Şimdi Ara

goodyear ultragrip 8 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
4
Favori
78.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    185 60 15 çamurluğa sürtmez. Güvenle takabilirsiniz.

    Cevap için teşekkürler. Yalnız geçen sene Petlas aldım. Hem benim ebatta lastik bulamadım hem de bulduklarım çok yüksek fiyatlıydı, bulabilseydim muhtemelen UG8 alacaktım. Petlas aldığıma da çok memnunum, o kötü kış şartlarında karda müthiş iş yaptı.
  • benim orjinaller 195x50x15 ama ben çook daha uygun ve tabanı daha küçük olduğundan
    185x60x15 ebatındaki yeni tarih ug8 ler için ist anadolu yakasından 145 peşin 155 taksitli fiyat aldım.

    sökme takma balans herşey içinde bu fiyatın...

    bostancı sanayide spotçu levent diye biyer..
    ellerinde yok fabrikadan isteyecekler lastikleri....ug8 lerde kararlıyım ama daha ucuz bulur muyum diye bakınıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Bu lastik için ıslak yolda,yağmurlu yolda performansı çok kötü deniyor,su kanalları olmadığı için.Bu konuda tecrübesi bilgisi olan varmı?

    sitesinde kanallı lastiğin ıslak yol koşulu daha kötü



    Kullanıcısı olarak söyleyeyim kesinlikle öyle birşey yok.Ben aksine daha iyi olduğunu düşünüyorum.Kanalda taşımak yerine,yanlardan tahliye ediyor.Farkında olmadan su birikintisine girdim ve girdiğim gibi çıktı araç,kızaklamadı.Daha sonra denemek için kasten girdim fakat kontrol kaybı vs nin aksine güven veriyor.Aracın yoldan kaldırdıgı su miktarı biraz fazla sadece araç batıyor yağmur çamurdan ancak güvenlikten önemli değil tabiki




  • Ben de ug8 almayı düşünüyorum. Orjinal lastik ebadım 205 60 r16 fiyatı yaklaşık 245 tl,
    ankarada daha düşük fiyata alabilen oldu mu? 205 55 r16 (fiyatı 200 tl) takılması bir sakınca yaratır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuro06 -- 1 Kasım 2012; 1:09:25 >
  • Bende ug8 almayı düşünüyorum 215/50/17 tanesine 350 tl fiyat aldım iyimi sizce
  • yağmur tahliyeli lastiklerde yokohama daha iyi gibi gözüküyor...
  • merhaba 205 55 16 T 31. hafta üretimliyi 195 e buldum H si biraz daha pahalı. H hız dışında bir katkı vermiyor sanırım bu fiyatı 1 ay sonra bulabilir miyim yoksa almalı mıyım ?
  • ankarada aldım 195 e saklama falan da var ama pek ısınamadım. 200 e bulabildim yine ankarada ve hepsiburadada 199 var dediğiniz gibi
  • 195 65 15 UG8 4 lastiği 570 tl ye 3 ay erteleme 6 ay taksitle Ostimden bugün aldım. üretimi 3612.

    daha öncede UG7 kullanmıştım çok memnun kalmıştım. umarım UG8 dende memnun kalırım.
    taktıran herkese hayırlı olsun..
  • bikaç gun once Ankara dikmen shell bayısı yanından aldım UG8 175 65 14 nakıt 500 dü 3 ay erteleme 8 taksıt 530 a aldım
    bıraz erken taktık kışılk lastıklerı araba yere yapısmıs gıbı hıssedıyorum :)
  • Ben anıttepe de havuz un ordaki lastikciden aldim,
    UG8 175 65 14 tek çekim 470 tl sok-tak-balans-sibob dahil, ankarada daha uygununu bu ebat icin bulamadim.
  • http://www.facebook.com/media/set/?set=a.372706669465462.82978.143524749050323&type=3


    biraz petlas reklamı yapalım. bildiğiniz gibi avrupa birliği artık her gelen lastiği etiketliyor.petlasın çok iyi sonuçlar aldığını paylaşmak istedim .a sınıfı emin olun dunlop michelinde bile çok nadir.

    rahatlıkla söyleyebilirizki petlasın kalitesi iki katına satılan lastiklerden bırakın aşağıda olmayı onlardan çok daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 7 Kasım 2012; 21:16:40 >




  • 205/55 16 ug8 için ankarada fiyat alan oldu mu arkadaşlar? nette 200 liraya var ancak bayiden alıp taktırmayı tercih ederiz.

