Şimdi Ara

gorenje çamaşır makinaları nasıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
11.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar selam çamaşır makinesi almayı düşünüyorum ...yalnız bütçem kısıtlı :( 400- 500 arası..genelde bu fiyata altus ve regal var terciihim bunlarda biri olacak..fakat gorenje markasu gördüm fiyatı hem bunlar kadar hem özellık bakımından daha fonksiyonel kapasiteside fazla...nasıldır çamaşır makineleri kullanan bilen varmı? saygılar



  • Altus, Regal ve Gorenje'nin üçü de iyi değildir. Düşük bütçe ile 550TL civarına satılan Profilo CM0800BTR'yi öneririm. 800 devir 6kg A+ sınıfı, Bosch-Siemens üretimi.

    http://beyazesyam.com/x_profilo-profilo-cm-0800-btr-6-kg-800-devir-camasir-makinasi_6258.php?k_id=0&kn=
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Altus, Regal ve Gorenje'nin üçü de iyi değildir. Düşük bütçe ile 550TL civarına satılan Profilo CM0800BTR'yi öneririm. 800 devir 6kg A+ sınıfı, Bosch-Siemens üretimi.

    http://beyazesyam.com/x_profilo-profilo-cm-0800-btr-6-kg-800-devir-camasir-makinasi_6258.php?k_id=0&kn=
    Bende gorenje üretimi vestel hidra 2000T çamaşır makinesi var, çok sessiz ve harika yıkama yapıyor.
    Alt seviyedeki ürünlerinin kalitesiz olacağını sanmıyorum.
    candoğan62 arkadaşım altus ve regal ile aynı seviyede olduğundan bahsediyor.
    Tecrübe ile mi sabittir, acaba? Bilgi veririseniz sevinirim.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Altus, Regal ve Gorenje'nin üçü de iyi değildir. Düşük bütçe ile 550TL civarına satılan Profilo CM0800BTR'yi öneririm. 800 devir 6kg A+ sınıfı, Bosch-Siemens üretimi.

    http://beyazesyam.com/x_profilo-profilo-cm-0800-btr-6-kg-800-devir-camasir-makinasi_6258.php?k_id=0&kn=





    Formatör,


    Candogan62 beyaz eşyalar üzerine farklı bir ilgiye sahip ve bu forumda benim gördüğüm kadarıyla 3 seneyi aşkın geçmişle Beyaz Eşya üzerine tavsiyelere ve eleştirilere sahiptir.

    Basit tüketici yorumu olarak algılamamakta fayda var...

    Unutulmaması gereken başka bir konuda her "yeni alınan" ürünün beklentileri karşılıyorken aylar,yıllar sonra ki performanslarıdır. Belkide günler...

    Benim yazma ihtiyacı hissettiğim durum, biz insan olarak birşeyi yeni aldık mı bundan keyif duyuyoruz. Bu tamamiyle insani bir davranış. Yalnız bu, alınan ürünün en iyi ya da sizin ihtiyaçlarınıza göre en ideali olduğu anlamına kesinlikle gelmemektedir. Bu tür tüketici yaklaşımları beyaz eşya üzerine her ürünün başlığında bulunmakta ve polemik yaratmaktadır.

    Ayrıca sessizlik, temizleme seviyesi gibi değerlendirmeler kişisel yargılardan çok etkilenmektedir. Bu yüzden sizin gibi iddaalı yazılarda diğer bilgilenmek isteyen tüketicilerce pek kabul görmemektedir.

    Burda candogan62'nin yorum getirdiği taraf; ürünün fiyatına göre, yapıldığı malzemenin kalitesine göre ve/veya çalışma prensibine göre performansı açısından bu markaların tercih edilmemesi tavsiyesidir. İnancınız olsun buna inceleme, kullanım ve üretildiği malzemelere tek tek bakma bile dahil edilebilir. Bu anlamda kendisine çok farklı sorgulamalar yapılmış hepsinin sonucunda da kendisine özel ilgisi sebebiyle bilgilendiği ve bizim gibi tüketicilerle bunları yılmadan paylaştığı sonucuna varılmıştır.

