Şimdi Ara

Golf 6 DSG ve Hız sabitleyici sorusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle merhaba Bikaç sorum olacak öncelikle aracım 2010 model DSG özellikle düşük viteslerde vites değişim sesini duyuyorum kime sorsam aynı şeyi söylüyor hatta bir seatın garantisi bittiği halde kavraması değişti titreme yaptığı için yeni sorunsuz kavrama takıldığı halde bu ses duyulmaktaydı buna bi çözüm bulabilen oldumu hiç aranızda. Birde Bu 7 ileri DSG lerde üretim hatası olduğunu VW ye kabul ettire bilen oldumu bence bu şanzımanlarda bir üretim hatası var bazende nadirde olsa 2. ve 3. vites arası bi vuruntu çok yküksek bir ses olmamakla beraber tak diye bir ses gelir hafif vuruntu hissediyorum. Dediğim gibi bu sürekli değil nadiren olan bişy.

    Birde hız sabitleyici taktıracağım parçayı buldum montaj yapacak ustamda var ustamda cihazda var ama daha önce hiç adaptasyon yapmamış. Aracı bilgisayara bağladığımızda hız sabitleyiciyi hangi menüden aktif edeceğimizi bilen varmı acaba. Daha önce taktırıp montaj yapılırken de izleyen bir arkadaş varsa veya bu işle uğraşan bi ustamız varsa forumda bilgi verebilirseniz sevinirim.


    Not: Aracı Geçen sene 3. ayda 12600 Km de bir bayandan aldım araç çok temiz boyasız bir araç. şuandada 33000 de bu kilometrede 18.000 tl değer biçile bir şanzımanın bunları yamaması gerekiyor bence hatta 18.000 tl lik bir şanzımanın bozulma lüxü dahi olamaz. 3000 tl lik düz şanzımanlarda ben bozulan duymadım hiç siz duydunuzmu.







  • aynı sorun başımdaydı. Şanzuman yağını değiştirdim hiç bir sorun kalmadı ama yinede sen bilirsin hocam ister yaptır ister yaptırma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manihac

    Arkadaşlar öncelikle merhaba Bikaç sorum olacak öncelikle aracım 2010 model DSG özellikle düşük viteslerde vites değişim sesini duyuyorum kime sorsam aynı şeyi söylüyor hatta bir seatın garantisi bittiği halde kavraması değişti titreme yaptığı için yeni sorunsuz kavrama takıldığı halde bu ses duyulmaktaydı buna bi çözüm bulabilen oldumu hiç aranızda. Birde Bu 7 ileri DSG lerde üretim hatası olduğunu VW ye kabul ettire bilen oldumu bence bu şanzımanlarda bir üretim hatası var bazende nadirde olsa 2. ve 3. vites arası bi vuruntu çok yküksek bir ses olmamakla beraber tak diye bir ses gelir hafif vuruntu hissediyorum. Dediğim gibi bu sürekli değil nadiren olan bişy.

    Birde hız sabitleyici taktıracağım parçayı buldum montaj yapacak ustamda var ustamda cihazda var ama daha önce hiç adaptasyon yapmamış. Aracı bilgisayara bağladığımızda hız sabitleyiciyi hangi menüden aktif edeceğimizi bilen varmı acaba. Daha önce taktırıp montaj yapılırken de izleyen bir arkadaş varsa veya bu işle uğraşan bi ustamız varsa forumda bilgi verebilirseniz sevinirim.


    Not: Aracı Geçen sene 3. ayda 12600 Km de bir bayandan aldım araç çok temiz boyasız bir araç. şuandada 33000 de bu kilometrede 18.000 tl değer biçile bir şanzımanın bunları yamaması gerekiyor bence hatta 18.000 tl lik bir şanzımanın bozulma lüxü dahi olamaz. 3000 tl lik düz şanzımanlarda ben bozulan duymadım hiç siz duydunuzmu.

    işi bilen bir yerde yaptırmanızı tavsiye ederm. 18000tllik şanzıman öyle bir bozulur ki keşke biraz fazla para verip adam gibi bir yerde yaptırsaydım dersiniz.
    şanzımanların yağının değişmesi gerekiyor nisan 2013 öncesi üretimlerde.




  • 2008-2011 model arasındaki DSG lerde fabrika hatası olduğunu almanya vw grubu kabul etti ve bu yılları arasında ürettiği araçları geri çağırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cruise control 450 tl ye serviste takılıyor , kodlama konusunu çoğu kişi paylaşmaz veya bilmez bilginiz olsun ...
  • Aracı 2 hafta kadar önce sattım arkadaşlar bu konuyu açtıktan sonra serviste yağ ve yazılım değişti biraz düzelme oldu ama tam değil.

    Bende araçtan soğuduğum için sattım.

