Şimdi Ara

GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
9
Favori
28.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar burda yarışlara yada araçlara özel hem kendi bulduğumuz hemde başka yer ve arkadaşlardan aldığımız TUNİNG SETUP ayarlarını paylaşalım


    arkadaşlar uzun süredir yapmayı düşünüyordum ama zaman bulamıyordum şimdi evde raporlu olduğum için fırsat buldum, aslında tek tek yazacaktım ama o dahada uzun sürecekti,
    bende kendimin gran turismo 5 te kullandığım araçlarını ayarlarını resmini çektim ve alttaki dosyaya yükledim toplam 86 mb boyutlu bir dosya resimlerde aracın ismi ve ayarları görünüyor,
    araçların şanzıman ayarlarını yaparken birazz sıkıntı olabilir çünkü şansıman ayarlarına kimi aracın şanzımanında son vites önce en sağa çekliyor sonra azami hız ayarlanıyor sonra vitesler ayarlanıyor en son aracın gücü kadar son vites sola çekiliyor.
    kimi araçta ise son vites ve azami hız direk sola çekilip vitesler ayarlanıyor.
    kimi araçta ilk önce azami hız en sola çekliyor sonra son vites en sola çekiliyor sonra azami hız yeteri kadar hıza çakiliyor sonra vitesler ayarlanıyor.

    bazı araçların 1,2,3, ayar resmi var bunlar farklı PP,BG lere göredir .
    gt5 ayarları hakkında soracaklarınız olursa bundan sonra yardım edemeyebilirim,oyun u başkasına vereceğim gt6 ile devam edeceğim,
    araçların ayarları genelde iyidir kol kullanan oyunculara bazı araçların ayarları iyi gelmeyebilir,
    araçların ayarları hem bana ait olan hem forumdaki iyi oyunculara aittir,bazı araçların ayalarıda farklı forumlardan yapılmıştır.
    umarım işinize yarayan ayar vardır.


    linkte illegal içerik yoktur, gt5 oyun ekran resimleri vardır.

    http://www.dosya.tc/server24/tDwiuA/gt5ayarlar.rar.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 21 Şubat 2014; 16:27:46 >







  • Ben B-spec için bu ayarları kullandım, sürücüm çok rahat geçti.

    Race 1: Superspeedway
    downforce 35/50
    gears: 380 km/h
    lsd: 60/60/15
    ride height: 15/-15
    springs: 18.5/18.5
    dampers front: 8/4
    dampers rear: 8/4
    anti roll bars: 4/4
    camber: 2.0/1.0
    toe: default
    brakes: 1/0

    Race 2: Grand Valley
    downforce 50/70
    gears: 320 km/h
    lsd: 60/60/15
    ride height: -30/-30
    springs: 18.5/18.5
    dampers front: 8/4
    dampers rear: 8/4
    anti roll bars: 4/4
    camber: 2.0/1.0
    toe: default
    brakes: 1/0

    Race 3: High Speed Ring
    downforce 50/70
    gears: 350 km/h
    lsd: 60/60/15
    ride height: -30/-30
    springs: 18.5/18.5
    dampers front: 8/4
    dampers rear: 8/4
    anti roll bars: 4/4
    camber: 2.0/1.0
    toe: default
    brakes: 1/0

    Race 4: Laguna Seca
    downforce 50/70
    gears: 280 km/h
    lsd: 60/60/15
    ride height: -30/-30
    springs: 18.5/18.5
    dampers front: 8/4
    dampers rear: 8/4
    anti roll bars: 4/4
    camber: 2.0/1.0
    toe: default
    brakes: 1/0


    Race 5: Daytona Oval
    downforce 35/50
    gears: 380 km/h
    lsd: 60/60/15
    ride height: 15/-15
    springs: 18.5/18.5
    dampers front: 8/4
    dampers rear: 8/4
    anti roll bars: 4/4
    camber: 2.0/1.0
    toe: default
    brakes: 1/0




  • buda benden olsun b-spec ve a-specte rakiplere tur bindirirsiniz sağlam setuplar