    Bu anlamda yanlış anlamamak ve iddaalı bulmadan bu arkadaşın diğer yorumlarınada göz gezdirmek sizin için en iyisi olacaktır. Yoksa polimikler doğması ve sizin forumun yararlarından faydalanamamanız kaçınılmazdır.

    Bu mesajın toplamını göze alırsak niye yazma gereği duyudm, çünkü candogan62'nin bilgisinie istinaden 3 yıldır gözlemlediğim farklı sorgulama şekilleri var. Arkadaş bunlardan yorulduğu için size tekrar cevap yazmaz ise kaybeden siz olacaksınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 29 Kasım 2009; 18:42:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Altus, Regal ve Gorenje'nin üçü de iyi değildir. Düşük bütçe ile 550TL civarına satılan Profilo CM0800BTR'yi öneririm. 800 devir 6kg A+ sınıfı, Bosch-Siemens üretimi.

    http://beyazesyam.com/x_profilo-profilo-cm-0800-btr-6-kg-800-devir-camasir-makinasi_6258.php?k_id=0&kn=





    Formatör,


    Candogan62 beyaz eşyalar üzerine farklı bir ilgiye sahip ve bu forumda benim gördüğüm kadarıyla 3 seneyi aşkın geçmişle Beyaz Eşya üzerine tavsiyelere ve eleştirilere sahiptir.

    Basit tüketici yorumu olarak algılamamakta fayda var...

    Unutulmaması gereken başka bir konuda her "yeni alınan" ürünün beklentileri karşılıyorken aylar,yıllar sonra ki performanslarıdır. Belkide günler...

    Benim yazma ihtiyacı hissettiğim durum, biz insan olarak birşeyi yeni aldık mı bundan keyif duyuyoruz. Bu tamamiyle insani bir davranış. Yalnız bu, alınan ürünün en iyi ya da sizin ihtiyaçlarınıza göre en ideali olduğu anlamına kesinlikle gelmemektedir. Bu tür tüketici yaklaşımları beyaz eşya üzerine her ürünün başlığında bulunmakta ve polemik yaratmaktadır.

    Ayrıca sessizlik, temizleme seviyesi gibi değerlendirmeler kişisel yargılardan çok etkilenmektedir. Bu yüzden sizin gibi iddaalı yazılarda diğer bilgilenmek isteyen tüketicilerce pek kabul görmemektedir.

    Burda candogan62'nin yorum getirdiği taraf; ürünün fiyatına göre, yapıldığı malzemenin kalitesine göre ve/veya çalışma prensibine göre performansı açısından bu markaların tercih edilmemesi tavsiyesidir. İnancınız olsun buna inceleme, kullanım ve üretildiği malzemelere tek tek bakma bile dahil edilebilir. Bu anlamda kendisine çok farklı sorgulamalar yapılmış hepsinin sonucunda da kendisine özel ilgisi sebebiyle bilgilendiği ve bizim gibi tüketicilerle bunları yılmadan paylaştığı sonucuna varılmıştır.

    Bu anlamda yanlış anlamamak ve iddaalı bulmadan bu arkadaşın diğer yorumlarınada göz gezdirmek sizin için en iyisi olacaktır. Yoksa polimikler doğması ve sizin forumun yararlarından faydalanamamanız kaçınılmazdır.

    Bu mesajın toplamını göze alırsak niye yazma gereği duyudm, çünkü candogan62'nin bilgisinie istinaden 3 yıldır gözlemlediğim farklı sorgulama şekilleri var. Arkadaş bunlardan yorulduğu için size tekrar cevap yazmaz ise kaybeden siz olacaksınız...

    Alıntıları Göster
    Sevgili T-una verdiğin bu detaylı bilgiler için çok teşekür ederim.
    Ben yakın zamanda bir akrabama aldığım GORENJE ÇAMAŞIR MAKİNASI 60089 ile ilgili tecrübelerimi yazacağım.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: formatör

    Sevgili T-una verdiğin bu detaylı bilgiler için çok teşekür ederim.
    Ben yakın zamanda bir akrabama aldığım GORENJE ÇAMAŞIR MAKİNASI 60089 ile ilgili tecrübelerimi yazacağım.
    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Güle güle kullansınlar,

    İncelemeler için verilen çaba her zaman tebrik edilmelidir...