    Şimdi Elentramı Honda civicmi aliyim diye düşünüyorum 2 haftadır arabasızım çok zor geldi.

    Hız sabitleiciyide bahsettiğim ustaya taktırdım yaklaşık 2 saat uğraştı yazılımla ama çözdü orjinal parçayla beraber işçilik ve aprça 230 tl ye mal oldu. Bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manihac

    Aracı 2 hafta kadar önce sattım arkadaşlar bu konuyu açtıktan sonra serviste yağ ve yazılım değişti biraz düzelme oldu ama tam değil.

    Bende araçtan soğuduğum için sattım.

    Şimdi Elentramı Honda civicmi aliyim diye düşünüyorum 2 haftadır arabasızım çok zor geldi.

    Hız sabitleiciyide bahsettiğim ustaya taktırdım yaklaşık 2 saat uğraştı yazılımla ama çözdü orjinal parçayla beraber işçilik ve aprça 230 tl ye mal oldu. Bilginize

    bende servislerde 2 kere uğraşmıştım hız sabitleyici ile yetkili servis becerememişti, pek taktıranı da duymadım, sizin aracınızda herhangi bir sorun oldu mu?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eritroblastosis

    quote:

    Orijinalden alıntı: manihac

    Aracı 2 hafta kadar önce sattım arkadaşlar bu konuyu açtıktan sonra serviste yağ ve yazılım değişti biraz düzelme oldu ama tam değil.

    Bende araçtan soğuduğum için sattım.

    Şimdi Elentramı Honda civicmi aliyim diye düşünüyorum 2 haftadır arabasızım çok zor geldi.

    Hız sabitleiciyide bahsettiğim ustaya taktırdım yaklaşık 2 saat uğraştı yazılımla ama çözdü orjinal parçayla beraber işçilik ve aprça 230 tl ye mal oldu. Bilginize

    bende servislerde 2 kere uğraşmıştım hız sabitleyici ile yetkili servis becerememişti, pek taktıranı da duymadım, sizin aracınızda herhangi bir sorun oldu mu?


    Becerilemicek hiç bişey yok dosum ben taktırdım 6 ay kadarda kullandım hiç bir sıkıntıda yaşamadım servisler 390 tl ye takıyo sakaryada istanbulda ender elektronik var 300 TL ye takıo bana 230 TL gibi bi rakama mal oldu paracı akadşaımdı ondna orjinal parça aldım yan sanayiside var oda 60-70 tl kadar ama tavsiye etmem ouyuncak gibi orjinal taktırdım bende vw nin cihazı olan her ustanında yapabileceği bişey sadece tanıtımı yapılacak. Ender elektroniklede iletişime geçebilirsin 300 TL de yüksek bi rakam değil ama bu 2010 haziran öncesi üretilmiş golfler için geçerli 2010 haziran sonrası golflerde hem far sinyal kolu hemde silecek kolu komplike ypaılmış onun maliyeti daha yüksek ve eğer tuşlu dreksiyon yoksa aracınızda yani trendline ise silecek kolundaki yol bilgisayarı tuşları iptal oluyor bu seferde yol bilgisayarı için kontrol ünitesini ve dreksiyonunuzuda tuşlu dreksiyonla değiştirmeniz gerekiyo çok araştırmıştım bunları bilgin olsun aracın haziran öncesimi haziran sonrasımı onu bi kontrol edersin. Kolay gelsin




  • manihac M kullanıcısına yanıt
    Aracım 2011 model comfortline servis taktı çalıştıramadı. Başka bi sevis takılmaz dedi, enderi sormuştum ama servis o kadar iddialıydıki çok da karıştırmak istemedim, tabi bi de garanti dışı kalması yönünde aba altından sopa gösterdiler ki bi vw için bu çok büyük bi tehlike biliyosunuz, 2 ay önce yıllık bakıma götürdüğümde araç titrediği için şanzımanın kavraması değiştirildi, aslında garantim dolmuştu ama bakımlar sürekli yetkili serviste yapıldığı için iyi niyet garantisi altında yaptılar sadece işçilik ücretinin yarısını aldılar ama bu bile benim suçum olmadığından beni sinirlendirdi, aracım daha 25000 km de, bi daha bozulursa dedim? Bakarız dediler ama bi daha karşılamazlarsa bedel 3500 tl (sadece kavrama) çok fazla, valla bende sizin gibi araçtan soğumuş durumdayım ve ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eritroblastosis -- 19 Ağustos 2014; 14:34:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha bu arada bence Honda bakın ama eski kasa bakın abimde vardı benzinli manuel performans müthiş, arıza sıfır, ve yok tutuşu yeni kasadan daha iyi, Abi'm LPG bile taktırmadı,140000 km de araç rutin bakım dışında servise girmedi, benden söylemesi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.