    Formüla Gran Turismo YARIŞI

    Yarış 1

    Ön downforce - 70
    Arka downforce - 90
    Ön fren - 4
    Arka fren-1
    Ön Ride -5
    Arka Ride-5
    HIZ - 420 km
    YAY Oranı Ön - 17.5
    YAY Oranı Arka - 17.5
    Uzatma Ön Damperler - 8
    Uzatma Arka Damperler - 8
    Sıkıştırma Ön Damperler -6
    Sıkıştırma Arka Damperler -6

    Yarış 2

    Ön downforce - 70
    Arka downforce - 90
    Ön Breaks - 4
    Arka Breaks - 1
    Ön Ride Boy - 5
    Arka Ride Boy - 5
    HIZ-400 km
    YAY Oranı Ön - 17.5
    YAY Oranı Arka - 17.5
    Ön Damperler - 8
    Arka Damperler - 8
    Sıkıştırma Ön Damperler - 6
    Sıkıştırma Arka Damperler -6

    Yarış 3

    Ön downforce - 70
    Arka downforce - 90
    Ön fren- 7
    Arka fren-2
    Yükseklik -10
    Yükseklik -10
    hız-320 km
    Yay Oranı Ön -18.5
    Yay Oranı Arka -18.5
    Uzatma Ön Damperler - 8
    Uzatma Arka Damperler - 8
    Sıkıştırma Ön Damperler - 6
    Sıkıştırma Arka Damperler - 6

    Yarış 4

    Ön downforce - 70
    Arka downforce - 90
    Ön Breaks - 7
    Arka Breaks - 2
    Ön Yükseklik -10
    Arka Yükseklik -10
    Hız- 380 km
    Yay Oranı Ön - 18.5
    Yay Oranı Arka - 18.5
    Uzatma Ön Damperler - 8
    Uzatma Arka Damperler - 8
    Sıkıştırma Ön Damperler - 6
    Sıkıştırma Arka Damperler - 6

    Yarış 5

    Ön downforce - 70
    Arka downforce - 90
    Ön fren - 3
    Arka fren- 1
    Ön Yükseklik - -10
    Arka Yükseklik - -10
    Hız - 400
    yay Oranı Ön - 18.5
    yay Oranı Arka -18.5
    Uzatma Ön Damperler - 8
    E Uzatma Arka Damperler - 8
    Sıkıştırma Ön Damperler - 6
    Sıkıştırma Arka Damperler - 6

    Yarış 6

    Ön downforce - 70
    Arka downforce - 90
    Ön fren -3
    Arka fren - 1
    Ön Yükseklik - -10
    Arka Yükseklik - -10
    Top hız - 400 km
    Yay Oranı Ön - 18.5
    Yay Oranı Arka - 18.5
    Uzatma Ön Damperler - 8
    Uzatma Arka Damperler - 8
    Sıkıştırma Ön Damperler - 6
    Sıkıştırma Arka Damperler - 6

    kaynak:gtp




  • bende nascarda A-spec ve B-spec'te her pistte ayrı ayarlar yaparak hepsini gold alarak geçtim benim şahsi fikrim ikinci verilen setupla daha rahat oynarsıınız..
  • e.c.i
    aynı ayarları kullanmışız vallahi çok fark etti adam 40 yıllık pilot gibi gitmeye başlıyor üstelik
    araç ayarları iyi olunca sürücüde fark edilir performans artıyor
  • Dün demiştim setup diye bir başlık iyi olur diye Allah razı olsun açmışsınız çok faydalı olacak şimdiden teşekkürler.
  • faydali baslik, paylasimda bulunanlara tskler.
  • Merhabalar
    Toyota minolta race car için nasıl ayar yapmalıyız acaba?

    Saygılar
  • TOYOTA MİNOLTA RACE CAR'89


    DOWN FORCE:60/85

    HIZ:380kmh

    LSD: 30/30/30

    Suspension:-28/-28

    Yaylar: 14.8/17.5

    Damperler (Dahili): 8 / 8

    Damperler (Com): 8 / 8

    Anti-Roll: 6 / 3

    Kamber: 0.5/0.5

    Toe:0/0.20

    Frenler: 8/7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emrhny

    Merhabalar
    Toyota minolta race car için nasıl ayar yapmalıyız acaba?