    Yazılarını bekliyoruz, kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    Güle güle kullansınlar,

    İncelemeler için verilen çaba her zaman tebrik edilmelidir...

    Yazılarını bekliyoruz, kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    Evet ilk değerlendirme geldi; makinenin çok sessiz çalıştığını, hatta çalışıyor mu diye arada bir kontrol ettiklerinii söylediler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: formatör

    Evet ilk değerlendirme geldi; makinenin çok sessiz çalıştığını, hatta çalışıyor mu diye arada bir kontrol ettiklerinii söylediler.



    aradan 5 ay geçmiş diğer değerlendirmeler nerede, sallama iş yapıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfroTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: formatör

    Evet ilk değerlendirme geldi; makinenin çok sessiz çalıştığını, hatta çalışıyor mu diye arada bir kontrol ettiklerinii söylediler.



    aradan 5 ay geçmiş diğer değerlendirmeler nerede, sallama iş yapıyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    konuyu tekrar up yaptığınız için ben yorum yazayım bari bundan yaklaşık 1.5 ay önce Gorenje WA72121 çamaşır makinasini aldım ben o zaman 650 tl ye almıştım.Makina da 17 dakikalık kısa program ve elde yıkama, yünlü ürünler gibi farklı programlar var makinayı geçen sürede bayağı kullandım makinada herhangi bir sıkıntı yok çalışması kurutma hariç bayağı sessiz çalışıyor.Kurutmada ise biraz ses ve titreşimi var ama çamaşırları bayağı temiz yıkıyor ve bazı çamaşır makinelerinde olduğu gibi çamaşırları deterjanlı veya aşırı ıslak çıkarmıyor.Genel olarak memnumum makinadan alacak arkadaşlar en azından benim aldığım seriden memnun kalacaklarını umuyorum.Servisi kurmaya geldiğinde 40 tl lik kireç önleyici musluğa takılan bir aparat var dediler calgonit felan kullanmaya gerek yok dediler ne kadar işe yaradığını zaman gösterecek.
    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impostor

    konuyu tekrar up yaptığınız için ben yorum yazayım bari bundan yaklaşık 1.5 ay önce Gorenje WA72121 çamaşır makinasini aldım ben o zaman 650 tl ye almıştım.Makina da 17 dakikalık kısa program ve elde yıkama, yünlü ürünler gibi farklı programlar var makinayı geçen sürede bayağı kullandım makinada herhangi bir sıkıntı yok çalışması kurutma hariç bayağı sessiz çalışıyor.Kurutmada ise biraz ses ve titreşimi var ama çamaşırları bayağı temiz yıkıyor ve bazı çamaşır makinelerinde olduğu gibi çamaşırları deterjanlı veya aşırı ıslak çıkarmıyor.Genel olarak memnumum makinadan alacak arkadaşlar en azından benim aldığım seriden memnun kalacaklarını umuyorum.Servisi kurmaya geldiğinde 40 tl lik kireç önleyici musluğa takılan bir aparat var dediler calgonit felan kullanmaya gerek yok dediler ne kadar işe yaradığını zaman gösterecek.
    saygılar

    Alıntıları Göster
    Biraz geç olsa da bende size bu firmadan (en azından Türkiye ofislerinden) bahsedeyim,konuyu bulan kişilere faydası olur belki.Bu markayı araştırarak ve yazılı yorumlara aldanarak! tercih ettik ve evimizde ayrı bir marka olarak sadece bu markanın WA72145BK modeli çamaşır makinesini tercih ettik maalesef.

    2010 yılının 2. ayında aldığımız makine başlarda gayet güzel çalışırken yaklaşık 4 ay sonra 7. ayda ses yapmaya başladı ve servis çağırdık,servisin rezilliklerini anlatmaya kalksam inanın satırlar yetmez,randevu verip gelmemeler,telefonu açanların senli benli konuşmaları vs. vs.

    neyseki servis ile anlaşıp yaklaşık 15 gün sonra getirtebildik,makinenin amortisörlerinde sorun olduğu söyleyip değiştireceklerini söylediler ancak parçanın Türkiyede bulunmadığını ve 20 gün 1 ay içerisinde temin edilebileceğini söylediler,onarım için onay verdik.Yaklaşık 1,5 ay sonra telefon ile sorduğumda parçanın geldiğini ancak bizim hiç arayıp sormadığımız için onlarında aramadıkları gibi saçma bir savunmada bulundular.

