Şimdi Ara

gp 1.3 multijet 200.000 km ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 3-4 ay öncesine kadar 20.000 tl ye gp bulunabiliyordu fakat şu an itibariyle 20.000 tl ye ankara için konuşacak olursak malesef 200.000km lerde punto lar var ve açıkcası korkuyorum bunun için kime nereye göstermem lazım yani bakımları duzgun ve tam yapılmışmı diye computest dynoteste falan sokmam bana motor omru hakkında garanti verebilirmi ? Yani %80 falan çıkarsa tatmin olurmuyum yüzde kaç değerle alınabilir 1.3 grande punto multijet mesela ? Veya biraz daha beklemelimiyim 20.000 tl alternatif b sınıfı dizele bulaşayımmı 1.4 hdi 206 mesela ? yoksa direk atmosferik lpg mi bakıyım ? civic 1.6 ies gibi onlarda 200.000km lerde gerçi sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: haykouz

    Arkadaşlar 3-4 ay öncesine kadar 20.000 tl ye gp bulunabiliyordu fakat şu an itibariyle 20.000 tl ye ankara için konuşacak olursak malesef 200.000km lerde punto lar var ve açıkcası korkuyorum bunun için kime nereye göstermem lazım yani bakımları duzgun ve tam yapılmışmı diye computest dynoteste falan sokmam bana motor omru hakkında garanti verebilirmi ? Yani %80 falan çıkarsa tatmin olurmuyum yüzde kaç değerle alınabilir 1.3 grande punto multijet mesela ? Veya biraz daha beklemelimiyim 20.000 tl alternatif b sınıfı dizele bulaşayımmı 1.4 hdi 206 mesela ? yoksa direk atmosferik lpg mi bakıyım ? civic 1.6 ies gibi onlarda 200.000km lerde gerçi sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?

    1,5 yıl 2009 Grande Punto Active kullandım bendeki puntonun masrafı bitmedi talih işi biraz galiba Kronik problemleri olan bir araçtır Grande Punto ön amortisör bilyeleri City direksiyon arızası arka kapıların açılmaması gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 205 bin km de dün sattım. 20 bin km kullandım. Bakımları düzenli yapılmıştı aracımın motorunda hiçbir sıkıntısı yoktu. Sürüş dinamikleri güzeldir ama araç kalitesiz nereyi tutsam elimde kalıyordu. Arka kapılar zor açılıyordu.Bulamadığım trim sesleri ve aşırı yoğun şekilde. City direksiyon ses yapmaya başlamıştı. Torpidosu çatlamıştı. Ses sistemi çok kötüydü.Sağ ön kapının cam açma düğmesinin olduğu parça elimde kalmıştı. Yalıtım zayıftı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meeta

    205 bin km de dün sattım. 20 bin km kullandım. Bakımları düzenli yapılmıştı aracımın motorunda hiçbir sıkıntısı yoktu. Sürüş dinamikleri güzeldir ama araç kalitesiz nereyi tutsam elimde kalıyordu. Arka kapılar zor açılıyordu.Bulamadığım trim sesleri ve aşırı yoğun şekilde. City direksiyon ses yapmaya başlamıştı. Torpidosu çatlamıştı. Ses sistemi çok kötüydü.Sağ ön kapının cam açma düğmesinin olduğu parça elimde kalmıştı. Yalıtım zayıftı.

    vay be inanın ne zamandır araştırıyorum gp yi kendi forumlarında city sorunu duzeltıldı cogu araçta diye yazmışlar bnm için stock ses radyo multimedyada onemlı yanı cokmu kotu gerçekten hoparlör ses sistemi active dynamic lerde ? madem öyleyse atmosferik lpg ye yöneliyim civic düşünüyorum 99 00 belki vtec2 bulursam puntodan daha mı doğru tercih olur civic benim icin ? onlarda 200.000 km lerde cunku



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykouz -- 14 Ekim 2015; 13:10:23 >




  • 2007 de 1,3 mj grande punto yu sıfır aldım.
    şu an 145,000 km oldu, tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdım.
    periyodik bakım haricinde çok az problem çıkardı.
    az yakması(100 km de 4,5 lt yakıyor) en düşük vergi diliminde olması ve fiyatıyla çok ekonomik bir araç.
    tavsiye ederim.
    (arka kapıları sıcakta kalınca açılmıyordu, 2008 de tamir edidi ve o tarihten beri sorun yok.
    CITY arızası 2006 larda çoktu 2008 den sonra düzeldi diye biliyorum.
  • 20bine veriyorlarsa yine iyi, sanayide ustasına göster motor iyi durumda alınır derse alırsın
  • Eşimin c3 ü vardı 190 binde sattık canavar gibiydi.
  • hocam bende ilk dizeli mi alırken şunlara dikkat ettim. tavsiye olarak motorun yeni stop etmiş halinde iken yağ değişeli 5-6 bin olmuş ise yağın içinde ufak partikul var mı iki parmağın arasında hissetmeye çalış. motorda yağ kaçaklarına bak. plakadan shell den sorgula shell den alıyormu mazotu. computestte ise yüzde değeri tam güvenilir değil. ama yinede sokmanı tavsiye ederim niye? çünkü vites geçişlerinde kara duman atıyormu yağ yakıyormu görersin. pc ye bağlayınca bazı sensörlerinde arıza var mı çıksın. turbo ıslık sesi var mı duyulsun. mazot pompası sağlam mı baksınlar. enjektörllerin dibinde kaçak var mı baksınlar. ben 238 binde dizel aldım.sağlam güzel rampaları çıkıyorum rampada bile gitme isteği yükseliyor. iyi arabaya denk gelmeniiz dileklerimle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuri37781 -- 14 Ekim 2015; 18:26:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri37781

    hocam bende ilk dizeli mi alırken şunlara dikkat ettim. tavsiye olarak motorun yeni stop etmiş halinde iken yağ değişeli 5-6 bin olmuş ise yağın içinde ufak partikul var mı iki parmağın arasında hissetmeye çalış. motorda yağ kaçaklarına bak. plakadan shell den sorgula shell den alıyormu mazotu. computestte ise yüzde değeri tam güvenilir değil. ama yinede sokmanı tavsiye ederim niye? çünkü vites geçişlerinde kara duman atıyormu yağ yakıyormu görersin. pc ye bağlayınca bazı sensörlerinde arıza var mı çıksın. turbo ıslık sesi var mı duyulsun. mazot pompası sağlam mı baksınlar. enjektörllerin dibinde kaçak var mı baksınlar. ben 238 binde dizel aldım.sağlam güzel rampaları çıkıyorum rampada bile gitme isteği yükseliyor. iyi arabaya denk gelmeniiz dileklerimle...

    Shell dışında opetten veya bp den almışsa yakıt kesin alınmaz diyorsunuz yani




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.