    Saygılar


    minolta

    yarış yumşak teker alın mutlaka
    yağını değiştirin

    downforce
    53/72

    şanzıman 420km

    Differansiyal
    IT: 10
    AS: 40
    BS: 20

    Suspension
    Ride Height 0/0
    Spring Rate 14.8/15.8
    Extension 10/10
    Compression 8/8
    Anti-Roll 6/7

    Wheel Alignment
    Camber 3.0/1.6
    Toe Angle 0.00/0.13

    bu ayarlar yüksek hızlı pistler için geçerlidir
    çok virajlı pistlere girecekseniz şansıman hızını viraj sıklığına göre düşürmelisiniz
  • Sezonluk Yarışlar 1. bölümde tamamını altın yapamayan kaldıysa bir de bunları denesin. Ben tamamını denedim. Dodge Challanger hariç. Onda ayarlamalı şanzıman kafi geldi bana. Başka şeye ihtiyaç kalmadı.

    Fiat 500 1.2 8V SS

    63hp
    Window Weight Reduction
    Twin Plate Clutch
    Racing Flywheel
    Ride Height 0 / 0
    Springs 5.6 / 4.0
    Extension 6 / 5
    Compression 5 / 7
    Anti-Roll 2 / 4
    Camber 1.1 / 0.0
    Toe -0.29 / -0.35
    Brake Balance 7 / 2

    Honda CR-Z

    123hp -
    Aero Wing - set to 17
    Sports Exhaust
    FC Trans - set to 168mph
    Twin-Plate Clutch
    Racing Flywheel
    LSD - 7/30/10
    Ride Height -25/-25
    Springs 6.9/5.8
    Extension 4/4
    Compression 4/4
    Anti-Roll 4/5
    Camber 1.1 / 2.4
    Toe -0.16 / -0.26
    Brake Balance 5/7

    Dodge Challenger
    425hp
    Aero Front and Rear - Set to 16
    Racing Air Filter
    FC Trans - Set to 205mph
    Twin Plate Clutch
    Racing Flywheel
    Carbon Drive Shaft
    Ride Height -23 / -17
    Springs 7.0 / 5.4
    Extension 4 / 4
    Compression 4 / 4
    Anti-Roll 2 / 2
    Camber 0 / 0
    Toe -0.32 / 0.11
    Brakes 7 / 8

    RX-7 GT-X FC
    204hp
    Sports Catalytic Convertor
    FC Trans - set to 162mph
    Twin-Plate Clutch
    Racing Flywheel
    Carbon Drive Shaft
    Ride Height -25 / -23
    Springs 8.6 / 6.2
    Extension 8 / 6
    Compression 6 / 4
    Anti-Roll 2 / 4
    Camber 1.7 / 0.6
    Toe -0.44 / -0.12
    Brake Balance 7 / 4


    Fiat500 hariç bu ayarlarla yarışların ne kadar kolay geçilebildiğine açıkçası şaşırdım. Fiat500 bi kaç kez denemek mutlaka gerekecektir. Son turda ,sonuncu sağa U virajda çimlere dalıp 1. nin önünü kesmek bence şart. Aksi halde 5 turum birden 1.20.xxx olduğu halde 1. olamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi charnel -- 29 Aralık 2010; 10:46:36 >




  • nissan skyline eksik
  • NİSSAN SKYLİNE GT R V SPEC 09


    Maksimum Hız:400

    Downforce:2/22

    LSD;

    İlk Tork: 5 / 13
    Hızlanma: 20 / 45
    Yavaşlama: 10/20
    Tork Split: 25/75