    Bu bahsi geçen amortisör yaklaşık 1 ay sonra tekrar değiştirildi (çift halinde),sonrasında GORENJE markası merkez servisine ve genel merkezine şikayette bulunmam üzerine kendilerini teknik servis müdürü olarak tanıtan RUHİ bey makineyi servis ile birlikte görüp test etmek istediklerini söylediler kabul ettik.Geldiler makineyi gördüler ve makineyi merkez servise alıp orada onarımını yapmak istediklerini şayet eynı problem ile karşılaşırsak makineyi koşulsuz şartsız geri alacaklarını söylediler.

    Makinemiz yaklaşık 10 gün sonra teslim edildi ve aynı şeyler tekrar edildi,makineyi çalıştırmamız ile şok olmamız aynı anda oldu,makine daha sesli üstelik bu sefer yerinde sallanarak çalışıyordu.Bunun üzerine başka bir gün süper mühendis RUHİ bey tekrar geldi ve makinede hiçbirşey yok gayet normal çalışıyor diyerek bize ayrı bir şok yaşattı.

    Servise tekrar başvurduk ve makinenin durumunu gören teknik servis elemanı 95c gibi bir sıcaklıkta yarım saat çalıştırarak kapak lastiğinin yumuşatılması gerektiğini sorunun hallolacağını söyledi,bütün denemelerine rağmen yine durum aynı.

    Arada yapılan telefon görüşmeleri,mailler vs. bunlardan bahsetmiyorum bile süper markamızın genel müdürü Doğa bey'e ulaşmak için ne kadar çaba sarfettiysem boşa çıktı.Beyfendiler hiç toplantıdan çıkamaz oldular.

    Son olarak Tüketici mahkemesi hakem heyetine başvurdum ve dosyayı Tüketici mahkemesine taşıyabilmek için başvurumun red edilmesini talep ettim,Tüketici mahkemesince bilirkişi makineyi gördüğünde (gelmez ise kendi cebimden para verip getireceğim) sonuç ne olacak çok merak ediyorum.

    En kötü ihtimalle makineyi arabama yükleyip genel merkezlerinin önünde basın mensupları eşliğinde yakmayı bile planlıyorum,o derece kendinden ve servisinden nefret ettirdi bu marka beni.

    Aman arkadaşlar bu karalama yazısı vs. değildir,siz siz olun bu marakadan ne kadar kaliteli,ne kadar uygun fiyatlı olursa olsun uzak durun,Türk insanını koyun gibi gören ve biz ne verirsek onu kullanacaksınız mantığı ile çalışan bir Türkiye ofislerinin olduğunu ve servislerinin berbatlığını aklınızdan çıkarmayın lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Biraz geç olsa da bende size bu firmadan (en azından Türkiye ofislerinden) bahsedeyim,konuyu bulan kişilere faydası olur belki.Bu markayı araştırarak ve yazılı yorumlara aldanarak! tercih ettik ve evimizde ayrı bir marka olarak sadece bu markanın WA72145BK modeli çamaşır makinesini tercih ettik maalesef.

    2010 yılının 2. ayında aldığımız makine başlarda gayet güzel çalışırken yaklaşık 4 ay sonra 7. ayda ses yapmaya başladı ve servis çağırdık,servisin rezilliklerini anlatmaya kalksam inanın satırlar yetmez,randevu verip gelmemeler,telefonu açanların senli benli konuşmaları vs. vs.

    neyseki servis ile anlaşıp yaklaşık 15 gün sonra getirtebildik,makinenin amortisörlerinde sorun olduğu söyleyip değiştireceklerini söylediler ancak parçanın Türkiyede bulunmadığını ve 20 gün 1 ay içerisinde temin edilebileceğini söylediler,onarım için onay verdik.Yaklaşık 1,5 ay sonra telefon ile sorduğumda parçanın geldiğini ancak bizim hiç arayıp sormadığımız için onlarında aramadıkları gibi saçma bir savunmada bulundular.