    bir de rica ediyorum tipine bakıp bu iyi bu kötü diye bir karara varıp hiç anlamadığınız konularda diğer kullanıcılara "uzman bilgisi" vermeyin. sıkılmadım hepinizin yazısını okudum ve kimse kusura bakmasın %80 mesaj kökten yanlış bilgi içeriyor ve yanıltıyor. araçlarınızda eşinizi, çocuğunuzu taşıyorsunuz. en sevdiklerinizi taşıyorsunuz. onların hayatlarını tehlikeye atmayın. yazıktır günahtır düşünmeden yaptıklarınız. okul okumamış lastikçinin lafıyla ya da "onyıllardır yapılan bir hata" profesyonel diye düşünüp midibüs sürücüsünün dediğiyle bile hareket edenleriniz var. böyle saçma bir şey olamaz. "hayat" mevzu bahis burada. şehir efsaneleriyle hareket ediyorsunuz inanılır gibi değil.

    petlas öven arkadaş sanıyorum oranın bir çalışanı; saygı duyuyorum. ancak bahsi geçen a sınıfının ne anlama geldiğini bile bilmiyor.

    arkadaşlar lastiklerin sınıf değerlendirilmesinin sizin emniyetinizle aslında ters bir ilişkisi vardır. lastiğin yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar yüksek yani A sınıfı bile çıkar. bunun avantajı düşük yakıt tüketimi ve emisyondur. ancak çok ciddi bir dezavantajı vardır. o da yol tutuşun zayıflamasıdır. işte bu nedenledir ki iyi lastikler daha düşük sınıf çıkarlar. sayısız bağımsız testi incelerseniz orada da görürsünüz ki nerede en dandik saçma sapan çin vs menşeli lastik var, hepsi de testin iyilerinden daha üst sınıfta yer alırlar. henüz bu açıdan hem A sınıfı çıkıp hem de mükemmel yol tutuş özelliklerine sahip bir lastik yok.

    aslında hedef, iyi lastiklerin de daha düşük yakıt harcama ve emisyon değerlerine sahip olmalarıdır ama bunu başarmak iki zıt kutbu bir araya getirmek gibi olduğundan çok zor. basit bir örnekle, pamuk gibi süspansiyona sahip bir aracın, spor bir araç gibi yol tutmasını beklemek gibidir. fiziken bu mümkün olmadığından (merkezkaç) lastikte de bunu başarmak mümkün değildir. ancak bir şeylern feragat edilerek yapılabilir.

    üzdüğüm kişilerden özür diliyorum; amacım kimseyi kırmak değil ancak lastik konusu güvenlikte birincil öneme sahiptir. 30 senedir sürücü olabilirsiniz, lastik fabrikasında işçi ya da 48 marka eskitmiş bir taksi de olabilirsiniz ama doğru bildiklerinizin yanlış da olabileceğini lütfen unutmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xed

    205/55 16 ug8 için ankarada fiyat alan oldu mu arkadaşlar? nette 200 liraya var ancak bayiden alıp taktırmayı tercih ederiz.

    bir de rica ediyorum tipine bakıp bu iyi bu kötü diye bir karara varıp hiç anlamadığınız konularda diğer kullanıcılara "uzman bilgisi" vermeyin. sıkılmadım hepinizin yazısını okudum ve kimse kusura bakmasın %80 mesaj kökten yanlış bilgi içeriyor ve yanıltıyor. araçlarınızda eşinizi, çocuğunuzu taşıyorsunuz. en sevdiklerinizi taşıyorsunuz. onların hayatlarını tehlikeye atmayın. yazıktır günahtır düşünmeden yaptıklarınız. okul okumamış lastikçinin lafıyla ya da "onyıllardır yapılan bir hata" profesyonel diye düşünüp midibüs sürücüsünün dediğiyle bile hareket edenleriniz var. böyle saçma bir şey olamaz. "hayat" mevzu bahis burada. şehir efsaneleriyle hareket ediyorsunuz inanılır gibi değil.

    petlas öven arkadaş sanıyorum oranın bir çalışanı; saygı duyuyorum. ancak bahsi geçen a sınıfının ne anlama geldiğini bile bilmiyor.

    arkadaşlar lastiklerin sınıf değerlendirilmesinin sizin emniyetinizle aslında ters bir ilişkisi vardır. lastiğin yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar yüksek yani A sınıfı bile çıkar. bunun avantajı düşük yakıt tüketimi ve emisyondur. ancak çok ciddi bir dezavantajı vardır. o da yol tutuşun zayıflamasıdır. işte bu nedenledir ki iyi lastikler daha düşük sınıf çıkarlar. sayısız bağımsız testi incelerseniz orada da görürsünüz ki nerede en dandik saçma sapan çin vs menşeli lastik var, hepsi de testin iyilerinden daha üst sınıfta yer alırlar. henüz bu açıdan hem A sınıfı çıkıp hem de mükemmel yol tutuş özelliklerine sahip bir lastik yok.

    aslında hedef, iyi lastiklerin de daha düşük yakıt harcama ve emisyon değerlerine sahip olmalarıdır ama bunu başarmak iki zıt kutbu bir araya getirmek gibi olduğundan çok zor. basit bir örnekle, pamuk gibi süspansiyona sahip bir aracın, spor bir araç gibi yol tutmasını beklemek gibidir. fiziken bu mümkün olmadığından (merkezkaç) lastikte de bunu başarmak mümkün değildir. ancak bir şeylern feragat edilerek yapılabilir.