    Yükseklik: -20/-20

    YAYLAR: 15.2/10.0

    Dampers:7/6

    Dampers:6/6

    Anti-Roll Bars:5/4

    Camber:2.2/1.5

    Toe: +0.18/-0.10

    Fren Dengesi (ön / arka): 6 / 5



    BUGATTİ VEYRON
    Şanzıman:maximum hız

    LSD;
    İlk Tork:8/14
    Hızlanma:10/20
    Yavaşlama:5/5
    Tork Split:40/60

    Süspansiyon (ön / arka) -10/-8
    YAY Oranları (kgf / mm): 10.2/10.8
    DAMPERLER: 6 / 6
    DAMPERLER: 1 / 1
    Anti-Roll Bar: 2 / 7
    Kamber: 1.2/0.8
    Toe:-0.10/-0.25
    Fren Dengesi(ön / arka):7 / 5
  • ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp
  • şu yeni etkinlerde nasıl ayarlar yapacağız.mesela rx-7 ,nurburgring teki nascar yarışı,focus yarışı,mustang yarışı,onları geçen arkadaşlarda ayarlarını yazarsa çok faydalı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıstıkv
    şu yeni etkinlerde nasıl ayarlar yapacağız.mesela rx-7 ,nurburgring teki nascar yarışı,focus yarışı,mustang yarışı,onları geçen arkadaşlarda ayarlarını yazarsa çok faydalı olur.

    Aynen super olur yav
  • Arkadaşlar GT-R 07 nin en ıyı ayarlarını vere bılırmısınız A-Space için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kabasaakall -- 29 Aralık 2010; 16:57:00 >
  • Usta ben bi yerde hatamı yaptım acaba ya? Honda nın yarışında 10 saniye fark yedim. manuel vites kullandım bütün sürüş yardımlarınıda kapadım belirttiğin değerleri girdim ama 2. olabildim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: charnel

    Sezonluk Yarışlar 1. bölümde tamamını altın yapamayan kaldıysa bir de bunları denesin. Ben tamamını denedim. Dodge Challanger hariç. Onda ayarlamalı şanzıman kafi geldi bana. Başka şeye ihtiyaç kalmadı.

    Fiat 500 1.2 8V SS

    63hp
    Window Weight Reduction
    Twin Plate Clutch
    Racing Flywheel
    Ride Height 0 / 0
    Springs 5.6 / 4.0
    Extension 6 / 5
    Compression 5 / 7
    Anti-Roll 2 / 4
    Camber 1.1 / 0.0
    Toe -0.29 / -0.35
    Brake Balance 7 / 2

    Honda CR-Z

    123hp -
    Aero Wing - set to 17
    Sports Exhaust
    FC Trans - set to 168mph
    Twin-Plate Clutch
    Racing Flywheel
    LSD - 7/30/10
    Ride Height -25/-25
    Springs 6.9/5.8
    Extension 4/4
    Compression 4/4
    Anti-Roll 4/5
    Camber 1.1 / 2.4
    Toe -0.16 / -0.26
    Brake Balance 5/7

    Dodge Challenger
    425hp
    Aero Front and Rear - Set to 16
    Racing Air Filter
    FC Trans - Set to 205mph
    Twin Plate Clutch
    Racing Flywheel
    Carbon Drive Shaft
    Ride Height -23 / -17
    Springs 7.0 / 5.4
    Extension 4 / 4
    Compression 4 / 4
    Anti-Roll 2 / 2
    Camber 0 / 0
    Toe -0.32 / 0.11
    Brakes 7 / 8

    RX-7 GT-X FC
    204hp
    Sports Catalytic Convertor
    FC Trans - set to 162mph
    Twin-Plate Clutch
    Racing Flywheel
    Carbon Drive Shaft
    Ride Height -25 / -23
    Springs 8.6 / 6.2
    Extension 8 / 6
    Compression 6 / 4
    Anti-Roll 2 / 4
    Camber 1.7 / 0.6
    Toe -0.44 / -0.12
    Brake Balance 7 / 4


    Fiat500 hariç bu ayarlarla yarışların ne kadar kolay geçilebildiğine açıkçası şaşırdım. Fiat500 bi kaç kez denemek mutlaka gerekecektir. Son turda ,sonuncu sağa U virajda çimlere dalıp 1. nin önünü kesmek bence şart. Aksi halde 5 turum birden 1.20.xxx olduğu halde 1. olamadım.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkeremre

    Usta ben bi yerde hatamı yaptım acaba ya? Honda nın yarışında 10 saniye fark yedim. manuel vites kullandım bütün sürüş yardımlarınıda kapadım belirttiğin değerleri girdim ama 2. olabildim.