    Bu bahsi geçen amortisör yaklaşık 1 ay sonra tekrar değiştirildi (çift halinde),sonrasında GORENJE markası merkez servisine ve genel merkezine şikayette bulunmam üzerine kendilerini teknik servis müdürü olarak tanıtan RUHİ bey makineyi servis ile birlikte görüp test etmek istediklerini söylediler kabul ettik.Geldiler makineyi gördüler ve makineyi merkez servise alıp orada onarımını yapmak istediklerini şayet eynı problem ile karşılaşırsak makineyi koşulsuz şartsız geri alacaklarını söylediler.

    Makinemiz yaklaşık 10 gün sonra teslim edildi ve aynı şeyler tekrar edildi,makineyi çalıştırmamız ile şok olmamız aynı anda oldu,makine daha sesli üstelik bu sefer yerinde sallanarak çalışıyordu.Bunun üzerine başka bir gün süper mühendis RUHİ bey tekrar geldi ve makinede hiçbirşey yok gayet normal çalışıyor diyerek bize ayrı bir şok yaşattı.

    Servise tekrar başvurduk ve makinenin durumunu gören teknik servis elemanı 95c gibi bir sıcaklıkta yarım saat çalıştırarak kapak lastiğinin yumuşatılması gerektiğini sorunun hallolacağını söyledi,bütün denemelerine rağmen yine durum aynı.

    Arada yapılan telefon görüşmeleri,mailler vs. bunlardan bahsetmiyorum bile süper markamızın genel müdürü Doğa bey'e ulaşmak için ne kadar çaba sarfettiysem boşa çıktı.Beyfendiler hiç toplantıdan çıkamaz oldular.

    Son olarak Tüketici mahkemesi hakem heyetine başvurdum ve dosyayı Tüketici mahkemesine taşıyabilmek için başvurumun red edilmesini talep ettim,Tüketici mahkemesince bilirkişi makineyi gördüğünde (gelmez ise kendi cebimden para verip getireceğim) sonuç ne olacak çok merak ediyorum.

    En kötü ihtimalle makineyi arabama yükleyip genel merkezlerinin önünde basın mensupları eşliğinde yakmayı bile planlıyorum,o derece kendinden ve servisinden nefret ettirdi bu marka beni.

    Aman arkadaşlar bu karalama yazısı vs. değildir,siz siz olun bu marakadan ne kadar kaliteli,ne kadar uygun fiyatlı olursa olsun uzak durun,Türk insanını koyun gibi gören ve biz ne verirsek onu kullanacaksınız mantığı ile çalışan bir Türkiye ofislerinin olduğunu ve servislerinin berbatlığını aklınızdan çıkarmayın lütfen.

    Geçmiş olsun, umarım mağduriyetini giderecek bir sonuç elde edersin.
    Bu arada bir kez daha gördük ki, beyaz eşya konusunda candogan62 arkadaşımızın sözüne itibar etmekte büyük fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobita

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Biraz geç olsa da bende size bu firmadan (en azından Türkiye ofislerinden) bahsedeyim,konuyu bulan kişilere faydası olur belki.Bu markayı araştırarak ve yazılı yorumlara aldanarak! tercih ettik ve evimizde ayrı bir marka olarak sadece bu markanın WA72145BK modeli çamaşır makinesini tercih ettik maalesef.

    2010 yılının 2. ayında aldığımız makine başlarda gayet güzel çalışırken yaklaşık 4 ay sonra 7. ayda ses yapmaya başladı ve servis çağırdık,servisin rezilliklerini anlatmaya kalksam inanın satırlar yetmez,randevu verip gelmemeler,telefonu açanların senli benli konuşmaları vs. vs.

    neyseki servis ile anlaşıp yaklaşık 15 gün sonra getirtebildik,makinenin amortisörlerinde sorun olduğu söyleyip değiştireceklerini söylediler ancak parçanın Türkiyede bulunmadığını ve 20 gün 1 ay içerisinde temin edilebileceğini söylediler,onarım için onay verdik.Yaklaşık 1,5 ay sonra telefon ile sorduğumda parçanın geldiğini ancak bizim hiç arayıp sormadığımız için onlarında aramadıkları gibi saçma bir savunmada bulundular.