    üzdüğüm kişilerden özür diliyorum; amacım kimseyi kırmak değil ancak lastik konusu güvenlikte birincil öneme sahiptir. 30 senedir sürücü olabilirsiniz, lastik fabrikasında işçi ya da 48 marka eskitmiş bir taksi de olabilirsiniz ama doğru bildiklerinizin yanlış da olabileceğini lütfen unutmayın.


    lastik06.com dan bakabilirsiniz, ben ordan dukkana gidip aldim, fiyatta biraz daha inebiliyorlar.

    A sınıfı derken A kalite demek istemisler sanırım, petlasın kış lastigini kullanmadim yorum yapamıyacagim,
    (düzeltme yanılmışım fotoları gorunce evet enerji sınıfı icin denmis, ancak goruntudeki lastikler zaten kar lastigi degil.)

    bu arad A enerji sınıfı kar lastigi bildigim kadarıyla yok, varsa kar lastigi olarak ne kadar işe yarar bilemiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msonerb -- 12 Kasım 2012; 21:00:19 >




  • lastik06 da 205/55/16 en son 195tl idi 10 tl zam gelmis Yarin gideyim bir fiyat alayim 200tl civarina birakirlarsa iyi,230a continental de buldum ama 120tl fark da cok.
  • AutoExpress dergisinin İngiltere versiyonunda 2012 model kış lastikleri test edilmiş ve UltraGrip8 2. olmuş:



    Hepsiburada.com'dan tanesini 150TL'den 4 adet aldım ve aynı gün Hepsiburada.com anlaşmalı bayiye gelen lastikler ücretsiz takıldı ( + balans ayarı).

    Tavsiye ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TsG -- 15 Kasım 2012; 14:11:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    kışın lastik yüzeyi nekadar büyük ve karla nekadar fazla temas ediyorsa patinaj ve kayma okadar çok olur. Yazlık lastik gibi kışlık lastiğide geniş taban almaya gerek yok. Standart olması daha iyi olur. Yani 195 lik bir araç 225 lik bir araçtan daha iyi tutunur karda. Temaj yüzeyi ile alakalı. KArda önemli olan kara gömülüp karla en az temas ile gitmektir. Bunun bir deneyi vardı ama neredeydi unuttum şimdi :/

    Basınç=Kuvvet / Yüzey alanı (P=F/S) formülüne göre yüzey alanı ne kadar küçültülürse Basınç o oranda artar....Basıncın artması demek yere daha iyi temas demek...bu da lastiğin yere daha iyi tutunması demek...evet dediğiniz gibi aynı araba için konuşursak 195 225 ten daha az pati yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TsG

    AutoExpress dergisinin İngiltere versiyonunda 2012 model kış lastikleri test edilmiş ve UltraGrip8 2. olmuş:

    http://www.autoexpress.co.uk/wheels-and-tyres/60713/goodyear-ultragrip-8

    Hepsiburada.com'dan tanesini 150TL'den 4 adet aldım ve aynı gün Hepsiburada.com anlaşmalı bayiye gelen lastikler ücretsiz takıldı ( + balans ayarı).

    Tavsiye ederim...


    Güle güle kullanın. Lastik ebatları nedir bu arada?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TsG

    AutoExpress dergisinin İngiltere versiyonunda 2012 model kış lastikleri test edilmiş ve UltraGrip8 2. olmuş:

    http://www.autoexpress.co.uk/wheels-and-tyres/60713/goodyear-ultragrip-8

    Hepsiburada.com'dan tanesini 150TL'den 4 adet aldım ve aynı gün Hepsiburada.com anlaşmalı bayiye gelen lastikler ücretsiz takıldı ( + balans ayarı).

    Tavsiye ederim...


    testte ug 8'in suyu en iyi boşaltan lastik olduğu da belirtilmiş. bu başlıktaki bir kaç mesajdaki iddialar da çürümüş oldu bu şekilde. lastik, tipine bakınıp alınacak bir şey değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpss

    quote:

    Orijinalden alıntı: TsG

    AutoExpress dergisinin İngiltere versiyonunda 2012 model kış lastikleri test edilmiş ve UltraGrip8 2. olmuş:

    http://www.autoexpress.co.uk/wheels-and-tyres/60713/goodyear-ultragrip-8

    Hepsiburada.com'dan tanesini 150TL'den 4 adet aldım ve aynı gün Hepsiburada.com anlaşmalı bayiye gelen lastikler ücretsiz takıldı ( + balans ayarı).

    Tavsiye ederim...


    Güle güle kullanın. Lastik ebatları nedir bu arada?


    Sağolasın,

    195 x 65 x R15.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.