|
Golf 8 1.5 e-tsi yakit tüketimi (2. sayfa)
-
-
28 km ortalama hız için gayet güzel değerler.
-
Ankaradayım bende ford focus 2.5 1.6tdi stage 1 aracım bu ortalama hızlarda 5.1-5.2 yakıyor. Güle güle kulanın aracınızı.
-
Pompa sonuclarinda ciddi fark yok zaten 1.6 tdi leon aracimla da yaklasik ayni menzili yapiyordum. Asiri dikkat de etmedim genelde sakin kullandim ancak 200 km/h uzerine de ciktim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: WillianAnkaradayım bende ford focus 2.5 1.6tdi stage 1 aracım bu ortalama hızlarda 5.1-5.2 yakıyor. Güle güle kulanın aracınızı.
O zaman focus tüketim konusunda vw 1.6 tdi lardan daha basarili diyebiliriz. Zira ben 1.6 tdi leon la 5.1 ortalamalari pek yakalayamadim ancak cok sakin kullanirsam 5.7 5.8 gibi ortalama yapabiliyordum
-
quote:
Orijinalden alıntı: BethestaGüzel falan değil. Ülke şartları göz önüne alındığında güzel motor diyebilirsin ancak. Diğer ülkelerdeki gibi hacime göre olmasa vergi, 8 litre tüketim ile 3.0 V6 dizel'e binersin, senin 1.5 tsi'den daha az tüketir, performanssa performansa, düşük yakıt tüketimi, konfor, hızlanma vs.vs. alasını yaşarsın...
bizim ülkede 1.6 üstü artık hayal olduğu için 1.5 benzinliler "mantıklı" seçenekler arasına giriyor.
2014 L.R Discovery 4 aracimiz var. 20 inch jantli 2.7 tonluk 4×4 250 hp bir aracla dikkatli kullanimda sehir ici 9-10 lt lerde gezebiliyorsunuz. Ancak böyle araclari artik sıfır km alip binebilmek hayalden öteye geçiyor. C sinifi benzinli arac arasinda bence 1.5 e tsi bence tüketim açisindan oldukça başarili
-
28km şehir içi trafik ortalaması 6.2 güzelmiş ben uzun yolda 6 litre yakıyorum 1.6 atmosferikle, şehir içi 28km ortalamayla 9 litre yakıyorum.Kilometreniz arttıkça 6 litreninde altında tüketebilirsiniz bence.
-
E-TSI, son teknolojiyi yüksek mühendislikle tüketiciyi buluşturan abide bir ünitedir.
Öncüsü TSI denilince kısaca akla gelen ;
Otomotiv dünyasına yön veren en büyük adımlardan, dönüm noktasından biridir, bu adımları bağımsız ve tarafsız otomotiv otoritelerini takip edenler iyi bilir. Bugün turbo benzin motorları her firma üretiyorsa bunun müsebibi TSI ünitedir. “Downsizing” ile başlayan düşük hacim ve yakıt tüketimi, yüksek güç ve performans akımını başlatan TSİ’dır. Volkswagen AG ve bileşenleri olmasaydı vizyonu 4 teker 1 atmosferik tüplü uzakdoğu menşeili araçlara kalırdık. TSİ sayesinde bugün dizel tüketimine yakın, çevreye saygılı ve daha yüksek performanslı benzinli araçlara biniyoruz.
Ayrıca TSİ uygun kullanımlarda fabrika verilerinden bile daha düşük tüketim değerlerini yakalamıştır. Ve ortaya TSI neredeyse “ yakıt üretir “ diye bir motto çıkmıştır.
E-TSİ ise bunun bi tık daha üstü TSİ kadar hızlı ve TDI kadar verimli. Şu an için hibrit motorlarda E-TSİ kadar verimlisi ve çevrecisi yok. Özellikle yabancı forumlarda bakıyorum mesela bilinçli Avrupa’lı kullanıcıları çevre dostu olması ve yakıt tüketimi memnuniyetlerini sürekli dile getiriyorlar.
Bu arada herkese iyi sürüşler diliyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X