    Bu bahsi geçen amortisör yaklaşık 1 ay sonra tekrar değiştirildi (çift halinde),sonrasında GORENJE markası merkez servisine ve genel merkezine şikayette bulunmam üzerine kendilerini teknik servis müdürü olarak tanıtan RUHİ bey makineyi servis ile birlikte görüp test etmek istediklerini söylediler kabul ettik.Geldiler makineyi gördüler ve makineyi merkez servise alıp orada onarımını yapmak istediklerini şayet eynı problem ile karşılaşırsak makineyi koşulsuz şartsız geri alacaklarını söylediler.

    Makinemiz yaklaşık 10 gün sonra teslim edildi ve aynı şeyler tekrar edildi,makineyi çalıştırmamız ile şok olmamız aynı anda oldu,makine daha sesli üstelik bu sefer yerinde sallanarak çalışıyordu.Bunun üzerine başka bir gün süper mühendis RUHİ bey tekrar geldi ve makinede hiçbirşey yok gayet normal çalışıyor diyerek bize ayrı bir şok yaşattı.

    Servise tekrar başvurduk ve makinenin durumunu gören teknik servis elemanı 95c gibi bir sıcaklıkta yarım saat çalıştırarak kapak lastiğinin yumuşatılması gerektiğini sorunun hallolacağını söyledi,bütün denemelerine rağmen yine durum aynı.

    Arada yapılan telefon görüşmeleri,mailler vs. bunlardan bahsetmiyorum bile süper markamızın genel müdürü Doğa bey'e ulaşmak için ne kadar çaba sarfettiysem boşa çıktı.Beyfendiler hiç toplantıdan çıkamaz oldular.

    Son olarak Tüketici mahkemesi hakem heyetine başvurdum ve dosyayı Tüketici mahkemesine taşıyabilmek için başvurumun red edilmesini talep ettim,Tüketici mahkemesince bilirkişi makineyi gördüğünde (gelmez ise kendi cebimden para verip getireceğim) sonuç ne olacak çok merak ediyorum.

    En kötü ihtimalle makineyi arabama yükleyip genel merkezlerinin önünde basın mensupları eşliğinde yakmayı bile planlıyorum,o derece kendinden ve servisinden nefret ettirdi bu marka beni.

    Aman arkadaşlar bu karalama yazısı vs. değildir,siz siz olun bu marakadan ne kadar kaliteli,ne kadar uygun fiyatlı olursa olsun uzak durun,Türk insanını koyun gibi gören ve biz ne verirsek onu kullanacaksınız mantığı ile çalışan bir Türkiye ofislerinin olduğunu ve servislerinin berbatlığını aklınızdan çıkarmayın lütfen.

    Geçmiş olsun, umarım mağduriyetini giderecek bir sonuç elde edersin.
    Bu arada bir kez daha gördük ki, beyaz eşya konusunda candogan62 arkadaşımızın sözüne itibar etmekte büyük fayda var.

    Alıntıları Göster
    @bobita

    teşekkür ederim, mağduriyetimi gidermek için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin, aslında herkesin kendilerinin koyun gibi görülmemesini sağlayacak girişimlerde bulunması gerekli diye düşünüyorum.

    Candoğan62 arkadaşımızın konu ile ilgili bilgisinden yeni haberdar oldum,birdahaki sefere beyaz eşya konusunda kendisini rahatsız edeceğim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    @bobita

    teşekkür ederim, mağduriyetimi gidermek için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin, aslında herkesin kendilerinin koyun gibi görülmemesini sağlayacak girişimlerde bulunması gerekli diye düşünüyorum.

