNET PROBLEMİ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    90 Gün beklemenize gerek yok hattınızı taşıyabilirsiniz .

    Telekom faturasıza taşırsan sadece yeni gelen abone olarak sayılmazsın .
  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    Aynı bandlara mı bağlanıyorsunuz? Ancak öyle anlaşılır.

    O tarifede de hattım var platinum'da da ama ben ciddi bir fark göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ediyorum hocam bugün son kez bir daha ararım türkcelli sonrasında geçişi başlatırım o zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Cahilliğime verin nerden kontrol edebiliriz aynı bandı kullanıp kullanmadığımızı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    Samsung için *#0011# fakat iphone için ne yazılıyor bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam iphone cihazım malesef :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GNC FIRSAT PRO İNTERNET PROBLEMİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Gnc Fırsat Pro tarifesinden mi yararlanıyorsunuz hocam ? ve ne zman geçiş sağladınız ? youtube v.b video sayfalarında donma yaşanıyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    GNÇ 14 GB Kullanıyorum donma vs hiç bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm bulabildiniz mi? Ben bu ay genç 14 Gb tarifesine geçtim. Eşimin ise faturalı hattı var. Yan yana test yaptığımda eşimin hızı 44 çıkmasına rağmen benim hızım 20 çıkıyor. Turkcell sınırlama mı koyuyor acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • otisabi44 kullanıcısına yanıt
    Faturasız genç avantaj 6GB kullanıyorum hız testinde 50-100 mbps arası görüyorum, ancak bir kaç gündür hızlar düşük çıkıyor 5-20 mbps arası dalgalı.
  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    iPhone'da frekans ve band bilgisini öğrenmek istiyorsanız *3001#12345#* tuşlayıp arama tuşuna basın "Serving Cell Info" kısmına basın orada "Freq Band Indicator" yanında yazan sayı band numarasıdır, yine aynı bölüm de "UARFCN" yanındaki sayıyı
    CellMapper
    ARFCN Calculator - Cellular Coverage and Tower Map
    https://www.cellmapper.net/arfcn
    bu siteye girerseniz cihazınızın o anki kullandığı phonetobase ve basetophone frekanslarını görebilirsin. (Siteye UARFCN sayısını girerken siteden 4G LTE kısmını seçmeyi unutmayın.




  • İnsan lar eve kapandı artık evde interneti olmayanlar mobile yöneliyor
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Turkcell'de bu kadar düşme yaşanıyorsa vodafone kullananlara allah yardım etsin
  • ilginç şekilde iki hattında bandı 20 arfcn değeri de 6400 ama internet hızları farklı. anlamadım gitti
  • otisabi44 kullanıcısına yanıt
    Band 20 6400 arfcn 800 MHz demek yani genel olarak bu band yüksek hız için değil, yüksek kapsama alanı için kullanılıyor. İkisi de aynı band kullandığı halde farklı hızlar almasının sebebi cihazdan kaynaklı da olabilir, operatörün belli paketlere kısıtlama yaptığı için de olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDMOD -- 21 Mart 2020; 15:36:55 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.