    Bende otomatik vitesti. Ama çok alakası yoktur muhtemelen. Aero parçaları alıp modifiyeleri beygir limitini geçmeyecek şekilde yapmışsındır. Ben tam olarak bu ayarlarla oynadım. Hiç restart bile yapmadan 1 de geçmiştim bunu. Vitesi otomatik dene istersen. Tur sürelerini 2.25 dk nın altında tutmaya çalış bir de..
  • Ödül yarışı 2. bölüm son 3 yarışı alttaki ayarlarla 1. olarak geçebildim.

    RX-7 de ciddi olarak hataya yer yok.

    NASCAR ilk 1-2 oynayışımda heralde geçemem bunu dedim. Zira rakip pist burda. Ama 3-4 yarışla birazcık da olsa Nurburgring e alışıp alttaki tuningleri yaptıktan sonra ilk denememde geçtim. Bu pistte gerçekten kötüyüm. Yani ben geçtiysem herkes geçebilir bu ayarları kullanarak

    Mini yarışı bana çok cins geldi. Bunu bir türlü 1. bitiremedim. Çimden gittim 1-2 müsait yerde yine olmadı. O yüzden oranın ayarlarını yazmadım. Bu ayarlarla rahat geçtim diyen varsa paylaşırsa iyi olur.

    Focus u henüz denemedim.

    Ford Mustang V8 GT - Laguna Seca Raceway - 5 Laps

    Tur zamanını 1.40.xxx civarlarında tutmaya çalışın. En kolayı bu zaten. Spoiler taktım araca ama Mustang e o spoiler i takınca da araçtan tiksindim resmen :D

    Stock Car + Oil Change + Full Transmission + Full Suspension + All Drivetrain parts + Window Weight + Carbon Hood + Wing (spoiler) + ECU Chip + Sports Intake + Racing Filter + All Exhaust Parts about 383hp
    Tires: Sports Hard
    Downforce: Full
    Brakes: 6 / 4
    Driving Aids: Patinaj açık TCS 1 , ABS 1, onun harici kapalı.
    Transmission: 260 km
    LSD: 20/35/20
    Height: F -25 / R -15
    Spring: 7.0 / 10.0
    Ext: 3 / 6
    Comp: 3 / 6
    Roll: 3 / 3
    Camber: 1.0 / 2.5
    Toe: -0.15 / -0.30


    RX-7 394hp Tsukuba Circuit - 10 Laps


    Tur zamanına dikkat. 1.00.xxx i geçmemeli. Benim 2 tane 1.01.xxx vardı ama bir kaç turda 00.59.xxx şeklindeydi. Ben araç olarak alttakini değil RX-7 Spirit 02 yi kullandım.

    Car: RX-7 Type R Bathurst R (FD) '01, bought from online dealership.
    Parts: Oil Change, Stage 3 weight, window weight, wing, ECU chip, full exhaust parts, full transmission/drivetrain/suspension. About 390hp-1048kg
    Driving Aids: Trac 1, Patinaj açık, ABS 1, onun harici kapalı.
    Tires: Sports Hard
    Aero: Full
    Transmission: 260 km.
    LSD: stock
    Height: F -20 / R -10
    Spring: 14.0 / 8.0
    Ext: 8 / 3
    Comp: 8 / 3
    Roll: 4 / 4
    Camber: 1.5 / 2.5
    Toe: -0.20 / - 0.20


    NASCAR - Nurburgring Nordschleife - 2 Laps

    Tur zamanını 6.50.xxx in altında tutun. Ben 2. tura girdiğimde 23 saniye gerideydim. Esnemezlik upgrade ini yapmama gerek kalmadı. Daha rahat geçeyim derseniz onuda yapın.

    Car: Herhangi bir NASCAR, modifiye yok, Yağ değiştirmeyin sakın !!!
    Aids: Traction 1, Patinaj açık, Dümenleme orta, ABS 1, onun harici kapalı.
    Transmission: 360 km.
    Downforce: Full ön arka
    LSD: 30 / 60 / 5
    Height: -20 / -20
    Toe: 0.00 / 0.00



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi charnel -- 30 Aralık 2010; 10:20:57 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.