    Candoğan62 arkadaşımızın konu ile ilgili bilgisinden yeni haberdar oldum,birdahaki sefere beyaz eşya konusunda kendisini rahatsız edeceğim :)

    Alıntıları Göster
    hocam makine işi ne oldu ? değişim vs. oldu mu
  • Evet mahkeme karari ile fatura bedeli uzerinden iade ettik makineyi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Evet mahkeme karari ile fatura bedeli uzerinden iade ettik makineyi :)
    Tüketici heyetine mi gittiniz ? Oraya gittiğinizde bilir kişi makineyi görmesi gerektiğinde nasıl oluyor o iş ta oralara kadar makineyi götürmediniz değil mi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pascal.Nouma

    Tüketici heyetine mi gittiniz ? Oraya gittiğinizde bilir kişi makineyi görmesi gerektiğinde nasıl oluyor o iş ta oralara kadar makineyi götürmediniz değil mi :)

    Alıntıları Göster
    Evet tüketici heyetine gittim ancak koskoca heyet çamaşır makinesi inceleyecek "bilirkişi" bulamadığından dosyayı reddeceğini, bu durumda benim iş mahkemesine 17TL harç yatırarak başvurabileceğimi karşı tarafın (GORENJE) ise savunma için 300TL civarında bir harç yatırmak zorunda kalacaklarını belirtti ve dosyanın reddini onayladım.

    Durumu GORENJE Türkiye ofisi ile paylaştığımda nihayetinde makineyi fatura bedeli üzerinden iade alabileceklerini belirttiler (böyle de ahlaksızlar baktılar daha fazla zarar edecekler), bu şekilde bir iade prosedürü oluştu, ama iş mahkemesine başvurumu yapsaydım da %99 makinenin iade kararı çıkacağından emin olduğum için peşini bırakmadım, mahkeme kararı ile iade edildi dememe bakmayın yani, herkesin mahkemenin vereceği kararı bilmesi dolayısı ile iade alındı desem daha doğru olur :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuks36

    Evet tüketici heyetine gittim ancak koskoca heyet çamaşır makinesi inceleyecek "bilirkişi" bulamadığından dosyayı reddeceğini, bu durumda benim iş mahkemesine 17TL harç yatırarak başvurabileceğimi karşı tarafın (GORENJE) ise savunma için 300TL civarında bir harç yatırmak zorunda kalacaklarını belirtti ve dosyanın reddini onayladım.

    Durumu GORENJE Türkiye ofisi ile paylaştığımda nihayetinde makineyi fatura bedeli üzerinden iade alabileceklerini belirttiler (böyle de ahlaksızlar baktılar daha fazla zarar edecekler), bu şekilde bir iade prosedürü oluştu, ama iş mahkemesine başvurumu yapsaydım da %99 makinenin iade kararı çıkacağından emin olduğum için peşini bırakmadım, mahkeme kararı ile iade edildi dememe bakmayın yani, herkesin mahkemenin vereceği kararı bilmesi dolayısı ile iade alındı desem daha doğru olur :)

    Alıntıları Göster
    tam gorenje makinelara ısınmıştım ki, önce şu konu başlığındaki durduk yere çatlayan makine kapağı, ardından bu başlıkta aktarılanlar, beni bu markadan da soğuttu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Altus, Regal ve Gorenje'nin üçü de iyi değildir. Düşük bütçe ile 550TL civarına satılan Profilo CM0800BTR'yi öneririm. 800 devir 6kg A+ sınıfı, Bosch-Siemens üretimi.

    http://beyazesyam.com/x_profilo-profilo-cm-0800-btr-6-kg-800-devir-camasir-makinasi_6258.php?k_id=0&kn=



    Hocam o seneden bu seneye bayağı düşünceleriniz değişmiş.





  • Bende gorenje dusunuyorum olumlu veya olumsuz ornekler var kararsizim acaba alsam yanlis mi yaparim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yucelle

    Bende gorenje dusunuyorum olumlu veya olumsuz ornekler var kararsizim acaba alsam yanlis mi yaparim.
    Şimdi yazdıklarınızı okudum da, Gorenje'nin türkiyedeki distribütorü değişti artık enplus oldu. Enplus Gorenje'ye servis hizmeti veriyor. 1,5 senedir çamaşır makinasını kullanıyorum tık demedi hala. Evde kalabalık hemen hemen her gün çamaşır yıkanır bizim evde. su tüketimi, enerji tüketimi gayet iyi. Fırınında da Home Chef özelliği var. pişirmek istediğin yemeğe göre kendisi ısısını ve süresini otomatik ayarlıyor. enplus'tan 1+1 kampanyasıyla alışmıştım. ara ara böyle kampanyalar yapıyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.